انتقال برنامه ها به کارت SD در گلکسی اس 8

آخرین پرچم داران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با حافظه داخلی بیشتری نسبت به نسخه های قدیمی تر به بازار آمدند به طوری که حافظه این دستگاه ها به 256 گیگ هم می رسد که این فضا نسبت به انتخاب کاربر متفاوت است.

حتما با خود میگویید با داشتن این حجم از حافظه داخلی نیازی به کارت SD نخواهید داشت اما بد نیست بدانید که بعضی افراد باز هم دچار کمبود فضا میشوند. درکل اینکه برنامه های سنگین گوشی را به کارت SD انتقال دهید باعث عملکرد بهتر آن میشود و فشار کمتری به تلفن همراه شما خواهد آمد .

در این پست به شما آموزش خواهیم داد که چطور برنامه ها را از حافظه اصلی سامسونگ گلکسی اس 8 به کارت SD انتقال دهید.

Move apps to SD card - آموزش انتقال برنامه ها به کارت SD در گلکسی اس 8 آموزش انتقال برنامه ها به کارت SD در گلکسی اس 8

آموزش انتقال برنامه ها به کارت SD در گلکسی اس 8 :

  • به تنظیمات گوشی خود بروید.
  • در تنظیمات به دنبال “برنامه ها” بگردید و وارد آن شوید.
  • دراینجا برنامه ای که میخواهید به SD کارت منتقل شود را انتخاب کنید.
  • حالا شما باید در صفحه باز شده تنظیمات محل ذخیره (Storage option) را انتخاب کنید
  • زمانی که وارد این بخش شدید باید گزینه فضای استفاده شده (Storage Used)را بزنید . این بخش شما را از مقدار فضایی که برنامه اشغال کرده آگاه می کند.
  • در بخش فضای استفاده شده شما باید گزینه تغییر یا همان (Change) را بزنید ضمنا این را هم بدانید که برنامه های پیش فرض گوشی تغییر نمی کنند و نمیتوانید آنها را جا به جا کنید.
  • بعد از اینکه گزینه تغییر را زدید در پنجره باز شده روی SD card بزنید و صبر کنید تا انتقال کامل شود.
  • اگر شما بخواهید برنامه ای که به SD card انتقال داده اید را به حافظه اصلی برگرداید کافی است همین مراحل را طی کرده و در مرحله آخر به جای گزینه SD card روی Internal بزنید.

اینکه شما نمی توانید برنامه های پیش فرض گوشی را انتقال دهید یک دلیل قانع کننده دارد وآن این است که در SD card این برنامه ها نیاز به دسترسی ویژه دارند ولی در حافظه اصلی این دسترسی را از قبل دارند و گوشی آنهارا به خوبی می شناسد و انتقال  موجب از کار افتادن آنها خواهد شد. و اگر شما نمیتوانید بدون انتقال آنها فضای اسمارت فون خود را آزاد کنید بهتر است به انتقال رسانه ها و فایل های حجیم بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *