بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ در حال حاضر

سامسونگ بدون شک بزرگترین برند تجاری در دنیای اندروید است و اگر در نظر دارید یک گوشی جدید بخرید، منطق می گوید به احتمال زیاد اولین انتخاب شما از غول کره ای خواهد بود. در حالی که می توان به سادگی گفت “یک نوت یا جدیدترین مدل سری S را خریداری کنید”، اما طیف وسیع گوشی های مختلف سامسونگ در بازه قیمتی کمتر از 85 دلار تا بیش از 1000 دلار انتخاب را برای شما سخت می کند.

برخی مدل های میان رده و اقتصادی سامسونگ در بخش طراحی و مشخصات بسیار شبیه به یکدیگر هستند و به همین دلیل احتمالا شما در انتخاب سردرگم خواهید شد. در این لیست، ما برخی از بهترین گوشی های پرچمدار، میان رده و حتی اقتصادی سامسونگ را بررسی می کنیم.

بهترین گوشی‌های پرچمدار: گلکسی S10e ،S10 و S10 Plus

1 8 بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ در حال حاضر

سامسونگ بهترین ها را در آخرین پرچمدار خود گنجانده و ارائه کرده است. در فوریه 2019، این شرکت سه مدل برای سری گلکسی S10 معرفی کرد؛ گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 Plus. تا این لحظه می توان گفت این گوشی ها بهترین گزینه های سامسونگ هستند که می توانید خریداری کنید.

هرسه این گوشی ها در سخت افزار و ویژگی ها مشابه یکدیگر هستند. این موارد، اشتراک های آنها هستند:

  • پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 در بازارهای چین و ایالات متحده و یا چیپ‌ست اگزینوس 9820 برای بازارهای اروپا و دیگر کشورها.
  • هرسه این گوشی ها از جک 3.5 میلی متری هدفون و کارت میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه پشتیبانی می کنند.
  • شارژ بی سیم سریع و شارژ بی سیم معکوس.
  • اندروید 9 پای با پوسته جدید One UI سامسونگ.
  • اندازه رم بین 6 تا 12 گیگابایت، و حافظه داخلی از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت.
  • امتیاز IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار.

بزرگترین تفاوت های سه مدل گلکسی S10 متعلق به اندازه صفحه نمایش، دوربین ها و اندازه باتری است. همه این گوشی از تمام گوشی ها از نمایشگر Infinity-O سامسونگ با صفحه نمایش Dynamic AMOLED و گوریلا گلس 6 برای محافظت استفاده می کنند. آنها از سوراخ دوربین در نمایشگر بهره مند هستند که می تواند نسبت صفحه نمایش به بدنه را تا حد زیادی بالا ببرد. گلکسی S10e دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن Full HD+ و اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی است. گلکسی S10 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن Quad HD+ است درحالی که گلکسی S10 Plus یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن Quad HD+ دارد. هردوگوشی دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش هستند.

هرسه گوشی دارای یک دوربین جلو 10 مگاپیکسلی هستند ولی گلکسی S10 Plus در کنار آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی عمیق نیز در دوربین جلو دارد. گلکسی S10e دارای دو دوربین عقب می باشد؛ یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای و یک سنسور عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه  ای. گوشی های گلکسی S10 گلکسی S10+ نیز دقیق این سنسورها دارند و البته علاوه بر آن، یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با میدان دید 45 درجه ای در آنها گنجانده شده است. در نهایت به بخش اندازه باتری می رسیم؛ گلکسی S10e باتری 3100 میلی آمپر ساعتی، گلکسی S10 باتری 3400 میلی آمپر ساعتی و گلکسی S10 Plus باتری 4100 میلی آمپر ساعتی دارد. باز هم باید گفت که این گوشی ها بهترین های سامسونگ در بازار هستند.

سامسونگ فروش هرسه مدل را در سایت خود انجام می دهد؛ گلکسی S10e برچسب 749.99 دلاری دارد، این درحالی است که نسخه استاندارد یعنی گلکسی S10 با قیمت 899.99 دلار و گلکسی S10 Plus با قیمت 999.99 دلار  به فروش می رسد. اپراتورهایی چون AT&T، Sprint، Verizon، Spectrum Mobile، U.S. Cellular و Xfinity Mobile هرسه مدل را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه با برنامه های پرداختی و جوایز مختلف به فروش می رسانند. اگر به دنبال خرید گلکسی S10 با قفل باز هستید، سه گوشی نیز از آمازون، Best Buy، Costco، Sam’s Club، ، Target، Walmart و B&H Photo در دسترس هستند البته که می توانید آنها را از فروشگاه رسمی سامسونگ و برنامه Samsung Shop تهیه کنید.

اگر به دنبال یک پرچمدار سامسونگ با قیمت کمتر از گلکسی S10 هستید، بررسی این دو گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • سامسونگ گلکسی نوت 9 نه تنها نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی دارد، بله دارای بروزترین S Pen موجود نیز هست که از بلوتوث کم انرژی (BLE) پشتیبانی می کند و به شما امکان استفاده بیشتر از قلم استایلوس را می دهد.
  • اگر گوشی تقریبا هم سطح با قدرت گلکسی S10 می خواهید، گوشی های گلکسی S9 و S9 Plus هنوز گزینه های خوبی هستند. همچنین اکنون قیمت ها چند صد دلار از گلکسی S10 پایین تر است.

بهترین گوشی میان رده: گلکسی A50

2 5 بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ در حال حاضر

گلکسی A50 ممکن است بهترین گوشی میان رده ای باشد که سامسونگ در چندسال اخیر منتشر کرده است. این گوشی نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2340 * 1080 دارد و از یک ناچ قطره ای در آن استفاده شده است. درون آن چیپ‌ست اگزینوس 9610 به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش گنجانده شده است. شما همچنین یک باتری بزرگ 4000 ملی آمپر ساعتی دریافت خواهید که با یک بار شارژ به شما اجازه می دهد یک روز از گوشی استفاده کنید. این گوشی نه تنها اندروید 9 پای را اجرا می کند بلکه از پوسته One UI جدید سامسونگ بهره مند است.

بزرگترین نقطه قوت آن دوربین آن است. سه دوربین در عقب وجود دارد؛ سنسور اصلی 25 مگاپیکسلی، لنز عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمیق 5 مگاپیکسلی. دوربین جلو دارای سنسور 25 مگاپیکسلی است. بررسی ها نشان می دهد که تصاویر در نور زیاد فوق العاد هستند ولی در نور کم ممکن است تهیه عکس خوب را برای شما سخت تر کند.

نسخه بین المللی گلکسی A50 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 285 دلار در فروسگاه آمازون در دسترس است. البته می توانید نسخه 128 گیگابایتی را می توانید با قیمت 300 دلار دریافت کنید. در نظر داشته باشید که این گوشی ها از گارانتی ایالات متحده بهره مند نیستند و فقط در شبکه های GSM مانند T-Mobile و AT&T کار می کنند.

اگر می خواهید بعضی دیگر از گوشی های میان رده را نیز بررسی کنید، این موارد می توانند گزینه های خوبی باشند:

  • آیا یک گوشی با 4 دوربین در پشت را می پسندید؟ این همان ویژگی اصلی است که گلکسی A9 2018 ارائه می دهد. شما می توانید نسخه بین المللی آن را با قیمت 360 دلار در آمازون خریداری کنید.
  • سامسونگ گلکسی A30 همان صفحه نمایش 6.4 اینچی گلکسی A30 را دارد اما مشخصات سخت افزاری پایین تری ارائه می دهد. این بدان معنی است که گلکسی A30 ارزان تر نیز هست؛ شما می توانید آن را با قیمت 190 دلار خریداری کنید.

بهترین گوشی ارزان: سامسونگ گلکسی J7

3 4 بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ در حال حاضر

اگر در جستجوی یک گوشی سامسونگ ارزان قیمت هستید، گلکسی J7 بهترین و شاید تنها گزینه مناسب پیش روی شماست. مشخصات این گوشی شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، اما قدرت کافی برای تامین نیازهای یک کاربر متوسط را دارد.

نمایشگر آن 5.5 اینچ است و رزولوشن HD ارائه می دهد. این دستگاه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از کارت میکرو اس‌دی می توانید آن را گسترش دهید. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو آن تعبیه شده است. از مشخصات و ویژگی های آن می توان به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، اندروید 8 و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

گلکسی J7 در بخش طراحی درخشان نیست. گوشی زشت نیست ولی قطعا نمی تواند با مدل های گرانقیمت با پشتی شیشه ای و لبه های نازک و خمیده مقابله کند. شما می توانید نسخه بدون قفل آن را با 150 دلار از آمازون خریداری کنید و این قیمت آن را به یکی از بهترین ها در بخش گوشی های اقتصادی سامسونگ تبدیل می کند.

اگر می خواهید ریسک خرید یک گوشی بین المللی بدون ضمانت ایالات متحده و فقط دارای پشتیبانی از شبکه GSM را به جان بخرید، می توانید این گوشی پایین رده را نیز بررسی کنید:

  • سامسونگ گلکسی M20 دارای صفحه نمایش Infinity V با ابعاد 6.3 اینچی است و یک ناچ قطره مانند، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های آن است. این گوشی با 230 دلار در آمازون در دسترس است.

آیا با گوشی های ذکرشده در این لیست موافق هستید؟ آیا گوشی فوق العاده ای از سامسونگ مدنظر شما بود که ما در لیست ذکر نکردیم؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *