اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 منتشر شد

یک هفته بعد از انتشار اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 در ترکیه ، اندروید هفت برای کاربران هندی هم در دسترس قرار گرفت . به نظر می رسد که بع زمان انتشار اندریود هفت به صورت جهانی و شاید ایران نزدیکه شده ایم و در روز های آینده باید منتظر اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 باشیم . اندروید 7 برای گلکسی نوت 5 تا به حال برای چند کشور امارات ،پاکستان ،لیبی ،عراق ،فلسطین ، عربستان و … منتشر شده است .

حالا Galaxy Note 5 (SM-G920G) اندروید 7 را در هند در دسترس کاربران خود قرار داده است . شماره نرم افزاری این نسخه از سیستم عامل اندروید N920GDDU3CQC7 می باشد . که آپدیت بزرگی می باشد و حدود 1 گیگابایت حجم دارد .

این آپدیت بزرگ ، تغییر سیستم عامل تلفن همراه از اندروید 6 به اندروی 7 می باشد و این به معنی تغییرات زیاد در ویژگی ها و قابلیت های تلفن همراه شما است . بهبود رابط کاربری ، چند پنجره شدن صفحه ، بهبود سیستم اطلاعیه ها و بهبود وضعیت مصرف باتری از جمه ویژگی های اندروید 7 می باشد که برای تلفن همراه شما منتشر شده است .

سامسونگ از دیروز انتشار آپدیت برای سامسونگ گلکسی نوت 5 را در هند آغاز کرده است و این به معنی آغاز انتشار کامل برای تلفن های همراه می باشد .

پیشنهاد ما به شما این است که رام یا آپدیت به اندروید 7 را به صورت دستی و با نرم افزار انجام دهید (آموزش نصب رام بر روی سامسونگ) .

شما میتوانید آخرین نسخه از رام های مورد نظر خود را برای گلکسی نوت 5 در آینده از سامسونگ یار دانلود نمایید .

اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5
اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5

10 دیدگاه دربارهٔ «اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 منتشر شد»

  1. من تازه آپدیت کردم نمیدونم چرا وقتی دوربین گوشی
    رو باز میکنم میرم رو حالت pro کلا بسته میشه
    نمیدونم چیکارش کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *