عرضه اندروید 7.1 برای Galaxy S8 و S8+ به زودی

 

تصمیم سامسونگ مبنی بر این که Galaxy S8  و S8+ را با اندروید 7.0 نوقا عرضه کند بسیاری را سردر گم کرده بود. جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل در زمان عرضه پرچم داران اندروید 7.1 بود. باور بر این بود که این کمپانی پرچم دارانش را با آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید عرضه می کند ، اما چنین نشد.

باردیگر، به این معنا نیست که اندروید 7.1 ویژگی های بزرگ جدیدی را اضافه می کند که صاحبان گوشی های گلکسی اس 8 تاکنون از دست داده اند. بلکه ایمجوی های جدید، عملکرد های جدید لانچر برای لانچر گوگل پیکسل و دیگر ارتقاهای کوچک دیگر را بهمراه دارد. ایموجی و بروزرسانی لانچر چندان برای دارندگان گلکسسی اس 8 اهمیت ندارد چون سامسونگ از نسخه مخصوص به خود این دو ویژگی در دستگاه های خود اسنتفاده می کند.

با این حال، بروزرسانی اندروید 7.1 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به زودی عرضه خواهد شد. اپراتور Vodafone استرالیا در وب سایت خود بروزرسانی منتشر کرده که عرضه فریور(Firmware)  جدید را ثبت کرده است. به این معنی است که قبل از عرضه در مراحل اخر به سر می برد.

این اپراتور همچنین مدعی شده است که این آپدیت برای رفع باگ ها وپایداری عرضه می شود و کاربران نباید انتظار ویژگی های جدید داشته باشند. با نزدیک شدن اپراتور استرالیایی  به عرضه اندروید 7.1 فقط موضوع زمان پیش از عرضه در دیگر مناطق جهان است.

 

galaxy s8 android 7.1 عرضه اندروید 7.1 برای Galaxy S8 و S8+ به زودی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *