فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

اندروید Nougat چند تغییر جدید را در سیستم عامل تلفن همراه به ارمغان می آورد،که تقسیم صفحه نمایش یکی از برجسته ترین آنهاست.مشکل اینجاست که قبل از اینکه کار کند،نیاز است توسعه دهندگان این قسمت را فعال کنند،که برنامه ها  (بسیاری از)برنامه  ها را کاملا ناسازگارکرده است .اما همیشه با اندروید راه حلی وجود دارد.اما بهترین آنها ازهمه آسان تر است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که گزینه های توسعه دهنده را فعال کنید،اگر قبلا این کار را نکرده اید.پس،به منوی تنظیمات بروید،دوباره نوار اعلانات را به پایین بکشید و آیکون چرخ دهنده تنظیمات دنده را لمس کنید.

فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

به پایین گزینه “گزینه های توسعه دهنده” بروید و سپس بر روی آن ضربه بزنید.

فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

تعداد زیادی از گزینه ها در این منو وجود دارد،اما دستپاچه نشوید.ما به معنای واقعی کلمه به دنبال یکی هستیم و پیدا کردن آن هم بسیار آسان است :فقط تمام مسیر را به سمت پایین حرکت کنید.آخرین نوشته را بخوانید”فعالیت ها را دوباره اندازه گیری کنید”این چیزی است که شما دنبال آن هستید و روی نوار لغزنده کنار آن بروید.

فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

پس از فعال شدن ،قبل از اینکه از مزایای آن مطلع شوید باید آن را دوباره راه اندازی کنید.وقتی تمام شد،به جلو رفته و آن را بچرخانید.برنامه هایی که قبلا به حالت split screen کار نمی کرد،درحال حاضر اکثرا کار می کنند.

Screenshot 20160923 125032 1 فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا xScreenshot 20160923 124924.png.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic .Bd2JfzO7e فعال کردن حالت دو پنجره در اندروید 7.0 نوقا

لازم به ذکر است که نتایج هنوز هم می تواند در اینجا مهم باشد،بعد از همه ی این ها،برنامه ای را انجام می دهد که قرار نیست انجام شود.با این حال بیشتر این کار به خوبی انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *