استفاده از دو اکانت در برنامه های اجتماعی

 

تا به حال اشتیاق داشته اید که دو حساب متفاوت  واتس اپ بر روی گوشی داشته باشید، یا در شبکه های اجتماعی که اجازه استفاده از دو حساب را نمی دهند؟البته که داشته اید، و حالا سامسونگ راهی پیش روی کاربران گذاشته که با استفاده از برنامه secure folder می توان این را انجام داد، ویژگی که در گوشی های پرچم دار، و حالا در بسیاری از دستگاه های سامسونگ که از اندروید 7 نوقا استفاده می کنند پیدا می شود. secure folder محیطی مجزا در گوشی ایجاد می کند که از دیگر داده های معمولی گوشی آن را جدا می سازد، به این معنی که می توانید برنامه های Whatsapp, facebook,  و برنامه های دیگر را در Secure Folder نصب کنید و با یک اکانت دیگر وارد شوید.

با دستگاه گلسی J7 جدید، سامسونگ در حال حذف Secure Folder از معادله و راهی مستقیم برای استغفاده از حسابی جداگانه در برنامه شبکه های اجتماعی است. گلکسی J7 دارای ویژگی به نام Dual Messenger (پیام رسان دوگانه) است و دقیقا همان کاری را انجام را انجام می دهد که از نامش پیداست. Dual Messenger نسخه ای جداگانه از برنامه را بر روی دستگاه نصب می کند؛ دو میان بر در قسمت برنامه ها برای یک برنامه می بینید؛ و هر کدارم از برنامه ها را که خواستید اجرا می کنید؛ و با حساب متفاوتی وارد می شوید؛ درست مثل این که از دو برنامه جداگانه استفاده می کنید.

Screenshot 20170725 153942 304x540 استفاده از دو اکانت در برنامه های اجتماعی

Dual messenger برنامه هایی مثل: Whatsapp, Facebook, Facebook Messenger, skypeو Snapchat را پشتیبانی می کند؛ من فقط این برنامه های ذکر شده را بر روی گوشی نصب شده داشتم، بسته به برنامه هایی که بر روی گوشی نصب کرده اید تعداد بیشتری برنامه ببیند که Dual Messenger از انها پشتیبانی می کند. طبیعی است برنامه هایی که از دو یا چند حساب پشتیبانی می کنند مثل اینستاگرام در Dual Messenger نبینید. اگر گلکسی J7 2017 دارید می توانید از منوی تنظیمات و سپس ویژگی های پیشرفته (advanced features) Dual Messenger  را پیدا کنید که با یک ضربه ساده برای میز توانید این ویژگی را برای هر برنامه ای فعال کنید. وقتی که Dual Messenger فعال شد، دو آیکون برای برنامه ها در منوی برنامه ها می بینید که با زنجیری کوچک نشان می دهد کدام یک برنامه دوم است. بعد از این که گوشی دو برنامه نمونه را به عنوان برنامه های مستقل شناخت، حتی می توانید در حالت دو پنجره ای همزمان از هر دو برنامه استفاده کنید.

 

dual messenger 4 608x540 استفاده از دو اکانت در برنامه های اجتماعی

مشخص نیست که Dual Messenger  چگونه عمل می کند، اگر مثل افزونه ای برای Secure Folder عمل می کند پس جای بسی خوشحالی خواهد داشت  سامسونگ علاوه بر برنامه های شبکه های اجتماعی پشتیبانی از برنامه های عمومی را هم اضافه کند. خوشبختانه، Dual Messenger بر روی دیگر گوشی های سامسونگ هم مشاهده خواهد شد، هرچند ممکن است سامسونگ این ویژگی را در انحصار گوشی های میان رده قرار دهد.

 

7 دیدگاه دربارهٔ «استفاده از دو اکانت در برنامه های اجتماعی»

  1. سلام
    من تلگرام رو dual کردم اما برنامه دوم کار نمیکنه و کانکت نمیشه در حالی که اون یکی برنامه کانکته و وصله
    مشکل از کجاست؟؟!

    1. سلام
      در تلگرام نیازی به نصب نرم افزار اضافه ندارید
      میتونید در یک نرم افزار چند اکانت اضافه کنید

    1. اگر سامسونگ دارید. برید توی dual messenger
      اونجا برید داخل dual app
      واتس اپو ک انتخاب میکنید پایین صفحه یه آیکون داره که میگه … separate contact
      اونو غیرفعال کنید درست میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *