آموزش لغو آپدیت خودکار برنامه های اندروید

جلوگیری از آپدیت خودکار اندروید می تواند به ما کمک کند که با انتخاب خود و در مواقع نیاز برنامه های گوشی خود را آپدیت نماییم. در گوشی های سامسونگ، شیائومی و یا به عبارتی دیگر در تمامی گوشی های اندروید این قابل وجود دارد که بتوانی دآپدیت خودکار برنامه های اندروید را لغو نمایید. حالا به هر دلیلی تصمیم به این کار دارید ما در این مقاله از سامسونگ یار سعی کرده این آموزش کاملی را در رابطه با لغو آپدیت خودکار برنامه های اندروید به شما آموزش دهیم.

پیشنهاد میکنم همیشه تلفن همراه خود را آپدیت نگه داشته و از آپدیت شدن برنامه جلوگیری ننماید، زیا بروزرسانی نرم افزار های گوشی باعث بهبود عملکرد دستگاه شما خواهد شد و این آموزش را برای اینکه بتوانید نرم افزار ها را مدیریت نمایید استفاده نمایید.

لغو آپدیت خودکار برنامه های اندروید

یک روش کامل و کلی برای لغو آدیت خودکار در گوشی های اندروید وود دارد، از آنجایی که روش لغو آپدیت اپلکیشن ها در گوگل پلی یکسان می باشد این روش را در دو قست یعنی برای گوشی های جدید و گوشی های قدیمی جداسازی کرده ایم .

غير فعال كردن آپديت برنامه ها در اندرويد (اندروید 8 به بالا)

برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار در گوشی های اندروید مراحل زیر را دنبال نمایید. ضمنا به یاد داشته باشید که این روش ها بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا می باشد و فرق نمی کند که شما دارای گوشی سامسونگ هستید یا شیائومی !

حالا برای جلوگیری از آپدیت خودکار گوگل پلی مراحل زیر را دنبال نمایید

  • وارد Google Play Store شوید.
  • برو روی عکس پرفایل گوگل پلی خود لمس کنید.
  • Settings را انتخاب کنید.
how to turn off automatic updates on android 519249613 93bb85d7b81e42c3ac79fbe10b3d31fc آموزش لغو آپدیت خودکار برنامه های اندروید
غير فعال كردن آپديت برنامه ها در اندرويد
  • Network Preferences را انتخاب کنید.
  • Auto-Update Apps را انتخاب کنید.
  • Don’t Auto-update Apps را انتخاب کنید.
  • Done را انتخاب کنید و تمام ! آپدیت خودکار برنامه ها برای شما غیرفعال شد.

 

غير فعال كردن آپديت برنامه ها در اندرويد 8 به پایین

قدم اول : فروشگاه گوگل پلی رو در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود باز کنید. اگر ایکون برنامه در صفحه اصلی گوشی نبود در منوی برنامه ها به دنبال آن بگردید.

قدم دوم : در برنامه بر روی دکمه منو (سه نقطه مربعی) در سمت راست صفحه نمایش ضربه بزنید و سپس Settings  را اتخاب کنید. (در نسخه های جدید صفحه را به راست بکشید)

غیر فعال کردن آپدیت خودکار در اندروید-جلوگیری از بروزرسانی خودکار برنامه ها در اندروید

 

قدم سوم : به سادگی تیک گزینه ی Auto-update apps  را بردارید و برنامه ها از این پس برای دانلود به روز رسانی ها به اجازه ی شما نیاز دارند.

جلوگیری از بروزرسانی خودکار برنامه ها در اندروید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *