حل مشکلات رایج سامسونگ گلکسی J5

به یکی دیگر از مجموعه عیب یابی های سامسونگ یار خوش آمدید  در این جا هدف ما کمک به خوانندگان و صاحبان دستگاه j5 2016  Galaxy است تا مشکلات مربوط به تلفن همراهشان را برطرف کنند . امروز میخواهیم مشکل عدم پاسخ دهی لمس صفحه نمایش و دیگر مشکلات مربوط به Galaxy j5 2016  را  بررسی کنیم . اتفاقی که در اینجا می افتد این که وقتی  برای باز کردن برنامه ای و یا رفتن به منوی تنظیمات، صفحه نمایش را لمس میکنید  صفحه نمایش عمل نمیکنه .امروز نگاهی میندازیم به این مشکل خاص به علاوه ی مشکلات دیگری که کاربران برای ما ارسال کرده اند.

حل مشکلات رایج سامسونگ گلکسی J5
حل مشکلات رایج سامسونگ گلکسی J5

اگر صاحب گلکسی جی 5 یا هر گوشی اندرویدی دیگری هستید  که با این مورد دست و پنجه نرم میکند   پس با خیالی آسوده از طریق این فرم با ما در ارتباط باشید. بسیار خوشحال خواهیم شد تا شما را در حل مشکلاتتان با تلفن همراه یاری کنیم. خدماتی که در این وب سایت ارائه می شوند رایگان و بدون هیچ هزینه ای هستند. زمانی که شما با ما تماس میگیرید از شما میخواهیم تا ان جا که ممکن است جزئیات را در اختیارمان قرار دهید تا مشکل را به دقت ارزیابی کرده و راه حل درستی را به شما پیشنهاد دهیم.

 

عدم پاسخ گویی صفحه نمایش در سامسونگ گلکسی J5

 مشکل : صفحه نمایش تلفن من گاه گاه عمل میکند.  . یا به لمس واکنش نشان نمیدهد  یا اگر واکنش نشان دهد انگار جای دیگری ای را لمس کرده ام ] محل یگری بر روی صفحه نمایش عمل میکن[. یا فکر میکند صفحه را لمس کرده ام در صورتیکه اصلا به صفحه دست هم نزدم. معمولا وقتی به صفحه نمایش ضربه میزم مجددا شروع به کار میکند.  وقتی دوباره دچار مشکل می شود اثراتی شبیه به قطرات باران بر روی صفحه نمایش باقی میماند. Soft reset را امتحان کردم ولی هیچ مشکلی حل نشد. همینطور فکر میکردم مشکل سخت افزاری باشد ، چون که مجبورم با زدن ضربه بر روی گوشی ان را به حالت اول برگردانم.  تمام دکمه ها عمل میکنند، فقط صفحه نمایش دچار مشکل شده است.

راه حل: موبایل شما محافظه صفحه دارد؟ اگر محافظ صفحه دارد گاهی اوقات ممکن است محافظ صفحه باعث خودسر شدن  صفحه نمایش شود.

اگر بر روی صفحه محافظ گذاشته اید ان را جدا کنید.

مورد دیگری که ممکن است  باعث به وجود امدن این مشکل شود اشکال نرم افزاری است.برای بررسی این مورد ابتدا از اطلاعات تلفن همراهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

گوشی را بازنشانی کارخانه کنید.

هنگامی که بازنشانی کارخانه  به اتمام رسید  هیچ برنامه ای  بر روی گوشی نصب نکیند. ابتدا مطمئن شوید  که مشکل هنوز وجود داره یا خیر.

اگر مشکل باقی بود پس به احتمال زیاد ایراد از یکی از قطعات تلفن همراه است. بهترین کار این است که موبایلتان را برای بررسی نزد متخصص ببرید.

خاموش شدن سامسونگ گلکسی J5 در مرز 40 درصد باتری

مشکل: موبایل من اول گاهی هنگ میکرد، باتری  هم  خیلی زود خالی میشد ( فقط 6 برنامه در حال اجرا در پس زمینه دارم) وقتی که هنوز 40 در صد از شارژ باتری  باقی مانده گوشی خاموش میشود. گوشی را چک کردم ، متوجه شدم باتری ورم کرده است. باتری را چند روز قبل تعویض کردم اما هنوز نزدیک 40 یا 30 درصد  میرسد خاموش میشود. بعد هم متوجه شدم وقتی که داده های موبایل ((mobile dataرا  شب خاموش میکنم صبح روز بعد دوباره فعال میشود.

راه حل: در اولین قدم  ببیند که مشکل نرم افزاری باعث بروز این  مشکل شده یا نه .

از اطلاعات موبایلتان نسخه پشتیبان ((backup تهیه کنید.

سپس بازنشانی کارخانه (reset factory) را انجام دهید.

پس از ان  هیچ برنامه ای بر روی گوشی نصب نکنید. چک کنید ببیند مشکل هنوز هست یا خیر .

اگر هنوز مشکل برطرف نشده بود  پس  مشکل  میتواند از IC پاور باشد. پیشنهاد میکنم موبایل را نزد تخصص ببرید. .

روشن بودن قسمتی از صفحه نمایش در گلکسی جی 5

مشکل: با سلام. همسرم هنگام کار بر روی پشت بام گوشی خود را در جیب لباسش گذاشته بود و هنگام کار احتمالا فشار زیادی به گوشی وارد شده. حالا تنها قسمت بالای صفحه نمایش روشن است و کامل هم خوانا نیست. گوشی را بازنشانی کارخانه کردیم اما تفاوتی نکرد.  همینطور  گوشی را روی حالت ریکاوری (recovery mode) قرار دادیم ، نور صفحه تغییر کرد اما خوانا نبود. صفحه نمایش به حالت  پیکسل شده درامده بود(pixelate) . عکس صفحه نمایش را اگر لازم باشد دارم. عالی میشد اگر میتوانستیم دوباره از این موبایل استفاده کنیم، درست مثل J5  قبلی همسرم که دقیقا همین اتفاق براش افتاد اما تقریبا 3-4 ماه بعد از این که از دستش افتاد. ترک خیلی ریزی روی  صفحه نمایشش داشت ( با ناخن انگشت هم نمیشد احساسش کرد)  تا قبل از این که این  مشکل براش پیش بیاد به خوبی کار میکرد. هر دو گوشی  کیف محافظ ضد ضربه داشتند، اما با مشکل صفحه نمایش یکسان بسیار متشکرم و منتظر پیشنهاداتتون هستم.

راه حل: از ان جایی که حتی در حالت ریکاوری مد هم مشکل برطرف نشده یعنی صفحه نمایش به صورت فیزیکی اسیب دیده.

میتوانید بازنشانی کارخانه را انجام دهید تا ببینید  ایراد نرم افزاری باعث ایجاد مشکل شده یا نه .

مطمئن شوید که قبل از بازنشانی از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه میکنید.

اگر  بعد از بازنشانی کارخانه  مشکل سر جاش بود باید موبایلتان را به یک خدمات سرویس موبایل نشون بدید.

 

 

شناسایی نشدن کارت حافظه در گلکسی جی5

مشکل: گوشی کارت حافظه 16 گیگابایتی ام را شناسایی نمی کند. کارت حافظه را فرمت کردم اما فرقی نکرد.  فقط 5 عکس روی گوشی دارم نه برنامه ها نه زیادن و نه حجیم. اما  اخطار  فضای کافی  موجود نیست  میدهد. میتونم عکسش را هم  براتون بفرستم.

راه حل: کارت حافظه دیگه ای بر روی گوشی امتحان کنید.

چک کنید ببینید کارت حافظه خوانده میشود.

. اگر کارت حافظه خونده نشد کارت حافظه را بر روی گوشی دیگری امتحان کنید.

اگر کارت حافظه بر روی گوشی دیگری خوانده می شود پس مشکل از خود گوشی است.

باید محل اتصال کارت حافظه را نزد یک خدمات موبایل چک کنید. احتمالا مشکل از محل اتصال کارت حافظه باشد.

برنامه های گوشی J5  باز نمیشوند

مشکل: دیشب گالری گوشی ام باز نمیشد، امروز صبح هم متوجه شدم برنامه Google Play  هم باز نمیشه . حتی پیغام خطایی هم نشان نداد. فقط یک لحظه باز میشود  و بعد برمیگردد به صفحه اصلی.  بروز رسانی نرم افزاری را هم امتحان کردم. گوشی را خاموش و روشن کردم. گوشی را شروع مجدد کردم. حالت پرواز را خاموش و روشن کردم. هر دو  ارتباط Wi-Fi و دیتای موبایل را تست کردم. داده ها و حافظه نهان(cache) را پاک کردم. مطمئن شدم برنامه ها اجازه دسترسی به تقویم و موقعیت را دارند. برای اولین بار با چنین موردی برخورد میکنم. ترجیح میدهم اطلاعات و عکس ها را  با بازنشانی کارخانه از بین نبرم اگر امکان انجام ندادن  این کار وجود داشته باشد.  همینطور امروز صبح متوجه شدم که بروزرسانی برنامه Facebook با مشکل روبرو شده.

راه حل:

برای این مورد خاص  باید از طریق حالت ریکاوری مود بخش حافظه نهان (cache partition) را پاک کنید.

اگر این روش جواب نداد باید از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد  بازنشانی کارخانه را انجام دهید.

برنامه های J5   مدام رفرش می شوند.( تازه سازی محتوای برنامه ها)

 

برنامه ها رفرش می شوند !

مشکل: زمانی که از برنامه های Facebook, Tumblr, وgoogle search  استفاده میکنم  برنامه ها به صورت خودکار رفرش می شوند. (Refresh) و به اول صفحه در برنامه برمیگردند. همینطور وقتی که صفحه نمایش را خاموش میکنم صفحه نمایش خودش روشن می شود و به صفحه قفل باز میگردد و مجددا بعد از 10 ثانیه خاموش می شود. بازنشانی تنظیمات و پاک کردن برنامه هایی که تازه نصب شده بودند هم جواب نداد. نظری ندارید؟ متشکرم.

 

راه حل:

از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سپس بازنشانی کارخانه را انجام دهید.

وقتی که بازنشانی کامل شد هیچ برنامه ای بر روی گوشی نصب نکنید.

همینطور اگر کارت حافظه ای بر روی گوشی دارید ان را خارج کنید.

چک کنید ببینید مشکل هنوز جود دارد یا خیر

.اگر هنوز مشکل وجود  داشت باید گوشتیتان را به یک خدمات سرویس موبایل نشان دهید.

 

شارژ نشدن سامسونگ گلکسی جی 5

مشکل: وقتی میخواهم گوشی گلکسی جی 5 را شارژ کنم یا مشکل رو برو میشوم .اخطار (( شارژ نمی شود، مطمئن شوید از باطری سازگار با محصولات سامسونگ استفاده می کنید.)) نشان می دهد من هم  از همان باطری استفاده می کنم. من این گوشی را ماه ژوئن سال گذشته خریداری کردم که شامل ضمانت نامه نمی شود.

راه حل:

پورت شارژ گوشی را با استفاده از هوای فشرده تمیز کنید. چون که خاک یا اشغال گیر کرده در پورت می تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

از کابل شارژ متفاوت و شارژر دیواری برای شارژ کردن گوشیتان استفاده کنید  تا هر مشکلی در زمینه شارژ شدن را از بین ببرد.

اگر مشکل وجود داشت  باید باطری جدیدی تهیه کنید.

مممکن است اقدامات بالا کارساز نباشد پس باید گوشیتان را به مرکز خدمات موبایل برای بررسی ببرید.

 

ویدئو پلیر J5 ویدئو را پخش نمیکند

مشکل: تعدادی ویدئو mp4 در کارت حافظه SanDisk Ultra Plus 32GB  ذخیره  شده دارم. وقتی میخواهم بعضی از ان ها را پخش کنم ویدئو بعد از مدتی متوقف می شود و با خطای (ناتوانی در پخش ویدئو خطای نامشخصی رخ داد) مواجه می شوم. سعی کردم ویدئو ها را به iMac منتقل کنم که انتقال تا حدود زیادی پیشرفت و سپس متوقف شد. ویدئو های مشکل ساز را در ویدئو پلیر j5  متوقف میکردم و با جلو بردن سریع قسمت خراب را رد میکردم و ویذئو بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا میکرد. آیا این bad block  (قسمت های خراب) است و چگونه می توانم فایل ها را به mac منتقل کنم و شاید قسمت های خراب را ویرایش کنم؟

راه حل:

بسیار احتمال دارد که فایل ویدئویی خراب باشد یا بخشی از فایل بر روی قطاع خراب (bad sector) کارت حافظه ذخیره شده باشد.

ویدئو پلیر دیگری برای گوشیتان دانلود کنید و ببینید که می تواند فایل را به طور کامل پخش کند یا خیر.

اگر نه می توانی فایل را برای خودتان ایمیل کنید و بر روی iMac اجرا کنید.

این کار در صورتی ممکن است که حجم فایل از حد حجم ایمیل تجاوز نکند.

فایل را بر روی فضای ابری ذخیره کنی و بر روی iMac دانلود کنید.

270 دیدگاه دربارهٔ «حل مشکلات رایج سامسونگ گلکسی J5»

  1. سلام گوشیم من هروقت بازی یا برنامه نصب میکنم  چرا خوش باز میکنه.وگزینه بازکردن وانجام اولش نمیاره مشکلش چیه جواب بدین لطفا

  2. یک ماهه گوشی رو خریدم و الان دوازده ساعته که موبایل دیتا ی گوشی روشن نمیشه ،مگر اینکه گوشی رو ریست کنم و بعد روشنش کنم که در این صورت هم فقط یکی دو دقیقه روشن میمونه مشکل از اپراتور نیست ،چطوری حلش کنم؟

    1. سلام و خسته نباشید
      اول اینکه مشکل از IC گوشیتو هست
      بعدش اینکه ۲ تا راه داره راه اول اینکه گوشیتونو خاموش کنی بعد دکمه power (خاموش و روشن) به همراه دو دکمه Home و volume up را بگیر و بعد از توی اینترنت فیلم بازگشت به کارخانه هنگام خاموش بودن رو ببین
      راه دو اینکه گوشیتو به تعمیر کار ماهر نشان بده موفق باشی دوست عزیز

      1. سلام.
        باطری گوشی بنده(j5 prime) چند روزه خیلی دیر شارژ میشه و زود هم خالی میشه. مشکل چیه. اندرویدش۸ هست. تشکر

        1. سلام
          دو مورد احتمال داره
          خرابی باتری و خرابی ای سی شارژ
          اگر گوشی رو روشن خاموش می کنید شارژ کم و زیاد مشه ممکنه بخاطر ای سی شارژ باشه
          در غیر اینصورت باید باتری رو تعویض کرید
          برای خرید باتری سایت اروس دیجیتال رو پیشنهاد میدم . از مجموعه سامسونگ یار هست

        2. سلام من خودم هم همین مشکل رو داشتم البته بعد چهارسال احتمالا باطری باد کرده یا خراب شده اگر باطری اصل پیدا کنید مشکل رفع میشه

    2. سلام آقای باقری ببخشید گوشیت من یه مشکل پیدا کرده اونم اینه که صدای آهنگهارو نمیاره اصلا آهنگ پخش نمیکنه مینویسه تمرکز صوتی ممنوع است میشه کمک کنید.ممنون

  3. سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
    من چند وقتیه یه مشکلی برای گوشیم پیش اومده که دوربین گوشیم تار شده و موقعی که فلش گوشیمم روشن میکنم از پشت گوشی در همون قسمت های دوربینو فلش صدای تقریبا خشی میاد
    میخواستم بپرسم که شاید بشه رفعش که و اگه نشد ببرم نمایندگی
    خیلی ممنون
    لطفا جوابمو بدید

  4. سلام
    ببخشید من الان سه ماهه این گوشی رو گرفتم ولی چند روز پیش وقتی خواستم یه ویدئو رو پلی کنم دیگه همینجوری واستاد حتی دکمه هاشم کار نمیکرد و صفحشم خاموش نمیشد وقتی بردم تعمیرگاه گفت که به خاطر این بوده که حافظش پر بوده ولی بعد از سه روز که حافظشو خالی کردم دوباره اینجوری شده میشه یه راه حلی بمن بگین

  5. سلام.
    منم مشکل آقای مهدی رو دارم. توی تلگرام بودم، میخواستم یه پیام بفرستم، وسط تایپ کردن گوشی قفل کرد و دیگه هیچ کاری نمی کنه. حتی صفحه اش هم خاموش نمی شه. چکارش باید بکنم؟ ممکنه اطلاعاتی که روش دارم از بین بره؟
    از راهنماییتون ممنونم.

  6. گوشیم ۲ روز خاموش بود ۲۰ درصد شارژ داشت. بددن این که روشن کنم زدم به شارژ. بعد یک ساعت که خواستم گوشی رو روشن کنم. گوشی روشن نشد و حتی به شارژ هم میزنم صفحه روشن نمیشه. باتری هم سالمه.یعنی ال سی دی سوخته؟

  7. سلام خسته نباشید من گوشی گلگسی جی5 2016دارم ریست کردم قفل شده رمیز جیمیل مو میدونم ولی وقتی میزنم میگه با یکی از حساب های مالک بر این دستگاه وارد شوید ولی من مطمعنم که این جیمیل توی همین گوشی لطفا به من کمک کنید .خیلی ممنونم

  8. سلام ببخشید مزاحم میشم اما مشکلم یکم رو مخه!
    من گوشی و خریدم هیچی هم روش نصب نکردم جر تلگرام و کلش و هیچی هم توش نمی زارم ولی زده حافظه پره و جالب اینه که وقتی میرم تو فایل های شخصی خودش هم زده که کل حجم که داخلش گذاشتم 500 مگه!
    از وقتی آوردم مشکلش اینه حتی آپدیت به آندروید 6 هم اثر نداشت!
    میشه راهنمایی کنید؟
    و البته یه رم گذاشتم سوزوند!
    این گوشی کلا مشکل داره!

    1. اقای احمدی شما برو تو تنظیمات برو تو محل ذخیره بعد توی حافظه دستگاه برو توی استفاده از داده ها برو تو برنامه های کاربردی و دادهای انهارو پاک کن

    2. سلام خواستم بگم این گوشی به تلگرام عادی و واتساپ ناسازگاره بهتره یه نوع تلگرام پیداکنید که به گوشیتون سازگار باشه

  9. با سلام من گوشی گلسیj5 دارم گاهی اوقات نوار ابزار گوشی کار نمیکنه لمسش درسته فقط نوار پایین نمیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون

  10. سلام سه ماهه گوشی جی ۵ گرفتم متاسفانه حین کار کردن خود به خود ارم سامسونگ وسط صفحه میاد گاهی بالا میاد گاهی هم نه راهنماییم کنید

  11. سلام من ۲ تا مشکل دارم با موبایلم
    یکی اینکه زنگی که برای پیامک انتخاب کرده بودم ثابت شده از همون اولی که خریدم به هیچ شکلی هم حذف نمیشه.
    دیگه اینکه نمیدونم چیکار کردم اما بعد از رفتن به سیف مود برای حل مشکل لی آوت که حل شد فقط برای برنامه اسکرین ریکوردر پیام
    System ui has stopped
    میده
    برای اون هم هرچی تو نت خوندم بغیر از برگردوندن بحالت کارخونه انجام دادم. اما حل نشد
    اگه راه حلی بنظرتون میرسه لطفن بگید
    یک در دنیا صد در آخرت خدا عوضتون بده ننه 😊

  12. سلام.من دوساله جی 5 دارم و تا حالا راضی بودم و مشکلی نبود. ولی امروز متوجه شدم با اینکه موبایل روی سایلنته سه باره که صدا میده و اصلا تاحالا این صداها رو از موبایلم نشنیده بودم.هر سه بارشم متفاوت بود باهم…مثل صدای زنگ پیام و ایناس…..هرجی چک کردم موبایلو نوتیفیکشن هیچ چیزه خاصی نبوده. چی میتونه باشه؟؟؟

    1. سلام یه کم بیشتر باید قسمتی که هندزفری رو که به گوشی وصل میشه دستکاری کن اگه خوب نشد یا گوشی رو خاموش و روشن کن یا هندزفری مشکل داره

  13. سلام خسته نباشید . گوشی j5 2016 من یک هفته ای هست که وقتی میخوام شارژش کنم از ۶۰ درصد بالاتر نمیره . چه در حالت خلموش چه روشن وقتی شارژش میکنم همینطوره . خییلی هم طول میبره جدیدا تا شارژ شه . تورو خدا کمکم کنید . پول هم ندارم اعصابم ریخته به هم .

    1. سلام
      اجازه بدید شارژ تلفن همراه شما کاملا خالیه بشه ،سپس تلفن همراه را خاموش کنید و به شارژ بزنید تا شارژ کامل بشه .
      اگر با این حال شارژ نشد باید به نمایندگی مراجعه کنید

  14. سلام من اطلاعات مموریم روی گالریم نمیاد مث عکس یا فیلم این مشکل بعداز اپدیت کردن گوشیم بوجود اومده عکس که میگیرم بعداز چندبار که میاد بعدش دیگه نمیاد تو گالری لطفا بگید چیکارش کنم ریست کارخانه هم کردم ولی درست نشده ممنون

  15. با سلام
    گوشی من J5 است و زمانی که داشتم با ماشین حساب کار می‌کردم ناگهان هنگ کرد و صفحه نمایش کاملا ثابت روی ماشین حساب ثابت مانده است و به هیچ عنوان هیچ دکمه‌ای کار نمی‌کند. حتی زمانی که هم به شماره گوشی را می‌گیریم اعلام می‌کند که دستگاه خاموش است!! ولی روی صفحه نمایش محیط ماشین حساب ثابت مانده و کلا گوشی به هیچ عملکرد و دکمه‌ای پاسخ نمی‌دهد و امکان ریست و … هم وجود ندارد.
    ای کاش می‌شد مثل گوشی‌های قدیمی‌تر باتری را درآورد شاید کارساز باشد.
    ممنون می‌شوم راهنمایی و کمک کنید.
    با تشکر

  16. باسلام
    من گوشیموکهj5هست سال۹۴خریدم.اوایل خوب بود.اماازوقتی بروزشده واندرویدم۶شده نرم افزارهام محتویات مموری که۱۶گیگه رو نشون نمیده.نه گالری.نه ویدیو و هرنرم افزارپلیردیگه.وحتی محل انتخاب زنگ موبایل.ازتوی مدیریت فایل همه چی قابل دسترسی هست.ولی کلیه نرم افزارام چیزی روازتو مموری نشون نمیده.خواهشمندم راهنماییم کنید.چون حسابی اعصابمو بهم ریخته

    1. سلام
      مموری یک بار خارج کنید و دوباره وارد کنید
      پیشنهاد میشه همیشه بعد از بروزرسانی های بزرگ حتما ریست فکتوری انجام بشه

  17. سلام خسته نباشید
    گوشی من j5 prime است
    شارژ گوشیم از ۰ درصد بیشتر نمیشه
    یعنی اصلا شارژ نمیشه
    باید چیکار کنم راهنمایی کنید
    خواهشا راهنمایی کنید یکم سریعتر

  18. سلام، خسته نباشید من گوشی J5 2016 تازه خریدم سیم کارتم همراه اوله بالای صفحه +H نوشته ولی سرعتش از 2G هم کمتره هیچی دانلود نمیکنه خواهش میکنم کمکم کنید…

  19. سلام من جی ۵ پرو دارم تازه اپدیت کردم گوشیمو برنامه ها برام بالا نمیاد سریع میاد بیرون باید چیکار کنم ؟

      1. سلام
        گوشی من طوری شده که گاهی اوقات وقتی به خاط کمبود شارژ خاموش میشه بعد از اینکه روشنش میکنیم دیگر آنتنش در دسترس نیست و کلا قطع میشه و حتی نمیشه شبکه رو جستجو کرد که درست بشه…. گاهی اوقات با خاموش و روشن کردن درست میشد … اما یکبار دیگه درست نشد و ریست کردم و بعد از خاموش و روشن کردن دوباره … درست شد….الان هم بعد ۲ یا ۳ ماهی همینطور شده باید چیکار کنم که درست بشه…چند باری این گوشی به دیوار هم برخورد کرده

  20. سلام من گوشیم وسط چت کردن هنگ کرده هیچی کار نمیکنه حتی دکمه پاور تاچشم که اصلا کار نمیکنه چیکار کنم؟؟؟؟؟

  21. سلام خسته نباشید ، گوشی من مشکل اینو داره که وقتی مسخوام به شماره هایی مثل ۸۹۱۱ یا ۸۹۱۰ یا ۸۹۸۹ کد بفرستم یه لحظه هنگ میکنه بعد مینویسه پردازش android , phone متوقف شد و بعد دیگه نه پیام میتونم ارسال کنم نه پیام میاد برام تا چند ساعت بعد درست میشه ، راهنماییم کنید لطفا چطور درستش کنم ، با تشکر

  22. سلام گوشی j5 را وقتی زمین میگذارم تاچش کار نمیکنه و باید در دستم باشد و یا دستم در پشت گوشی باشه تا تاچش کار کنه.مشکل از چی میتونه باشه؟ممنون

  23. سلام . گوشی جی 5 من مدام یک صفحه نارنجی روش ظاهر میشه و باید گوشی را روشن خاموش کنم تا برطرف بشه ولی بعد از چند ثانیه دوباره میاد . عملا استفاده از گوشی رو غیر ممکن کرده . من باید چه کار کنم ؟ ویروسه یا ال سی دی مشکل داره؟

    1. سلام
      احتمالش هست از نرم افزار های مخرب یا ویروس باشه
      گوشی رو به حالت سیف مود راه اندازی کنید ببینید همین مشکل رو دارید یا خیر

  24. با سلام
    من وقتی میرم تو دوربین وقتی حالت دوربینو عوض میکنم که بیا رو حالت دوربین جلو همش یه تلقی صدا میده خواستم بدونم از همه این جوریه یا گوشی من مشکل داره خواهش میکنم جوابمو بدین

  25. سلام گوشی جی فایو پرو من موقع گرفتن عکس صدای سوت و چخ چخ میده و وقتی عکس میگیره عکسها خراب میفتن و وسطشون یه سری خطوط رنگاوارنگ میفته و تصویر خرابه و اینکه موقع دیدن فیلم تو اینستاگرام و یا بعضی اوقات فیلمهای اانلاین یهو سوووت ممتد میزنه و تا دوباره فیلمو پلی نکنم قط نمیشه و موقع اهنگ گوش کردن هم اگر اینترنت روشن باشه یا چیزی درحال دانلود باشه صدا سوت میزنه ، موقع استفاده از گوگل و مرتبا صفحه باید رفرش بشه ، دیگه خسته شدم نه میتونم عکس بگیرم نه فیلم ببینم و تازه فیلم ک ضبط میکنم صدارو ضبط نمیکنه بجاش صدای سوت و چخ چخ های خیلی رومخی ضبط میکنه بطرز فجیعی خستم کرده آیا اگه فلش کنم گوشیو درست میشه؟درضمن ضبط صوت گوشی سالمه صدارو ضبط میکنه فقط ضبط فیلم صدای سوت ضبط میکنه حتی ضبط مکالماتمم فعاله، آیا گوشی ویروسیه؟

  26. سلام من سامسونگ ج5 دارم وقتی یکی بهم زنگ میزنه و من جواب میدم بعد از مکالمه نمیتونم تماسو قطع کنم باید صفحه رو بکشم به سمت پایین و از اونجا قطع کنم یعنی دکمه ای که برای قطع کردن باید رو صفحه باشه نیست به محز اینکه صفحه روشن میشه که من قطع کنم دکمه قطع میره تو میانبرا لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام دلیلش اینه که وقتی با شما تماس میگرند شما باگوشی کار میکنید اگه وقتی با شما تماس گرفته بشه و شما با گوشی کارنکنید گزینه قطع کردن رو صفحه هست و گوشی هیچ مشکلی نداره

  27. سلام گوشیم سامسونگ j5هست می خوام زمانی که دیتا رو قطع می کنم دیگه گوشی سوال نکنه که آیا مایل هستید قطع بشه یا نه
    با تشکر

    1. سلام
      در اندروید 5 این قابلیت هست ، در اندروید های بالاتر با زدن تیک دیگر از من سوال نکن این مشکل رفع خواهد شد

    2. سلام اگر وقتی این سوال رو ازتون میپرسه احتمالا یه گزینه هست هرگز سوال نشود رو بزنید بعد گزینه مورد نظر دیگر این سوال از شما پرسیده نمی شود

  28. باسلام .اگه امکان داره لطف کنید راهنمائیم بفرمائید .گوشیم جی فایوپریمه تماس بی پاسخ نمایش داده نمیشود .همچنین چراغ هشدار پیام وتماس بی پاسخ هم نشان داده نمی شود

  29. سلام گوشی من جی 5پرایم هست انروید رو ارتقا دادم به ۸یه خورده سرعت گوشی اومده پایین یا هنگ میکنه اگر به تنظیمات کارخانه برگردونم مشکلی برا گوشی پیدا نمیشه میشه راهنمایی کنید.با تشکر از شما

  30. سلام وقت بخیر خسته نباشید،من یکساله j5۲۰۱۶دارم راضیم اما پریروزکه اندروید اپدیت کردم بهتربود اما از دیروز نورگوشی زرد شده فقط وقتی میرم قسمت تنظیمات سفیدهس تنظیمات نورورنگشم درست کردم اماهیچ‌ تغییری نکردنمیدونم مشکلش از چیه لطفاراهنمایی کنین ممنون

  31. سلام دوستان
    گوشی منj510هستش دیشب زدم شارژ صبح که نگاه کردم خاموش شده دیگه روشن نمیشه .الان وقتی میزنمش شارژ گوشیم داغ میکنه .هر کاری به ذهنم رسید انجام دادم ولی روشن نشد.
    خواهش میکنم دوستان هر کسی که میتونه کمکم کنه .به این شماره باsms,توضیح بده که باید چکارش کنم
    ممنون

    1. سلام
      کلید پاور و ولوم بالا رو به مدت ده ثانیه فشار بدید
      گوشی ری استارت میشه
      اگر نشد به کامپیوتر وصل کنید ببینید پاسخی دریافت میکنید یا خیر
      اگر گوشی عکس العملی نشان داد احتمالا تلفن شما بریک شده
      بهترین کار مراجعه به نمایندگی هست

  32. سلام. من گوشی جی فایو پریم دارم مشکلی که برام پیش اومده اینه که وقتی نت یا همون داده گوشی رو روشن میکنم مثلا بعد از ۲ ساعت یا ۱ ساعت روشن میکنم خود به خود از اینترنت برنامه های به درو نخوری دانلود میکنه بازگشت به کارخانه زدم ،بازگشت تنظیمات برنامه هارو زدم آبدیتش هم کردم بازم درست نشد خدایی خسته کننده هست اگر راه حلی هست صمیمانه خواهشمندم پاسخ بدین مچکرم

      1. مثلابرنامه های تعبیر خواب سکه ویروس کش بازی هایی مثلا والیبال و یسری چیزای دیگه.یعنی حین باز کردن داده سریع میره اینترنت دانلود میکنه

        1. یکی از نرم افزار های ایرانی که نصب کرده دارید شروع به دانلود اینها میکنه
          ببینید چه نرم افزاری در پس زمینه فعال هست و حذفش کنید

        2. سلام لام برنامه های ویروس کش رو بهتره اصلا رو گوشیتون نصب نکنید چون خودشون ویروسی هستند احتمالا نرم افزار دانلود برنامه ای که دارید روی حالت دانلود خودکار قرار دارد

  33. سلام…گوشیم فکر کنم تازگیا اینطور شده که رستارت میکنمش و موقع رستارت کردن باطریش ۱۰۰ درصد بود میشه ۸۸ درصد.۲۰۱۶ هس مدلشم ..علتش چیه؟

  34. اهان ممنونم
    استاد فقط اگه باطریش مشکلی داشت من باطریه اصل برای این گوشیم میتونم پیدا کنم ؟

  35. ببخشید من گوشیم رو تازه خریدم یه چندماهی میشه تازگیا هندسفری رو که بهش میزنم خی خاموش روشن میشه کسی میدونه چرا؟!
    مدل گوشی گلگسی جی ۵

  36. محمدرضا کلهر

    سلام من چند ماهیه که گوشیه J5Proدارم و گاهی فیلم یا کلیپی دانلود میکنم تمام کلیپای قبلیم پاک میشن متشکرم اگه راهنماییم کنید

  37. سلام.
    ببخشید گوشی من جی ۵ پرایم هستش مشکلی که گوشی من داره این هستش که موقعی که داده تلفن رو روشن میکنم خود به خود از اینترنت برنامه هایی مثلا فال تقویم ،آنتی ویروس ،برنامه سکه،و برنامه های در این حدود را به صورت لینک مستقیم دانلودمیکنه قبلا اصلا اینجوری نبود به تازگی اینجوری شده تنظیمات کارخانه زدم گوشی را اندرویدش را به ۷به روز رسانی کردم تنظیمات همه برنامه هارو هم بازگشت به اولیه زدم باز درست نشد و هر سری این کار تکرار میشه و باعث تموم شدن زود به زود بسته اینترنتی و ایجاد هزینه میشه همه برنامه هارو هم از گوگل پلی دانلود کردم اگه ممکن هست لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم. صمیمانه سپاسگذارم

    1. سلام
      یکی از برنامه های نصب شده که ایرانی هم هستند اینکار رو انجام میده
      ببینید چه برنامه ای در حال اجرا است و اون رو حذف کنید

  38. من دیشب به مشکل عجیبی برخوردم گوشیم به طرز مسخره ای از کار افتاد یعنی ن کلیدهای خاموش روشنش کار میکرد نه صفحه کلید و نه هیچی یعنی رو یه صفحه قفل شده بود و تا صبح روشن موند و از بی شارزی خاموش شد امروز مشکلی نداره ولی من نگرانم نکنه مشکل خاصی داره که اینطوری شده یا ویروسی شده یا هک ؟؟؟؟؟

    1. سلام
      خیر مشکلی نیست ، اشکالات نرم افزاری ممکنه برای هر تلفن همراهی پیش بیاد
      در اینطور مواقع کلید ولوم بالا و پاور رو به مدت ده ثانیه نگه دارید گوشی ری استارت میشه

  39. صفحه نمایش گوشیم سامسونگ جی5 من چند روزی هست کاملا سیاه شده،ولی برنامه ش اجرا میشه،یعنی کسی بهم زنگ میزنه زنگ میخوره گوشیم ولی صفحه نمایش سیاه هست…دلیلش چیه؟آیا راه حلی داره؟
    ممنون

  40. سلام گوشی جی ۵ .۲۰۱۶ .پریم گرفتم دو روزه هر برنامه ای از بازار میگیرم دانلود میشه ولی در اخر ارور میده ارتباط اینترنتی شما با مشکل مواجه شده است دانلود فایل به درستی انجام نشد با سرویس دهنده اینترنتتان تماس بگیرید .ممنون میشم کمکم کنین

    1. سلام
      در اپلیکیشن بازار مشکل دارید ؟
      با نرم افزار دیگه دانلود و تست کنید (مانند مایکت و ایران اپس)

  41. سلام گوشی من جی5پروهست
    الان گوشیم صفحه لمسش کار نمیکنه ولی کل دکمه هاش کار میکن چیکار کنم؟؟

  42. سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم چرا تلفنم با داده های خود وارد بازار مایکت و پلی استور و بقیه برنامه ها نمیشود ولی بسته ۵ گیگابایتی هم دارم و اگر بخواهم باز شود باید سایفون را روشن کنم تا کرند ممنون میشوم اگر پاسخ دهید.

  43. سلام من گوشی j5 2015 گرفتم و العا حدود 2 ساله که دارم ازش استفاده میکنم جدیدا گوشی خیلی سنگین کار میکنه و در بعضی از برنامه ها مانند اینستاگرام و حتی گوگل هم هنگ میکنه و از برنامه خارج میشه تازه وقتی هم که هنگ میکنه تمام کلید ها و صفحه لمس کار نمیکنه متشکر میشم اگه راهنمایی کنید

    1. سلام احتمالا ویروسی شده از طریق برنامه مدیر هوشمند دستگاه تون گوشی رو اسکن کنید و برنامه ایی که هشدار میدهد رو باید حذف کنید

  44. با سلام
    گوشی j5 یک ساله دارمش الان مشکلی که پیدا کرده اینکه گوشی رو بالا نمیاره فقط صفحه سامسونگ میاد باز از نو ویبره میزنه وباز این روند ادامه پیدا میکنه مشکل از کجاس باید چیکارش کنم تو را خدا زود جواب بدین رو این شماره 090***06463 الان خطم رو گوشی ساده هست خواهشن زود جواب بدین نمیدونم چیکار کنم ممنونم.

  45. سلام
    من تو سامسونگ j5 نمیتونم از ایموجی برای نام مخاطبین استفاده کنم
    چندتا کیبورد دیگه نصب کردم بازم نشد
    میشه لطفاً راهنماییم کنید؟

  46. سلام من گوشی J5 دارم ..
    امروز توی کارواش بودم .. گوشی رو روی میز و به دور از آب گذاشتم که امن باشه .. البته رطوبت هم توی فضا بود .. من برگشتم ساعت گوشیمو ببینم دیدم ک گوشی اصن خاموش شده و کار نمیکنه ، هرچه کردم روشن شه روشن نشد ، کاملا هم گوشیم خشک بود .. مشکل باتری هم نیست امتحانش کردم روی گوشی دیگه ، سالم بود باتریم .. چیکار کنم ؟؟؟؟

    1. سلام
      بدون دیدن تلفن همراه نمیشه به طور دقیق پاسخ داد
      پیشنهاد میکنم به نمایندگی مراجعه کنید

  47. سلام گوشی من مدل j5 prime الان سه روزه ک رو ی صفحه گیر کرده نه عقب میاد نه بسته میشه صفحه خاموشم نمیشه هیچ کمه ایم کار نمیکنه نمیشه ب تنظیمات کارخونه برش گردونم متاسفانه از اون صفحه تکون نمیخوره بدتر از این رو ی عکس خونودگی گیر کرده ک نمیشه ببرم پیش ی تعیرکار برا همین خواهش میکنم ازتون اگه راه حلی دارید ب ایمیلم بفرستید ی دنیا ممنون میشم

  48. من گوشی گلکسی جی پنج ۲۰۱۷ تازه خریدم اما در حین کار کردن یهو دکمه بازگشتش کار نمیکنه ب طور موقت ممکنه بعد ۱ دیقه یا کمتر دوباره عمل کنه مشکل از چیه ؟ اپدیت جدیدشم انجام دادم

  49. سلام، گوشی j5 2016 دارم
    مشکلش اینه که به وای فای شرکت کهوصل میشه بعد چند ثانیه پیامی کنار وای فای میاد با این عبارت((ممکن است اینترنت در دسترس نباشد)) ریست فکتوری کردم مشکل حل نشد
    ممنون میشم راه نمایی کنین

  50. سلام گوشی من j5 pro هستش.وقتی توی گوگل پلی دارم برنامه دانللود میکنم صفحه یهو سیاه میشه.و کار نمیکنه بعدش خودش درس میشه .مشکل چیه؟

  51. گلکسی j5 من وقتی سیمکارت داخلشه به طور خودکار ریستارت میشه ولی وقتی سیمکارت نباشه درست کار میکنه لطفا راهنمایی کنید

  52. سلام و عرض ادب
    من ۴ ماهه گوشی جی ۵ پریم ۲۰۱۷ گرفتم
    تقریبا ۱ ماهی میشه که وقتی میرم توی بازی افلاین ۳۰ دقیقه بعد بازی خیلی کند میره و چند دقیقه بعد دوباره روان میره و همینطور تکرار میشه.بازی های انلاین بعد ۵ دقیقه کند میشه لطفا بگید مشکل چیه؟☹☹☹☹

    1. سلام
      باید چند مورد رو چک کنید
      وضعیت حافظه داخلی گوشی شما
      نرم افزار هایی که در بک گراند در حال اجرا هستند
      و تعداد نرم افزار هایی که نصب کرده اید
      و خود بازی !
      و البته داغ شدن گوشی در اثر بازی مداوم هم باعث بروز چنین مشکلی می شود

    2. سلام احتمالا بازی ها برای گوشی سنگین هستند و به گوشی تون فشار میاد و بعد از مدتی باعث خرابی گوشی میشوند آیا فقط برای دو بازی اینطور هست یا تمام بازی ها اگر برای دو بازی هست بهتر است این بازی هارو حذف کنید

  53. گلکسی j5 من وقتی سیمکارت داخلشه به طور خودکار ریستارت میشه ولی وقتی سیمکارت نباشه درست کار میکنه لطفا راهنمایی کنید

  54. باسلام.
    من یک گوشی galaxy j5 pro دارم. چند وقتیه وقتی میرم داخل بعضی از برنامه ها میپره بیرون و مینویسه متوقف شده. لطفا راهنمایی کنین.باتشکر از سایت خوبتون

  55. سلام من گوشی جی سون دارم . باتری اصلیش خراب شد یه باتری دیگ خریدم ولی اصلی نبود.بازخراب شد الان تازه اورجینال اصلیشو خریدم گذاشتم داخل گوشی توی شارژ هم هست هرچی دکمه پاور رو میزنم روشن نمیشه توروخدا زود کمکم کنید

  56. سلام خسته نباشید تمام کارایی که گفتید و انجام دادم ولی تاچ دکمه برگشت گوشیم درست نشد گوشیم j5pro هستش اسیب فیزیکی هم ندیده توروخدا جواب بدید چیکار کنم؟

  57. سلام لطفا راهنمایی کنید
    گوشی j5 2016 خود به خود وقتی که سیم کارت ۲ داخلش باشه ری استارت میشه به تعمیر کار نشون دادم تنظیمات کار خونه کرد حالا به جای ری استارت فقط خاموش میشه چی کار باید کرد؟

  58. سلام .گوشی من سامسونگ j5 است . وقتی گوشی ام زنگ میخورد ابتدا صدایی شماره را میخواند و حرفهای نامفهوم میزند . چگونه حذفش کنم ؟ ممنونم ازتون

  59. سلام
    J5 2016
    اندرویدشو ارتقا دادم حالا گالریش عوض شده
    اما یه سری امکانات ویرایش عکس گالری قبلی داشت که این نداره
    و خیلی کاربردی بودن
    راهی داره گالری قبلیشو بدون فلش کردن برگردونم؟
    یا برنامه ای داره ک نزدیک همون امکاناتو داشته باشه

  60. سلام….یه گوشی J5 2015 دارم.هر مدل هندزفری کع میزنم فقط و فقط یکیش میخونه و حتی هندزفری جعبه هم امتحان کردم و با گوشیای دیگه هم تست کردم ۲ تا میخوند مشکل چیه؟

  61. سلام گوشی من سامسونگ جی 5 دوسال استفاده میکنم وراضیم ولی چن روز تو ایمو وواتساپ تصویری نمیشه حرفید وصفحه سیاه ومیگه درحال اتصال از چیه؟

    1. سلام این احتمالا مانند گوشی من به واتساپ ناسازگار باشد ولی برای ایمو نمی دونم که ناسازگار باشد یا خیر

  62. سلام
    گوشی من خود به خود خاموش شده روشن نمیشه
    موقعی که دکمه پادر رو میزنم یک ویبره میزنم دلیلش چیه

  63. سلام .گوشی همراه من (g5prime)هست که خب عمدتا زیاد ازش کار میکشم .گوشی من بعد پرشدن بیش از حد حافظه حسگر اثر انگشت پیغام خطا میده و اعلام میکنه گوشی دوباره باید ری استارت بشه .ولی با توجه به حافظه پرش هیچ وقت هنگ یا از سرعتش پایین نیومده

    1. سلام ببخشید من دوبار ال سی دی سامسونگ J500 2016 رو عوض کردم ولی دکمه های لمسش با فشار کار میکنن و دکمه ی وسط کلا کار نمیکنه چیکار کنم براش چی لازمه براش بخرم نصب کنن؟

  64. سلام من چندروزیه نمیتونم فایلهامو ازتوکارت حافظه پاک کنم یعنی پاک میشن دوباره برمیگردن ازتو مدیریت فایل گوشی هم که اینکارومیکنم خطا میده ممنون میشم راهنمایی کنید..

  65. سلام گوشی من J5هستش 2سالی هست خریدم 2روزه صحفه کیبوردم پیام توقف میده. طوریه که نمیتونم رمزعبور بزنم ووارد گوشی بشم .تمام مراحل گفته شده رو هم رفتم توروخداراهنماییم کنین نمیخوام ریست فکتوری کنم چون نمیتونم واردبشم وپشتیبان گیری کنم محتویات گوشیمونیازدارم چکارمیتونم بکنم؟

  66. سلام من یه ساله جی ۵ 2016 خریدم برنامه wifi wps رو نصب کردم روش بعد وسط استفاده از برنامه گوشیم خاموش شد در حد یکی دو دقیقه رو لگو سامسونگ موند بعد دوباره روشن شد تقریبا روزی یه بار ایطور میشد تا ایکه امروز هر چند دقیقه ایطور شد برنامه رو پاک کردیم کلی برنامه دیه هم پاک کردم ولی باز ایطور میشه چطوری درستش کنم؟؟

    1. محمدعلی ریاحی

      سلام .امکان داره برنامه به فایل های اصلی رام شما اسیب زده باشه و به همین دلیل شما مجبور به تعویض رام یا اصطلاحا فلش کردن هستید . معمولا با فلش مشکل حل خواهد شد .

      1. سلام من گوشی samsung j5 2015دارم ویه چیزی که الان دو ساله باهاش درگیرم حافظه داخلیشه فایل های کش رو حذف کردم دیگه رفتم مدریت فایل همشو حذف کردم بعد من کلا ۸ گیگ حافظه داخلیمه ۳گیگ ۵۰۰ رو حافظه رام گوشیمه راستی اندرید من ۶ (مارشمالووه)فقط یه چیزی میمونه که ۲گیگ پنهانه ونمیتونم ازش استفاده کنم نمیدونم حتی کجا میره ۳گیگ هم آزاده که میتونم استفاده کنم ولی من بخاطر یه بازی که بازی مورد علاقمه و نمیتونم ولش کنم و این داره عذابم میده واقعا بعضی اوقات یه سرم میزنه گوشی رو بشکنم لطفا کمک کنید!!!

        1. سلام.
          من وقتی گوشیمو به شارژ میزنم کار ضروری دارم ازش استفاده میکنم شارژ نمیکنه شارژ هم یه درصد یه درصد میاد پایین چیکار کنم؟
          باتری من هم سالم است.

  67. علیرضا علیزاده

    سلام.گوشی j5 من اصلا شارژ نمیشه با شارژر خودش فقط با شارژر فست شارژ a7 وقتی خاموش میکنم گوشیو در عرض ۱۰ ساعت فوقش ۵۰ درصد شارژ میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام یا مشکل از شارژر هست یا باطری خراب شده با تعویض یکی از این دو مورد یا هردو احتمالا مشکل برطرف بشه

  68. سلام
    گوشیم j5 2016هست دوهفتس ک داغ میکنه سمت دکمه ولومش و زمانی ک دیتا روشنه علت چی میتونه باشه
    و شارژ هم نگه نمیداره

  69. باسلام
    گوشی خواهرم با مدلj5 درحین شارژ کردن خاموش ش. و فقطبرند اولیه روشن شدن گوشی روی صفحه هست و وارد صفحه اصلی و برنامه ها نمیشود. چه راهکاریپیشنهاد دارین؟

    1. سلام احتمالا در محلی که شما قرار دارید انتن دهی مشکل دارد یا سیکارت به درستی جای خود را نگرفته

  70. سلام،من گوشیم j5prim 570yهست،سریالش بعد از چند بار بازیابی کارخانه سریالش صفر شده و به جای تمام اعداد سریال فقط صفر نوشته شده (0000000000…)
    آیا کمکی میتونید بکنید به من؟

  71. گوشی من j5 دکمه بکش کار نمیکنه وسط کار میکنه باز دکه بغلیش هم کار نمیکنه خواهشن بگید چکار کنم

  72. سلام و خسته نباشیدj 5 prim دارم و الان یک هفتس حسگر اثر انگشتش کار نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

  73. باعرض سلام و خسته نباشید گوشی من j5.. من مودم lteایرانسل خریدم مشکل اینه که زمانی که قصد اتصال بهش دارم گوشیم فقط شبکه وایفای فعال3g رو پیدا میکن و دومین نقطه اتصال شبکه مودم کهlte هست رو پیدا نمیکنه..گوشی s8رو امتحان کردم اون هردو رو پیدا میکنه اما j5فقط یکیو مشکل چیه…ممنونتم

  74. با عرض سلام وخسته نباشید گوشی من j7 هستش چند روزی که لرزش گوشیم قطع شده اصلا لرزشش کار نمیکنه حتی بروزرسانیشم کردم بازم درست نشد همون مشکل رو هم داره به نظر شما مشکلش چیه ممنون میشم

  75. سلام وقتتون بخیر باشه من گوشی گلگسی j5 رو ۳ روزه خریدم و از زمانی که اندرویدشو آپدیت کردم به ۷ رمش از ۱۶ گیگ تبدیل شده به ۸ گیگ و حافظم با نصب یه برنامه فول شده هر ۸ گیگ رو! باید چیکارش کنم؟

  76. سلام ببخشید من با دوستم همزمان گوشی جی ۵ پرایم خریدم واس اون گلد واس من مشکی اون اندروید ۸ داد من ولی نمیتونم میگه هنوز نیومده چرا کمکم کنید

  77. سلام خواستم بدونم رو حالت 4Gتو ۱ ساعت استفاده از انستا گرام چند در صد از باطری باید کم بشه گوشی جی ۵ مدل ۲۰۱۶ هست ممنون میشم اگه جواب بدید .

  78. سلام
    گوشی من j5 pro هست، بعد از بروزرسانی نرم افزار (به طور خودکار انجام شده)دکمه overview کار نمی کنه، چکار باید کرد؟؟
    ممنون از ارائه نکات خوب و پاسخ به پرسش ها.

  79. سلام من گلکسی j5 مدل 2016 دارم.کافیه یکم هوای سرد بهش بخوره.اونوقت خودبخود خاموش و روشن میشه.توی فصل گرما هیچ مشکلی نداره ولی تو فصل سرما خیلی اذیتم میکنه لطفا راهنماییم کنید.ممنون

  80. سلام.من j52016 دارم. مدام داغ می کنه و زیر دکمه های ولوم خیلی داغ میشه. یبار بردم فلش زدم چند روزی خوب بود اما مجدد داره خیلی داغ میشه. چکار باید کنم؟

  81. سلام من گوشیم j52016 اس تقریبا دوساله دارمش…الان چن روزیه تو هر برنامه ای میرم گوشی یهوخاموش روشن میشه ومیلرزه تنظیمات کارخونه کردم فایده ای نداشت بنظرتون مشکل از چیه؟

  82. سلام من رمز گوشیم رو یادم رفته بعدش با رمز پشتیبانی بازش کردم الآن نمی تونم رمز رو از رو گوشیم بردارم

  83. سلام چند روزی که گوشی من وقتی توی برنامه های بازی هستم فلاش پشت گوشی یهو روشن میشه دوباره خاموش میشه .چرا اینجوری میشه؟
    میترسم هک شده باشه.

  84. سلام گوشی من j5 دو سه روزهی که وقتی توی برنامه بازی هستش یهویی فلاش پشت گوشی روشن میشه .باز خاموش میشه .چرا اینجوری میشه؟
    میترسم که هک کرده باشنش
    .

  85. سلام خسته نباشید من گوشیم درحالت رو شن شارژ نمیشه باید حتما خاموش بشه تا شارژ بشه درحالت خاموش هم صفحه کاملا سیاه میشه وهیچ علامت شارژشدنی روش نمیاد برای روشن کردن هم حتما باید از شارژر جداش کنم….

  86. سلام و خسته نباشید . موبایل من j5 چند مدته وقتی شارژ به 25 درصد میرسه خود به خود خاموش میشه و وقتی هم که شارژر رو وصل می کنم شارژ رو 0 درصد نشون میده در ضمن باتری رو هم عوض کردم اما هیچ تاثیری نداشت لطفا راهنماییم کنید 😑❤

  87. سلام چند روز پيش گوشي من كامل هنگ كرد و ديگه عمل نكرد پيش تعمير كار بردم گفت اولين باره اين مشكل را ديدم بعد چون گارانتي داشت به نمايندگي بردم گفت ال سي ديدش بايد عوض بشه و چون نه از دستم افتاد و نه ضربه خورده با گارانتي برام عوض كردند گفتم شايد اين تجربه بدرد شما هم بخوره

  88. سلام،گوشی من j5 2015هستش و حدود دوسال خورده ای که دارمش و ازش راضی بودم ولی تازگیا زود به زود شارژ خالی میکنه،مثلا شب39% بود بعد صبح خاموش شده بود یا میزنم شارژ100%میشه شارژر رو که میکشم باتری 88% رو نشون میده،الآن باید چیکارکنم؟

  89. سلام گوشی منj5دوساله دارم دوهفته ای هست دیرشارژمیشد حتی شب تاصبحم میزدم یا۹۴میشد یا۸۴کابلشو عوض کردم حالا ۷۹یا۸۴درصدبیشترشارژنمیشه به۷۰که میرسه سرعت شارژکم میشه هرسه چهار دقیقه یه درصد.چیکارش کنم

  90. سلام گوشیه من گلکسیj5پرایم2017هستش جدیدا اینجوری شده ک بعضی از برنامه ها روش نصب نمیشع در صورتی که بعضی از همون برنامه هارو قبلا چندین بار نصب کرده بودم ولی الان ک باز میخوام نصب کنم نمیشع مثلا کلش واقعا این موضوع اذیتم میکنه از طرفی جدیدا گوشیم اپدیت کردم و اندرویدش 8شده و چند ماهه پیشم یک بار گوشمیو فلش گردم ممکنع از این دو مورد مشکلش باشه؟!باید چیکار کنم لطفا راهنماییپ کنید مرسی

  91. من گوشیم j5 2016 هست اول راحت با۲:۳۰ ساعت شارژ میشد ولی کم کم یه مشکلی پیدا کرد شارژش رو ۵۰ که میرسید خیلی دیر شارژ میشد یا اصلا گیر میکرد و شارژ نمیشد رفتم براش یه شارژر فست شارژ خریدم که با ۴ ساعت شارژ گوشی کامل میشد ولی الان دوباره بعد از یک ماه همون مشکل رو پیدا کرده بردمش گفت مال سوکتش نیست گفت شاید یه برنامه داری که باعث این میشه زدم رو بازگشت به تنظیمات کارخانه ولی بازم همینطوره مشکلش چیه؟

  92. سلام من گوشی j5 مدل ۲۰۱۵ ارم چندین باره این گوشی به دلایل نامعموم هنگ میکنه مصلا وقتی هدست بهش وصل میکنم کلا گوشی عنگ میکنه و خاموش میشه یا موقع فیلم برداری هم به همین منوال یا اینکه …..😤😤 ریسو فکتوری هم کردم اصلا تاثیر نداشته

  93. سلام
    حاجی گوشی من حسگر اثر انگشتش پاسخ نمیده میگه بعدل امتحان کنید هرچی صبر میکنم بازم میگه بعدا امتحان کنین رفتم تنظیمات حسگر نوشته بود گوشیو خاموس روشن کنی درست میشه امتحان کردم نشد حالا چیکار کنم

  94. سلام
    من گوشی سامسونگ جی 5 دارم. چند وقتی هست نور صفحه گوشیم به حالت لرزون و پرش در میاد مخصوصا وسط نمایشگر خیلی پرش نور داره و یک دفعه صفحه گوشیم تار میشه یا زرد رنگ میشه. چند بار باتری گوشی رو در آوردم و وقتی دوباره گوشی رو روشن میکنم یهو گوشیم درصد زیادی شارژ ازدست میده و اینکه اگه گوشیو شارژ کنم درصد درست شارژ شدنو نشون نمیده مگه اینکه گوشی رو ری استارت کنم. نمیدونم مشکل از باتری گوشیمه یا صفحه نمایش
    خیلی ازار دهنده شده چون مدام صفحه گوشیم تیره میشه

  95. سلام من هر وقت گوشیمو قفل میکنم بعد یاز میکنم بعضی وقتا پسوورد میخواد بعضی وقتا نمیخواد تا خودم اون قفل پایینی رو بکشم قفلش کنم مشکلش چیه میخوام با زدن دکمه قفل همیشه قفل شه ؟

  96. علی سعیدیان

    سلام من گوشیم جی 5 پرو است صدای پیامک مرتب تکرار میشه تا گوشی و چک کنی چه جوری حل میشه لطفاً راهنمایی کنید (ali_saeedyan@yahoo.com)

  97. سلام گوشیم از دیروز پیام دریافت نمیکنه ولی من میتونم پیام ارسال کنم دو بار خاموش روشن کردم حافظه پنهان پیام هارو حذف کردم بازم نشد چیکار کنم

  98. سلام من گوشیم خاموش کردم روشن کردم شبکه پرید هر دو سیمم زنگ زدم ۷۰۰ که ببینم از ریجستری یا چیزه دیگه ولی هیچ مشکلی نداشت بعد متوجه شدم ویدیو هام تو گالری باز نمیشن میزنن خطا رخ داده بعد اهنگی بزارم صدا در نمیاد نمیدونم مشکل کجا این همه مشکل تو یه ثانیه شدن خواهش میکنم کمکم کنید 😢😢😢😢😢

  99. سلام من گوشی j5 2016 دارم که چندروزی هست میزنم به شارژ علائم شارزو نشون میده اما باطری شارژ نمیشه خیلی زیاد بمونه چند درصد بالا میره ایراد از کجاس ممنون

  100. سلام گوشی سریg5دارم الان یه ساله که زمان َشارژشدنش طولانی شده وبعداز۱۰ساعت به۷۰%میرسه که مجبورم شب تاصبح به شارژروصلش کنم ولی خالی شدنش نرماله لطفاراهمایی کنید

  101. نیلوفرفروردین

    سلام من تقریبا 4 روز پیش یک پاور بانک انرجایزر خریدم 10008ueروز اول خود فروشگاه اشتباهی گفت 2ساعت برای شارژ اولیه بزن به شارژ اما دوباره تماس گرفتم گفت 12 ساعت خلاصه با کابل خودش زدم به شارژر گوشیم که fast سامسونگ. بعد از10دقیقه شارژرم خیلی داغ کرد و بوی سوختنی کرد به نظر شما چه کار کنم که هم پاوربانک شارژ بشه هم شارژر داغ نکنه؟

  102. سلام روز بخیر بنده گوشی j5 prime 2019 دارم منتهی امروز یهو خود بخود صفحش رف خاموش هم نیس در حالت سیاهی ی نوری هم داره
    وقتی ب گوشی زنگ میزنم بوق میخوره خاموش نیس لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  103. سلام …چند وقتیه گوشیم دیر شارژ میشه و وقتی اینترنت روشن باشد سریع باطری رو خالی میکنه گوشیم جی ۵ ۲۰۱۶هست.باطری هم فابریک خودشه

  104. سلام ببخشید چندروزه که syncبه طور خودکار روشن میشه من هی خاموش میکنم باز نگاه میکنم روشن شده
    گوشیم خیلی دیر شارژ میشه ساعت۲شب با۲۰درصد شارژ گذاشتم شارژبشه ساعت۱۱ظهر هنوز ۹۰درصد بود

    1. سلام
      در مورد روشن شدن سینک باید نرم افزار های نصب شده رو بررسی کرد
      برای شارژ ، لطفا به شارژر دیگه ای هم تست کنید

  105. سلام من وقتی میخوام برنامه نصب یا به روز رسانی کنم از بازار و مایکت مینویسه نصب نشد تمام
    چکار کنم؟

    1. سلام
      برخی نرم افزار ها متناسب با گوشی ها نیستند ،بهترین نرم افزار برای دانلود ،نرم افزار پلی استور می باشد

    1. سلام
      وارد تنظیمات بشید
      از طریق قسمت نرم افزار های ،نرم افزار کیبورد رو پیدا کنید و کش و دیتای آن را پاک کنید

  106. سلام حافظه داخلی گوشی اذیتم میکنه رم روشه میخام دانلودها برن تو رم ولی نمیشه راهنمایی کنید چیکار کنم کلا توحافظه داخلی نره دانلود هام

  107. سلام .گوشی من کلیدبازگشت عمل نمیکنه .صفحه کامل خوب کارمیکنه هیچ جاش مشکل نداره فقط کلیدبازگشت پایین صفحه

  108. سلام .
    گوشی من شارژش تمام شد و صفحه روی حالت ری استارت شدن مونده و الان هر کاری میکنم از این حالت خارج نمیشه الان توی شارژ هم هست و چند بار دکمه پاور رو فشار دادم اما درست نشد لطفا راهنمایی کنید.

  109. سلام..گوشی من از وقتی شارژ تموم کرده و خاموش شده روشن که میکنم صفحه نمایش رو نمیاره و مینویسه سامسونگ و همونجا میمونه و اصلا روشن نمیشه……مدل گوشی 2016samsung j5

  110. سلام من حدود دوسالی میشه گوشی j52016دارم و الان مشکل دیر شارژ شدن برا گوشی اتفاق افتاده .هم شارژر.هم کابل شارژو عوض کردم هم کانکتور گوشیو هم تعویض کردم حتی از شارژر فست شارژ هم استفاده کردم و هم باطری گوشی رو عوض کردم ولی باز مشکل حل نشده لطفا کمکم راهنمایی کنید ممنون

  111. باسلام.
    خواستم ببینم گوشی j5 pro آیا این قابلیت رو داره که هنگام خاموش بودن یا سایلنت بودن آلارم بزنه یاخیر؟ اگر داره چجوری باید تنظیمش کنم؟ ممنون

  112. سلام من گوشی جی ۵ پرایم دارم دو سه روزی کلید بازگشت پایین کار نمیکنه؟ باید چکار کنم ممنون میشم جوابی بدهید

  113. من گوشی j5 دارم ولی با شارژر 2امپری فست شارژ ،شارژ نمی شود فقط باید شارژر امپربالا باشد.استفاده از این نوع شارژر به گوشی اسیب می زند؟/

    1. سلام
      بالاترین قدرت شارژ 2.4 آمپر هست
      از شارژر های با کیفیت استفاده کنید
      هر برندی معتبر نیست و هر شارژری شارژر 🙂

  114. سلام
    گوشی جی5 2015دارم
    حافظه داخلیش کامل پر بود و هرچی حذف می کردم جواب نمیداد
    ریستارتش کردم سیم کارتا پرید
    موزیک هم پخش نمیکنه و مرتب آهنگارو رد میکنه قبل از اینکه پخش کنه
    ویدئو هم پخش نمیکنه
    ریستش کردم فرقی نکرد
    دیگه وای فاشم روشن نمیشه
    راهنماییم کنین لطفا

      1. سلام
        به روش دستی
        گرفتن همزمان 3کلید
        برگشته به تنظیمات کارخانه ولی مشکلاتش رفع نشده

        1. سلام
          این مشکل میتونه از چیز دیگه ای باشه
          از داخل تنظیمات یا منوی ریکاوری ریست فکتوری کنید

          1. سلام
            امکان داره مشکل شما نرم افزاری نباشه
            به نمایندگی مراجعه کنید

  115. سلام گوشیم سامسونگ j5 2016 هس سمت چپ صفحه گوشیم خیلی داغ میکنه بعدش شارژ هم دیر میکنه شارژر ولتاژ 2 میزنم شارژ نمیکنه اصلا ولی شارژر ولتاژ 1 میزنم خیلی دیر شارژر میکنه

  116. سلام من گوشیم j5 2016 هست ۳gاین گوشی هی خط هاش کمو زیاد میشه و قطعو وصل میشه ولی 4g و ۲g سالمه مشکلش چیه
    غیر از این جک هنزفریش سالمه آهنگ هارم پخش میکنه ولی بعد از مدتی بلنگوی سمت راست رو میسوزونه مشکل چیه این گوشی از اولش همینطور بود

  117. سلام من گوشیم j510
    الان یک هفتس باطریم شارژ نمیشه
    میزنم شارژ بعد ۱۰ ۱۲ ساعت تا ۱۵ درصد میره و بیشتر نمیشه
    از طرفی به تعمیرات بردم میگه سوکتش مشکل داره در صورتی که علامت شارژ و نشون میده و قطع و وصلی نداره
    با این حالا که اینارو به تعمیراتیم گفتم طرف باز دوباره یه چیز دیگه گفت:سوکتت ضعیف شده:/ الان من داخلشم تمیز کردم با یه خلال دندون سیم های مختلف از شارژر دیواری های مختلف و امتحان کردم بازم همونه
    ممکنه مشکل از باطری باشه؟
    ولی بازم برنامه ampere رو دانلود کردم میگه باطری گوشی وضعیتش خوبه
    الان ۲ راه دارم بدم تعمیراتیا سوکت و عوض میکنن خرج میزارن دستم
    این مشکل ممکنه با بازگشت به کارخانه زدن حل شه؟

    1. سلام
      ممکنه مشکل شما نرم افزاری و یا سخت افزاری باشه
      بعید میدونم خرابی سوکت باشه و شاید ای سی شارژ خراب باشه
      پیشنهاد میکنم یک بار ریست فکتوری کنید و بعد پیش تعمیرکار ببرید

  118. با سلام و خسته نباشید
    گوشی من SAMSUNG J5 2016 است
    این گوشی قبلا به شارژر میزدم می نوشت در حال شارژر کردن ولی درصدی بالا نمیرفت بریدم تعمیرگاه ولی درست نشد بلکه خراب ترمشد دیگر نمی نویسد در حال شارژر کردن
    نظر شما چی است وچگونه درست می شود?

    1. سلام وقت بخیر
      احتمال داره ای سی شارژ گوشی شما خراب باشه
      یا حتی شارژر گوشی ما خراب شده باشه

  119. با سلام
    اگر یک یا دو تعمیرکار می‌شناسید که بتوانند گوشی من را که J5 بود را درست کند سراغ دارید که در شاهین
    شهر یا اصفهان باشد.
    پس آدرس را بفرستید

  120. سلام علیکم من یه گلکسی g5 ۲۰۱۵ دارم که وقتی باهاش کار نمیکنی cpuرو ۴۲ درجه و وقتی یه ذره باهاش کار کنی تا ۵۰ میره . وحدودا ۴ الی ۶ ساعت طول میکشه تا از ۱۵ درصد به ۹۰یا ۱۰۰ برسه. بعضیا میگن گوشیت خرابه و بعضیا میگن این دما سنج ها الکی و درو غه و تو خیلی حساس شدی لطفا کمکم کنید سر در گم شدم.

  121. سلام من گوشیم شارژش از ۴۰ درصد ک میاد پایین چراغوه پشتش روشن نمیشه ولی توی گوشی میزنه روشن شد

  122. سلام من گوشی سامسونگj5 2016 دارم داخل اینستاگرام بودم گوشی هنگ کرد بعدش صفحه سیاه شد بعدگوشی

  123. سلام گوشی من توی حافظش چیزی نیس ولی میزنه حافظه پر است عکسامو می خوام نگاه کنم نشون نمیده میگه حافظه پر چکار کنم گوشیم j5 ممنون

  124. سلام
    گوشی من سامسونگ j5 هستش
    وقتی که میخوام توی گالری روی عکسا مطلب تایپ کنم میزنه تعداد نویسه ها به حداثر رسیده و مطلبم نصفه نیمه میمونه
    مشکلش چیه؟

  125. علیرضا فرهمند

    سلام من گوشی خاموش شود و دیگه روشن نمیشه وقتی هم ب شارژ میزنم علامت شارژ میاد ولی تا سیم شو میکنم خاموش میشه میشه بگین مشکلش چیه ممنون

  126. سلام من یه گوشی j5 pro 2017 دارم
    مشکلش اینه که دیر شارژ میشه مثلا 6 ساعت میزارمش تو شارژ حداکثر 60 در صد فقط شارژ می کنه اگه میشه راهنمایی کنید تا برطرف بشه.

  127. سلام
    ترو خدا شماره تماسی چیزی بدین بهم
    چطور میتونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم ؟ 😭😭😭😭

  128. سلام گوشی من j5 2015هست دوتا مشکل داره 1:گوشیم شارژش تموم شد خاموش شد زدم شارژ بااینکه توشارژ۳۰درصد شارژداره اما روشن نمیشه . ۲:من کارت حافظه ۸گیگی دارم برنامه هام روریختم توکارت حافظه اما بااین ک برنامه های خودگوشی توگوشیه میزنه حافظه پره.

  129. سلام گوشی من جی ۵ هست چند روز پیش شارژ ۵۵ درصد خاموش کردم ولی صبح روشن نشد زدم شارژ اصلا شارژ نداشت توی شارژم که بود فقط تا ۶ درصد شارژ میکرد دوتا تعمیراتی بردم یه باطری خریدم ولی الان توی شارژ داغ میگه اما کم. وقتی از شارژم در میارم زود خالی می‌کنه حتی اگه باهاش کار نکنم داده گوشیو که روشن میکنم بیش از حد داغ می‌کنه مشکلش چیه؟

  130. سلام من الان ۵ سال است گوشی ج۵ ۲۰۱۵ دارم وقتی خریدم بروز بود و به ۲۰۱۶ اتقا داده شده بود پارسال بروز کردم و ۲۰۱۸ شد تقریبا بعد از مدتی عکس ها به گالری نمی روند یا موسیقی ها هم تو موزیک پلیر نمی روند آیا دلیلش بروز کردن بوده یا اینکه گوشی دیگه کارایی خودش رو از دست داده و باید گوشی دیگری خرید کنم در ضمن مدتی هم بعد از بروز کردن یه بار فلش شده

  131. سلام ممنون از سایت خوبتون خواهش میکنم کمکم کنید من حالت ذخیره نیرو رو فعال کردم حالا هرکار میکنم غیرفعال نمیشه لطفا بگید که چطوری میتونم غیرفعال کنم؟😥

  132. سلام خسته نباشید
    من این گوشی رو خریدم
    ولی نمیدونم چرا در حین استفاده کردن داغ میکنه وقتی تو ش مشکلی نداره وقتی استفاده میکنم داغ میکنه میشه کمک کنید ممنون

  133. مهرشاد کلهر

    با سلام . گوشی سامسونگ j 500 من مشکل باطری پیدا کرده .. گاهی اوایل مشکل ام .موقع شارژ کردن هشدار میداد که باطری داغ کرده است . و عکس یک دماسنج را روی صفحه نشان میداد . خاموش کردم گوشی رو مثلا یک ساعت که گذشت دوباره به شارژ وصل کردم . شروع به شارژ کردن ،کرد.. اما بعد از شارژ هنگام استفاده کردن .مثلا بعد از نیم ساعت اینطورا(زمانش متغیر ) از برنامه ی در حال استفاده بیرون می آید . و همان هشدار را میدهد .که‌باطری داغ است و دمای باطری بیش از حد شده است ،و دیگر هیچ برنامه ای رو باز نمیکنه .. تا اینکه دوباره یک ساعت اینطورا خاموش کنم .. بعد یک ساعت روشن کنم . درست میشه ،اما بازهم بعد مدتی دوباره از برنامه ی در حال استفاده بیرون می آید و همان هشدار را میدهد . خواهش میکنم بنده رو راهنمایی بفرمایید . در ضمن شکل و ظاهر باطری هم کاملا سالم است و باد نکرده و همچنین باطری فابریک خوده گوشی است .
    با تشکر فراوان .. کلهر هستم

  134. سلام.
    گوشی مدل j5 است. متاسفانه بعد از مدتی UIدستگاه ارور میداد و هنگ می کرد. من هم با مراجعه به تعمیرکار ریست فکتوری انجام دادم بعد از یک ماه گوشی دیگه ارور نمیداد و ناگهانی خاموش میشد.حتی زمانی که باهاش کار نمیکردم. اما با نگه داشتن دکمه پاور روشن میشد. اما الان با وجود اینکه شارژ داره من دکمه پاور رو نگه نمیدارم ولی روشن نمیشه. جا داره بگم گوشی تا به الان زمین نخورده ولی سارژرش رو عوض کردم اما مشکل باتری نداشته.
    ابا امکان تعمیر وجود داره؟

  135. افشین رئوف فرید09190803921

    سلام برنامه اکسل راوقتی خواستم بروزرسانی کنم دربازارخطا۱۱۳نوشت وبوزرسانی نشدبه گوگل پلی مراجعه کردم نوشت برنامه شماقدیمی است بایدباسازنده ان سامسونگ گوشی تماس بگیریدیامکاتبه داشته باشید.مدل گوشیم گلکسی g570f میباشد.ازماکروسافت برنامه رادانلود کردم امادیدم بعدازیک ماه جهی بایدپرداخت
    کنم.بنابراین فعلا درقسمت اعلان هایم وبرنامه هایم انراغیرفعال نمودم وداده پنهان انراهم پاک کردم.حال نمیدانم چه کاری بایدانجام دهم که مثل قبل ازبرنامه اکسل بهره ببرم.ضمنا من ازهیچ یک ازبرنامه های اکسل وورد ،پاورپوینت وغیره هم تابحال استفاده نکرده ام.لطفابرای نصب این برنامه وبروزرسانی ان اگرراهکاری راپیشنهادبدهیدممنون میشوم ویاادرسی تابتوانم باسازنده سامسونگ درارتباط بااین مدل گوشی مکاتبه داشته باشم.لطفاراهنمایی کامل بفرمایید.باتشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *