بروزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy J5 2016 به هندوستان رسید

گلکسی J7 تقریبا دو ماه پیش در هند به اندروید ۷ نوقا ارتقا یافت و در آن زمان حدس می زدیم که به روز رسانی Galaxy J5 2016 نیز ارائه خواهد شد. به نظر می آید که مسئله فقط این نیست، در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی است که در این کشور اندروید ۷ نوقا را عرضه کرده است. به نظر می رسد که به دلیل تاخیر به وجود آمده، این شرکت بزرگ کره ای نسخه Android 7.1 Tag را در رابط کاربری Experience 8.5 (که در Note 8 عرضه شده است) برای J5 عرضه کند.

این بار اندروید Nougat واقعا برای گلکسی J5 عرضه شده است.

این پیشرفت شگفت انگیزی است – سامسونگ معمولا نسخه های مختلف سیستم عامل را برای دستگاه های مشابه عرضه نمی کند، به ویژه دستگاه هایی که با هم وارد بازار می شوند. مطمئنا اتفاق خوبی برای دارندگان گوشی Galaxy J5 2016 است، اگر چه کسانی که برای ما نظرشان را ارسال می کنند، می گویند برنامه های گوشی پس از به روز رسانی به طور مداوم دچار اختلال می شوند.با این حال، حدس می زنیم که به غیر از مواردی که استثنا هستند، ممکن است سامسونگ مجبور به متوقف کردن این به روز رسانی شود و صاحبان J5 2016 باید منتظر بمانند تا  نسخه ای  که بیش از یک سال از عمرش می گذرد و مناسب گوشی شان است، پیدا کنند.
j5 2016 nougat بروزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy J5 2016 به هندوستان رسید

کاربران Galaxy J7 2016 چه کاری باید انجام دهند؟ امیدوارم، در حال حاضر  به اندروید  7.1 نوقا و رابط کاربری Experience 8.5 قانع باشند. انتظار می رود کاربران J5 2016 و J7 2016 دستگاه هایشان را به اندروید Oreo ارتقا ندهند که این بدین معنا است J7 2016 و J5 2016 با سیستم عامل مشابه ، به درستی کار نمی کند و منجر به نارضایتی بسیاری از کاربران می شود.

خوب، این ها چیزی غیر از سیاست در حال تغییر سامسونگ نیست که بیش از یک به روز رسانی عمده ی نرم افزاری برای دستگاه های خود ارائه نمی کند. اگر شما یک گوشی Galaxy J5 2016 دارید، می توانید با رفتن به تنظیمات » درباره تلفن و به روز رسانی به صورت دستی به روزرسانی های دستگاه خود را بررسی کنید که آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر. در حال حاضر  به روزرسانی های  گوشی تان  را دریافت می کنید؟ نظرات تان را برای ما به اشتراک بگذارید و اسکرین شات را چک کنید و چگونگی راه اندازی Nougat را روی دستگاه تان بررسی کنید ( روند این کار در همه ی دستگاه ها یکسان است، حتی اگر اسکرین شات هایی که مشاهده می کنید، مربوط به اندروید ۷ Nougat و رابط کاربری Experience 8.1 UX باشد ).

4 دیدگاه دربارهٔ «بروزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy J5 2016 به هندوستان رسید»

  1. سلام من اندروید ۷ دریافت نمیکنم چرا؟گوشیم هم j5 2016 ولی مال برادرم j7 2016 دریافت کرده تورو خدا کمکم کنید؟؟؟؟؟
    آیدی تلگرامم Gharibeh756
    لطفا به این ایدی بیان و نظراتتونو بگین ممنون

  2. سلام و خسته نباشید گوشی من j7 2016 هست با اندروید 7 هر جا گشتم نتونستم روتش کنم و فایل مورد نظرشو پیدا کنم اگه در سترس دارید متشکر میشم ایمیل کنید
    مشخصات گوشی
    sm-j710gnمدل
    j710GNDXU4BRB2نسخه باند پایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *