آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

برخلاف فیسبوک و توییتر اینستاگرام راهی برای انتشار پست های دیگران با اکانت شخصی خودتان به صورت عمومی در اختیار کاربران نگذاشته است. نداشتن این قابلیت می تواند خیلی آزار دهنده باشد به خصوص وقتی که بخواهید پست یکی از دوستانتان را با اکانت خودتان بازنشر دهید.

به هر دلیلی اینستاگرام تنها به شما اجازه می دهد عکس ها را خصوصی و فقط از راه direct message به اشتراک بگذارید. خوشبختانه ، در حالیکه اینستاگرام این نیاز ضروری را نادیده گرفته برنامه های شخص ثالث قدم به جلو گذاشته  و این ویژگی را اضافه کرده اند. یکی از محبوب ترین این برنامه ها Repost  است که در نسخه ی رایگانش فقط نام اکانتی که پست را ازآن بازنشر می کنید اضافه می کند. همچنین نسخه Pro برنامه را می توانید با قیمت 4.99$  خریداری کنید تا واترمارک و تبلیغات درون برنامه ای برایتان حذف شود ولی این کار چندان ضروری نیست.

برای استفاده از برنامه Repost باید share URL پستی که می خواهید بازنشر کنید را داشته باشید. اینستاگرام را باز کنید و پستی که می خواهید انتشار دهید را پیدا کنید.بر روی سه نقطه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید و بعد Copy Share URL را انتخاب کنید.

1post آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام2shareurl آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

بعد از آن، برنامه Repost  را باز کنید. پستی که می خواهید انتشار دهید در قسمت new اضافه خواهد شد و مجبور نیستید Past  کنید.

3imported آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

برای ادامه بر روی پست ضربه بزنید. می توانید از دکمه های پایین صفحه برای تغییر رنگ و مکان واتر مارک استفاده کنید.

4watermark آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام5watermark2 آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

وقتی که برای انتشار پست اماده شدید بر روی Repost  ضربه بزنید. در پنجره محاوره ای باز می شود  Copy to Instagram را انتخاب کنید. بعد از ان وارد بخش ویرایش در اینستاگرام می شوید.

6copying آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام7ininstagram آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

می توانید فیلتری به عکس اضافه کنید و یا با ضربه بر روی Next ادامه دهید. به علاوه اضافه کردن عکس، این برنامه Caption  اصلی را هم در clipboard گوشی تان کپی می کند، برای اضافه کردن caption به پست کافی است در قسمت add caption ، کلیپ برد را paste کنید.

8pasting آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام9pasted آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

در اخر برای بازنشر عکس بر روی Share  ضربه بزنید تا عکس را با حساب اینستاگرام خودتان انتشار دهید.

10shared آموزش انتشار مجدد عکس های اینستاگرام

انتشار پست دیگران یکی بزرگترین بخش های بسیاری از شبکه های اجتماعی است، بسیار عجیب است چرا اینستاگرام هنوز این قابلیت را اضافه نکرده است. اما برنامه Repost  این مشکل را حل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *