چگونه حساب گوگل بسازیم ؟ آموزش قدم به قدم ساخت حساب گوگل

چگونه حساب گوگل بسازیم ؟ Google Play، Chromebooks، Gmail … همه این خدمات فوق العاده برای شروع نیاز به حساب Google دارند. ایجاد یک حساب کاربری گوگل ساده و سریع است، اما چند ترفند برای انجام آن وجود دارد. با گذشت زمان ساخت حساب گوگل به راحت ترین روش ممکن تبدیل شده است . در گذشته مشکلات زیادی برای ساخت اکانت گوگل وجود داشت که خوشبختانه با رشد تکنولوژی ،ساخت حساب گوگل هم آسان تر شد . با داشتن حساب گوگل شما می توانید به حساب گوگل پلی،گوگل درایو، گوگل داک و دریایی دیگر از امکانات گوگل دسترسی داشته باشید .

دقت داشته باشید که برای ساخت حساب گوگل شما نیاز دارید اطلاعات اولیه ای مانند نام و نام خانوادگی و یا محل سکونت خود را به اطلاع Google برسانید که در ادامه برای شما توضیح خواهم داد .

سوالات متداول برخی کاربران در رابطه با حساب Google و ساخت جیمیل:

1.حداقل سن برای ساخت حساب گوگل چقدر است ؟ این سوال بسیاری از کاربران در فضای مجازی است .طبق قوانین ،حداقل سن برای ایجاد حساب گوگل و حداقل سن برای ساخت ایمیل 13 سال می باشد . یعنی شما برای ساخت حساب کاربری گوگل حداقل باید سیزده سال داشته باشید .

البته هیچ سیستم اعتبار سنجی برای راستی آزمایی این امکان نیست و عملا کاربران با هر سنی می توانند در آن ثبت نام نمایند.

2.ساخت حساب گوگل پلی با گوگل فرق دارد ؟ خیر! تمامی نرم افزار های گوگل از طریق یک حساب کاربری به هم متصل می شوند .کافیست از طریق همین آموزش حساب کاربری گوگل ایجاد نمایید .

در واقع حساب گوگل یک حساب جامع برای تمامی پلتفرم ها می باشد . بسیاری از سایت ها همچنان از حساب گوگل برای ورود و ثبت نام استفاده می کنند . پس حساب گوگل می تواند در بسیاری از سایت ها به کمک شما بیاید.

3.برای ساخت جیمیل چه کنیم ؟ در واقع شما با ساخت حساب گوگل ،دارای حساب جیمیل هم می شوید . کافیست وارد آدرس Gmail شوید تا از امکانات آن استفاده نمایید .

4.افزدون حساب گوگل در اندروید چگونه است ؟ اگر شما تا حالا اکانت گوگل نساخته اید با استفاده از روش یک همین آموزش می توانید اکانت گوگل بسازید و همزمان به گوشی هم متصل نمایید .

5.چگونه در گوگل پلی حساب باز کنیم ؟ همانطور که در قسمت دوم توضیح داده شد . شما نیازی به ساخت حساب جدید ندارید ،کافیست حساب کاربری خود را به تلفن همراه متصل نمایید تا به همه حساب ها دسترسی داشته باشید .

6.وارد کردن شماره تلفن ضروری است ؟ استفاده از شماره تلفن در حساب گوگل از نظر گوگل ضرورت ندارد، اما برای حل برخی مشکلات از جمله فراموش رمز عبور به کار می آید .پیشنهاد می کنیم حتما از شماره تلفن در حساب خود استفاده نمایید تا در مواقع لزوم بتوان برای حل مشکلات از آن استفاده کرد .

1.چگونه حساب گوگل بسازیم : ساخت حساب گوگل در گوشی اندروید

بیایید وارد دنیای شگفت انگیز گوگل شویم.

  1. تنظیمات را باز کنید.
  2. به بخش حساب ها بروید.
  3. بر روی افزودن حساب ضربه بزنید (آیکون به علاوه در گوشه سمت راست بالا).

    آموزش گام به گام ساخت جیمیل
    آموزش گام به گام ساخت جیمیل
  4. بر روی گوگل ضربه بزنید.
  5. ساخت حساب جدید را انتخاب کنید.
  6. نام را با حساب مرتبط تایپ کنید. لازم نیست که حتما از نام واقعی خود استفاده کنید، اگر قصد داشته باشید که یک حساب اصلی برای خود بسازید، استفاده از نام واقعی خود توصیه می شود.آموزش گام به گام ساخت جیمیل
  7. بر روی بعدی ضربه بزنید.
  8. تاریخ تولد مربوط به حساب را وارد کنید. توجه: برای ایجاد حساب گوگل باید حداقل 13 سال سن داشته باشید و در برخی کشورها این عدد بالاتر است. اکثرا دارندگان حساب گوگل باید بالای 18 سال باشند.
  9. جنسیت را انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید توسط جنسیت خود شناسایی شوید، می توانید جنسیت مشخصی را انتخاب نکنید.چگونه حساب گوگل بسازیم : آموزش گام به گام ساخت جیمیل یا حساب گوگل
  10. بر روی بعدی ضربه بزنید.
  11. نام کاربری خود را وارد کنید. نام کاربری به عنوان آدرس جیمیل شما نیز خواهد بود.
  12. بعدی را انتخاب کنید.چگونه جیمیل بسازیم
  13. اگر نام کاربری مورد نظر شما توسط شخص دیگری انتخاب شده است، به شما پیشنهادات دیگری داده خواهد شد. یا یکی از نامهای کاربری پیشنهادی را انتخاب کنید یا خودتان یک نام را تایپ کنید.
  14. بر روی بعدی ضربه بزنید.
  15. یک رمز عبور جدید برای حساب خود وارد کنید. رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر باشد، اما خوشبختانه لازم نیست که یک عدد یا یک کاراکتر خاص داشته باشید.ساخت جیمیل - مرحله پنجم
  16. دوباره رمز ورود جدید خود را در قسمت تایید، تایپ کنید. به شما گفته خواهد شد که رمز عبور انتخاب شده شما قوی و یا ضعیف است.
  17. از شما خواسته می شود شماره تلفن را اضافه کنید. از این شماره تلفن می توانید برای تأیید هویت خود استفاده کنید، به حساب کاربری خود وارد شوید و به افراد کمک کنید تا حساب شما را پیدا کنند. اگر می خواهید یک شماره تلفن اضافه کنید، آن را تایپ کنید.
  18. برای تأیید شماره خود یا برای رد کردن این بخش، روی بعدی ضربه بزنید.ساخت جیمیل
  19. گوگل شرایط استفاده شما را ارائه خواهد کرد. پس از خواندن شرایط، در صورت موافق بودن بر روی من موافقم ضربه بزنید.
  20. حساب اصلی شما اکنون تنظیم شده است و نام کاربری و طول رمز عبور شما نشان داده خواهد شد.
آموزش ساخت یجیمل
آموزش ساخت جیمیل

اگر تاریخ تولد مربوط به حساب شما بیش از 18 سال باشد، می توانید کارت اعتباری یا بدهی خود را به حساب خود اضافه کنید تا از برنامه های خرید یا پرداخت خدمات اشتراکی مانند یوتیوب قرمز استفاده کنید.

 

2. ایجاد حساب گوگل از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی

ساخت یک حساب جدید با کامپیوتر رومیزی یا لپتاپ شاید ساده‌تر باشد. برای شروع، در یک مرورگر وب این لینک را باز کنید.

ایجاد حساب گوگل از طریق کامپیوتر

  • نام کوچک و نام فامیلی خود را وارد کنید.
  • نام کاربری‌ای را که می‌خواهید برای حسابتان از آن استفاده کنید، وارد کنید. اگر آن نام کاربری‌ای که می‌خواهید قبلاً استفاده شده باشد، ممکن است نیاز پیدا کنید به نام کاربری مورد نظرتان چند عدد اضافه کنید یا اصلا از یک نام کاربری دیگر استفاده کنید.
  • پسوردی که می‌خواهید برای این حساب از آن استفاده کنید را وارد کرده و سپس تأییدش کنید.
  • به دلایل امنیتی، گوگل نیاز خواهد داشت یک پیامک برایتان ارسال کند؛ شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • کدی را که از طریق پیامک دریافت می‌کنید، وارد کنید.

ساخت جیمیل در کامپیوتر-ایجاد حساب جیمیل از طریق کامپیوتر

  • اگر ایمیل دیگری دارید آدرسش را به عنوان ایمیل پشتیبان (backup email) وارد کنید. این کار می‌تواند در صورت قفل شدن بیرون از حسابتان، در بازیابی حساب به شما کمک کند.
  • تاریخ تولد و جنسیت مورد نظرتان را وارد کنید.
  • ضوابط و شرایط را خوانده و آن‌ها را بپذیرید. ضمناً می‌توانید برگزینید که گوگل چه داده‌هایی راجع به شما می‌تواند جمع‌آوری کند.

تمام ماجرا همین بود! حساب جدید گوگلتان آماده استفاده است؛ یعنی می‌توانید ایمیل‌های خود را چک کرده، اسناد مورد نظرتان را مکاتبه کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید!

 

21 دیدگاه دربارهٔ «چگونه حساب گوگل بسازیم ؟ آموزش قدم به قدم ساخت حساب گوگل»

  1. سلام من تو تاریخ تولد موندم من ۱۵ سالمه و 2004 هستم ولی میگه سنت نمیخوره بعد همینجوری الکی میزنم 1988 میگه حداقل سن رو نداری من دو تا اکانت ساختم همشم با سال 1988 ولی الان نمیدونم مشکل چیه میشه راهنمایی کنید

  2. وااااا من 15 سالمه میزنم تاریخ تولدمو میگح مطمعنید ک درستح؟ بد دوبارح 10 سال اضافح میگـم بازم اون حرفو میگح
    تفففف!
    چی کار کنمـ الن؟>

  3. موقع ساخت اکانت برای خواهر 14 سالم میاره سنش کمه بعد میزنم متولد 2000 باز میاره سنش کمه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    سن قانونی مگه تو این مملکت 18 نیییسسسس؟؟؟؟

  4. سلام
    من الان ۱۲ سالم هستش ۱۰ روز دیگه ۱۳ سالم میشه وقتی ۱۳ سالم شد میتونم تاریخ تولد واقعی خودم رو بزنم یا اینکه ۱۳ و زیر ۱۳ سال نمیتونن اکانت بزنن ؟

  5. خواهشن به سوال ماها جواب بدین این سوالو همه پرسیدن دیگه داداش چرا وقتی می زنیم سنمونو با این که من 100 سال اضاف کردم گفت سن قانونی کمه ؟😐😬

  6. طرفدار سایت

    سلام . من چنتا اکانت(حدود ۲۵تا) پشت سر هم ساختم ولی چون همشون خیلی شبیه به هم بودن فرداش همشون بلاک شدن. الان دو روزه که موقع ساخت اکانت جدید، همون اولش بعد نام و نام خانوادگی این خطای پایینو میزنه و نمیسازه:
    خطا : متاسفیم، حساب Google شما را نتوانستیم ایجاد کنیم.
    با وی پی ان و آی پی های مختلف تست کردم نشد.
    داده های جیمیل و اکانتایی که رو گوشی فعال بود رو پاک کردم اما باز درست نشد.
    باید چکار کنم درست شه؟ گوشیو فلش کنم درست میشه؟ گیج شدم بخدا اوووفففف

  7. سلام رفیق من اشتباهی رفت سنش رو توی حساب گوگلش ۷ سال سد و حسابش مسدود شد
    راهی هست که بشه درستش کرد ؟
    الان نمیتونه حتی جیمیل بسازه

  8. سید احمدرضا محجوب

    سلام
    در پاسخ همه دوستان
    زیر 13 سلام می توانند حساب ایجاد کنند ولی باید با اپلیکیشن فامیلی لینک،حساب فرزند مدیریت شود
    من فعلا موقع ساخت حساب زدم 34 سال
    من 11 سالمه!!
    راستی اگه اشتباهی زدید زیر ۱۳ سال ولی بالای ۱۳ سال سن داشتید
    می توانید با کارت ملی یا کارت های شناسایی دیگر به گوگل ثابت کنید که بالای ۱۳ سال سن دارید

  9. عددای رند نزنین
    یچیزایی حدود ۱۵۴۵ یا همیت حدودا بزنید درست میشه روزشم بزارین ۱۳ ۱۵ ۱۶ ……
    ماهش فرق ندرع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *