ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

متاسفانه،در ابتدا هیچ روش داخلی برای ذخیره سازی تصاویر ویرایش شده اینستاگرام بدون ارسال آنها وجود ندارد.با وجود این،شما می توانید با استفاده از این ترفند منحصر به فرد فیلترهای اینستاگرام را به عکس های خود اضافه کرده و آنها را بدون نیاز به ارسال در تلفن خود ذخیره کنید.

چرا این کار را انجام دهیم؟

درحالی که شما فقط می توانید از یک برنامه ویرایش عکس یا ابزار ساخته شده در iOS و اندروید برای ویرایش و اضافه کردن فیلتر به عکس های خود استفاده کنید،اینستاگرام تمام روند ویرایش را بسیار آسان و اعتیاد آور می سازد.به علاوه،ممکن است  فیلتر اینستاگرامی خاصی را دوست داشته باشید و بخواهید در عکس هایتان از آن استفاده کنید ، اما نه لزوما آن را در اینستاگرام پست کنید.

با وجود این ،یک ترفند ساده وجود دارد که اگر مایل به استفاده از ابزارهای ویرایش خود در اینستاگرام برای برخی از عکس ها هستید اما در واقع نمی خواهید آن ها را پست کنید می توانید آن را انجام دهید.

ترفند: از حالت پرواز استفاده کنید

به طور موقت حالت پرواز گوشی خود را فعال کنید. با این کار از نظر فنی عکس را به صفحه اینستاگرام خود ارسال می کنید (یا حداقل سعی می کنید)،اما در حالت پرواز بودن تلفن آپلود عکس با شکست مواجه می شود.با این وجود ،عکس باز هم در تلفن شما ذخیره می شود،زیرا حداقل تلاش برای ارسال آن صورت گرفته است.

برای انجام این کار،عکس موردنظرتان برای ویرایش را انتخاب کرده و به طور معمولی ویرایش کنید(یا یک فیلتر را به آن اضافه کنید)و سپس NEXT در گوشه ی سمت راست بالا را بزنید.

2017 07 10 0001 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

 

هنگامی که به صفحه ای که می توانید توصیف ،مکان و غیره را اضافه کنید بروید وبعد حالت پرواز را فعال کنید.برای دسترسی به میانبرها می توانید در iPhone با کشیدن از پایین به بالا به مرکز کنترل ،و یا با کشیدن از بالا به پایین در اندروید آن را انجام دهید.

2017 07 10 0002 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

به اینستاگرام برگشته و Share را بزنید.

 

2017 07 10 0003 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

بدیهی است که عکس ها پست نخواهد شد،و علامتWe’ll try again, once there’s a  better connection》 در این لحظه ،عکس ویرایش شده به صورت محلی در تلفن شما ذخیره می شود.

2017 07 10 0004 1 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

سپس،به سادگی روی دکمه ی ×در سمت راست آن اعلان کوچک ضربه بزنید و آپلود را لغو کنید.

2017 07 10 0004 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

سپس وقتی پنجره ظاهر میشود روی  remove  ضربه بزنید.پس از خاموش کردن حالت پرواز ،اینستاگرام از بارگیری دوباره آپلود جلوگیری خواهد کرد.

2017 07 10 0005 ذخیره عکس های ویرایش شده در اینستاگرام بدون پست کردن آن ها

بعد از آن،شما می توانید حالت پرواز را غیر فعال کنید و از عکس های ویرایش شده اینستاگرام خود بدون نیاز به ارسال آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *