نحوه ی دانلود از یوتیوب در اندروید

برای تماشای آفلاین ویدئوهای یوتیوب مورد علاقه خود آن ها را  در تلفن یا تبلت اندرویدی خود ذخیره کنید!

تماشای ویدئو در یوتیوب یکی از سرگرمی های مورد علاقه ما در گوشی یا تبلت اندرویدی است،اما انجام این کار در خارج از محدوده ی نقاط مختلف وای فای و یا Hotspot،می تواند بار سنگینی بر روی یک اتصال داده تلفن همراه قرار دهد. خوشبختانه میتوانید برای دانلود ویدئوهای یوتیوب و تماشای آن ها به صورت آفلاین از برنامه ای مانند Tubemate استفاده کنید.

از آن جایی که گوگل اجازه دور زدن پلتفرمش  برای تماشای ویدئو را  نمی دهد (بنابراین ببینید که آیا دانلود ویدئوی یوتیوب قانونی است یا خیر؟) برنامه Tubemate را در Google Play نخواهید یافت.

با این وجود Tube mate برنامه ای رایگان است که به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از تلفن یا تبلت خود ویدئو ها را دانلود کنید. در این آموزش دانلود ویدئوهای دارای حق کپی رایت را توصیه نمی کنیم. و پیشنهاد می کنیم ویدئو هایی را دانلود کنید که به صورت آزاد در یوتیوب قرار داده شده اند.

نحوه ی دانلود از یوتیوب در اندروید

بهترین برنامه برای دانلود یوتیوب : Tubemate

چگونه با tubemate دانلود کنیم ؟

منوی تنظیمات را بر روی موبایل یا تبلت اندروید خود باز کرده و به گزینه امنیت بروید،سپس منابع نا مشخص را فعال کنید.این کار به شما اجازه خواهد داد تا برنامه های خارج از Google Play را نصب کنید؛این گزینه برای محافظت از شما به طور پیش فرض غیرفعال است،بنابراین توصیه میکنیم بعد از نصب Tubemate این گزینه را غیرفعال کنید.

  • حالا مرورگر وب خود را باز کنید و Tubemate.net را جستجوکنید. باید آخرین نسخه برنامه (درحال حاضر2.4)را از یکی از سایتهای تایید شده در این فهرست نصب کنید.به این دلیل که هنگام دانلود برنامه ای از منبعی غیر از Google Playاین خطر وجود دارد که برنامه ای مخرب به جای برنامه ی اصلی دانلود کنید.
  • همچنین توجه داشته باشید که به دلیل اینکه این برنامه را دانلود می کنید این برنامه همراه با برنامه های دیگرتان به صورت خودکار بروزرسانی نمی شود و اگر برنامه به هر دلیلی از کار بیفتد برای دریافت نسخه جدید آن در صورت در دسترس بودن به لینک بالا باید مراجعه کنید.
  • ما نرم افزار اندروید را انتخاب کرده ایم.روی لینک کلیک کنید،سپس دکمه ی آبی نصب را فشار دهید.هشدار می دهد که این نوع فایل می تواند به دستگاه شما آسیب برساند اما ادامه دهید و Ok anyway را بفشارید.
  • هنگامی که فایل دانلود شد یک اعلان در نوار کشویی در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.روی این اعلان ضربه بزنید و دستگاه شما باید پوشه ی دانلود ها را روی دستگاه باز کند.
  • روی لیست دانلود یوتیوب Tubemate.7.07apk کلیک کرده و بعداز آن نصب را انتخاب کنید. وقتی دانلود کامل شد بر روی دکمه Open ضربه بزنید و هنگام نمایش T&Cs بر روی گزینه agree ضربه بزنید.

نحوه ی دانلود از یوتیوب در اندروید

دانلود ویدئو از یوتیوب-دانلود از یوتیوب در اندروید -چگونه با tubemate دانلود کنیم
آموزش دانلود از یوتیوب در اندروید
  • می توانید برای دانلود ویدئو ها از خود برنامه Tubemate اقدام کنید و یا از طریق خود برنامه یوتیوب ویدئو ها را دانلود کنید. برای دانلود یک ویدئو از برنامه YouTube،ویدئو را اجرا کنید،سپس اشتراک گذاری (share) را انتخاب کنید بعد و Tubemate را انتخاب کنید.از شما خواسته می شود وضوح را انتخاب کنید ،سپس دکمه دانلود سبز رنگ را لمس کنید.
  • سپس برنامه ی Tubemate را باز کنید و از موتور جستجو برای پیداکردن ویدئو استفاده کنید.برای دانلود ویدئو فقط فلش سبزرنگ در بالای صفحه را فشار دهید کیفیت را انتخاب کنید و دوباره آیکون سبزرنگ دانلود را بفشارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *