اگر جز آن دسته افراد هستید که با مشکل اتصال اینترنت در گوشی های گلکسی دست و پنجه نرم می کنید پس با ما همراه باشید تا به شما در حل این مشکل کمک کنیم. این اموزش برای گوشی های Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 2, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 4, Samsung Galaxy Note 5, Samsung Galaxy Note Edge, Samsung Galaxy A7, Samsung Galaxy A5, Samsung Galaxy A3, Samsung Galaxy E7, Samsung Galaxy E5, Samsung Galaxy A8, Samsung Galaxy A9, Samsung Galaxy J5, Samsung Galaxy J7, Samsung Galaxy On5, Samsung Galaxy On7 و بسیاری از مدل های دیگر سازگار است.
اقداماتی که باید برای حل این مشکل انجام دهید:
- ابتدا به تنظیمات “setting” بروید
- در منوی تنظیمات روی گزینه ی “sim card manager” (مدیریت سیمکارت) کلیک کنید.
- بعد گزینه ی data service network را انتخاب کنید.
- در حالت پیش فرض گزینه ی disable mobile data (غیر فعال کردن داده های موبایل) فعال است. برای فعال کردن دیتای موبایل بر روی سیم کارت 1 و یا 2 یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب سیم کارت (در اینجا سیم 1 انتخاب شده) باید مقداری صبر کنید تا داده های موبایل بر روی سیم کارت انتخابی فعال شود. تصویری مانند شکل زیر نمایش داده می شود:
زمانی که خدمات داده سم کارت (data service network) را فعال کردید پیغامی به این مضمون که ،داده های شما به سیم کارت 1 و یا 2 (به انتخاب خودتان) تغییر کرد،(data service network changed to sim 1) دریافت خواهید کرد. اکنون می توانید به راحتی از داده های موبایل استفاده کنید.
خیلی متشکرم از راهنمائیتون دیتای گوشیم وصل نمیشد الان درست شده ممنون از مطالب بسیار آموزندتون
خواهش میکنم
خوشحالیم که مورد استفاده شما قرار گرفته
سلام خسته نباشید
من گوشیم رو تازه به تنظیمات کارخونه زدم اما الان اینترنتش کار نمیکنه سامسونگ j5 هست مشکلش چیه
سلام باید APN جدید تنظیم کنید
سلام تمام مراحل شماراطی کردم وصل نمیشه گوشیم s21
سلام
این موارد مربوط به چندین سال پیش هستند لطفا مشکل رو بفرمایید تا راهنمایی کنم