نحوه دریافت ایموجی های آیفون در اندروید

چگونه ایموجی آیفون داشته باشیم ؟ حتی اگر شیفته ی سیستم اندروید هم باشید، ممکن است به ایموجی های گوشی آیفون دوستتان حسودی کنید. البته که آنها زیبا هستند. اما در حالی که ایموجی ها در آیفون و اندروید از لحاظ فنی یکسان هستند، اما از لحاظ طراحی تفاوت حس می شود و اینکه ایموجی های آیفون بسیار جذاب‌اند.

نمیتوان جذابیت و زیبایی ایموجی های آیفون را نادیده گرفت به همین خاطر در این آموزش از سامسونگ یار سعی کرده ایم روش های دریافت ایموجی آیفون بر روی اندروید را به شما آموزش دهیم .

خبر خوب این است که ایموجی های جذاب iOS برای اندروید هم وجود دارند و تنظیم آنها نیز آسان است؛ بدون نیاز به روت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برنامه نصب کنید، در این صورت هرگاه بخواهید می توانید از ایموجی های آیفون استفاده کنید. در اینجا نحوه دریافت ایموجی های آیفون را در اندروید بررسی می کنیم.

چگونه ایموجی گوشی را ایفون کنیم؟

داشتن ایموجی آیفون برای اندروید چند روش دارد که همه آن ها به یک راه ختم می شوند که آن هم تغییر کیبورد یا نصب نرم افزار مخصوص ایموجی می باشد. آموزش قرار دادن ایموجی آیفون برای سامسونگ و گوشی های اندرویدی دیگر به جز شیائومی به روش زیر قابل انجام است. البته برای گوشی های شیائومی هم می توانید آموزش زیر را برای داشتن ایموجی آیفون برای اندروید انجام دهید. اما در گوشی های شیائومی روش ساده تری هم وجود دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

ایموجی آیفون برای اندروید با استفاده از برنامه

برای دریافت ایموجی‌های اپل باید برنامه ای را دانلود کنید که شما را قادر می سازد تا کیبورد ایموجی آیفون را نصب کنید. دو گزینه دارید:

  • انتخاب یک برنامه ایموجی به صورت شخصی: گزینه های خوب بسیاری وجود دارند که افراد می توانند به راحتی آنها را روی اندروید نصب کنند.
  • استفاده از یک برنامه ایموجی محبوب: انتخاب مناسب برای افرادی که می خواهند از نتیجه کار مطمئن باشند.
  • استفاده از کیبورد دیگر: در برخی کیبورد های شخصی سازی شده می توانید ایموجی های آیفون را هم در کنار ایموجی های اندروید داشته باشید.

افزودن ایموجی ایفون به اندروید با تغییر کیبورد

  1. از فروشگاه گوگل دیدن کرده و عبارت apple emoji keyboard را جستجو کنید.
  2. برنامه های ایموجی بسیاری وجود دارد و بسیاری از آنها رایگان هستند. برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از Kika Emoji Keyboard، Swiftmoji، Facemoji، Emoji Keyboard و Gboard که یکی از بهترین کیبورد های ساخته شده برای اندروید توسط گوگل می باشد
  3. برنامه ای را که می خواهید از آن استفاده کنید انتخاب کرده و دانلود و نصب کنید.
  4. وارد تنظیمات شوید و از آنها به بخش تنظیمات صفحه کلید بروید.
  5. در بیشتر دستگاه های اندروید لازم است “زبان و ورودی” را انتخاب کنید.
  6. شما یک لیست از صفحه کلیدهای موجود را مشاهده خواهید کرد. صفحه کلید ایموجی که قبلا نصب کرده اید انتخاب کنید.
  7. و تمام! اکنون می توانید از ایموجی‌های اپل در دستگاه خود استفاده کنید.

چگونه ایموجی گوشی را ایفون کنیم ؟ جواب : FancyKey

در روش بالا استفاده از سه نرم افزار کاربردی برای تغییر ایموجی گوشی اندروید به شما معرفی کرده ام. همه نرم فزارهایی که در بالا به شما معرفی کرده ام قطعا بی نقص هستند اما نرم افزار FancyKey یکی از اپ های کیبورد می باشد که علاوه بر اینکه قابلیت اضافه کردن ایموجی آیفون برای اندروید را دارد، شخصی سازی های فراوانی را نیز در زمینه تم کیبورد و ژست های حرکتی دارد.

برای داشتن امکانات بیشتر در یک کیبورد می توانید مثل مرحله قبل FancyKey را نصب کنید و آن را فعال نمایید و استفاده از آن لذت ببرید.

استفاده از یک برنامه ایموجی محبوب                                                                                          

  1. وارد فروشگاه گوگل شوید و Emoji Fonts for Flipfont 10 را جستجو کنید.
  2. وقتی برنامه را یافتید آن را دانلود کرده و نصب کنید.
  3. به تنظیمات بروید و سپس تنظیات صفحه نمایش خود را انتخاب کنید.
  • در دستگاه های HTC ممکن است لازم باشد پس از ورود به بخش تنظیمات به بخش Display and gestures بروید.
  1. سبک فونت را انتخاب کنید. مطمئن شوید می توانید فونت های خود را تغییر دهید. یک فونت را انتخاب کرده سپس آن را به پیش فرض عوض کنید.
  2. اگر روند درست پیش رفت، Emoji Font 5 را انتخاب کنید.
  3. اکنون می توانید ایموجی های اپل را در گوشی اندروید خود استفاده کنید.
ایموجی ایفون
ایموجی ایفون

برای تغییر دادن فونت در گوشی اندروید در این لینک همراه ما باشید.

توجه: ممکن است حس کنید شکل فونت با نسخه سابق آن کمی متفاوت است اما این به گوشی شما آسیب نمی زند. شما باید بدون هیچ مشکلی قادر به استفاده از ایموجی‌های آیفون در گوشی اندروید خود باشید.

اکنون دیگر شما به محدود به استفاده از ایموجی‌های استاندارد اندروید نیستید. از آنجا که در حال حاضر دارای ایموجی‌های آیفون هستید می توانید در هنگام مکالمه با دوستان، اقوام و افرادی که آیفون دارند از آنها استفاده کرده و خود را سرگرم کنید. همچنین شما می توانید از طراحی خیره کننده و جذاب ایموجی‌های آیفون در سبک سیستم عامل مورد علاقه خود یعنی اندروید استفاده کنید.

35 دیدگاه دربارهٔ «نحوه دریافت ایموجی های آیفون در اندروید»

  1. سلام من تو شیاونی نوت هشت پرو یا برنانه Zfont ایموجی های ایفون رو اوردم ولی از همون روز که ایموجی رو عوض کردم پس زمینه گوشی عوض میشه بعد پس زمینه گوشی عوض میونم بعد چند ساعت همون قبلیه میاد لطفا جواب بدید چکار کنم ممنون.

    1. اره دقیقا من redmi note 8 دارم و هی بک گراند گوشی عوض میشه.تم برنامه zfont رو برداشتم درست شد ولی خب دیگه نمیتونم از ایموجی آیفون استفاده کنم😐💔

    2. مهرانا کریمی

      دقیقا واسه منم همینه منم گوشیم نود هشت پرو هست از وقتی این برنامه رو نصب کردم پس زمینه هی تقیر می‌کنه عکس کره ی زمینه رو میاره 😔🤧😐😐😐😐😐

    1. من هر چی سیع میکنم نمیشه خیلی از راه حل هارو امتحان کردم ولی نشد متسفانه اگه میشه یکی به من کمک میکنه خیلی گیج شدم

  2. سلام من گوشیم a30 هست ولی هرکاری میکنم نمیتونم ایموجیامو تبدیل کنم به ایموجی های ایفون نسخه ۱۰ برنامه و هم نسخه ۵ هم دانلود کردم ولی میزنه پشتیبانی نمیشود باید چکار کنم😭

  3. آفتابگردان 🌻🤍

    اموجیای سامسونگ اتفاقا خیلی گوگولی ان ولی اموجیای ای او اس یجور با کلاسه تازه مفهومم خوب میرسونه😂

  4. 𝓶𝓪𝓱𝓼𝓮𝓵🤍💫

    دوستانی که گوشی شیائومی دارن
    برن قسمت تنظیمات وارد قسمت تم شید و، Iso Emoji سرچ کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *