آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی ال جی V30

در اینجا به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در گوشی های ال جی V30 از اسناد مهم خود و یا عکس هایی که مد نظر شماست و به آنها نیاز دارید، اسکرین شات بگیرید. تمام آنچه برای انجام این کار نیاز دارید این است که کلیدهای روشن/خاموش و کاهش صدا را همزمان فشار دهید.

تا زمانی که این کلیدها را فشار می دهید به طور همزمان گرفتن اسکرین شات در این گوشی را می بینید و صدای آن نیز به گوشتان می رسد. صفحه نمایش، در یک لحظه بر روی تصویر زوم می شود و صدای شاتر دوربین را نیز خواهید شنید.

گوشی، فورا اسکرین شاتی که گرفته اید را ذخیره می کند.‌ اکنون شما می توانید از طریق پایین کشیدن نوار نوتیفیکشن ها به اسکرین شات دست پیدا کنید و آن را ادیت کنید و یا اگر بخواهید می توانید آن را برای کسی بفرستید. گزینه پاک کردن نیز در آنجا در دسترس است. اسکرین شات شما در گالری گوشی نیز قابل دسترسی می باشد.

تنها مشکل این روش این است که برای انجامش می بایست از دو دست خود استفاده کنید تا بتوانید هر دو کلید را نگه دارید. اما با انجام مکرر این کار ماهر خواهید شد و با انگشتان یک دست هر دو کلید را فشار می دهید.

روش دیگر گرفتن اسکرین شات در ال جی

در گوشی های ال جی V30 یک روش دیگر برای گرفتن اسکرین شات نیز وجود دارد. به منوی settings بروید و وارد Display بشوید.  بر روی Home Touch Buttons و سپس Button combinations ضربه بزنید آنگاه add Capture+ را نتخاب کنید تا کلید on-screen برای شما فعال شود. اکنون یک آیکون اختصاصی را بر روی صفحه می بینید که کارکردش، گرفتن اسکرین شات بدون معطلی می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *