رفتن به حالت دانلود (download mode) در سامسونگ گلکسی J7

آماده سازی سامسونگ گلکسی J7 برای به روزرسانی به اندازه ای که فکر می کنید آسان نیست،به ویژه اگر بخواهید فریم ور جدید را به صورت دستی فلش کنید.همچنین،مراقبت از عملیات اساسی اندروید برای تنظیم چیزهایی که برای روشهای مرتب سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند،شما باید به مشکلات غیر منتظره ای که ممکن است دلایل دیگری باشند توجه کنید.به همین دلیل است که قبل از تکمیل یک عملیات جدید در گلکسی J7باید مراقب باشید؛شما نمی خواهید تلفن تان بریک شود و قطعا نمی خواهید در تنظیمات ساخته شده سیستم اندروید دخالت کنید.

بنابراین،به همین دلیل است که من برای کمک به شما اینجا هستم.در آموزش های اخیر سعی کردیم نحوه ی ورود و استفاده از حالت ریکاوری روی گوشی S8 و S8+،نحوه ی تنظیم مجدد دستگاه،نحوه ی روت کردن گوشی و همچنین نحوه ی نصب کاستوم ریکاوری در سیستم را به شما آموزش دهیم.اگر می خواهید عملکرد گلکسیJ7 خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید،این عملیات ها ضروری است.به هرحال،امروز ما در مورد چیزی متفاوت اما مرتبط به روش هایی که قبلا ذکر شده صحبت می کنیم : چگونه و چرا باید به حالت دانلود (download mode) در سامسونگ J7 برویم؟

همانند حالت بازیابی،حالت دانلود به دلایل معینی از قبل بر روی گوشی گلکسیJ7 شما نصب شده است: ابزار هایی دستی ارائه می کند که می توانید با کمک آن دستگاه را بازیابی کنید.معمولا و به صورت پیش فرض حالت دانلود برای انواع عملیات های بروزرسانی استفاده می شود. و با یک برنامه اختصاصی مرتبط است: Odin.هرزمان که از Odin استفاده می کنید گوشی J7 شما به حالت دانلود (download mode) وارد شود.

اما از آنجایی که Odin فقط در بروزرسانی های رسمی مورد نیاز نیست،راه اندازی مجدد (reboot) حالت دانلود در بسیاری از موارد ضروری خواهد بود .برای مثال؛این محیط پنهان برای فلش کردن TWRP recovery از طریق Odin و یا هنگام تلاش برای روت کردن از طریق Odin به کار گرفته می شود،به این معنی  که رسیدن به حالت دانلود به شما کمک می کند که تنظیمات ریزی را در گوشی اندرویدی انجام دهید.

دانگرید کردن سامسونگ گلکسیJ7خود به اندروید اصلی قطعا نجات بخش است.چرا؟ چون باکامل کردن این عملیات شما می توانید مسائل مربوط به نرم افزار را از طریق دستگاه خود تعمیر کنید،بدون آنکه دستگاه را به خدمات ببرید.این یک چیز عالی است،به ویژه زمانی که گارانتی گوشی به اتمام رسیده است. بنابراین نکته اخر،زمانی که شما مجبور به حل مسایل مربوط به نرم افزار مانند باگ ها ،لگ ها،خطاهای بسته شدن برنامه ،فریز شدن صفحه نمایش ،حلقه های بوت،تخلیه شدن باتری،مشکلات گرمایشی و خاموش شدن کامل حالت هستید باید وارد حالت دانلود شوید.

حالا  می دانید که یاد گیری بردن سامسونگ گلکسیJ7 به حالت دانلود چرا مهم است. بیایید در مورد مسائل مرتبطی که به شما در تصمیم گیری برای استفاده کردن و یا نکردن از این آموزش کمک می کند صحبت کنیم. اولین نکته این است که رفتن به حالت دانلود عملیاتی رسمی است که به طور پیش فرض بر روی سیستم عامل اندروید قرار داده شده است. پس با انتخاب مراحل پایین ضمانت J7 خود را از دست نخواهید داد.

همچنین،راه اندازی دوباره در حالت دانلود چه دستگاه اندرویدی خود را تغییر داده باشید چه تغییر نداده باشید به یک روش انجام می شود. بنابراین ، مراحل زیر برای دستگاه های روت شده، روت نشده، با کاستوم ریکاوری و یا ریکاوری اصلی ، با کاستوم رام و یا رام اصلی و هر شرایط دیگر قابل انجام است.

در آخر،حالت دانلود را می توان به سه روش متفاوت راه اندازی کرد؛همه ی این راه حل های راه اندازی مجدد در زیر شرح داده شده اند،بنابراین شما می توانید روشی را که بیشتر ترجیح می دهید انتخاب کنید_نگران نباشید،حتی اگر تازه وارد هستید،می توانید این مراحل را با راهنمای کامل و گام به گام انجام دهید.

به هرحال،قبل از اینکه این کار را انجام دهید،اگر در حال حاضر از حالت دانلود برای انجام بیشتر عملیات اختصاصی استفاده می کنید،به خاطر داشته باشید که از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ،زیرا ممکن است داده های مهم،اطلاعات و حساب ها را از دست بدهید.در این رابطه از برنامه های امتحان شده ی گوگل پلی ، پلت فرم ذخیره سازی ابری  یا سایر ابزار ها،استفاده کنید،و هرچیزی که ممکن است بعدا استفاده کنید را روی آن ذخیره کنید.

فراموش نکنید که قبل از هرکاری گوشی هوشمند خود را شارژ کنید_مهم است زمانی که وضعیت باتری زیر 50%را نشان می دهد شارژر را وصل کنید،زیرا ممکن است زمانی که سعی می کنید دستگاه تان را در حالت دانلود قرار دهید خاموش شود.

نحوه ی ورود حالت دانلود بر روی گلکسی J7

از روش های قدیمی استفاده کنید

  • گوشی خود را خاموش کنید_کلید پاور را فشار دهید و “خاموش کردن”را انتخاب کنید یا کلید خاموش کردن را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید.
  • سپس (همزمان) دکمه های پاور،کم کردن صدا و هوم را فشار داده و نگه دارید.
  • فشار دادن این دکمه ها را تا زمانی که حالت دانلود نمایش داده نشده ادامه دهید.
  • اکنون می توانید گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر متصل کرده و از Odin استفاده کنید.

از یک برنامه اختصاصی استفاده کنید.

  • گوگل پلی را روی گلکسیJ7خود راه اندازی کنید.
  • Quick Boot App را جستجو کنید.
  • ابزار را دانلود و نصب کنید.
  • آن را روی تلفن خود راه اندازی کنید.
  • اعلان های صفحه نمایش را دنبال کنید و  راه اندازی مجدد را انجام دهید.

تنظیم دستورات ADB

  • مطمئن شوید که می توانید از کامپیوتر استفاده کنید_نحوه ی نصب کردن اندروید  SDK روی ویندوز و یا نحوه ی نصب MAC OS X /Linux را یاد بگیرید.
  • اشکال زدایی USB را روی گوشی خود فعال کنید_ابتدا گزینه های توسعه دهنده را پیدا کنید (چندین بار روی Built Numberضربه بزنید) سپس به “منو_تنظیمات_گزینه های توسعه دهنده“وارد شوید.
  • پوشه ی اندروید  SDKروی کامپیوتر شما در اختیارتان قرار می گیرد و از آنجا پنجره ی cmd باز می شود:با کلیک راست روی هر فضای خالی کلید Shift keyboard را فشار داده و نگه دارید.
  • به کمک کابل USB گوشی گلکسی J7 خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  • در پنجره ی cmd ، adb reboot download را تایپ کنید.
  • منتظر بمانید تا گوشی تان در حالت دانلود راه اندازی مجدد قرار گیرد.

حالا شما می دانید که چطور گوشی سامسونگ گلکسی J7 خود را در حالت دانلود قرار دهید.لذت ببرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «رفتن به حالت دانلود (download mode) در سامسونگ گلکسی J7»

  1. سلام من هندزفری Level u سامسونگ را خریداری کردم اما به موبایلم که J7 2015هستش وصل میشه اما به اپلیکیشن Samsung Level وصل نمیشه و فقط در حال سرچ هستش خواهش میکنم کمکم کنید .یاعلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *