راهنمای نصب برنامه دوربین Nokia Pro برای هر گوشی اندرویدی

در این مطلب می توانید فایل نصبی  دوربین Nokia Pro Camera  را بعلاوه حالت حرفه روی گوشی اندروید خود نصب کنید. برنامه نویسان شرکت HMD Global Nokia  همانطور که انتظار می رفت اخرین نسخه برنامهCamera  Pro را برای دیگر گوشی های اندرویدی نیز منتشر کردند. با این حال یک مشکل کوچک وجود دارد. برنامه Pro Camera برای راه اندازی به برنامه کمکی Camera2 API نیاز دارد. به طور اساسی این نرم افزار به صورت پیشفرض روی سیستم عاملتان نصب است و نمی توانید خود آن را نصب کنید. اگر گوشی شما این نرم افزار کمکی را ندارد، متاسفانه نمی توانید برنامه Pro Camera  Nokia را نصب کنید. هرچند اگر که گوشی خود را سال پیش یا امسال خریده اید به احتمال زیاد این نرم افزار را داراست. با ما همراه باشد.

برنامه Pro Camera دارای تنظیمات دستی بسیاری است. از قابلیت تنظیم نور گرفته تا تایمر گرفتن عکس و فوکوس؛ از همه ی این ها می توان برای گرفتن یک عکس عالی استفاده کرد. همه شرکت های سازنده حالت حرفه ای (Pro Mode) بخصوصی برای دوربین های خود طراحی می کنند. اما Nokia Pro Camera کامل ترین آنها است و دارای تمام امکانات ممکن است. این برنامه بر پایه آخرین ورژن دوربین نوکیا یعنی 8.0260.50 camera طراحی و ساخته شده است.

راهنمای نصب برنامه دوربین Nokia Pro
راهنمای نصب برنامه دوربین Nokia Pro

شرکت HMD صاحب برند Nokia این روز ها بیشتر روی کیفیت دوربین های خود تمرکز کرده است. در نتیجه این تلاش ها این برنامه فوق العاده برای همه ی کاربران ساخته شد.

دانلود فایل نصبی Nokia Pro Camera

شرایط نصب مورد نیاز برای نصب این برنامه شامل این موارد هستند:

  • نسخه اندروید گوشی شما باید 0 Nougat یا بیشتر باشد.
  • حتما باید نرم افزار Camera2 API روش گوشی شما نصب باشد.
  • اگر که گوشی شما از نرم افزار Camera2 API Probe پشتیبانی می کند، می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. (اگر در برنامه روی Level 3 تیک تایید خورده بود به این معناست که گوشی شما برای نصب Nokia Pro Camera آماده است.)

لینک دانلود برنامه Nokia Pro Camera در پایین آمده است:

فایل نصبی: Nokia-Pro-Camera-Port-8.0260.80.apk

حجم: 53.49MB

پس از دانلود کردن فایل نصبی، آن را نصب کنید. اگر برای اولین بار است که فالی نصبی برنامه ای را نصب می کنید باید در تنظیمات گزینه «Install from Unknown Sources» را فعال کنید.  چگونگی نصب دستی فایل نصبی Nokia Pro Camera در پایین آموزش داده شده است.

چگونگی نصب فایل نصبی Nokia Pro Camera

قدم اول: فایل نصبی Nokia Pro Camera را دانلود کنید.

قدم دوم: مکان ذخیره شده فایل را پیدا کنید و آن را باز کنید تا فایل نصب شود.

قدم سوم: اگر برای اولین بار است که فایل نصبی برنامه ای را نصب می کنید ممکن است به یک ارور برخورد کنید. برای حل مشکل باید در تنظیمات گزینه «Install from Unknown Sources» را فعال کنید.

حال برنامه Nokia Pro Camera روی گوشی شما نصب شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که دنبال میانبر The Camera در منوی برنامه ها بگردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *