بهترین فایل منیجر اندروید کدام است ؟

بسیاری از کاربران اندروید میتوانند بدون اینکه کاری به فایل های سیستمی گوشی داشته باشند زندگی کنند ولی گاهی اوقات نیاز میشود که تغییراتی در این فایل ها ایجاد کنید. برای مثال وقتی که میخواهید یک برنامه را ساید لود کنید یا یک فایل دانلود شده را جا به جا کنید، به یک فایل منیجر نیاز دارید.

قبل از اینکه وارد بحث شویم باید در مورد یکی از این برنامه ها که در لیست نیست صحبت کنیم: ES File Explorer . برای سالهای زیادی وقتی کسی در مورد بهترین فایل منیجر اندروید میپرسید جواب قاطعانه ES بود. ولی در ماه های اخیر سازندگان تغییراتی را در برنامه ایجاد کرده اند که به مذاق کاربران خوش نیامده است. آنها برنامه را پر از تبلیغاتی کرده اند که بعضا ما آنها را به عنوان ویروس مخرب شناسایی میکنیم. پس ما دیگر این برنامه را جز بهترین ها قرار نمیدهیم.

اگر به دنبال جایگزین مناسبی برای ES میگردید پس جای خوبی آمده اید.

بهترین فایل منیجر اندروید از نظر اکثر کاربران : Solid Explorer

Solid Explorer مدتی کمی است که عرضه شده ولی به خوبی توانسته است در این مدت کم طرفداران زیادی پیدا کند. پیشرفت برنامه به بهترین شکل صورت میگیرد و در حال حاضر پر از ویژگی های مفید است. سازندگان نیز تغییرات بسیار خوبی را اعمال میکنند.

دو نسخه از سولید اکسپلورر در پلی استور وجود دارد: Solid Explorer File Manager & Solid Explorer File Manager Classic. نسخه کلاسیک بازمانده ای از نسخه اصلی است برای آنهایی که ممکن است طراحی و ویژگی های نسخه جدید را نپسندند. پیشنهاد ما نسخه جدید است نه کلاسیک.

همانطور که شما انتظار دارید استفاده از سولید منیجر آسان و راحت است. این برنامه امکان دسترسی سریع شما به فایل هایی که بیشتر استفاده میکنید را میدهد- تصاویر، موسیقی، فیلم، و حتی برنامه ها- همچنین به شما این اجازه را میدهد که بوک مارک های دلخواهتان را به فایل ها اضافه کنید.

بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
دانلود فایل منیجر برای اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید

ویژگی موردعلاقه من حالت دو پنجره است که به صورت پیش فرض در برنامه فعال است. گوشی را به حالت عرضی قرار دهید تا دو پنجره سولید منیجر برای شما به نمایش در بیاید. در این حالت میتوانید با سرع بیشتری فایل های خود را جا به جا کنید. اگر عکس جدیدی دانلود کرده اید و میخواهید آن را به پوشه عکس ها منتقل کنید پس این حالت ساده ترین راه است.

ویژگی های دیگری هم وجود دارند. از جمله ویژگی مخفی کردن فایل ها، که به شما این اجازه را میدهد فایل های خود را مخفی کنید به طوری که فقط در منوی فایل های مخفی قابل نمایش هستند.

دانلود مدیریت فایل برای اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید

سولید همچنین از گوشی های روت شده کاملا پشتیبانی میکند و این یک خبر بسیار خوب برای کاربرانی است که میخواهند در ظاهر برنامه تغییراتی اعمال کنند و آن را به صورت دلخواه خود در بیاورند.

سولید اکسپلورر را تا 14 روز میتوانید به صورت رایگان داشته باشید ولی بعد از آن باید مقدار 1.99دلار را برای خرید برنامه پرداخت کنید.

بهترین فایل منیجر اندروید : Quick Task، فایل منیجر خود اندروید

خب، اگر شما مایل به پرداخت پول برای خرید برنامه نیستید و فقط یکی دوبار نیاز به دسترسی به فایل هایتان دارید پس بهترین راه استفاده از فایل منیجر خود اندروید است.

سختی کار بستگی به نسخه اندروید شما دارد. برای مثال دکمه Downloads در اندروید نوقا، یک فایل منیجر کامل را باز میکند که دسترسی سریع شما را به دانلودها، ویدیوها، صداها، فایل های اخیر و حتی گوگل درایو فراهم میکند.

بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید

اگر اندروید نوقا ندارید پس باید برنامه دانلودها بر روی گوشی شمال چیز جز دانلودها را نشان نمیدهد و برای اینکه ب فایل منیجر مارش مالو دسترسی داشته باشید باید آنرا از پلی استور دانلود کنید که باعث ساخت یک لینک در صفحه اصلی شما میشود که به فایل منیجر مارش مالو دسترسی پیدا کنید. این به شما حافظه داخلی اصلی دستگاهتان را به شما نشان میدهد. از آنجا میتوانید فایل ها را جا به جا کنید.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید

این کارها برای گوشی هایی است که از نسخه اصلی اندروید استفاده میکنند. برای مثال کسانی که از گوشی های سامسونگ یا ال جی استفاده میکنند به صورت پیش فرض بر روی دستگاه خود فایل منیجر دارند.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید
بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید
بهترین فایل منیجر اندروید

ASTRO، رفیق قدیمی !

ASTRO File Manager سالهاست که یکی از بهترین فایل منیجرها در Google Play بوده و دلیل خوبی هم دارد. این رابط کاربری آسان و بصری دارد، که همیشه یک مزیت خوب است، اما با قیمت دوست‌داشتنی رایگان نیز عرضه می‌شود.

 

مثل بقیه لیست ها این لیست هم کامل نیست و ممکن است کاربرانی ویژگی های خاص دیگری را بخواهند. دو برنامه Total Commander & FX File Explorer ممکن است بقیه نیاز های شما را رفع کنند. ولی وقتی صحبت از بهترین میشود ما آن دو برنامه که در موردشان توضیح دادیم را پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *