آنبریک کردن گوشی های اندرویدی

نحوه ی Unbrick کردن گوشی اندروید : گوشی اندرویدی که Brick  شده باشد هیچ پاسخی به فرمان ها نمی دهد و دقیقا مانند یک آجر می شود (به همین دلیل به این حالت Brick یا آجر می گویند). Brick  شدن گوشی معمعمولا زمانی اتفاق می افتد که سیستم عامل اندروید خراب شده باشد. .اگر دستگاه اندرویدی تان Brick شد نترسید.شما هنوز هم می توانید آن را با چند روش نجات دهید.

با خارج کردن دستگاه از حلقه بوت آن را از حالت brick خارج کنید.

1.به حالت بازیابی (recovery mode) بروید.

برای انجام این کار ، دکمه کاهش صدا و پاور را همزمان نگه دارید. این کار شما را به منوی بازیابی می برد.

2.گزینه ی پیشرفته (Advanced) را انتخاب کنید.

شما میتوانید با استفاده از کلیدهای صدا از طریق منو حرکت کنید.به گزینه ی پیشرفت بروید و دکمه ی قدرت را برای انتخاب آن فشار دهید.

 3.حافظه نهان (cache)  را پاک کنید‌‌

.Wipe Dalvik Cache  را از گزینه های پیشرفته (Advanced) انتخاب کنید.یک پیام تایید روی صفحه ظاهر می شود.به پایین بروید و Wipe Dalvik Cache را انتخاب کنید.

4.دستگاه اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه ای برگردانید.

وقتی که  Dalvik Cache را از گوشی خود پاک کردید گزینه ی Go Back روی صفحه نمایش ظاهر میشود. با استفاده از کلید پاور برای انتخاب آن استفاده کنید،و باید به منوی بازیابی برگردید.

  • به پایین رفته و برای تنظیم مجدد کارخانه دستگاه خود و Wipe Data (پاک کردن داده ها) را انتخاب کنید.در پیام تایید Yesرا انتخاب کنید.همه ی تنظیمات و برنامه های شما را حذف می کند و دستگاه را به حالت کارخانه خود باز می گرداند.

5.Cache Partition را پاک کنید.

بعد از آن پیغام Data Wipe Complete روی صفحه نمایش اصلی شما ظاهر می شود.

  • حافظه پنهان Partition اطلاعات موقت سیستم را ذخیره می کند،و به دستگاه شما اجازه می دهد که سریعتر و کار آمد تر به برنامه های خود دسترسی پیدا کند.پاک کردن این قسمت باعث خواهد شد که سیستم راحت تر اجرا شود.
  • Yesرا در پیام تایید انتخاب کنید.و حافظه پنهان پارتیشن دستگاه شما پاک خواهد شد.بعدا پیام تکمیلی دریافت خواهید کرد.دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.برای راه اندازی مجددrebootرا از منوی اصلی انتخاب کنید.پس از راه اندازی مجدد دستگاه اندرویدی شما باید به حالت عادی و به تنظیمات کارخانه ای باز گردد.
  • اگر این روش موفق نبود؛شیوه ی دیگری را امتحان کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *