چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

سامسونگ مدتی است کاربران را قادر ساخته که برنامه هایشان را ذخیره سازی خارجی کنند. ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه ی انتقال برنامه ها به کارت SD برای گلکسی S7 و گلکسی S7 edge منتشر کرده ایم. این راهنما مورد نیاز شماست زیرا این روش برای دستگاه های Marshmallow تغییر کرده است.

می دانیم که بسیار تعجب خواهید کرد که چگونه می توانید برنامه ها را در گلکسی S8 و گلکسی Note 8 به کارت SD منتقل کنید. ممکن است از بهترین محصولات سامسونگ باشند، اما این عملکرد در گوشی های Nougat متفاوت است. این روش برای دستگاه های 2017 مانند گلکسی A و گلکسی J فعلی نیز مناسب است.

راهنمای زیر به شما می آموزد که چگونه برنامه ها را در گلکسی S8 و گلکسی Note 8 به کارت SD منتقل کنید. به یاد داشته باشید که برنامه های شخصی باید از انتقال به ذخیره سازی خارجی پشتیبانی کنند. برنامه هایی که این گزینه را فعال نمی کنند، نمی توانند به کارت micro SD منتقل شوند.

نحوه ی انتقال برنامه ها به کارت SD در Galaxy S 8 و Galaxy Note 8

3333 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

مرحله اول: روی یک برنامه ضربه زده و دست تان را نگه دارید. وقتی منو ظاهر شد، روی اطلاعات برنامه ضربه بزنید.

444 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

مرحله دوم: بر روی ذخیره سازی ضربه بزنید تا اطلاعات دقیق را به شما نشان دهد.

5 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

مرحله سوم: برای انتقال برنامه، روی برنامه ی مورد نظر کلیک کنید.

66 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

مرحله چهارم: کارت SD را به عنوان محل ذخیره سازی جدید انتخاب کنید.

5 1 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

مرحله پنجم: صبر کنید تا عنوان برنامه و اطلاعات آن کاملا به ذخیره سازی خارجی صادر شوند. ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد، ضمنا هنگامی که برنامه در حال صادر شدن است، نمی تواند استفاده شود.

8 چگونه برنامه های گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را به کارت SD انتقال دهیم

هم چنین دسترسی به منوی اطلاعات برنامه از طریق برنامه تنظیمات امکان پذیر است اما این روش سریع تر است. کاری که باید انجام دهید، همین بود. این تمام کار هایی است که باید انجام دهید تا برنامه ها را به کارت SD در گلکسی S8 انتقال دهید.

به خاطر داشته باشید که برخی از داده های نرم افزار انتقال داده شده، هم چنان در فضای ذخیره سازی داخلی نیز وجود دارند. این یک فرآیند اندرویدی است که هیچ راه حلی ندارد. اگر کارت SD را خارج کنید، برنامه های صادر شده ممکن است متوقف شوند.

فراموش نکنید که اگر می خواهید کارت SD را جا به جا کنید، حتما برنامه ها را به حافظه داخلی منتقل کنید. برای بارگیری کارت ها اقدامات ذکر شده در بالا را تکرار کنید تا برنامه ها را منتقل کنید.

اگر در هر کدام از این مراحل مشکلی برایتان پیش آمد، حتما بخش نظرات را در پایین صفحه بخوانید. هم چنین نکات و ترفند های دیگری که برای گوشی هوشمند سامسونگ منتشر کرده ایم را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *