نحوه غیرفعال کردن صدای لمس در گوشی های اندرویدی

احتمالا بعضی از صداهای تلفن تان برای شما آزار دهنده است. این صداها احتمالا اعصاب شما را بهم می ریزد، و یا مزاحم اطرافیان شما شود. خبر خوب این است که می توانید همه صدا های تلفن خود را غیر فعال کنید، و فقط زمانی که نیاز دارید، گوشی تان به صدا درمی آید.

نحوه غیرفعال کردن صدای بازخورد لمسی  در گوشی های Android

تنظیمات را باز کنید و به قسمت Sound بروید.

چند گزینه مربوط به صدای تلفن خواهید دید، برای مشاهده گزینه های بیش تر، Advanced را انتخاب کنید.

سپس، برای مشاهده دیگر گزینه های مربوط به صدا و لرزش، به پایین بروید.

توصیه می کنیم صداهای شارژ را غیر فعال نکنید، زیرا این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که شارژر را به درستی وصل کرده اید، اما بقیه صدا ها را با خیال راحت می توانید غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن صداهای لمس در گوشی های اندرویدی
نحوه غیرفعال کردن صداهای لمس در گوشی های اندرویدی

صداهای لمس، صدا هایی هستند که با هر کلیک روی صفحه، این صداها را می شنوید. احتمالا دوست دارید ویبره گوشی تان را غیر فعال کنید تا باتری بیش تری ذخیره شود، یا صداهای صفحه قفل که کاربرد چندانی ندارد را غیر فعال کنید، یا از آنجایی که تن صدای کسی که با شما تماس می گیرد مانند ۴۰ سال پیش نیست که به سختی صدای کسی را از پشت تلفن می شنیدید، دوست دارید صدای گوشی تان را کم کنید.

در iOS، صدای لمس با اندروید قابل مقایسه نیست. اما اگر صدای صفحه کلید و صفحه قفل تلفن های همراه شما را آزار می دهد، می توانید آن ها را غیر فعال کنید. فقط به تنظیمات> سپس به قسمت Sound ( در گوشی های آیفون 7 و جدیدتر به قسمت Sound و Haptics ) رفته و پایین بروید. سپس می توانید صدای صفحه قفل و صدای صفحه کلید را غیرفعال کنید.

البته ممکن است این صداها را دوست داشته باشید، و نیازی به غیر فعال کردن آن ها نباشد! اما برخی از مردم دوست دارند که تلفن های شان همیشه بی صدا باشد، و این صداهای تکراری بعد از مدتی اعصاب آن ها را بهم می ریزد.

همچنین بخوانید : چگونه بفهمیم گوشی اندرویدی ما هک شده و چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟

چگونه صدای لمس گوشی را تغییر دهیم ؟

تغییر صدای لمس گوشی امکان پذیر است ؟ این سوال زیاد از ما پرسیده می شود که چگونه صدای لمس گوشی را تغییر دهیم. در رابطه کیبورد های استوک که روی گوشی نصب می باشند هیچ روش خاصی برای تغییر صدای کیبورد در دسترس نیست . اما می توانید از نرم افزار های دیگری که در بازار وجود می باشند برای تغییر کیبورد استفاده نمایید . با تغییر کیبورد، صدای آنها هم تغییر خواهند داشت اما همچنان صدا ها قادر به شخصی سازی نیستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *