آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root

روت کردن گوشی های اندروید به شما اجازه می دهد تا از حقوق “کاربر فوق العاده (Superuser)” استفاده کنید تا بتوانید نرم افزار گوشی خود را بنا بر نیازهایتان اصلاح کنید. آیا می خواهید یک برنامه شگفت انگیز که برای گوشی شما “نامناسب” است را نصب کنید؟ یک ROM سفارشی بارگیری کنید؟ به یک Wi-Fi hotspot رایگان نیاز دارید؟ می خواهید پوسته و تم گوشی خود را عوض کنید؟ تمام این ها در یک گوشی روت شده قابل دسترسی است.

برای اینکه گوشی خود را به شکلی امن، روت کنید به یک برنامه قابل اعتماد روت کردن نیاز دارید. برنامه  One Click Root می تواند به شما کمک کند تا با این فرآیند ساده گوشی خود را روت کنید: اتصال دستگاه، سپس شناسایی دستگاه، بعد از آن بک آپ بگیرید و در آخر روت کنید. این برنامه که باید در ازایش هزینه ای پرداخت کنید، در نسبت با برنامه های رایگان پشتیبانی بیشتری، از جمله تعمیرات اندروید گوشی، نصب برنامه های root-only، پاک کردن اضافات برنامه های نصب شده و غیره را برای شما مهیا می کند.

روت کردن گوشی اندروید با One Click Root

قبل از روت کردن گوشی، لطفا از نکات زیر مطمئن شوید :

1- میزان شارژ باطری کمتر از پنجاه درصد نباشد.

2- حالت اشکال زدایی USB (USB debugging) را در گوشی خود فعال کنید.

3- از گوشی خود یک بک آپ بگیرید. اگر چه که One Click Root میزان موفقیت بالایی را به همراه دارد، اما بهتر است قبل از روت کردن از گوشی خود بک آپ بگیرید.

قدم اول: گوشی اندروید خود را متصل کنید

در ویندوز کامپیوتر One Click Root را دانلود کنید. برنامه را باز کرده و سیم اتصال USB را به پورت USBکامپیوتر نصب کنید و بر روی گزینه “Root Now” کلیک کنید.

آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root
آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root

قدم دوم: اندروید گوشی خود را شناسایی کنید

برنامه، خیلی سریع گوشی شما را شناسایی می کند. بر روی Root Now کلیک کنید و هنگامی که دیدید اطلاعات گوشی شما با پیام  “Congratulation!”/”Steps to Root Your Device” ظاهر شدندف معنایش این است که دستگاه شما توسط برنامه پشتیبانی شده و شما می توانید به وسیله کلیک بر روی گزینه Root Now وارد مرحله روت کردن شوید.

آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root
آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root

قدم سوم: وارد One Click Root شوید

برنامه با باز کردن یک پنجره از شمل می خواهد که به وسیله وارد کردن ایمیل و پسورد وارد برنامه شوید. اگر برنامه را خریداری کرده باشید که به وسیله اکانت خود وارد شوید وگرنه باید بر روی گزینه Register Now کلیک کنید تا ابتدا برنامه را رجیستر کنید.

آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root
آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root

قدم چهارم: روت کردن

هنگامی که شما وارد برنامه شدید قادر خواهید بود که با یک کلیک گوشی خود را روت کنید. فقط کمی تحمل داشته باشید و دست نزنید، حرکت ندهید، کابل اتصال را قطع نکنید و در هنگام روت شدن هیچ برنامه ای را اجرا نکنید. گوشی شما ممکن است چند بار ریبوت شود.

حالا شما یک گوشی روت شده با One Click Root دارید! این برنامه قابلیت روت کردن مدل های مختلف گوشی از جمله سامسونگ، LG، موتورولا و غیره را دارد.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش روت کردن گوشی اندروید با One Click Root»

  1. با عرض سلام و وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما
    در هنگام ورود به One Click Root باید حتما اکانت خریداری کنیم یا راه حل دیگری نیز برای حل ین مشکل وجود دارد؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *