نحوه قراردادن گوشی سامسونگ گلکسی S5 در حالت ریکاوری

با استفاده از این راهنما شیوه بوت کردن گوشی گلکسی S5 را به حالت کاستوم ریکاوری بیاموزید :

حالت ریکاوری خواه استاک باشد یا سایر انواع کاستوم ها شما را قادر می سازد دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید،داده های پنهان آن را پاک کنید یا از ADB هرگونه بروزرسانی را انجام دهید.در صورتی که یک کاستوم ریکاوری داشته باشید می توانید همیشه یک کاستوم رام،هسته مرکزی یا سایر فایل های شخصی سازی شده را که موجب بهبود عملکرد سیستم اندروید می شوند فلش کنید.

قرار دادن گوشی گلکسی S5 در حالت ریکاوری بسیار ساده است.برای انجام این کار تنها کافیست از چند دکمه سخت افزار استفاده کنید.این راهنما برای هر مدلی از گوشی های گلکسی S3 نیز کاربرد دارد.

نحوه قرار دادن گوشی سامسونگ گلکسی S5 در حالت ریکاوری

1.دستگاه را خاموش کنید_در صورتی که پس از انجام دادن تمام مراحلی که در این راهنما ذکر شده است گوشی حالت ریکاوری را بوت نکرد باید باتری گوشی را خارج کرده و پس از چند ثانیه دوباره در گوشی قرار دهید.سپس این مراحل را تکرار کنید.

2.حالت ریکاوری را با فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه ولوم بالا،هُم و پاور بوت کنید.

3.هنگامی که صفحه نمایشگر گلکسی S5 به لرزش درآمد و صفحه اصلی ریکاوری نمایان شد دست خود را از روی دکمه ها بردارید.

اکنون حالت ریکاوری استاک یا کاستوم ریکاوری CWM/TWRP روی صفحه دستگاه ظاهر می شود.می توانید برای بوت کردن گوشی به حالت عادی از گزینه ریبوت استفاده کنید.

در این حالت شما یک کاستوم ریکاوری نصب شده در اختیار داشته و گلکسی S5 روت شده است.سپس می توانید همواره CWM یا TWRP ریکاوری را با استفاده از اپیلیکیشنی که در بخش زیر می یابید بوت کنید.

در صورتی که گوشی روی یک کاستوم رام به اجرا در می آید باید تمامی گزینه های رام و قابلیت ها را بررسی کرده و در جست و جوی یک شیوه خودکار به منظور نمایش دادن ریبوت برای عملکرد ریکاوری در منویی که پس از فشار طولانی مدت دکمه پاور ظاهر می شود باشید.

به یاد داشته باشید که گوشی گلکسی S5 در حالت کاستوم ریکاوری نصب کاستوم رام ها،هسته های مرکزی،فرمت سیستم،فرمت نرم افزارها و سایر موارد را پشتیبانی می کند.

دستگاه های روت شده گلکسی S5 می توانند با استفاده از اپیلیکیشن هایی مانند GooManager برای TWRP Recovery یا Rom Manager برای CWM Recovery حالت کاستوم ریکاوری را بوت کنند.اگرچه در حال حاضر ممکن است گوشی گلکسی S5 از این برنامه ها پشتیبانی نکند اما به زودی نسخه سیستم این گوشی ها بروزرسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *