امپراطور وارد می شود:عرضه گوشی Galaxy note 8 emperor edition با 8GB رم و 256GB حافظه داخلی

بر اساس اظهارات خرده فروشی با نام Ice Universe سامسونگ در حال آزمایش نسخه متفاوتی از گلکسی نوت 8 است که با 8GB رم و 256GB حافظ داخلی که لقب امپراطور را یدک می کشد عرضه خواهد شد. این دستگاه همزمان با عرضه نسخه استاندارد قبل از ورد به چین در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

به علاوه، Ice Universe فاش کرد که گلکسی نوت 8 در سه رنگ مشکی مات، و خاکستری روشن عرضه خواهد شد. فروشنده رقیب Roland Quant  بر این باور است که نسخه سوم ابی تیره خواهد داشت که مقداری با رنگ ابی گلکسی نوت 7 تفاوت دارد، به هر حال با مشاهده شواهد میبینیم که اددعای ایشان سندیت بیشتری دارد.

دیگر مشخصات این گوشی شامل صفحه نمایش 6.3 اینچی بدون حاشیه، پردازنده اگزینوس 8895 و اسنپ دراگون 835 و باتری 3.300 میلی آمپر خواهد داشت. همچنین نسخه 7.1.1 اندروید نوقا (و نه اندروید O ) و رابط کاربری Samsung experience که قبلا با نام تاچ ویز شناخته می شد و  با پشتتیبانی از عینک واقیعت مجازی daydream  فروخته خواهد شد.

به گفته فروشنده چینی، شرکت کره ای همچنین بر روی مدلی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی کار میکند. بر خلاف نسخه امپراطور ، برای عرضه در اروپا، امریکای شمالی و آمریکای جنوبی برنامه ریزی شده است و  شایعه شده است که با برچسب قیمتی بیش از 1.100 دلار (حدود 3 میلیون و 960 هزار تومان) خواهد داشت. اگر حقیقت داشته باشد گلکسی نوت 8 گران قیمت ترین تلفن هوشمندی خواهد بود که سامسونگ تا به این تاریخ عرضه کرده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *