چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)

قطعا برای همه ی ما اتفاق افتاده که یک عکس، ویدئو یا یک فایلی را بطور تصادفی پاک کرده باشیم. اما نباید نگران باشید؛ ما راه هایی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید آن اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید. با این حال همیشه این ذهنیت وجود دارد که نباید چیزی روی گوشی تان ذخیره کنید و یا اتصال اینترنت را خاموش نگه دارید. اگر همیشه اتصال اینترنت خود را خاموش کنید ، پیش از این که بتوانید اطلاعات پاک شده تان را بازیابی کنید، هیچ گونه به روز رسانی خود کاری صورت نمی گیرد.

نرم افزار MobiKin Doctor برای اندروید

اگر می خواهید به بهترین شکل و سریع ترین زمان ممکن اطلاعات پاک شده ی گوشی تان را بازیابی کنید، MobiKin Doctor بهترین راه است. با کمتر از چند کلیک ساده، می توانید تمام تصاویر، ویدئو ها، پیام ها، شماره ی مخاطبان، موسیقی ها و هر چیز دیگری که حذف کرده اید را بدست آورید. اطلاعات شما با ارزش ترین چیزهایی هستند که روی گوشی موبایل تان دارید. اطلاعات کوچکی که می توانند برای شما بسیار گرانبها باشند ، پس باید سیستم مطمئن و امنی انتخاب کنید که براحتی اطلاعات از دست رفته تان را بازیابی کند. برنامه ی MobiKin Doctor اورجینال مخصوص اندروید را روی کامپیوتر نصب کرده تا بتواند همه چیز را تحت کنترل خود قرار دهد. این برنامه ی جدید می تواند بر روی گوشی های اندروید Samsung، Motorola ، LG، Sony، ASUS، و بسیاری گوشی های دیگر نصب و راه اندازی شود. همچنین می توانید پیش از بازیابی اطلاعات، آن ها را ببینید؛ پس دقیقا آگاه هستید که چه چیز هایی را می خواهید بازیابی کنید. با این کار در وقت خود صرفه جویی کرده و مطمئن می شوید که چیزی را از دست نمی دهید.

ابتدا MobiKin Doctor را روی کامپیوتر یا Mac نصب کرده و سپس گوشی تان را به کامپیوتر متصل کنید. پس از آن MobiKin نیاز دارد تا به گوشی تان دسترسی پیدا کند. راهنمایی های ساده ی زیر را چک کرده و به دقت دنبال کنید.

mobikin1 w782 چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)

وقتی به گوشی متصل شدید، این صفحه بطور خودکار ظاهر می شود.

mobikin3 w782 چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)

چند ثانیه بعد، MobiKin گوشی شما را شناسایی می کند. سپس شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع اطلاعاتی را می خواهید بازیابی کنید.

mobikin4.1 w782 چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)

پس از 18 ثانیه (که ممکن است به کندی سپرس شود) اطلاعات از دست رفته یا پاک شده ی شما، ظاهر می شوند.

mobikin7 w782 چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)

پس از آن بازیابی انجام می شود. قسمت پایین را لمس کرده ، تا اطلاعاتی که بازیابی کرده اید را ذخیره کنید.

نرم افزار MobiKin Doctor علاوه بر اینکه اطلاعات پاک شده را بازیابی می کند، یک ابزار بسیار حرفه ای بک آپ گیری نیز می باشد. می توانید گوشی خود را اسکن کنید تا هم اطلاعات موجود و هم اطلاعات پاک شده را در یک صفحه مشاهده کنید. سپس اطلاعاتی که در نظر دارید را به فایلی مطمئن انتقال دهید و از هر چیزی که می خواهید ، بک آپ بگیرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه اطلاعات پاک شده ی گوشی اندرویدتان را بازیابی کنید (روت شده یا روت نشده)»

  1. سلام.لطفا راهنماییم کنیدچه دلیلی باعث میشه که گوشیم دیگه به فرجی وصل نمیشه.بااینکه تاهمین دوروزپیش راحت باهاش کارمیکردم.همه چیم داره وفعاله.هم پیکربندیش هم رو let ولی بازم مشکلم حل نشد.منطقه مون هم پوشش خوبه.گوشیم گالکسی نوت 3 است.تشکرجوابوبدیدلطفا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *