نشان دادن نوار روشنایی به صورت مداوم در اندروید 7.0 نوقا

اگر از کاربران گوشی های جدید با نسخه اندروید 7 نوقا باشید حتما متوجه تغییرات عمده ای نبست به نسخه مارشمالو شده اید. یکی از این تغییرات، هر چند کوچک، نبود نوار روشنایی در قسمت اعلانات است. اگر ازنوار روشنایی زیاد استفاده می کنید، نبود این نوار به صورت مداوم زیر ایکون های همیشگی قسمت اعلانات می تواند آزار دهنده باشد. در این جا به شما خواهیم گفت چگونه این مسئله را حل کنید.

اول قسمت اعلانات (notification bar) را دو بار پشت سر هم  پایین بکشید تا تنظیمات سریع و نوار روشنایی را نمایش دهد. بر روی فلش کوچکی که در نوار روشنایی می بینید ضربه بزنید.

x1495642300 picsay.png.pagespeed.gp jp jw pj ws js rj rp rw ri cp md.ic.jIHegIAFyu  نشان دادن نوار روشنایی به صورت مداوم در اندروید 7.0 نوقا

منویی با چند گزینه باز می شود: روشنایی خودکار (auto brightness) و نمایش کنترل در بالا (show control on top). تیک show control on top را بزنید و بعد بر روی done  ضربه بزنید.

x1495642347 picsay.png.pagespeed.gp jp jw pj ws js rj rp rw ri cp md.ic.UHstjl3B9z  نشان دادن نوار روشنایی به صورت مداوم در اندروید 7.0 نوقا1495642392 picsay  نشان دادن نوار روشنایی به صورت مداوم در اندروید 7.0 نوقا

 

به همین راحتی. اکنون نوار روشنایی به صورت مداوم و همیشگی زیر ایکون های تنظیمات سریع قرار دارد.و با یک بار کشیدن نوار اعلانات به پایین طاهر می شود.

1495642427 picsay  نشان دادن نوار روشنایی به صورت مداوم در اندروید 7.0 نوقا

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *