روت کردن Galaxy J7 با هر سیستم عامل اندرویدی

در طی این آموزش می توانید چگونگی روت کردن Galaxy J7 را یاد بگیرید. فرایند روت کردن بر روی هر گوشی اندرویدی ساخته می شود. این فرایند، عملیات روت کردن کارخانه و محدودیت های پیش فرض را از دستگاه اندرویدی شما حذف می کند.

در این جا به چند نمونه از کارهایی که می توانید بر روی گوشی گلکسی J7  روت شده انجام دهید اشاره می کنیم:  شما می توانید bloatware را حذف کنید، custom Kernel را نصب کنید، فرکانس پردازنده را افزایش دهید، کاستوم رام (رام های سفارشی و غیر رسمی ) را مانند (Cyanogen Mod، AOKP، paranoid android و غیره)نصب کنید، می توانید فایل های .zip را فلش کنید، برنامه هایی که نیاز به دسترسی روت دارند را نصب کنید، گوشی را هارد ریست  (تنظیم کارخانه) کنید، حافظه ی پنهان (cache) برنامه ها را پاک کنید و گوشی هوشمند خود را بنا به سلیقه ی خود بهینه سازی و شخصی سازی کنید.

آنلاک کردن (باز کردن قفل نرم افزاری ) سیستم عامل به صورت رسمی از طرف گوگل و سامسونگ پشتیبانی نمی شود. روت کردن پروسه ای دستی است و انجام دادن مراحل زیر تنها به خودتان بستگی دارد. به هر حال اگر تصمیم گرفته اید تا با استفاده از مراحل توضیح داده شده در این آموزش این کار را انجام دهید باید بدانید که گارانتی گوشی شما باطل خواهد شد.

قبل از انجام هر کاری باید بدانید که در صورت نصب بودن کاستوم ریکاوری می توان گوشی را روت کرد، پس برای این کار آموزش نصب کاستوم ریکاوری در گوشی های اندرویدی را مطالعه کنید. 

[megadesc]همچنین در خلال انجام روند  روت از اطلاعات مهم و ضروری مثل:  مخاطبین، تنظیمات اینترنت،  ، IMEI/NVRAM یا رام (نم افزار سیستمی ) فعلی نسخه پشتیبان تهیه کنید، و اگر اطلاعات مهمی در گوشی خود ذخیره کرده اید، باید در ذخیره کردن متون، تماس ها، برنامه های بازار، اطلاعات تقویم، تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی توجه داشته داشته باشید. با استفاده از برنامه های Back up and restore موجود در فروشگاه گوگل پلی به راحتی می توانید همه چیز را بر روی کارت حافظه، کامپیوتر و یا فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کنید.[/megadesc]

ابتدا باید نرم افزار های مورد نیاز روت را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود دانلود و ذخیره کنید. از آن جایی که شما برنامه ای شخص ثالث (third party app) دانلود خواهید کرد، بهتر است آنتی ویروس خود را به طور موقت غیر فعال کنید تا خللی در نصب پیش نیاید. پس از آن با رفتن به مسیر: منوی برنامه ها- تنظیمات (settings) – درباره تلفن(about phone) و با چند بار ضربه زدن (حدود 7 تا 10 بار) گزینه های توسعه دهنده (developer options) را فعال کنید. سپس در بخش گزینه های توسعه دهنده در منوی تنظیمات، USB Debugging(اشکال زدایی USB) را فعال کنید.

*چگونه به راحتی Galaxy J7 را در هر سیستم عامل اندروید روت کنیم؟

  1.  ابتدا، برای دریافت نرم افزار های روت به این صفحه بروید و فایل های مورد نیاز روت را بر روی کامپیوتر دانلود کنید.
  2.  بسته را روی دسکتاپ قرار داده و از حالت فشرده خارج کنید.
  3.  با اتصال کابل USB، گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  4.  اکنون، فایل دانلود شده را بر روی تلفن خود انتقال دهید و سپس کابل USB را جدا کنید.
  5.  دستگاه خود را خاموش کنید.
  6. به حالت ریکاوری مود بروید.
  7.  درحالت بازیابی گزینه Install را انتخاب کنید.
  8.  فایل روت کردن را انتخاب کنید و سپس فرایند فلش را از سر بگیرید.
  9.  هنگامی که انجام شد، به منوی اصلی بازیابی برگردید و ” راه اندازی مجدد” را انتخاب کنید.
  10.  اگر در طول آخرین راه اندازی مجدد یک چرخه بوت اتفاق افتاد، به حالت ریکاوری مود بر گردید و گزینه های “wipe data factory reset” و “wipe cache partition” را انتخاب کنید.

با انجام دادن مراحل بالا به سادگی می توانید گوشی گلکسی J7 خود را روت کنید، و با ایجاد تغییرات مختلف دستگاه اندرویدی تان را سفارشی و شخصی سازی کنید.

مترجم : فروغ سبزقبایی

3 دیدگاه دربارهٔ «روت کردن Galaxy J7 با هر سیستم عامل اندرویدی»

  1. سلام .
    منووقتی میرم تو galexy app پیغام آپدیت میده [16 مگ] وقتی آپدیت میکنم میگه installation failed چیکار کنم ؟؟؟؟؟

    1. سلام
      می خوام جی ۷ پرو ۲۰۱۷ با سیستم عامل اندروید ۹ روت کنم. گوشی روت نمیشه.فایل های روت برای اندروید ۹ را بزارید. برای دانلود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *