مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

سامسونگ گلکسی نوت 8، در کنار تمام مزایای که به همراه دارد همانند همه گوشی ها یا تبلت های حال حاضر، دارای معایبی نیز هست. به همین دلیل ما برخی از مشکلات این گوشی را به همراه راه هایی برای حل این مشکلات، برای شما ارائه کرده ایم.

مشکل اول: مشکلات حرکت در صفحه

بعضی از کاربران هنگام بازدید از یک صفحه وب و یا حتی در برنامه هایی همچون گالری برای پایین رفتن در صفحه با مشکل مواجه شده اند.

راه حل های ممکن

به نظر می رسد این مشکل برای کسانی رخ داده است که برنامه Remapper کلید بیکسبی را نصب کرده اند. در حالیکه سامسونگ اکنون راهی برای غیرفعال کردن این کلید فراهم کرده است اما هنوز نمی تواند به طور رسمی برای یک عملکرد متفاوت تنظیم شود، به همین دلیل است که این برنامه های Remapper بسیار محبوب هستند. با این حال، تا زمانی که مسئله حرکت در صفحه در نظر گرفته نشود، تنها گزینه شما در حال حاضر حذف برنامه است.

مشکل دوم: پاک نشدن آیکون برنامه ها از صفحه اصلی

برای پاک کردن یک آیکون از روی صفحه اصلی باید چند ثانیه انگشت خود را بر روی آیکون نگه دارید تا یک پنجره باز شود و آنگاه شما بتوانید آیکون را پاک کنید. در بعضی موارد این پنجره برای کاربران باز نمی شود و آنها نمی توانند آیکون مورد نظر را پاک کنند.

راه حل های ممکن

  • دلیل این مشکل عمدتا این است که گزینه Animation Duration Scale را در بخش Developer Options خاموش کرده اید. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که این گزینه را بر روی 5x تنظیم کنید تا پنجره مذکور برای پاک کردن آیکون نشان داده شود.

مشکل سوم: بازگشایی قفل با تشخیص چهره، آنگونه که انتظار می رود کار نمی کند.

بعضی کاربران ممکن است به این مشکل بربخورند که بازگشایی قفل با تشخیص چهره به درستی کار نکند. حتی گاهی اوقات با وجود نور کافی، دستگاه، بعد از بیست بار تلاش یک بار موفق به گشودن قفل می شود.

راه حل های ممکن

  • به نظر می رسد یک برنامه شخص ثالث در پشت این مشکل وجود داشته باشد. بعضی از گزارش ها حکایت از آن دارد که ممکن است واتس اپ باعث این مشکل شده باشد. کاربران متوجه شده اند که غیر فعال کردن مجوز دسترسی به دوربین برای واتس اپ می تواند مشکل را حل کند. اگر واتس اپ باعث ایجاد این مشکل نبود، برنامه هایی که قبل از وقوع این مسئله نصب کرده اید را پاک کنید. به خصوص برنامه هایی که نیاز به دسترسی به دوربین دارند.

مشکل چهارم: وجود ته رنگ زرد، صورتی یا بنفش بر روی صفحه نمایش

samsung galaxy note 8 hands on aa 26 of 33 مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

تعداد بسیار کمی از کاربران بر روی صفحه نمایش گلکسی نوت 8، ته رنگی از زرد، صورتی و یا بنفش مشاهده کرده اند.

راه حل های ممکن

  • برای اکثر کاربران این مشکل به دلیل عدم کالیبراسیون صفحه نمایش به وجود می آید. شما می توانید با رفتن به Settings آنگاه Display و سپس Color Mode مشکل را برطرف کنید. در اینجا می توانید یکی از چهار گزینه در دسترس که شامل Adaptive display، AMOLED cinema، AMOLED photo و یا Basic هستند را انتخاب کنید. همچنین می توانید تعادل رنگی را با رفتن Advanced Options تنظیم کنید. با شماره گیری #15987#* رنگ قرمز صفحه نمایش را نیز می توانید تنظیم کنید.

مشکل پنجم: پیکسل های مرده روی صفحه نمایش

Galaxy Note Review 14 مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

تعداد کمی از کاربران با دسته ای از پیکسل های مرده بر روی صفحه نمایش گوشی مواجه شده اند.

راه حل های ممکن

  • شما می توانید از Google Play Store یک برنامه pixel fixer دانلود کرده و آن را اجرا کنید (مثلا برنامه Dead Pixel Test and Fix). اجازه دهید برنامه اجرا شود تا پیکسل های مرده صفحه نمایش شما از بین بروند.

مشکل ششم: مسائل اتصال

مسائل مربوط به Wi-Fi و بلوتوث معمولا با خریدن یک گوشی تازه ظاهر می شوند و گلکسی نوت 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می رسد مشکلات Wi-Fi و بلوتوث در این نوع گوشی شایع هستند.

راه حل های ممکن

مشکلات Wi-Fi

  • هم مودم و هم خود گوشی را برای حداقل ده ثانیه خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید، آنگاه اتصالات را امتحان کنید.
  • به Settings بروید سپس Power Saving را انتخاب کنید و از خاموش بودنش مطمئن شوید.
  • از Wi-Fi Analyzer برای بررسی میزان شلوغی کانال خود و تغییر آن استفاده کنید.
  • اتصال Wi-Fi خود را فراموش کنید. به Setting بروید Wi-Fi را انتخاب کنید و چند لحظه انگشت خود را بر روی کانکشنی که میخواهید نگه دارید. آنگاه گزینه Forget را انتخاب کنید. با وارد کردن پسورد، دوباره امتحان کنید.
  • مطمئن شوید که سخت افزار روتر (router) به روز است.
  • مطمئن شوید که برنامه ها و نرم افزار گوشی به روز هستند.
  • بعضی از کاربران دریافتند که به نظر می رسد غیرفعال کردن Hotspot 2.0 برخی از مشکلات Wi-Fi در گوشی را حل می کند.

مشکلات بلوتوث

  • مطمئن شوید که بخش مهمی از فرآیند اتصال را از دست نداده باشید.
  • به Settings بروید. به قسمت Bluetooth وارد شوید و اطمینان حاصل کنید که چیزی به تغییر نیاز نداشته باشد.
  • به Settings بروید. وارد قسمت Bluetooth شوید و تمام دستگاه هایی که قبلا با آنها ارتباط برقرار کرده اید را پاک کنید.

مشکل هفتم: مشکلاتی که تنها گزینه رفع آن، انتظار برای آپدیت نرم افزار است!

Samsung Galaxy Note8 Review 24 مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 8 و راه حل هایی برای برطرف کردن آنها

برخی از مسائل وجود دارد که در آن هیچ راه حل دیگری وجود ندارد و در حال حاضر تنها گزینه صبر کردن برای تعمیر نرم افزار رسمی از طرف سامسونگ یا طراح برنامه است.

  • آپلود نشدن ویدیو بر روی اینستاگرام: برخی از کاربران متوجه شده اند که در عین حالی که می توانند عکس های خودشان را بر روی اینستاگرام آپلود کنند، این کار را برای ویدیوهایشان نمی توانند انجام دهند.
  • مشکلات دوربین: تعداد کمی از کاربران هنگام استفاده از ویزگی های فوکوس انتخابی و فوکوس زنده در بیرون با مشکل مواجه شدند. برخی از کاربران این مشکل را با پاک کردن حافظه پنهان حل کرده اند اما اکثریت کسانی که با این مشکل مواجه شده اند نتوانسته اند آن را از میان بردارند. پس باید منتطر رسیدن آپدیت رسمی سامسونگ بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *