خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود

واتس­آپ یک پیام­رسان بسیار محبوب و متعلق به فیسبوک است و این درحالی است که بیشتر کاربران واتس­آپ در خارج از ایالت متحده قرار دارند. واتس­آپ برای جلوگیری از جاسوسی کردن از سیستم رمزگذاری end-to-end استفاده میکند ولی به صورت پیش فرض رسید خوانده شدن پیام توسط شخص را به اشتراک میگذارد. پس زمانی که شما پیام مخاطبی را خواندید آن شخص متوجه خواهد شد، دقیقا مثل نمایش زمان آخزین بازدید شما.

اگر نگران حفظ حریم خصوصی خود هستید، یا اینکه میخواهید بدون ناراحت شدن مخاطب جواب دادنش به پیامش را به زمان دیگری موکول کنید باید این دو ویژگی را غیرفعال کنید.

در اینجا از اسکرین شات های IOS استفاده کرده­ام ولی در اندروید نیز به همین شکل است.

واتس­آپ را باز کنید و وارد تنظیمات> حساب کاربری> حریم خصوصی شوید.

IMG 9065 خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود IMG 9064 خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود

برای اینکه افراد قادر به دریافت رسید خوانده شدن پیام نباشند، گزینه رسید خوانده شده ها را غیر فعال کنید. این باعث میشود که شما هم از طرف آنها رسیدی دریافت نکنید.

IMG 9066 خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود IMG 9068 خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود

برای نمایش داده نشدن آخرین زمان آنلاین بودنتان بر روی گزینه آخرین بازدید ضربه زده و گزینه هیچکس را انتخاب کنید. با غیر فعال کردن این گزینه شما هم دیگر قادر به دیدن آخرین بازدید مخاطبین نیستید.

IMG 9067 خواندن پیام در واتس اپ بدون آن که فرستنده متوجه شود

واتس­آپ یک برنامه پیام رسانی بسیار خوب محسوب میشود. با اینکه امنیت بالایی دارد ولی به صورت پیش فرض اطلاعاتی را با مخاطبین شما به اشتراک میگذارد. من شخصا دو حالت رسید خوانده شده ها و آخرین بازدید خود را غیر فعال کرده ام و به شما هم توصیه میکنم که این کار را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *