بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

با تسخیر شدن دنیای تلفن های هوشمند توسط سیستم عامل اندروید، انتخاب بهترین تلفن هوشمند اندرویدی تقریبا شبیه به انتخاب بهترین تلفن هوشمند است. اما از آن جایی که تلفن های اندرویدی رقبای کمی در دیگر پلتفرم ها دارند ، جنگی داخلی در دنیای تلفن های هوشمند اندرویدی در جریان است.

از دستگاه های براق و پر زرق و برق با طراحی های عالی و چشم نواز تا دستگاه هایی با قدرت های پردازشی سرسام آور، دستگاه هایی کامل و عالی و تلفن های ارزان قیمت که جلوی بزرگان قد علم کرده اند ، اکوسیستم اندروید را  با طیف وسیعی از تلفن های هوشمند جذاب پر کرده اند.

اما “بزرگی” کلمه ای انتزاعی است و گاهی مشخصات و ویژگی های روی کاغذ برای توصیف این که یک گوشی هوشمند چقدر خوب است کافی نیست. در لیستی که جمع آوری کرده ایم نگاهی می اندازیم به تلفن هایی که به واقع شایسته و برازنده ی یدک کشیدن لقب بهترین هستند. تلفن های هوشمند اندرویدی که هرگز در مورد آن ها اشتباه نخواهید کرد.

Samsung Galaxy Note 8

1 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

پس از سال پر حرف و حدیث و جنجال بر انگیز 2016 ، خانواده ی سامسونگ گلکسی نوت با تمام قوا پا به عرصه ی نبرد گذاشت. با بهترین و جدیدترین مشخصات، طراحی چشم نواز، دوربین دوگانه جدید و ویژگی های نرم افزاری جدید و بروز، سامسونگ گلکسی نوت 8 بهترین تلفن هوشندی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید.

صفحه نمایش 6.3 اینچی Quad HD+ بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:5:9 یکی از قسمت های مورد علاقه ی ما در این تلفن هوشمند است. نظری که وب سایت معتبر DisplayMate نیز با آن موافق است. این صفحه نمایش بزرگ است، حتی ممکن است برای بعضی افراد بیش از اندازه بزرگ باشد اما حداقل شرکت سازنده این صفحه نمایش را برای استفاده ی درستی قرار داده است. این تلفن هوشمند از ویژگی دو پنجره ی جدیدی بهره می برد که با استفاده از آن می توانید دو برنامه را به صورت همزمان باز کنید، همچنین ویژگی های جدیدی برای قلم S Pen  تعبیه شده تا کاربرانی  که از این قلم استفاده می کنند را راضی و خشنود نگه دارد.

دوربین دوگانه پشت گوشی هم عملکردی فوق العاده دارد. در حالیکه کیفیت تصاویر به اندازه ی کیفیتی که در گلکسی اس 8 و اس 8 پلا دیدیم نیستند، اما سنسور 12 مگاپیکسلی اضافه با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) به شما اجازه می دهد تا در هر شرایطی تصاویری واضح، دقیق و گیرا را ثبت کنید.

این گوشی هم همانند دیگر تلفن های هوشمند بی عیب و نقص نیست و کم و کاستی هایی دارد. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت هنوز هم به شدت آزار دهنده است، و اینکه این تلفن هوشمند بسیار گران است. اگر این موارد برایتان اهمیتی ندارند، نوت 8 دقیقا آن چیزی است که به دنبال آن هستید.

مشخصات گلکسی نوت 8

  • صفحه نمایش 6.3 اینچی Super AMOLED بدون حاشیه با روزلوشن2960*1440 و تراکم 521 ppi
  • پردازنده ی هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 835 یا پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس 8895 (بسته به بازار)
  • 6 GB رم
  • حافظه داخلی 64/128/256 GB به همراه درگاه کارت حفظه قابل ارتقا تا 256 GB
  • دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 3,300 میلی آمپری غیر قابل تعویض
  • سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1
  • ابعاد 162.5 x 74.8 x 8.6 mm . 195 گرم

Google Pixel 2

2 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

گوگل Pixel 2 جدیدترین تلفن هوشمند پرچم دار گوگل است و تقریبا در همه ی موارد عملکردی عالی دارد. این تلفن به اندازه ی نوت 8 ویژگی های اضافه ندارد، اما اگر تلفن اندرویدی ساده ای بخواهید، Pixel 2 گزینه ای عالی است.

این دستگاه از صفحه نمایش 5 اینچی OLED 1080p با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ برخوردار است. صفحه نمایش این تلفن هوشمند نسب تصویر فانتزی 18:9 یا صفحه نمایش بدون حاشیه ندارد، با این حال دو اسپیکر در بالا و پایین صفحه نمایش قرار داده اند. اجزای داخلی  این تلفن هوشمند را پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 835 به همراه 4 GB LPDDR4x  رم  تشکیل داده اند. این گوشی را میتوانید با حافظه های ذخیره سازی 64 GB و یا 128 GB خریداری کنید اما متاسفانه درگاه کارت حافظه ای برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی قرار نداده اند.

اگر به تصویر برداری با تلفن همراه علاقه دارید، دوربین 12.2 مگاپیکسلی Pixel 2 شما را راضی و خوشحال خواهد کرد. این تلفن هوشمند بر اساس بنچمارک های  DxOMark نه تنها به عنوان تلفن هوشمند دوربین نامگذاری شده است، بلکه دوربین اصلی pixel 2 در هر شرایطی به طرز شگفت انگیزی عالی عمل می کند. با این که این تلفن از دوربین دوگانه بهره نمی بد اما در هر دو دوربین پشت و جلو از قابلیت عکس برداری پورتره بهره می برد.

ممکن است تعجب کرده باشید چرا حرفی از Pixel 2 XL نزدیم. این گوشی بسیار عالی است- اشتباه نکنید- اما باید بدانید که در زمان عرضه مشکلاتی در صفحه نمایش داشت. صفحه نمایش pOLED ساخت شرکت LG بر روی Pixel 2 زمانی که صفحه نمایش را مقداری کج می کنید سایه ای آبی رنگ در صفحه نمایش نشان می دهد و نسبت به دیگر پنل های OLED پر طراوت و دقیق نیست و بسیاری خبراز سوختن  آداپتورهای اولیه داده اند. گوگل عنوان کرده که این مشکلات را با بروزرسانی های نرم افزاری حل خواهد کرد و مدت زمان گارانتی گوشی  را هم به دو سال افزایش خواهد داد.

اگر تلفن Pixel با باطری حجیم می خواهید و می توانید با صفحه نمایش متوسط آن کنار بیایید، Pixel 2 XL را به شما پیشنهاد می کنیم – از این تصمیم خوشحال خواهید شد. اما اگر مشکلی با باطری و صفحه نمایش کوچک تر ندارید( که ابدا مشکلی ندارد) Pixel 2 را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشخصات گوگل پیکسل

  • صفحه نمایش 5.0 اینچی OLED  با رزولوشن 1920 x 1080 با تراکم پیکسلی 441 ppi و نسبت تصویر 16:9 (Pixel 2)
  • صفحه نمایش 6 اینچی pOLED با رزولوشن 2,880 x 1,440 با تراکم پیکسلی 538 ppi و نسبت تصویر 18:9 (Pixel 2 XL)
  • \پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 835
  • 4GB رم
  • حافظه داخلی 64/128 گیگابایت ، فاقد درگاه کارت حافظه
  • دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باطری 2,700 mAh غیر قابل تعویض (Pixel 2)
  • باطری 3,520 mAh غیر قابل تعویض (Pixel 2 XL)
  • سیستم عام اندروید 8 Oreo

LG V30

3 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

LG V30 جدیدترین پرچم دار شرکت LG   است که حداقل از نظر فروش در حال تکاپو برای رقابت با رقیب دیرینه خود سامسونگ است. این تلفن همچنین جانشین LG V20 است که در سال 2016 معرفی شد که صفحه نمایش 2.1 اینچی دومی برای نمایش دادن میانبر برنامه ها، کنترل رسانه و بسیاری کارهای دیگر داشت. شرکت LG در V30  صفحه نمایش ثانویه را کنار گذاشته و به جای آن از صفحه نمایش  6.0 اینچی بدون حاشیه ای بهره می برد که از پنل جدید ساخت خود شرکت  Plastic OLED یا به اختصار pOLED استفاده می کند. شرکت LG در این تلفن هوشمند از منوی لغزشی در صفحه نمایش تلفن خود استفاده می کند که به نام (نوار شناور) شناخته می شود و به عنوان جایگزینی برای صفحه نمایش ثانویه برای کسانی که دلشان برای این قابلیت تنگ شده عمل می کند.

از نظر سخت افزاری ، LG V30 هر چیزی که از یک پرچم دار سال 2017 انتظار دارید را در خود جای داده است. قلب تپنده ی این غول کره ای را پردازنده ی تحسین شده ی کوالکام اسنپ دراگون 835 با هشت هسته ی پردازشی تشکیل می دهد و برای تکمیل کردن سخت افزار از 4GB رم به همراه 64GB حافظه داخلی استفاده کرده است تا از نظر پردازشی هیچ کم و کاستی احساس نشود. وظیفه ی تغذیه ی سخت افزار پر قدرت و صفحه نمایش خیره کننده ی این تلفن هوشمند بر عهده ی باطری 3300 میلی آمپر ساعتی است که توسط کاربر قابل تعویض نیست. این تلفن همچنین گواهی نامه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده است. LG همچنین دوربین و ویژگی های پیشرفتته در این تلفن هوشمند را تا حد قابل توجهی ارتقا داده، در این گوشی از دوربین دوگانه با سنسور 16-مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 به همراه یک سنسور 13-مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 استفاده کرده است. LG دردوربین اصلی از لنز Crystal Clear (لنز کرستالی) به جای پلاستیک استفاده کرده که وعده ی تصاویری شفاف و واقع گرایانه تر را می دهد. کسانی که به ساخت ویدئو علاقه دارد از کار کردن با ویژگی هایی مثل Cine Video که به کاربر اجازه می دهد به سرعت افکت هایی به ویدئو اضافه کند و همچنین قابلیت بزرگنمایی نقطه ای که به کاربر این امکان را می دهد تا هر نقطه ای را که می خواهند در ودئو بزرگنمایی کنند، لذت خواهند برد.

علاقه مندان به موسیقی هم از کار کردن با LG V30 خوشحال خواهند شد، این گوشی از Hi-Fi چهار کاناله ساخته شده توسط B&O Play پشتیبانی می کند. همچنین LG V30  اولین تلفن هوشمندی است که از MQA پشتیبانی می کند، این قابلیت این امکان را به کاربر می دهد تا فایل های صوتی کیفیت بالا و کم حجم را بدون افت کیفیت استریم کنند.

مشخصات LG V30

  • صفحه نمایش 6.0 اینچی فول ویژن با رزولوشن 2,880 x 1,440 و تراکم پیکسلی 538 ppi
  • پردازنده ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 835
  • 4 GB رم
  • حافظه داخلی 64 GB (V30) و 128 GB (V30 Plus) به همراه درگاه کارت حتفظه قابل ارتقا تا 2 ترابایت
  • دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • باطری 3,300 mAh غیرقابل تعویض
  • سیستم عامل اندروید 7.1.2  نوقا

Samsung Galaxy S8, S8 Plus

4 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

به دنبال عرضه ی موفق گلکسی S7 و S7 edge ، به نظر می رسید سامسونگ به سلیقه ی کاربران پی برده بود که از یک تلفن هوشمند چه انتظاراتی دارند. عمر باطری طولانی و پایدار، صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت، عملکرد خیره کننده دوربین و بسیاری موارد دیگر چیز هایی بودند که سامسونگ در پرچم دار سال گذشته ی خود به آن ها دست یافت. در حالیکه Note 7 به نظر می رسید حتی پا را فراتر از این ها بگذارد، مشکل گرمای بیش از حد باعث می شد تا دستگاه دچار مشکل شود.

حالا می خواهیم ببینیم که سامسونگ چه چیزی در سال 2017 برایمان کنار گذاشته است. تعجبی ندارد که سامسونگ در Galaxy S8 و S8  پلاس از جدیدترین و بهترین سخت افزار، دوربین عالی و طراحی کاملا جدید و آینده نگرانه استفاده کند.

در این بازه زمانی، سامسونگ از صفحه نمایشی با لبه های خمیده در هر دو مدل S8 و S8+ با نسبت تصویر منحصربفرد 18:5:9 که احساس راحت تری به کاربران می دهد استفاده کرده است. این شرکت “بالاخره” دکمه ی فیزیکی هوم را کنار گذاشته و به جای آن دکمه ی هوم را با صفحه نمایش ادغام کرده است. در زیر پوست این تلفن هوشمند سامسونگ از پردازنده ی هشت هسته ای کوالکام اسنپ دراگون 835 ( در بعضی مناطق اگزینوس 8895)، 4GB  رم، 64GB  حافظه داخلی و جدیدترین سیست عامل اندروید 7.0 نوقا استفاده کرده است.

سامسونگ همچنین تعدادی لوازم جانبی همراه با S8 معرفی و عرضه کرده که به واقع ارزش امتحان کردن دارند. داک جدید سامسونگ به نام Samsung DeX به شما اجازه می دهد تا از تلفن هوشمند خود به عنوان کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنید و همچنین دوربینن 360 درجه جدید Gear 360 camera که به شما این امکان را می دهد تا فیلم های با کیفیت 4K ضبط کنید و بر روی شبکه YouTube قرار دهید. البته عینک واقعیت مجازی Gear VR headset سازگار با Galaxy S8  به همراه کنترل برای ناوبری آسان تر قراربرای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده.

تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8+ دو تا از موفق ترین تلفنن های هوشمند عرضه شده در سال 2017 هستند.

 مشخصات Samsung Galaxy S8

  • صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپرامولد با روزلوشن 2960 x 1440 و تراکم پیکسلی 570 ppi
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 835  و یا پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 8895  (بسته به بازار هدف)
  • 4GB  رم LPDDR4
  • حافظه داخلی 64 GB به همراه درگاه کارت حافظه با توانایی ارتقا تا 256 GB
  • دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باطری غیر قابل تعویض 3,000 mAh
  • سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا

Samsung Galaxy S8 Plus

  • صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر امولد با روزلوشن 2960 x 1440 و تراکم پیکسلی 529 ppi
  • پردازنده ی هشت هسته ایQualcomm Snapdragon 835 یا پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس 8895 (بسته به منطقه ی عرضه شده)
  • 4 GB  رم LPDDR4
  • حافظه داخلی 64 GB به همراه درگاه کارت حافظه قابل ارتقا تا 256 GB
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری غیر قابل تعویض 3,000 mAh
  • سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا

Huawei Mate 10 Pro

5 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

تلفن هوشمند هواوی میت 10 پرو هر آن چه که از یک پرچم دار بالارده در بازار انتظار دارید را در خود دارد. این تلفن هوشمد خوش ساخت ساخت کمپانی خوش نام هواووی دارای صفحه نمایش 6.0 اینچی با پنل OLED و نسبت تصویر 18:9  و رزولوشن Full HD+ 2,160 x 1,080  است که حاشیه های بسیار باریکی در بالا و پایین آن دارد. درون این غول چینی پردازنده ی Kirin 970  با هشت هسته ی پردازشی به همراه واحد پردازشی عصبی برای پردازش سریعتر برای پردازش های هوش مصنوعی  قرار گرفته است.

شما می توانید این تلفن هوشمد را در دو کانفیگ 4 GB رم و 64 GB حافظه داخلی یا 6 GB رم و حافظه داخلی 128 GB خریداری کنید. متاسفانه درگاه کارت حافظه برای افزایش حافظه در این گوشی در نظر گرفته نشده، با این حال هواوی در این گوشی جک هدفون 3.5 میلی میتری را هم در این گوشی همانند آیفون نسل هفت و هشت حذف کرده است. میت  10 پرو به همراه سیستم عامل اندرید 8 Oreo عرضه می شود.

مت 10 پرو همچنین دارای گواهینامه IP67 است که  مقاومت آن در مقابل آب و گرد و غبار را نشان می دهد. همینطور این تلفن هوشمند باطری حجیم و پر ظرفیت 4,000 mAh دارد که از تکننولوژی سوپر شارژ هواوی بهره می برد. با وجود این تکنولوژی شارژ سریع میت 10 پرو در زمان تقریبی یک ساعت به طور کامل شارژ می شود. میت 10 پرو مجموعه دوربین دوگانه ی فق العاده ای دارد که از دو سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و سنسور RGB  12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین این تلفن از سایت معتبر تست دوربین DxOMark نمره فوق العاده 97 را کسب کرده است که بالاتر از نمره های آیفون 8 پلاس و فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 است.

مشخصات

  • صفحه نمایش 6 اینچی Huawei FullView OLED با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 2,160 x 1,080 و تراکم پیکسلی 402 ppi
  • پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 970
  • 4/6 GB  رم
  • 64/128 GB حافظه داخلی، فاقد درگاه کارت حافظه
  • دوربین اصلی دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باطری غیر قابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید 8 Oreo

LG G6

6 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

در سال 2016 LG G6 در تکاپو برای رسیدن به محصولاتی همچون Galaxy S7 ، HTC 10 و دیگر پرچم داران عرضه شده در این سال بود. تلفن مذکور فی النفسه تلفن بدی نیست، اما سطح پرداختی (از نطر طراحی و ساخت) که معمولا از تلفن های هوشمند بالارده  امروزی انتظار داریم را نداشت. این گوشی هوشمند اگر سیستم ماژولار را به خوبی پیاده سازی و اجرا می کرد مورد استقبال طیف گسترده تری از کاربران قرار می گرفت اما متاسفانه تمام پروسه ی تغییر ماژول بی ثبات بود وسه “دوستی” (قطعات ماژولار) که همراه با آن معرفی شدند هیچ کدام ازجذابی کافی برخوردار نبودند و نتوانستند نظرات کاربران را به خود جلب کنند.LG با تلفن هوشمند G6 بار دیگر به بنیاد های خود بازگشت.

به حتم برجسته ترین ویژگی G6 صفحه نمایش 5.7 اینچی با روزلوشن Quad HD  با پنل LCD با نسبت تصویر جالب 18:9 و گوشه های گرد است. مجموعه سخت افزار این غول کره ای را پردازنده ی اسنپ دراگون 821 شرکت کوالکام و 4 GB رم ، حافظه داخلی انبوه تشکیل می دهد. این گوشی همچون سایر پرچم داران از گواهینامه IP 68 بهره می برد که مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را تضمین می کند. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز  13 مگاپیسلی تشکیل شده. این که همه ی تلفن های LG G6  ساخته با هم برابر نیستند مقداری توی ذوق می زند. برای مثال G6 عرضه شده در ایالات متحده تنها نسخه ی متفاوتی است که از شارژ بی سیم بهره می برد، درحالیکه داک Hi-Fi به صورت انحصاری در اختیار کره جنوبی و بعضی بازار های خاص در آسیا است. از این ها گذشته نسخه ی 64 GB ال جی جی 6 تنها در چند بازار در دسترس هستند. این تلفن از آن دسته تلفن هایی نیست که ویژگی هایی داشته باشد که هرگز از آن ها استفاده نکنید. این گوشی بسیار ساده و خوش ساخت است که  تمرکز خود را بر روی مواردی می گذار که کاربران بشترین اهمیت را می دهند.

مشخصات

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD با رزولوشن 2880 x 1440 و تراکم پیکسلی 564 ppi
  • پردازنده ی کوالکام اسنپ دراگون 821
  • حافظه داخلی 32/64 GB به همراه درگاه کارت حافظه قابل ارتقا  تا 256 GB
  • دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و  دوربین سلفی 5  مگاپیکسلی
  • باطری غیر قابل تعویض 3300 میلی آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا

HTC U11

7 بهترین گوشی های اندرویدی تا آبان 96

HTC U11 یکی از تلفن های هوشمند مورد علاقه ما در سال 2016 بود و برای این انتخاب دلایل خوبی داریم. شرکت تایوانی در نسخه ی قبل یعنی HTC 10 اوج طراحی را به کار برد و در این گوشی سخت تلاش کرده تا نرم افزار آن را شبیه به اندروید خامی کند که همه ما می شناسیم و عاشقش هستیم. و در حالیکه نرم افزار ها و ویژگی های اضافی نداشت ، اما ایرادی نمی شد به آن گرفت. HTC 10-تلفنی بود که موارد اساسی و پایه ای را هدف قرار داده بود و این کار را به نحو احسن انجام داد.

حالا HTC با جانشین به حق HTC 10 برگشته، با HTC U11. با طراحی خیره کننده و براق که هر کاربری را مجذوب خود می کند. باتری بادوام، تجربه نرم افزاری روان و سرزنده ، که پا به پای گلکسی اس 8 و LG G6 حرکت می کند. همچنین بر اساس وب سایت معتبر DxOMark یکی از بهترین دوربین ها را در بین تلفن های هوشمند بازار دارد.

ویژگی برجسته ی HTC U11 قابلیتی است که HTC  آن را edge Sense نامگذاری کرده است. لبه های این تلفن به فشار حساس اند و به کاربر این اجازه را می دهد تا با فشردن فیزیکی گوشی عملکرد خاصَی را فعال کند و یا برنامه به خصوصی مثل دوربین یا مرورگر وب را باز کند. این که مجبور باشید برای انجام دادن کاری با تلفن تان آن را بفشارید مقداری عجیب به نظر می رسد، اما کمی که با آن کار کنید متوجه می شوید که این ویژگی بسیار کارآمد است.

پیش از این که بروید و 650 دلار بابت این تلفن هوشمند پرداخت کنید،  چند مورد هستند که باید آن ها را بدانید. برای شروع، این گوشی فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است به این معنی که مجبورید یا از هدفون های بلوتوث استفاده کنید و یا هر جا که می روید آداپتور هدفون را با خود حمل کنید. همچنین، با این که HTC Sense  یکی از پوسته های مورد علاقه ما در پلتفرم اندروید است اما به نظر می رسد مقداری از مد افتاده باشد.

اگر بتوانید با این موارد ذکر شده در بالا کنار بیایید ، HTC U11 قطعا شما را نا امید نخواهد کرد.

مشخصات

  • صفحه نمایش 5.5 اینچی LCD با رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 ppi
  • پردازنده ی اسنپ دراگون 835 ساخت کوالکام
  • 4/6 GB رم
  • حافظه داخلی 64/128 GB به همراه درگاه کارت حافظه تا سقف 256 GB
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • باطری غیر قابل تعویض 3000 میلی آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید 7.1.1

تا به این جا بهترین تلفن های هوشمند ادرویدی  بازار را برای شما فهرست کردیم. به نظر شما کدام یک از این تلفن هایی که در بالا لیست شده اند لایق یدک کشیدن لقب “بهترین” هستند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *