چگونه بفهمیم گوشی هک شده و چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟

چگونه بفهمیم گوشی هک شده ؟ این راهنما شما به شما کمک می کند در صورت ویروسی شدن و یا هک شدن گوشی و یا تبلت اندرویدی تان متوجه شوید و در صورت هک و یا ویروسی شدن به شما نشان خواهیم داد که چه اقداماتی انجام دهید چرا که امنتیت تلفن های هوشمند بسیار مهم است.

نگرانی شما چه ویروس تروجان، بدافزارها، اسپم،بوت نت ها، کی لاگر (نرم افزارهایی که کلید های فشرده شده صفحه کلید را ذخیره می کنند.) یا آخرین باگ نرم افزاری تازه کشف شده ی stagefright باشد می توانید با این مشکلات مقابله کنید. ما به شما کمک می کنیم تا از دست محتوای خطرناک خلاص شوید و برای آینده آماده باشید.

اگر گمان می کنید سیستم  عامل اندروید گوشی تان ممکن است مورد تعرض و یا هک قرار گرفته است در ادامه علائم و اقدامات لام برای مقابله با این موارد را در اختارتان قرار می دهیم.

چگونه بفهمیم گوشی اندرویدی ما هک شده و چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟
چگونه بفهمیم گوشی هک شده

از کجا بدانیم تلفن ما ویروسی شده یا چگونه بفهمیم گوشی هک شده ؟

ویروس ها و روش های هک در سیستم عامل اندروید مرتب تغییر می کنند و هیچ وقت به یک صورت باقی نمی مانند. گاهی صفحه ی پاپ آپ چیزی بیش از یک صفحه نیست که سعی می کند شما را وادار به کلیک کردن بر روی لینکی کند که در نهایت به ویروسی شدن گوشی ما منجر می شود.

این موارد نشانه هایی هستنند که نشان می دهد سیستم عامل گوشی شما مشکل دارد یا هک شده است.

  • . تبلیغات و صفحات پاپ اپ اتفاقی
  • . پاپ آپ های درروغین و خطرناک
  • . کند شدن دستگاه
  • . استفاده ی غیر قابل توضیح از دیتای اینترنت گوشی
  • . کرش کردن مرتب برنامه ها
  • . نصب شدن ناخواسته ی برنامه ها
  • . مصرف شدید باطری
از کجا بفهمیم هک شدیم
از کجا بفهمیم گوشی هک شده-چگونه بفهمیم گوشی هک شده

یکی از نشانه های ویروسی و یا هک شدن تلفن هوشمند اندرویدی شما پاپ آپ ها هستند. اگر صفحات محاوره ای دیوانه کنند ای مانند تصویر بالا می بینید، مشکلی برای تلفن تان به وجود آمده. این صفحات گاهی با سر و صدا همراه هستند و به شما اجازه نممی دهند آن ها را ببندید. اگر این اتفاق برایتان افتاد، دکمه ی هوم را فشار دهید و تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید. سعی کنید بر روی هیچ چیزی در مرور گرتان کلیک نکنید.

در همین حین، پاپ آپ ها چیزی بیشتر از پاپی که سعی می کنند شما را مجبور کنند بر روی لینکی خطرناک کلیک کنید و یا آنتی ویروس خریداری کنید نیستند.

چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم
چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم

از کجا بفهمیم گوشی هک شده ؛ 4 مورد که باید به شدت به آن شک کنید !

  • گوشی شما به سرعت شارژ می شود. بدافزارها و برنامه های تقلبی گاهی اوقات از کدهای مخرب استفاده می کنند که تمایل زیادی به تخلیه انرژی دارند.
  • تلفن شما به طور غیر عادی کند کار می کند. یک تلفن آسیب دیده ممکن است تمام قدرت پردازش خود را به برنامه‌های مخفی هکر بدهد. این می‌تواند باعث کندی گوشی شما به سمت خزیدن شود. یخ زدگی غیرمنتظره، خرابی ها و راه اندازی مجدد غیرمنتظره گاهی اوقات می توانند از علائم باشند.
  • متوجه فعالیت های عجیب و غریب در سایر حساب های آنلاین خود می شوید. وقتی یک هکر وارد گوشی شما می شود، سعی می کند دسترسی به حساب های ارزشمند شما را بدزدد. رسانه‌های اجتماعی و ایمیل خود را برای درخواست‌های بازنشانی رمز عبور، مکان‌های غیرمعمول ورود به سیستم یا تأییدیه‌های ثبت نام حساب جدید بررسی کنید.
  • متوجه تماس‌ها یا پیام‌های ناآشنا در گزارش‌های خود می‌شوید. هکرها ممکن است با یک تروجان SMS به گوشی شما ضربه بزنند. از طرف دیگر، آنها می توانند با جعل هویت شما برای سرقت اطلاعات شخصی عزیزان شما باشند. مراقب باشید، زیرا هر یک از این روش‌ها مانند پیام‌های خروجی خرده‌های نان باقی می‌گذارد.

از کجا بفهمیم گوشی هک شده ؟به دنبال چه باشیم؟!

پاپ آپ های اتفاقی از اولین نشانه ها هستند اما تنها نشانه هایی نیستند که باید به دنبالشان باشید. لیستی که در بالا در اختیارتان قرار دادیم بعضی از بزرگ ترین نشانه های اخطار را برای شما توضیح می دهد.

چگونه از تنظیمات گوشی بفهمیم هک شدیم ؟

اگر دستگاه شما به شدت کند شده است، ویروس و یا هکری ممکن است با پردازش هایی که نمی توانید ببینید سرعت دستگاه شما را کاهش دهند. ممکن است حتی شاهد افزایش صورتحساب های خط تان باشید چون که ویروسی اطلاعات شما را از تلفن همراهتان انتقال می دهد و از بسته ماهانه تان استفاده می کند. مشکلی که برای همه افراد وجود دارد این است که بدافزار پیامی را به تعدادی شماره خاص ارسال می کند و به هکرها این امکان را می دهد تا با هزینه های شما سودجویی کنند. به مسیر Settings> Connection> Data Usage بروید و برنامه هایی که بیش از ادازه از داده های اینترنت استفاده می کنند را بررسی کنید.

نشانه های هک شدن گوشی
چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم

اگر برنامه ای بیش از آن چه که باید از داده های اینترنتی استفاده می کند ممکن است جایی کار بلنگد.

و در آخر، بدافزارها و کی لاگرها به سختی پیدا می شوند، اما ردهایی از خود بر روی تلفن و یا تتبلت اندرویدی شما به جا می گذارند. چه برنامه ی جدیدی باشد که شما نصب نکرده اید یا برنامه ای نا  خواسته که بیش از اندازه باطری مصرف می کند، تمام این موارد خطرناک داده ها، منابع و باطری شما را مصرف می کنند. چک کردن درصد باطری روش خوبی برای بررسی هک شدن تلفن هوشمند است.

تنظیمات را باز کنید، با قسمت Battery  بروید و سپس به قسمت Battery Usage بروید و فهرست برنامه ها را برای موارد غیرعادی بررسی کنید.

نشانه های هک شدن گوشی
از کجا بفهمیم گوشیمون هک شده

اگر مورد غیر عادی در در صد باطری خود شاهد بودید ممکن است گوشی شما ویروسی شده باشد. در این جا شما Miscellaneous را می بینید که 70 درصد باطری را مصرف کرده است. این یک برنامه ی خرب و یا کی لاگر است که سعی می کند خود را از دید کاربر مخفی کند. حتی برنامه ای با نام واقعی، اما برنامه ای که شما نصب نکرده باشید، هم ممکن است متهم به ویروس باشد.

به صورت اساسی، اگر گوشی اندرویدی شما هک شده باشد هر چیزی از صفحات پاپ آپ اتفاقی گرفته تا شارژ های تصادفی ، برنامه های جدید خواهید دید و یا شاهد خالی شدن سریع باطری خواهید بود.

در صورت هک شدن چکار باید کرد؟ چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟

اگر تمام نشانه ها هاکی از برنامه های مخرب و یا هک شدن دستگاه شما دارد زمان آن رسیده تا دست به کار شوید. خواه اجرا کردن برنامه آنتی ویروس ، خلاص شدن از برنامه های مخرب ، حذف برنامه ها و یا پاک کردن کامل دستگاه باشد.

در صورت هک شدن چکار باید کرد؟ چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟
علائم هک شدن گوشی

قبل از هر چیز، آسان ترین راه برای پیدا کردن و خلاص شدن از دست ویروس ها و برنامه های مخرب اجرا کردن برنامه آنتی ویروسی قابل اطمینان است. صدها برنامه ی “Mobile Security” و آنتی ویروس در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که همه آن ها ادعا می کنند بهترین هستد. به دنبال برندهایی باشید که شناخته شده هستند و به آن ها اعتماد دارید و یا برای محافظت از کامپیوتر دسکتاپ خود استفاده می کنید. در میان این نرم افزارها،Avast ،  AVG، BitDefender بهترین عملکرد را دارند.

همچنین ما AVL Pro را به عنوان برنده ی سال گذشته ی AV-test (گروه بسیار شناخته شده ی تست انتی ویروس ) را پیشنهاد می کنیم که برای محافظت از موبایل فوق العاده عمل می کند..

آنتی ویروس را اجرا و اسکن کنید و ببینید چه چیزهای را به شما نشان می دهد. بسیاری از برنامه هایی که در این لیست قرار دارند یا رایگان هستند و یا مدت زمانی به صورت رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال از تلف همراه شما مراقبت می کنند. پس از این که تلفن همراه تان را به حالت اول بازگرداندید برنامه را از روی گوشی حذف نکنید.

برنامه های خطرناک و غیرضروری را حذف کنید

اگر برنامه ای بر روی تلفن همراهتان مشاهده کردید که خودتان نصب نکرده اید و یا برنامه ای که باطری و یا داده های اینترنت همراه را به سرعت مصرف می کند، آن ها را حذف کنید. برای این کار به تنظیمات > برنامه ها > مدیریت برنامه ها بروید.

چگونه گوشی را از هک خارج کنیم
از کجا بفهمیم هک شدیم

برنامه ای را که به آن نیاز ندارید را پیدا کرده  و بر روی آن کلیک کنید. سپس، بر روی دکمه ی uninstall (حذف) ضربه بزنید.

همه چیز را با هم یکجا پاک نکنید به خاطر این که مشکلات بیشتری به بار می آورد. به جای این کار، هر چیزی که خودتان نصب نکرده اید و یا به خوبی کار نمی کند را پاک کنید. برنامه های از پیش نصب شده ی بسیاری بر روی هر تلفنن هوشمند نصب شده است، پس دقت کنید چه چیزی را پاک می کنید.

در صورت لزوم همه چیز را پاک کنید

اگر از آنتی ویروس استفاده می کنید و برنامه های مضر و خطرناک را هم پاک کرده اید، اما همچنان با مشکل روبرو هستید آخرین راه حل ریست فکتوری است. این کار همه اطلاعات گوشی شما را پاک می کند و تلفنن را به حالت روز اول که خریداری کردید بر می گرداند. ابن کار معمولا بهترین راه حل است و همچنین سخت ترین آن چون بسیاری از افراد دوست ندارند یک گوشی جدید را تنظیم کنند.

از تصاویر،ویدئوها و یا پیام های متنی نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد دستگاه تان را پاک کنید. به  مسیر تنظیمات > پشتیبانی و ریست > ریست > باز گشت به تنظیمات کارخانه بروید. دوباره تاکید می کنیم، این کار همه چیز را بر روی گوشی حذف می کند. تنها در صورتی این کار را انجام دهید که راه حل های دیگر به درستی عمل نکنند.

چگونه بفهمیم گوشی هک شده و چگونه در آینده از دستگاه مان محافظت کنیم

زمانی که تبلت و یا تلفن اندرویدی تان تماما از ویروس ها و برنامه های مخرب پاک شد، شما کارتان را به خوبی انجام داده اید. هر چند بسیار مهم است که از این زمان به بعد از دستگاهتان محافظت کنید. این که بدانید چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نه بسیار مهم است. در این جا چنند نکته در اختیارتان قرار می دهیم که انجام دادن آنن ها تا حد بسیار زیادی می تواند در محافظت از دستگاهتان به شما کمک کند.

  • تنها از فروشگاه گوگل پلی و یا فروشگاه برنامه Amazon استفاده کنید.
  • مراقب باشید کجا و بر روی چه چیزی کلیک می کنید
  • مطمئن شوید گزینه “نصب از نابع نامشخص” را در تنظیمات غیر فعال کرده اید
  • با جدیدترین بروزرسانی های نرم افزاری تلفن تان را به روز نگه دارید
  • تلفن تان را رمز عبور،اثر انگشت و یا پین محافظت کنید

امن نگه داشتن تلفن های هوشند اندرویدی بسیار ساده است. تنها کافی است برنامه ها و بازی ها را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید وبه هیچ وجه از وب سایت های شخص ثالث برنامه و یا فایل APK برنامه های اندروید را دریافت نکنید. این وب سایت ها پر از برنامه های مخرب و پاپ آپ هستند و یا چهار لینک دانلود به شما نشان می دهند در حالیکه تنها یکی از آن ها لینک دانلود واقعی است.

مراقب باشید کجا و بر روی چه چیزی کلیک می کنید. به تنظیمات گوشی بروید و با ضربه زددن بر روی ذره بین در قسمت جستجو “منابع نا مشخص” در صورتی انگلیسی بودن منوی گوشی “Unknown Sources” را تایپ کنید تا مطمئن شوید این گزینه غیر فعال است. این گزینه از نصب برنامه ها با منابع نامشخص جلوگیری می کند. حتی در صورت ویروسی شدن ، تلفن همراه برنامه ای را دانلود نمی کند تا همه چیز را بدتر کند.

در کل احتیاط کردن و به کار بردن عقل سلیم جلی بسیاری از مشکلات گرفته می شود. بر روی موارد  و لینک های عجیب و غریب کلیک و یا دانلود کنید. اینترنت غرب وحشی است و بهتر است که امن باشید تا به مشکل بر نخورید.

توصیه های سایت کسپراسکای : چگونه از هک شدن گوشی جلوگیری کنیم ؟

برنامه های ناقص یا نامعتبر را دانلود نکنید. اگر مطمئن نیستید قبل از نصب به بررسی ها و تحقیق نگاه کنید. اگر از ایمنی برنامه مطمئن نیستید، آن را نصب نکنید.

گوشی خود را جیلبریک نکنید در حالی که به شما امکان می دهد از فروشگاه های برنامه غیر رسمی دانلود کنید، جیلبریک خطر هک شدن ناخودآگاه شما را افزایش می دهد. جدای از بدافزار یا جاسوس‌افزار، این بدان معناست که وصله‌های امنیتی را در آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل از دست خواهید داد. جیلبریک ها به روز رسانی ها را نادیده می گیرند تا جیلبریک را فعال نگه دارند. این باعث می شود که خطر هک شدن شما حتی بیشتر از حد معمول باشد.

گوشی خود را همیشه همراه خود داشته باشید. دسترسی فیزیکی ساده ترین راه برای هکرها برای خراب کردن گوشی شما است. دزدی و یک روز تلاش می تواند منجر به شکستن قفل گوشی شما شود. اگر بتوانید گوشی خود را همراه خود نگه دارید، یک هکر برای ورود به آن باید سخت‌تر کار کند.

همیشه از قفل رمز عبور استفاده کنید و از رمزهای عبور پیچیده استفاده کنید. از پین‌هایی که به راحتی قابل حدس زدن هستند، مانند تاریخ تولد، تاریخ فارغ‌التحصیلی، یا پیش‌فرض‌های اولیه مانند «0000» یا «1234» استفاده نکنید. در صورت وجود از یک رمز عبور توسعه یافته استفاده کنید، مانند آنهایی که 6 کاراکتر دارند. هرگز از رمز عبور در بیش از یک مکان استفاده مجدد نکنید.

رمزهای عبور را در دستگاه خود ذخیره نکنید. به خاطر سپردن رمزهای عبور منحصر به فرد برای هر حساب ممکن است دشوار باشد. بنابراین به جای آن از یک مدیر رمز عبور امن مانند Kaspersky Password Manager استفاده کنید. این سرویس‌ها به شما امکان می‌دهند تمام اعتبارنامه‌های امن خود را در یک خزانه دیجیتال ذخیره کنید – به شما دسترسی آسان و امنیت لازم را می‌دهد.

تاریخچه اینترنت خود را اغلب پاک کنید. نمایه کردن روندها در مورد زندگی خود از میان تمام خرده نان تاریخچه مرورگر شما می تواند ساده باشد. بنابراین، همه چیز، از جمله کوکی ها و کش را پاک کنید.

سرویس ردیابی دستگاه گم شده را فعال کنید. اگر ردیابی دستگاه خود را در عموم گم کردید، می توانید از دستگاه یاب گم شده برای ردیابی مکان فعلی آن استفاده کنید. برخی از تلفن ها یک برنامه بومی برای این کار دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای افزودن این ویژگی به یک برنامه شخص ثالث نیاز داشته باشند.

همه برنامه ها را به روز نگه دارید. حتی برنامه های قابل اعتماد نیز می توانند اشکالات برنامه نویسی داشته باشند که هکرها از آنها سوء استفاده می کنند. به‌روزرسانی‌های برنامه همراه با رفع اشکال هستند تا از شما در برابر خطرات شناخته شده محافظت کنند. همین امر در مورد سیستم عامل شما نیز صدق می کند، بنابراین تا زمانی که می توانید خود گوشی خود را به روز کنید.

همیشه احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را فعال کنید. این دومین روش تأیید است که پس از تلاش برای استفاده از رمز عبور شما انجام می شود. 2FA از یک حساب خصوصی دیگر یا چیزی که شما از نظر فیزیکی دارید استفاده می کند. Apple ID و حساب‌های Google در صورتی که دستگاه شما توسط بازیگران ناخوشایند استفاده شود، 2FA را ارائه می‌دهند، بنابراین برای امنیت بیشتر همیشه آن را فعال کنید. بیومتریک مانند اثر انگشت و شناسه چهره در حال تبدیل شدن به گزینه های محبوب هستند. کلیدهای فیزیکی USB نیز در صورت در دسترس بودن یک انتخاب عالی هستند.

در مورد استفاده از متن یا ایمیل برای 2FA خود محتاط باشید. پیام متنی و ایمیل 2FA بهتر از عدم محافظت هستند، اما ممکن است از طریق هک هایی مانند تعویض سیم کارت رهگیری شوند.

از Wi-Fi عمومی بدون شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده نکنید. محصولاتی مانند Kaspersky VPN Secure Connection داده های شما را رمزگذاری و ناشناس می کنند تا بینندگان ناخواسته نتوانند آن را ببینند.

349 دیدگاه دربارهٔ «چگونه بفهمیم گوشی هک شده و چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟»

  1. سلام اگه شخصی بادسترسی فیزیکی روگوشی سامسونگ اندروید ۷بدافزارجاسوسی وبرنامه هک نصب کرده باشه وگوشیو هک کنه ریست فکتوری پاک میکنه وگوشی ازهک درمیادپس؟اخه بعضیا میگن بایدفلش رام شه؟ممنونم

    1. سلام
      ریست فکتوری حافظه داخلی رو پاک میکنه
      شما باید با یک انتی ویروس معتبر گوشی رو اسکن کنید و بعد برای اطمینان بیشتر ریست فکتوری کنید
      رم گوشی رو هم به صورت جداگانه توسط کامپیوتر اسکن کنید

    2. سلام پیامی از یکی از اپلیکیشن های گوشی بدون اینکه خودم خبر داشته باشم برای کسی دیگه فرستاده شده اونم به این صورت که از همون پیام ها به صورت اسکرین شات گرفته شده و فرستاده شده و اون عکس اسکرین شات از صفحه خودم بوده در صورتی که تو حافظه دستگاه همچین عکسی نیست و من نفرستادم امکان داره هک شده باشم؟

    3. سلام خسته نباشید من چند روز پیش مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم اونم سه بار میخوام بدونم با این کار بازگشت عکسهاو فیلمای شخصیم امکان داره و اینکه همون روز گوشیم رو پدرم ب مدت چهار روز ازم گرفت و من توی کیف پولش متوجه ی برگه شدم ک نوشته بود ب تنظیمات واتساپ بروید و سه نقطه بالا رو بزنید و شماره طرف مقابل رو وارد کنید آیا واتساپ من هک شده

      1. اینکه دیگه معلومه پدرتون وارد حساب کاربری تون شده میتونید بندتزید بیرون ایشون رو سه نقسه بالا سمت چپ و بزن تو واتساپ بعد دستگاه های متصل و بزن دراخرم بزن حذف همشون درست میشه

  2. ممنون.ببخشیدشخصی میگفت ممکنه بدافزار جاسوسی وهک توسیستم عامل ادغام بشه وباریست فکتوری پاک نشه وگوشی ازهک درنیاد و حتما باید فلش رام کنیم.پس به نظر شما ریست فکتوری قطعا گوشیو ازهک درمیاره ونیازی به فلش نیست؟ممنونم مهمه لطفا راهنمایی کنین

    1. سلام
      معمولا این اتفاق نمی افته
      ریست فکتوری به تنهایی کارساز نیست باید توسط آنتی ویروس ها هم چک بشن

    2. سلام، من دیشب یه خانم به من زنگ زد گفت میخوام یه نفرو تو واتساپ برام هک کنی، بهش گفتم من هکر نیستم،گفت من زدم اینترنت شماره هکر برای من شماره شمارو آورد، وقتی هم که دید من هکر نیستم گوشی رو قط کرد. ممکنه گوشی من هک شده باشه یا یکی داره با استفاده از شماره من سواستفاده کنه؟ یا اون خانم اشتباه گرفته؟ از دیشب تاحالا استرس هک شدن دارم، ترخدا کمکم کنید، از کجا بفهمم هک شدم یا نه؟ اگه واقعا کسی شماره منو گذاشته تو اینترنت من باید چیکار کنم؟

  3. سلام
    چند وقت پیش یه نفز بهم اشتباهی زنگ زد وبعدش یه پیام اومد که شما میتوانید به این خط بسته اینترنتی رایگان هدیه بدهید ولی من فعالش نکردم
    چند ساعت بعدش داشتم یه پیام تایپ میکردم دیدم خود به خود چیزی که تایپ کردم داره پاک میشه
    یا برنتمه های که باز کرده بودمااا میخواستم ببندم خودشون بسته شده بودن تو تاریخچه اصلا برنامه ای وجود نداشت که بخوام ببندمش آیا امکان هست که هک شدم

    1. سلام ممنون میشم ب سوالم پاسخ بدید….دیشب نامزدم نت گوشیشو روشن میکنه گوشیش اتوماتیک فرمت میشه بعد خاموش میشه و بعد نیم ساعت اتوماتیک روشن میشه…..ممکنه ک هک شده باشه…..تورو خدا ج بدین دارم از استرس میمیرم

  4. سلام خوبین .میشه با شماره تلفن کسیو هک کرد؟ک بتونه وارد اس ام اس مخاطبین گالری درکل ب گوشی وارد بشه؟؟؟؟

      1. سلام توروخداجواب منوبدید. من مدتیه سه تا پیام افتاده تو پیامکام. متنش رو نوشته بدون موضوع. نه باز میشن. نه حذف میشن.نمیدونم چکارکنم.چندوقتی ام هست با یه شماره مجازی برام توی تلگرام پیام میاد.جواب دادم میگه یه دوستم.دیگه جداب ندادم به تلگرام مادرمم پیام داد.من متاهلم وکسی شمارمو نداره. ممکنه کسی گوشی منو هک کرده باشه. یا گوشی مادرمو

        1. سلام
          صرف پیام دادن به معنی هک کردن نیست
          اگر کسی شمارو هک کرده باشه به طریق دیگه ای باید خودشو نشون بده ،هک کردن یک گوشی به این راحتی نیست
          تا زمانی که خودتون اطلاعاتی رو بهشون ندید و راه رو برای هک باز نکنید ،هک کردن گوشی ممکن نیست

          1. سلام.من داخل گوگل اهنگ سرچ کردم پایین صفحه نوشت بود یک پیغام دارید از طرف بانک ملی و شما از طرف گوگل جز ده برنده اید.بازش کردم گفت گردونه رو بچرخونید تا برنده یا گوشی یا مبلغ پول شوید و بعد هم اپراتور رو انتخاب کنید بعدم تماس گرفته شد و گفت چندتا سوال باید پاسخ بدید در مورد پایتخت المان و این چیزا بود خیلی هم شارژ مصرف کرد و بعد داخل خود سایت هم چندتا سوال میپرسید و جیمیل رو خواست و ادرس.ایا هک شدم؟

      2. سلام خسته نباشید . برای هک شدن گوشی جوری که بشه به دوربین ، گالری و… دست پیدا کرد به جز شماره همراه به چه چیز های دیگه ای نیازه ؟

  5. سلام
    گوشی من بدون فیلترشکن تلگرامش میاره خ عجیبه واینکه قبلا هم چند دفعه اینطور شده بود یعنی موردی رخ میده و همیشه نیست این مورد میسه بگید هک شده یا نه؟یا اصن چی هس چرا اینطور میشه؟
    ممنوووون میشم جوابمو بدید خیلی سردرگمم

      1. سلام ببخشید من گوشیم احساس میکنم هکه و البته چیز غیر عادی ندیدم حساب گوگلم رو دیلیت زدم کلن گوشیم رو فرمت زدم واتم رو دیلیت حساب زدم دوباره نصب کردم و..آنتی ویروس هم بنظرتون مثلا اگ هک باشه چیکار باید کرد دیگه اصلا از کجا بفهمم واتم یا گوشیم هکع!

    1. سلام کسی که هکر کالینوکس باشه از چه طریقی میتونه به گوشی من دسترسی داشته باش از طریق شماره تماس یا ipگوشی میشه اطلاعات بیشتری بدین ممنون

    2. سلام ببخشید من اشتباهی یه پاپ آپ رو گوشیم نصب کردم بعدپ حذف کردم الان ممکنه از طریق اون من هک بشم
      بعد از فلش کنم درست میشه یعنی دیگه هک نمیشم؟؟؟
      تو رو خدا جواب بدید دارم میمیرم از ترس

        1. سلام اقای باقری
          من یه هفته قبل از جانب دیوار برام پیامکی اومد ک برا اگهیتون باید پول واریز کنید. اشتباه کردم و رو لینک پیامک زدم. وارد یه سایت شد ک نوشته بود این سایت قابل دسترسی نیست. فهمیدم هکر بوده. نشانه های هک شدن در گوشیم ندیدم ولی میترسم با نرم افزارهای بانکی کارکنم.آیا گوشی را فلش کنم یا ریست فکتوری؟
          یکی میگفت احتمالا خطت هک شده برا تماس با خارج کشور ؟
          نمیدونم گوشی هک شده یا خطم؟
          ممنون از راهنماییتون

          1. سلام
            اگر نرم افزار خاصی یا فایلی روی گوشی شما آپلود شده باشه مشکلی برای شما پیش نمیاد
            ظاهرا در معرض هک شدن قرار گرفتید ولی بنظر بنده هک نشدید

  6. سلام تلگرام من هرچند وقت یکبار بدون فیلترشکن میاره در حالیکه شاید مثلا دو روز پیشش با فیلترشکن فقط میاورده و خیلی سخت هم میاورده
    میخاستم ببینم هک شدم یا نه؟
    درحالیکه اون قسمت privacy تلگراممم چک کردم و هیچ دستگاهی نبود جز خودم
    توروخدا جواب منو اگه میدونید بدید
    ممنونم😊

    1. سلام خسته نباشید امروز صبح پیامهایی که ۳ ماه پیش به نانزدم دادم و پیامهای ۳ روز پیش و ۳ هفته پیش یهو همگی باهم باز ارسال شدن برای نامزدم ینی پیامهای ۳ ماه پیش ۲ هفته پیش و ۲ روز پیش حدود ۳۰ تا پیام باز پشت هم ارسال شد آیا ممکنخ هک شده باشم ممنون؟

  7. سلام چند روز پیش تو گوگل بودم ک پیامی با محتوای اینکه طبق قانون امریکا اگر تا ۲۴ ساعت اینده فلان مبلغ واریز نکنید تمام برنامه ها از جمله عکس از دستگاه شما پاک میشه و جوری بود ک باید حتما قبول میکردی اما من اومدم بیرون اتصالو خاموش کردم و تمام برنامه و عکس و غیر یک برنامه حذف کردم اما بعدش اون برنامه ک حذف نکردم همچنان بود حالا نمیدونم واقعا این چی بود ایا برنامه هک بوده یا غیر از اون؟

  8. باسلام وخسته نباشیدبنده چندوقت پیش تونشست های فعال تلگرامم چنددستگاه بود که مال خودم نبوده من اون هارو پاک کردم البته اینم بگم که همون روزها ی ربات برام بالا اومد بهم پیام میداد من جوابش نمیدادم وقتی نشست های فعالم پاک کردم ربات هم غیبش زد میخاستم بدونم ایاتلگرامم هک شده بوده وایا وقتی تلگرام هک میشود میتواند کل گوشی را هک کند توروخدا جواب بدید ممنون میشم یعنی گالری گوشیم هم هک شده خیلی میترسم

    1. سلام
      نشست های فعال فقط مربوط به تلگرام هستند
      نمیشه از طریق اون به چیزی جز تلگرام دسترسی پیدا کرد

  9. سلام
    من یه برنامه ای واسه افزایش فالور نصب کردم اینستام هک شد کد گوگل از طرف یه خط همراه اول اومد برام اینستا مو دیلیت کردم گوشی هم ریست فکتوری کردم
    الان خواستم یه جیمیل بسازم بازم کد از یه خط همراه اول اومد فکر کنم کلا گوشیمو هک کرده چیکار کنم

  10. سلام قفل صفحه گوشیه منو از بین رفته وقتی خاموش روشن میکنم دوباره واسه یبار فعال میشه بعد غیر فعال میشه در این موقعیت امکان هک وجود داره

  11. سلام
    من گوشیم از چن روزه پیش توری شده ک مثلا داخل یه برنامه ای هستی ولی یکدفعه صفحه گوگل گوشی باز میشه میکروفون گوگل چیزایی رو ضبط میکنه و بعد میره مثلا موقع پلی اهنگ اگه اون صفحه بیاد اهنگ قطع میشه و صدا رو ضبط میکنه بعد میره میزنمم روش تا ببینم چه چیزی ضبط کرده اصلا وارد گوگل نمیشه بعد اینطور هم شده ک مثلا در هنگام تایپ کردنم ولی کیبورد میره و اصلانم بالا نمیاره وقتی روی پنجره بازشو میزنم تا برنامرو ببندم میبینم یه برنامه شبیه همون برنامه ای ک داخلش بودم هست ولی شکلش به شکل تیک سیاه هست من دسترسی های گوگلم متوقف کردم ولی همچنان اون صفحه میاد ولی چیزیو ضبط نمیکنه ولی اینکه هی میاد روی صفحه ازار دهندس بعد گاهی یه سری تبلیغات برنامه وقتی توی برنامه ای دیگه هستم میاد ک اونم از طرف همین تیک سیاهه هست بعد گوشی من اون نشانه های هک شدن ک اول گفتینو داره
    لطفا بگین من چیکار کنم خیلی استرس دارم

    1. مصطفی احمدی

      سلام چند روز پیش تو تلگرام برای خرید فیلم رفتم وارد شدم و شماره کارت با رمز زدم که فیلم رو بخرم اما نوشت خطایی رخ داده بعدش روز بعد دیدم که حسابم خالی شده آیا ممکنه هک شده باشه

    2. به نظر من با تعریفهایی که کردید . بله گوشی شما اگر به یاد دارید حتی مدت کوتاهی دست کسی بوده ، از همان جا هک شدید .

  12. سلام من چندوقت پیش دادم گوشیمو یه خدمات کامپیوتری به کامپیروترش وصل کرد که از یکی از عکسام اسکن گرفت الان میترسم که تلفنمو عکسایی که میگیرم براش بره اون میتونه اینکارو بکنه؟ اگه میتونه من چطور بفهمم

  13. سلام خسته نباشید
    یکی از هکر ها ادعا میکنه که برنامه ای داره که میشه باهاش به کل گوشی دیگران دسترسی پیدا کرد،آیا همچین چیزی امکان داره؟!

  14. سلام کسی از تلگرام تهدید کرده که منو هک می‌کنه از تبلت من شماره مادرم رو بدست بیاره _باور نمی‌کردم ولی وقتی شماره مادر و پدر یکی از دوستانم رو هک کرد در صورتی که مخاطبین رو اصلا تو گوشیش نداشته همچنین پسوند ایشون رو هم که هیچکس نمیدونسته هم پیدا کرده میشه راهنماییم کنید؟ریست فکتوری و دیلیت اکانت هم کردم.

    1. سلام
      پیشنهاد میکنم ماجرا زو با پلیس فتا در میان بذارید
      و حتما با آنتی ویروس معتبر گوشی رو اسکن کنید

  15. سلام. من متاسفانه در سایتی خارجی رمز ایمیل خود را دادم و آن ایمیل هم حساب کاربری گوگل بود. گوگل خود برای من پیامی فرستاد که از کشور عمان فردی خواستار ورود بوده سریع رمز را تغیر دهید. من تغیر دادم و حتی تو حساب کاربری جدیدم هم گوگل اعلام کرده است که هیچ اطلاعاتی کم یا تغیر نکرده! آیا گوشی من دوباره در خطر است؟

      1. سلام لطفا جواب من رو بدید آیا میشه از طریق نام های نقطه دستیابی داده های تلفن همرا حک شده باشم چن گوشیم دست یکی بود احساس کردم تو اون تنظیمات داره یه کارای میکنه ممنون میشم جواب منو بدید

  16. سلام ، از یکماه پیش وقتی روی فایرفاکس میام سه بار که این پیغام برام فرستاده میشه، فایرفاکس از دوربین شما استفاده میکنه، رفتم بالا مجوزها دیدم در سه تاریخ با ساعت معلوم کرد فایرفاکس از دوربین استفاده کرده، حالا می ترسم کسی منو هک کرده یا خود فایرفاکس از گوشی استفاده کرده ؟ بنظرتون هک شدم یا خود فایرفاکس ازم جاسوسی کرده؟ لطفا جواب منو بدید باتشکر

  17. سلام خسته نباشین،بنده به مشکلی خوردم و نیاز به راهنمایی دارم،این که بنده چندین عکشه خصوصی تو گوشیم گرفتم و اولین عکش رو که گرفتم سریعا اینترنت رو خاموش کردم،بعد تمامی عکسها رو پاک کردم و به نت وصل شدم سوالم این هستش که ایا هکری میتونه در زمانی که انلاین نیستین اطلاعات گوشی شما رو بدوزده و میتونه عکسهای که پاک کردم رو نگه داره و بعد از انلاین شدن برای خودش بفرسته،بنده تمامی علایم هک شدن رو چک کردم و خوشبختانه علامتی مبنی بر هک شدن نیافتم و گوشی خود رو با دو انتی ویروس چک کردم که علامتی از جاسکسی یا بد افزار نداد،ایا این انتی ویروسها مطمین هستن؟

  18. عذر خواهی میکنم ولی یه مشکلی برام پیش اومدش که کمی بنده رو ترسوندش،توی تلگرام یه کاناله خصوصی زدم و فقط خودم عضو این گروه بودم و متنی که گذاشتم بعد از یک روز دو بازدید داشتش سوالم این هستش که ایا تلگرامم هک شده یا تمامی گوشی،از اونجا که بنده تمامی علامتهای که مبنی بر هک بودن هستش رو چک کردم که خوشبختانه هیچ کدوم از علامت رو نداشتم،و انتی ویروسهای که استفاده کردم anti spy mobile با avl pro بودش که هیچ بد افزاری رو نشون ندادش ممنون میشم راهنمای کنین

  19. سلام.وقت بخیر
    برنامه هایی مثل موبوگرام و اینستاگرام رو حذف کردم ولی هنوز استفاده از مموری گوشیم رو نشون میده-یعنی مموری گوشیم میزنه تو سه ساعت گذشته این برنامه ها تا یه حدی مموری رو اشغال کردن در حالی که برنامه ها پاک شدن-
    مسئله دوم که برای اولین بار برای امروز باهاش مواجه شدم چند برنامه اجرا شده بودن تو تاریخچه اپ های گوشی در حالی که من هیچکدومو باز نکرده بودم.
    با انتی ویروس کاسپرسکی که قبلا هم روی گوشیم نصب بوده چک کردم ولی مشکلی نشون نداد
    گوشیم اکسپریا زد 5 هستش
    نت هم نداشتم
    از علائم بالا که برای گوشی هک شده نوشته هیچکدوم نبوده ولی این باز شدن برنامه ها بدون دلیل که متوجه نشدم کی باز شده یکم نگرانم کرده.
    حالا میشه گفت گوشی هک شده؟و با ریست فکتوری و انتی ویروس گوشی کاملا از هک در میاد؟
    ممنون میشم ج بدید.روز خوش

    1. سلام
      اون‌آمار معمولا هفتگی و‌ماهانه است
      باز شدن برخی‌ نرم افزار ها در بک‌گراند غیر طبیعی نیست ،نگران نباشید

  20. سلام ازگوشی من دوتا پیام ب شماره های ک من نمیشناسم ارسال شده ایا گوشیم هک شده توروخدا بگید زودتر

    1. سلام
      چک کنید به چه شماره هایی ارسال شده
      شاید مربوط به همراه بانک شما باشه که از بستر پیامک استفاده میکنه

    1. این چه نگاهی که به زندگی دارید، این اصلا حرکت درستی نیست به شما هم پیشنهاد میکنم از این فکر خارج بشین و هر آدمی رو همانطور که هست بپذیرید،کنکاش در به بخش خصوصی هیچکس درست نیست.

  21. سلام چنو وقت پیش از ی شماره برام پیام اومد شماره همراه نبود و شکلک بود(~\¿¡)شبی این نبود بنظرتون هک شدم ممنون راهنمایی کنید

  22. سلام.
    مدتی پیش یه نفر همه مشخصات و حرفای منو به اسم و مشخصات تلگرام من واسه یه پسر دیگه بازگو کرده و همه چیزی واسه نامزدم فرستاده زندگیم داره نابود میشه .کمکم کنید چیکارکنم هک شدم

  23. سلام تو رو خودت کمکم کنید من تو روبیکا وارد کانال هک شدم بعد ی برنامه زده بود ویروس کش قوی وقتی نصب کردم و واردش شدم دیدم دیدگاه گوشیم هنگ کرده میتونی گوشتی هک شده تورو خدا چیکار کنم شانس آوردم چندروز قبل همه عکس ام پاک شدن ولی تورو خدا کمکم کنید .. راستی راهندازیی مجدد زدم ینی بگید دیگه نمیتونه هم کنه تورو خدا جواب مو ببدید

  24. بازم سلام تو رو خدا کمکم کنید دیگه….من دیروز تو برنامه روبیکا وارد یه کانال شدم ک کانال هک بود.. تو اون کانال ی برنامه گذاشته بودن ک اسمش ویروس کش قوی بود منم اونو نصب کردم ووقتی وارد برنامه ویروس کش شدم دیدم ک ی متن اومده روصفحه گوشیم ک نوشته شده شما هک شدید گوشیتون ب فنا رفت دیگه گوشیت بدرد نمیخوره صفح لمس گوشیمم دیگه از کار افتاد تا باطریشو در اوردم و دوباره روشنش کردم …. از ترسممم نمیدونسم چیکارکنم اومدم ب این وبسایت شما گفتید اگه هک بشید. بهترین کار اینه که باز نشانی کارخانه رو بزنیم که همه چیز حذف میشه منم همین کارو کردم … الان سوالم اینه اونا بازم ب گوشیم دسترسی دارن؟ تو رو ب پیغمبر جوابمو بدید.. اگه دسترسی دارن باید چیکار کنم؟

    1. سلام
      متاسفانه بهترین روش هک همین نرم افزار هایی هست که بدون منبع دانلود می کنید .
      احتمالا ویروسی درکار نبوده و فقط یک نرم افزار مخرب دانلود کرده بودید و با ریست کردن گوشی هم نرم افزار پاک شده و مشکل حل شده .
      اگر حدس من درست باشه ،شما مشکلی ندارید و میتونید با خیال راحت از گوشی استفاده کنید
      برای اینکه خیالتون راحت بشه آنای ویروس معتبر نصب کنید .
      در سایت سرچ کنید و بهترین آنتی ویروس رو نصب کنید

  25. واقعا مرسی ممنونم ایشلا ک همیشه خدا پشتو پناهتون باش دمتون گرم بیستیت مرررررررررررسییییییی داشتم از نگرانی میمردم .. فقط این سوال که واقعا دیگه نمیتونه ب گوشیم دسرسی داشته باشع؟؟دیگه عکس و فیلم داشته باشم خیالم راحت باشه حتما؟

    1. خواهش میکنم دوست عزیز
      با ریست فکتوری کردن معمولا ویروس ها پاک میشن
      بازهم برای اطمینان با یک آنتی ویروس چک کنید
      انشاالله مشکلی نخواهید داشت

    2. سلام . من از کسی سیم کارت گرفتم ، اما خریداریش نکردم حالا میتونه اطلاعات گوشی من و اکانت های واتس آپ و تلگرام منو هم داشته باشه … و اینکه آیا هک گوشی با شماره تلفن ممکنه؟

  26. سلام ببخشید بازم مزاحم شدم اما ی مشکلی هس اونم اینکه من وقتی اینترنت مو روشن میگم صدای صفحه کلید کیبورد میاد انگار ک داری تایب میکنی اما فقط ی بازم صداش میاد…نمیدونم ایا مشکل از کیبوردع یا هنوزم دارن هکم میکننن…درضمن من تازه ی ی برنامه کیبورد نصب کردم ؟مشکل واسه کیبوردع یا بازم عح شدم؟؟

  27. سلام جناب چند وقت پیش من داخل تلگرام یک برنامه ای به اسم اینکه فالوور بگیر و فلان بعد من این برنامرو نصب کردم بعد که داخلش رفتم داخل زد شما توسط گروهی هک شدید و پیامهامو مرور کرد من به سرعت خارج شدم و اون برنامرو پاک کردم ایا امکان داره گوشیم هک شده باشه و دسترسی داشته باشن به گوشیم و راه حلش چیه؟

    1. سلام
      امکان تزریق فایل های مخرب وجود داره
      پیشنهاد میکنم گوشی رو با آنتی ویروس معتبر چک کنید

  28. سلام چن ماهیه گوشیم برنامه ای عجیب غریب خودبه خودبازمیکنه و وقتی بازروش کلیلک میکنم دیگ اون برنامه رونمیاره
    یکبارهم بدون اینکه برم برنامه دوربین، خودبه خودفلش دوربین مث حالت عکس گرفتن شد..اونم ازدوربین جلوانگارکسی عکس گرفت ازم
    اینانشانه هک شدنه؟!

  29. سلام..چن ماهه گوشیم یه برنامه عجیبی میاره که سیاهه ویه دایره طوسی شکله ک وقتی میزنم روش خودبه خودمیره بعضی وقتااتفاق میفته..
    یکبارهم فلش دوربین خودبه خود روشن شدبدون اینکه برم برنامه دوربین..انگارکسی ازم عکس گرفت
    اینانشانه هک شدنه؟!

    1. سلام
      من پسوورد گوشیمو به یه نفر گفتم
      چند روز بعدش ،گوشیم خیلی هنگ میکرد ،باتریش در حد انفجار داغ میشد،یا مثلا تو اینستاگرامم چیزایی که مطمئنم کار خودم نیست لایک میشد
      ممکنه از طریق پسوورد گوشیم هک شده باشم؟
      الان ریست فکتوری کردم
      اگه هک شده باشم با ریست فکتوری مشکل حل میشه؟

  30. سلام وقت بخیر .
    از دوروز پبش یک برنامه ب اسم موبوگرام نصب کردم.
    فک نکنم موبو نسخه اصلیش باشه.
    بعدش توش بودم .بعد یک روز دیدم از طرف اکانت خودم ب دو تا از گروهایی ک داشتم پیامی مبنی از تبلیغات بودهـ (ی پیام مثل اگ توی این لینک برین اینترنت رایگان میده و….)
    درصورتی ک من اصلا اونشب توی تل نبودم و اون پیاما رو خودم نفرستادم.
    بعد امروز ک گوشیمو روشن کردم متوجه شدم دو تا از نرم افزار هام پاک شده خود ب خود .
    تلگرام طلایی و هاتگرام.
    البته قبل این رفتم توی نشست های تلگرامم .
    سه تا نشست فعال بودن.
    اونارو قطع کردم .و بعدش اون اتفاق افتاد.
    میخواستم ببینم تلگرامم هک شده یا خیر.

    1. سلام
      در کانال هم توضیح داددیم
      پاک شدن هاتگرام و تلگرام طلایی مربوط به گوگل هست
      اما در مورد موبوگرام ،هگ نشدید اون نرم افزار فقط از شما برای فرستادن تبلیغ استفاده میکنه
      همیشه سعید کنید از نرم افزار های معتبر استفاده کنید

  31. سلام من به تازگی گوشیم رو برای تعمیر دادم دست ی نفر الان از وقتی گوشیم رو گرفتم هیچ برنامه ی خاصی یا علامت خاصی توی گوشیم نمی بینم ولی اون فرد میتونه بفهمه چه نرمرافزار هایی روی گوشیم دارم. و اینک کجا ها می رم. همشم تهدید میکنه که من هرکاری با گوشیت انجام بدی می فهمم. باید چیکار کنم؟

    1. سلام
      اولا که حتما شکایت کنید تا شخص دیگری درگیر این مشکل نشه
      دوم اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوشی‌ رو ریست ‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید .
      احتمالا ایمیل خودش رو براتون وارد کرد یا رمز ایمیل سینک شده با گوشی شمارو داره و‌ میتونه به این اطلاعات دسترسی داشته باشه
      یا رمز جی‌میل رو‌ تغییر بدید و سینک اتوماتیک رو غیرفعال کنید
      یا گوشی رو‌کامل ریست کنید ‌‌.
      آموزش های گفته شده رو هم حتما مطالعه کنید .
      هک شدن گوشی میتونه پیشرفته یا ساده باشه .باید با دقت علت رو پیدا کرد

      1. سلام خوب هستبن‌ی سوال داشتم ی مدت پیش وارد تلگرامم شدن و هکم‌گردن البته برام ی برنامه فرستادن ک نصبش کردم بعد اینطور شد و بعدا رفتن بیرون الانم تو نشستای فعال کسی نیست ممکنه هنوز زیر نظرشون‌باشم

  32. با یکی از انتی ویروس هایی که خودتون معرفی کرده بودید چک کردم مشکلی رو پیدا نکرد ایا نیاز به ریست فکتوری هست ؟

  33. سلام من به تازگی گوشیم یه طوریش شده دارم بازی میکنم یهو برنامه بسته میشه و یه برنامه دیگه میاد بالا یا کلن دارم تو منو میچرخم یهو ساعت باز میشه یه بار هم هی صدای گوشیم زیاد میشد من کمش میکردم باز زیاد میشد یا یه بار داشتم اس ام اس میدادم یهو دوربین باز شد
    من اطلاعات زیادی رو گوشیمه بدون ریست فکتوری میشه درستش کرد؟

    1. سلام
      نمیشه بدون بررسی دقیق نظر داد
      پیشنهاد میکنم به نمایندگی مراجعه کنید

  34. سلام خسته نباشید گوشی نامزاد بنده داشته چت میکرده بعد ی نفر ی لینکی میدتش اینم میزنه روش کل اطلاعاتو گالری همچی گوشیش برا پسره میادد و هی تهدید ب پحش عکسا میکنه گوشی رو فلش کرد ایا بازم ممکنه هنوز دسترسی داشته باشه؟

    1. سلام
      معمولا با فلش کردن اطالعات پاک میشه و مشکل حل میشه
      بازهم برای اطمینان از یک انتی ویروس معتبر استفاده کنید

      1. باسلام و خسته نباشید بهترین انتی ویروس چ انتی ویروسی هس؟ک متوجه بشم ایا هک شدم یانه؟ و مشخص کنه ک این برنامه مضرهس؟ خواهش میکنم بنده رو راهنمای کنیدباتشکرفراوان

  35. ببخشید اگر کسی مانند پدر یا والدین گوشی مارا برای کنترلمان هک کند آیا متوجه چیزهایی که در اینترنت سرچ می کنیم می شوند؟؟

    1. سلام
      اگر والدین شما دانش هک کردن داشته باشند قطعا سرچ های شما رو هم خواهند دید .

  36. با سلام و خسته نباشید دوهفته قبل از حساب بانکی من خرید اینترنتی دزدی کردن البته یکی از دوستانم از من خواست رمز دوم و اطلاعات کارتم بهش بدم واسه خرید اینترنتی و من هم بهشون اعتماد کردم و دادم بعد دو روز حسابم خالی شد خواستم بدونم آیا گوشی من هک شد یا از این خرید اینترنتی که دوستم انجام داد حسابم خالی کردن؟

    1. سلام
      رمز و اطالعات حسابتون لو رفته
      حتما از طریق پلیس فتا پیگیری کنید
      نباید اطلاعات رو دست کسی بدید

  37. سلام
    یکی ادعا دارد که گوشی منو هک کرده و یه گالری و مخاطبین و اس ام اس هم دسترسی داره از کجا بفهمم دروغ میگه یا راست ؟
    اصن ممکن راست بگه؟؟؟

    1. سلام
      بهترین راه اینه که از خودش بخواید که یه نمونه از اطلاعات رو نشونتون بده
      همین مورد میشه سند شما برای شکایت از این شخص
      روش هایی که آموزش داده شده را انجام بدید تا خطر رفع بشه.

    1. باید راستی آزمایی کنید
      ازش بخواید که یه خورده از اطلاعاتی که ادعا میکنه رو بده بهتون
      به هر حال تهدید هم جرم محسوب میشه ،بی معطلی شکایت کنید

  38. سلام وقت بخیر دخترمن از طریق گوگل میره *** چت و چت میکنه.اما تاریخچه ی مرورگرشو پاک میکنه میخواستم ببینم میتونم با موبایل خودم چک کنم و ببینم با چه کسایی چه حرفایی میزنه؟ آیا راهی داره؟ آیا برنامه ی *** این ویژگی رو داره که ***چت گوگل رو هم نشون بده یا نه.خیلی ممنونم ازتون

    1. سلام
      اینکه بخواید از اطلاعات دقیق مطلع بشید از طریق مرورگر ممکن نیست
      بهترین راه استفاده از نرم افزار های ضبط ویدیو از گوشی هست
      نرم افزاری که شما فرمودید هم میتونه کمک کنه
      اما چون از گوشی خود شما استفاده میکنه ،از یک نرم افزار برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی خودتون استفاده کنید بهتر جواب میگیرید.

      سعی می کنیم مقاله ای در این رابطه برای شما تهیه نماییم .

  39. سلام یه نفر هی تهدیدم میکنه که من واتساپتو هک کردم یا مثلا به کسانی ک زنگ میزنم وقتی دارم حرف میزنم اونم میفهمه واقعا راست میگه ؟من باید چیکار کنم تورو خدا ی راهی بهم بگید واقعا میشه تماس تلفنی یا واتساپ رو هک کرد؟

    1. سلام
      برای راستی آزمایی بگید چندتا از چت های شما رو که دیده براتون بفرسته
      بعد با این مدرک حتما میتونید به پلیس فتا شکایت کنید
      معمولا هک نمیشید اما ممکن به حساب شما وارد شده باشند

    1. سلام
      احتمال هک واتساپ بسیار پایین هست
      ولی اگر کسی توانسته باشه این کار رو انجام بده احتمالش هست که بتونه دسترسی پیدا کنه

  40. سلام من همین الان وقتی داشتم از ی برنامه بیرون میومدم یوهو دیدم خود به خود تبلتم هی میره تو تنظیمات بعدش میخواد بره امنیت که من دکمه هوم رو میزدم دوباره که می رفتم می‌رفت تنظیمات بعد همینطور ادامه داشت که ی بار گفتم بزار ببینم چی میشه دیدم رفت تو ی برنامه که دیشب ریخته بودم و میخواست اجازه دسترسی به همه چیزو بهش بده که پاک کردم اون برنامه رو بعدش دیدم هنوزم تبلتم اینطوری میشه ی برنامه ی دیگه هم پاک کردم و کلا رمو دراووردم و تبلتم خاموش کردم الان من هم شدن یا نه؟؟؟مشکل از تاچ بوده؟

    1. سلام
      این روالی که شما میفرمایید بیشتر به هک شدن میخوره تا مشکل از تاچ
      هرچند اگر هک شده باشید نیاز به دادن دسترسی هم نبود
      پیشنهاد میکنم به یک متخصص مراجعه کنید تا تلفن همراه شما به صورت دقیق بررسی شود

  41. سلام خسته نباشید
    دیروز من تو یکی از سایت گوگل بود فیلتر‌ شکننم روشن بود یهو پیام اومد ک این سایت میخواهد پیامی به شما ارسال کند من مسدود زدم سه بار اومد من بازم مسدود زدم امکان داره هکم کرده باشن یا به دوربین گوشیم دسترسی پیدا کرده باشن؟؟

  42. سلام وقت بخیر،علایمی رومیبینم که نشون میده احتمالاگوشیم هک شده،میخواستم بپرسم امکانش هست فهمیدکه ازچه طریق وازطرف چه شخصی هک شدم؟ازراه دوروبدون دسترسی به گوشی من میشه هک کرد؟به یه دوستی گفتین ازطریق واردشدن به حساب ،میشه محبت کنیداینوبیشترتوضیح بدین .؟سپاسگزارم

  43. سلام . من یک بار از یکی خواستم که برام جیمیل بسازه و این کار رو کرد . من رمز جیمیل رو هم عوض کردم . نمی دونم اون به جیمیلم هنوز دسترسی داره یا نه . درضمن من نویسنده ی وبلاگی هستم که Not secure هست . این هارو گفتم چون چند روز پیش شک به هک شدن تبلتم کرده بودم . دوبار هم ریست فکتوری کردم و دیگه هم توی جیمیلم نمیرم . تقریبا مطمئن شده بودم که هک نشده ام ٫ که تا امروز متوجه شدم چیزهایی توی جستجوی گوگلم اومده که خودم سرچشون نکرده بودم . شارژمم نسبتا زودتر از قبل خالی میشه که این رو به ضعیف شدن باتریم نسبت دادم . می خواستم بپرسم الان تبلت منو هک کرده ان ؟ یا اون شخصی که جیمیلمو ساخته به گوگلم دسترسی داره و چیزهایی که سرچ میکنم رو میبینه و بالعکس ؟

    1. سلام
      بحث هک نیست
      احتمالا اون شخص به جی‌میل شما دسترسی داشته باشه .
      سرچ ها به این موضوع مرتبط نیستند و معمولا پیشنهادات گوگل و مطالبی هستن که از گوشی شما سرچ شده

  44. سلام دیروز یکی یه برنامه تو تلگرام برام فرستاد و من دانلودش کردم ولی داخلش نرفتم و سریع پاک کردم ایا ممکنه گوشی من هک شده باشه

      1. سلام من یک جیمیل ناشناس روی گوشی خودم نصب کردم بعد صاحب جیمیل گوشی من رو مکان یابی کرد!بعد گفت دستگاتو هک میکنم منم جیمیلشو پاک کردم و 2روز بعد دستگامو ریست فکتوری کردم و مصرف باطری دوبرابر شده !خواستم بدونم گوشیم هک شده ؟چکار کنم؟

        1. سلام
          جیمیل شمارو داشتند ، نیازی به هک نبود
          هک کردن به این سادگی ها هم نیست
          جیمیل شمارو داشتند خواستند اذیتتون کنند

  45. سلام راستش چند وقتی هستش که زمانی گوشی رو میزنم به شارژ خودش به صورت خودکار به برنامه هایی مثل تلگرام،واتس اپ و فایل های شخصی یا گالری میره و جالب اینه فقط زمانی که به شارژ هستش این اتفاق میافته و وقتی گوشی رو قفل میکنم متوقف میشه و هر از چند گاهی یه تبلیغات هایی هم میاد که میخوای بدونی چرا گوشیت کند شده؟یا چه کسی پروفایل شما را چک میکنه و از این قبیل انتی ویروس نصب کردم و برنامه هایی که مشکل ساز بود رو پاک کردم احتمالش هست که هک شده باشم؟

  46. سلام چند روز پیش در بازی کوییز یکی باهام چت میکرد و گفت هکت میکنم آیا این کار ممکنه و در این صورت چکار کنم؟

  47. سلام ببخشید چند روز پیش یه نفر منو داخل بازی کویییز تهدید به هک کرد آیا این کار ممکنه؟وآیا دراین صورت باید چکار کنم

  48. سلام
    دیروز شخصی بمن پیام داد که میتونم از کانال شما توی کانالم تبلیغ کنم اگه منو ادمین کنید، من اینکار را نکردم، گفتم شماره منو از کجا آوردید گفت من هکر هستم، منم کنجکاو شدم گفتم چجوری هک میکنید یه فایل واسم فرستاد به اسم برنامه ترموکس که فیلم آموزشی هم داشت، برنامه را اجرا کردم اما درست عمل نکرد بهش پیام دادم که نمیشه گفت یه اسکرین شات بفرست ببینم مشکلش کجاست، وقتی فرستادم دیگه جوابم را نداد و چند بار که پیام داد گفت زیادی اعصابم را خرد کنی عکسات را همه عالم میبینند، منم گفتم من چیزی ندارم که بترسم. پیامم را خوند و بعد آخرین بازدیدش شد خیلی وقت پیش!!!
    بنظرتون منو هک کرده، میتونه از اطلاعاتم استفاده کنه؟
    میخوام برم پیش پلیس فتا.
    و اینکه آیا اطلاعاتی که قبلاً روی گوشی بوده و پاک شده را میتونه ببینه؟

  49. سلام.چند وقت پیش یه فردی در واتساپ برای من یه اهنگ فرستاد ک من بازش کردم.اون فرد دوستم بود ک باهم قهر بودیم.حالا من نمیدونم اشتباهی فرستاده بود یا ازقصد.حالا ممکنه ازطریق اون اهنگ گوشی منو هک کرده باشه؟چون درزمینه گوشی و اینا اطلاعاتش بالاس.

  50. سلام ی سوالی داشتم..من ب چت روم میرم و گاها عکسایی ک میفرستن برام رو باز میکنم..میخاستم بدونم ممکنه عکس الوده باشه و هکم کنه یا از طریق آی پیم هکم‌کنن؟؟ اگ ممکنه چجوری بفهمم هک شدم یا ن؟
    ممنون اگ جواب بدید

  51. سلام خسته نباشید
    من گوشیمو امانت دست یه نفر دادم ولی الان احساس میکنم رممو توی گوشی خودش گزاشته از کجا باید بفهمم رممو برداشته و اطلاعاتو کپی کرده یا نه؟

  52. سلام چند روز پیش متوجه شدم تمام کانتکت های همسرم توی کانتکت های من اومده.
    از شخص دیگه ای هم پرسیدم راجع به این مسئله گفتش از طریق ایمیل ممکنه اما من از ایمیل شخصیم استفاده میکنم غیر ممکنه ایمیل باشه
    امکانش هست هک شده باشم ؟

  53. میخوام بدونم کانتکت های تلفن همراهش چطور اومده !!
    ایمیل که مطمئنم نیستش تلگراممو هم نشست های فعالو چک کردم فقط موبایل خودم بود..
    راه دیگه ای هستش از طریق تلگرام که توی نشست های فعال نشونش نده ؟

    1. با ادد کردن اکانت ایشون به امانت خودتون معمولا این مشکل پیش میاد
      هر اکانتی که توانایی سینک مخاطبین داشته باشه ،میتونه این کار رو انجام بده
      چک کنید ،ببینید آیا اکانتی رو به گوشیتون اضافه کردید یا خیر

  54. سلام
    ازدوماه پيش اينستاگرام من متوقف شد پنج بار من اينو نصب كردم دومان پيش پاك شد من باز رفتم نصب كنم دوباره بعد از 24ساعت متوقف مشيد و يك پيامي ميومدبنامyou’be been nogg Ed out pleas log back inمياد دوبار هم با إيميل مختلف رفتم از سه شنبه هفته پيش با يك ايميل ديگه نصب كردم ديشب پاك شد

  55. سلام خسته نباشید هنگام ثبتنام ایمو کد تاییدی که برام اومد از خط معمولی ایرانسل بود ومن کد روزدم ووارد برنامه شدم،اینکه کدتایید از خط ایرانسلی برام اومده نشانه هک شدنم هست؟ممنون راهنمایی کنین لطفا

  56. سلام…کسی از طریق چت روم میتونه گوشی رو هک کنه و به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنه؟؟
    و سوال دوم اینکه از طریق آیپی میتونن دستگاهو هک کنن و یا سابقه فعالیت های اون دستگاه رو بفهمن؟

  57. سلام ببخشید یکی پی داده تو تلگرام کع من از طریق باگ افزار از طریق پی پی سی گوشیتو هک کردم ک کم کم قفل میشع گوشی و میسوزع ایا این امکان دارع ؟؟؟ لطفا جواب بدیددد

    1. سلام
      اگر سوال شما پاسخ داده نشده ،حتما مورد مشابه ای پیش نیامده و یا جوابی برای آن در دسترس نبوده
      با اینجال سوال خودتون رو تکرار بفرمایید تا مطالعه کنم

  58. سلام.من یه مزاحمی دارم.اما شماره اش رو پاک کردم از گوشیم.الان با هر شماره جدیدی ک اکانت باز می کنم میبینم ک شماره ام رو داره.چون با آیدیش سرچش میکنم شماره اش برام نشون داده میشه.مشکل کجاست.آیا هک شده موبایلم؟

  59. سلام داداش لطفا حتما جواب منو بده طولانیه .من یه مدتی بود به یکی از فامیلامون که دختر بود پیام دادم بعد دختره گفتم دوست پسرم باباش نظامی هستش و میتونه گوشیتو هک کنه. چند ماه بعد به جیمیلم پیام اومد شخص تلاش کرد وارد جیمیلت بشه ولی ما متوقف کردیم بعد از چند روز دیدم گوشیم خود به خود خاموش شد بعد روشن شد. وقتی اینستگرام دایرکت به دخترا پیام میدادم شخصی میمومد میگفت چرا به مردم پیام میدی و تهدید میکرد من گوشیو کارخونه کردم با نرم افزار مالوربیت هم مخرب ها رو پاک کردم دوباره اینستگرام با شماره جدید و پسورد جدید و تایید دو مرحله گذاشتم باز این اتفاق افتاد و اون شخص اومد گفت تو غلت میکنی با هرکی لاس میزنی. خلاصه گوشیو عوض کردم یکی دیگه خریدم الان دیروز یک شماره موبایل 0936 بهم اس ام اس اومد که شما 50 گیگ اینترنت رایگان دریافت میکنید این نرم افزار ایرانسله من رو نصب کنید. من به یارو زنگ میزنم جواب نمیده تلگرام پیام میدم سین نمیکنه و اس ام اس اینقدر فحش دادم تا جوابمو داد و مشکوک صحبت میکنه. حتی سایت shabakema با اشتراک ویدیو کسب درامد میکنم یهو یه نفر اومد پیام خصوصی داد به انگلیسی گفت hi i am uba agor من از پروفایل شما دیدن کردم دیدم شما قادر هستید و خواستم چیزهایی رو با شما در میون بزار لطفا هر چه زودتر به هات میلم پیام بده من عکس های خودمو برات میفرستم. ولی من اهمیت ندادم خواستم بدونم چکارکنم که کل گوشیم امن باشه مگه از ره جیمیل میشه کسی رو هک کرد؟ اگه رمز جیمیلمو داشه باشه و به اکانت گوگل دست یابی داشته باشه میتونه کارامو ببینه؟ حتی در کامپیوتر در نرم افزار کروم بودم یه پیغام برام اون بالا سمت راست کوچیک اومد به انگلیسی که بولوتوٍٍث sfp …… معنیشو نفهمیدم بعد نرم افزار sfp رو سرچ کردم نوشته برای هک گوشیه بچه ها پدر و مادرا استفاده میکنند و تلگرام و واتس اپو چک میکنند. ولی گوشیه من به غیر خودم دست کسی نیست من چکار کنم خیالم راحت بشه با حذف جیمیل ها حله؟

    1. سلام
      این ماجراهایی که شما فرمودید دلیل قطعی بر هک شدن گوشی شما نیست
      این موارد میتونن زمینه ساز هک بشن اما به راحتی امکان پذیر نیست
      سعی کنید به ایمیل ها و پیام های شخصی کسی جواب ندید و روی لینکی که نمی‌شناسید کلیک کنید
      از طرفی میتونید جیمیل های گوشی خودتون رو حذف کنید و جیمیل جدید ست کنید .

  60. سلام وقت بخیر. من گوشی هواوی دارم که قفلش رو با اثر انگشت باز میکنم. بعضی شبا که خوابیدم بعد بیدار میشم میبینم ا اثر انگشت باز نمیشه و باید رمز رو وارد کنم تا قفل گوشی باز بشه. هر چند وقت یبار این موضوع پیش میاد. آیا امکان هک شدن هست؟

  61. سلام وقتتون بخیر.من چند وقتی هست که اسمس که واسم میاد بعضیاشو نمیفهمم بعد که میرم تو صفحه چت میبینم اسمس جدید اومده بوده و نه برای من علامت اسمس اومده و نه حتی وقتی وارد اسمس هام شدم زده پیام خوانده نشده.میخواستم ببینم احتمال هک شدن گوشیم هست؟

  62. سلام مجدد برادر لطفا به این سوال من جواب بده دوباره
    من دارکت اینستگرامم مشکوکه شاید باورتون نشه ولی وقتی به دختری مثلا پیام میدم یه پسری میاد تهدید میکنه که چرا وبه هر کی پیام میدی،اگه با یه دختر دیگه مثلا یه شهر دیگه پیام بدم بازم همون شخص با یه اکانت دیگه میاد میگه من دوست پسرش دیگه بهش پیام نزه من بابام نظامیه، کل گوشیو پاک کردم فلش هم کردم اینستگرام و جیمیل رو از نو ساختم بازم دایرکت به هر شخصی پیام میدم به غیر اشنا یک شخص وارد اکانت طرف مقابل میشه و جواب منو میده،منظورم اینه اگه شما بگی به این دختره که تهرانه با گوشیت پیام بده من پیام بدم یه پسره میره وارد اون اکانت دختره میشه و به جای اون جواب منو میده! شاید باورتون نشه ولی هزار بار اتفاق افتاده برام،طرف میدونه من دارم دایرکت به کی پیام میدم مثلا دیروز من به یه دختره به اسم فاطمه پیام دادم گفتم این اکانت معصومه رو میشناسی گفت نه گفتم باشه امروز دیدم معصومه عکس پروفایلش رو حذف کرده بیوگرافی و فالورارو پاک کرده یه عکس گذاشته پروفایل که دنبال کسی باش که دوستت داشته باشه،در صورتی که من نه فاطمه رو میشناسم نه معصومه،این همون پسری هست که وارد اکانت معصومه شده و این عکسو گذاشته که من بخونم و دیگه پیام ندم به این اکانت،در کل یکی داره کارای منو میبینه من چکار کنم این شخص منو ول کنه این شخص اجازه نمیده من به هیچ دختری از شهر خودم پیام بدم به هر کی پیام میدم مشکوک صحبت میکنه انگار پسر جواب منو میده

    1. سلام
      چک کنید سهوا رمز اینستاگرام خودتون رو به کسی نداده باشید
      رمز اینستاگرام رو عوض کنید و تایید دو مرحله ای رو هم فعال کنید

  63. سلام ، من به دو سایت که نیاز به گذرواژه داره میرم اما دو روزه که پیام میده your connection is not private .
    دلیل چیه؟ گوشیم هک شده؟

    1. سلام
      خیر ،این خطا برای امنیت بیشتر شماست.به شما اخطار داده شده که اتصال شما خصوصی یا ایمن نیست
      بهتره سایت مورد نظر از ssl استفاده کنه.

  64. از لطف شما متشکر، من سایت شمارو خوندم یک برنامه ای هست که تو تنظیمات که میرم لیست برنامه ها هست از باتری و اینترنت هم استفاده کرده، اما تو صفحات گوشیم نمایش داده نمیشه حذف نصب نداره فقط توقف اجباری داشت، که اون رو زدم. اسمش هم به فارسی هست / افزایش دهنده ی محل ذخیره / خ نگرانم برای ایمنی لازمه بدم فلش بزنن؟ آخه چندوقت پیش برنامه ی پیامکی گوشیم هم هنگ کرد مجبور شدم از یکی دیگه استفاده کنم،از دو روز پیش هم همین موضوع پسورد که نمیتونم وارد حساب خودم تو سامانه ها بشم پیش اومده. خ نگرانم. لطفا راهنمایی کنید؟

    1. سلام
      این موضوع وارد شدن ،با این ماجرا متفاوت هست
      زبانی گوشی رو انگلیسی کنید و ببینید آیا نام نرم افزار انگلیسی می شود؟
      احتمالا این نرم افزار ،از نرم افزار های سیستمی می باشد

  65. سلام با گوشیم تو اینستا و گوگل بودم که یه دفعه برنامه ویس فدبک باز شد و اهنگم همزمان باهاش پخش شد گوشیم هک شده ایا لطفا زودتر جواب بدید

  66. سلام من صبح امروز ی مثلث قرمز اومد روی صفحه و نوشت ک اندروید شما هک شده باید چیکارکنم امکانش هس هک شده باشم؟مثلا اگ ی آهنگ دان کرده باشم از گوگل ی ساعت بعد خودکار پخش میشه یا ی اعلان هایی میاد بالایه گوشیم تورو خدا راهنماییم کنین

    1. سلام
      این خطاها معمولا از برخی سایت های سودجو و نرم افزار های مخرب هستند . اگر حدس من درست باشد احتمال هک خیلی پایین است . و ایراد از نوتیفیکیشن سایت هایی است که تایید کرده اید .

  67. سلام وقت بخیر.غرض از مزاحمت خواستم بگم که امروز چند تماس باهام گرفته شد که شماره ای واسه نمایش وجود نداشت و یه جورایی بصورت ناشناس بهم زنگ میزدن رو صفحه گوشی منم private numberزده میشد اما من جواب ندادم.خواستم بدونم منبع این شماره ها چیه؟؟؟احتمال داره چه کسی باشه؟؟جواب بدم یا ندم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدین

  68. سلام برای من هر روز تبلیغ ارسال میشه مثلا کلاس زبان انگلیسی هرروز چند بار یکسره باید حذف کننم ممکنخ گوشیم هک شده باشع؟

  69. سلام خسته نباشید، همه نظراتو خوندم و دیدم چقدر با حوصله و دقیق جواب میدید
    لطفا به سوال منم‌پاسخ بدید ممنونم که وقتتون در اختیارم میذارید.🙏🏻
    من چند روز پیش دنبال یک هکر بودم که یه نفری تو زندگیم دخالت میکنه هک کنم، یکی از طریق یوتیوپ که یک روش هک گذاشته بود مثلا ،پیدا کردم و بهش پیام دادم
    گفت فلان تومن میگیرم و من گفتم خب چه تضمینی هست بعد واریزی واقعا هک کنی و الکی نباشه؟ نصف الان میدم نصف بعدش گفت نه کامل الان بده
    گفتم خودتونم به خودت شک داری وگرنه پیشنهادمو قبول میکردی ، یک سایت واسم فرستاد گفت برو نمونه کارام ببین همه منو میشناسن و معروفم فلان، رفتم تو سایت هیچ نمونه کاری نبود چرت و پرت بود همش از این سایتای متفرقه بود، بعد که اومدم بیرون چند تا اموجی خنده گذاشت و سایت پاک کرد از چت منم گفتم چیزی ندیدم بعد بلاکش کردم
    چند دقیقه بعد از یک اکانت دیگه پیام داد که چرا بلاک میکنی؟ گوشیت فلان مدل و فلانه؟ اندرویدش ارتقا بده ویه کدی که گوشیم تو تل سیو شده داد بعد نوشت گوشیت هک شد ، همش میخندید ،بعد گفت چند دقیقه صبر کن چند تا از عکساتم بدم با موقعیت مکانیت
    یهو گفت خراسانی؟ همشو داشت درست میگفت ولی هیچ عکسی نداد
    گفت عکساتو پخش میکنم ، یه پیج ایستا داد گفت چند روز دیگه عکساتو تو این پیج ببین بعد بلاکش کردم. خیلی ترسیدم خیلی دارم مییرمیرم تورو خدا کمکم کنید گوشی من واقعا یعنی هک شده؟! هیچ کردم از این علائم هکی که شما نام بردید ندارم و مشکلی واسم پیش نیومده خداروشکر .از تهدیدش میترسم، یعنی میتونه گالریم هک کنه یا خود گوشیم؟!
    حس میکنم چون رفتم تو سایتش فقط اسم گوشی و مشخصاتش وارد سایت قلابیش شده و دیده ، و هکی در کار نیست امیدوارم حدسم درست باشه
    فقط دیشب رفتم تو گالریم چند تا از عکسام یه رنگ دیگه شده بود خیلی ترسیدم و رفتم تو برنامه هام و هیستوری همه پاک کردم که اگر ویروسی شده پاک بشه، هیستوری یک برنامه پاک کردم یهو برنامه های گوشیم ترتیبش بهم ریخت و جا به جا شد ، واون انتی ویروس avl نصب کردم چیزی پیدا نکرد خداروشکر
    ممکنه هک شده باشم تورو خدا کمکم کنید

  70. سلام خسته نباشید، همه نظراتو خوندم و دیدم چقدر با حوصله و دقیق جواب میدید
    لطفا به سوال منم‌پاسخ بدید ممنونم که وقتتون در اختیارم میذارید.🙏🏻
    من چند روز پیش دنبال یک هکر بودم که یه نفری تو زندگیم دخالت میکنه هک کنم، یکی از طریق یوتیوپ که یک روش هک گذاشته بود مثلا ،پیدا کردم و بهش پیام دادم
    گفت فلان تومن میگیرم و من گفتم خب چه تضمینی هست بعد واریزی واقعا هک کنی و الکی نباشه؟ نصف الان میدم نصف بعدش گفت نه کامل الان بده
    گفتم خودتونم به خودت شک داری وگرنه پیشنهادمو قبول میکردی ، یک سایت واسم فرستاد گفت برو نمونه کارام ببین همه منو میشناسن و معروفم فلان، رفتم تو سایت هیچ نمونه کاری نبود چرت و پرت بود همش از این سایتای متفرقه بود، بعد که اومدم بیرون چند تا اموجی خنده گذاشت و سایت پاک کرد از چت منم گفتم چیزی ندیدم بعد بلاکش کردم
    چند دقیقه بعد از یک اکانت دیگه پیام داد که چرا بلاک میکنی؟ گوشیت فلان مدل و فلانه؟ اندرویدش ارتقا بده ویه کدی که گوشیم تو تل سیو شده داد بعد نوشت گوشیت هک شد ، همش میخندید ،بعد گفت چند دقیقه صبر کن چند تا از عکساتم بدم با موقعیت مکانیت
    یهو گفت خراسانی؟ همشو داشت درست میگفت ولی هیچ عکسی نداد
    گفت عکساتو پخش میکنم ، یه پیج ایستا داد گفت چند روز دیگه عکساتو تو این پیج ببین بعد بلاکش کردم. خیلی ترسیدم خیلی دارم مییرمیرم تورو خدا کمکم کنید گوشی من واقعا یعنی هک شده؟! هیچ کردم از این علائم هکی که شما نام بردید ندارم و مشکلی واسم پیش نیومده خداروشکر .از تهدیدش میترسم، یعنی میتونه گالریم هک کنه یا خود گوشیم؟!
    حس میکنم چون رفتم تو سایتش فقط اسم گوشی و مشخصاتش وارد سایت قلابیش شده و دیده ، و هکی در کار نیست امیدوارم حدسم درست باشه
    فقط دیشب رفتم تو گالریم چند تا از عکسام یه رنگ دیگه شده بود خیلی ترسیدم و رفتم تو برنامه هام و هیستوری همه پاک کردم که اگر ویروسی شده پاک بشه، هیستوری یک برنامه پاک کردم یهو برنامه های گوشیم ترتیبش بهم ریخت و جا به جا شد ، واون انتی ویروس avl نصب کردم چیزی پیدا نکرد خداروشکر
    ممکنه هک شده باشم تورو خدا کمکم کنید

    1. سلام
      بر اساس مطالب شما، اگر چیزی دانلود نکرده باشید و نرم افزار خاصی رو نصب نکرده باشید مشکلی برای شما پیش نیامده
      بدست آوردن نوع تلفن همراه و نشانی محل سکونت کار سختی نیست و این اطالعات در همه ساتی ها از طریق آیپی و کوکی قابل دریافته
      در تلگرام کار خاصی انجام داید ؟
      یعنی کدی اومد و شما اون کد رو بهش دادید یا نه ؟

      1. نه هیچ چیزی دانلود نکردم و یا نرم افزاری واسم ارسال نکرد و نصب نکردم ، فقط یک لینک فرستاد گفت برو توش نمونه کارام هست، رفتم دیدم یه سایته که اصلا متفرقه بود راجع به نرم افزار ها و بی ربط ، و بعدش فهمیدم گولم زده خواسته برم تو سایت اطلاعاتم به دست بیاره . که به گفته شما اطلاعات گوشیم فقط گفت
        واقعا؟! یعنی فقط به اطلاعات گوشی و مکانم دست پیدا کرده و نه این که هک شده باشم؟! خیلی میترسم گوشیم هک شده باشه شب و روزم شده جهنم ، از دلهره
        گفت دارم عکساتو میبینم و میخندید اما هیچی واسم نفرسناد شک کردم داره دروغ میگه ولی گفت چند روز دیگه عکساتو تو فلان پیج ببین که خداروشکر هیچی تو اون پیجه نذاشته
        نه تو تلگرام هیچ کاری نکردم، وارد چیزیم نشدم که ناشناس باشه جز همون لینکش، اصلا کدی نیومد و منم چیزی به اون تحویل ندادم
        خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده که منو از ترس نجات دادید🙏🏻

          1. خیلی ممنون ازتون، ممنونم که منو از دلهره و ترس نجات دادید انشالله خیر ببینید و موفق باشید
            مچکرم

  71. سلام من به یه نفر شماره مجازی آمریکا دادم و بعدش اون میگه هکت کردم آیا میشه با شماره مجازی هک کرد گوشیرو

      1. سلام
        من به دوستم گفتم ی شماره مجازی برام ساخت من شمارو زدم کدش رو دوستم برام فرستاد بعد دوستم گفت دوروز که بگزره از ریپورتی در میای دوروز گذشت ساعت ۱۲ بود که از ریمورتی در اومدم بعد وار تل شدم دیدم تل جواب نمید وارد گوگل پلی استور شدم جواب نداد وارد گوگول سرچ کردم دیر اورد بعد شک به تلگرام کردم پاکش کردم گوشیم درست شد نمیدونم توسط دوستم هک شدم یا نه تورو خدا زود تر جواب بدین

        1. سلام
          هک شدن از طریق شماره مجازی به نظر بنده امکان پذیر نیست
          مگر اینکه فقط بشه به تلگرام شما دسترسی پیدا کرد که اونهم به بازشدن و کند شدن اینترنت شما نداره

          1. سلام ممنون میشم اگه راهنماییم کنیدمن گوشیم بدون روشن شدن صفحه ونشانه ای ازتماس فقط اهنگ زنگ گوشیم پخش میشدو وقتی گوشیمو برداشتم خیلی عادی صفحش قفل بود وهیچ تماسی نداشتم فقط صدا میداد،واهنگ زنگ گوشیمم خود به خود تغییرکرده،میخواستم بدونم این هم ممکنه ازنشانه های هک شدن گوشی باشه یانه؟لطفااگ زودتر جواب بدید ممنون میشم

          2. سلام
            تماس های ورودی از طریق واتساپ رو چک کنید
            معمولا این حالت برای تماس های واتساپ پیش میاد

        2. سلام خسته نباشید
          دیروز یه پیام برام اومد از واتس آپ
          که ۲۰ گیگ اینترنت رایگان و..
          که باید وارد لینک زیر میشدم
          من وارد شدم اما نمیدونم اینترنتم ضعیف بود یا سایته طول میکشید تا باز کنه من از سایت خارج شدم
          بلا فاصله دیدم تو اینستا دارن میگن که این سایت هکره و واردش نشد
          بنظرتون ممکنه بدون وارد کردن چیزی یا اصلا باز نشدن سایت من هک شده باشم؟

          1. سلام
            بله در کانال سامسونگ یار هم این موضوع رو عرض کرده بودیم
            اگر چیزی دانلود نشده باشه مشکلی نیست

  72. سلام من به یه نفر شماره مجازی دادم و اون ادعا میکنه گوشیمو هک کرده و بعد هر چند وقت استیکر هایی که اخیرا استفاده میکنم عوض میشن خود به خود آیا احتمال میده هک شده باشم

  73. سلام ، من تو تلگرام وارد یک لینکی شدم و هیچ چیزی توش وارد نکردم، بعد از چند دقیقه یک پیامک یهویی واسم اومد از شماره که اولش ۰۹۸…بودنوشته بود( ف ب :؟ ۹۸۴۳۱) پاکش کردم
    یک ساعت بعدش رفتم اینستا که برم تو پیجم، اسم پیج که وارد کردم یهویی یک صفحه خلکستری اومد با یک علامت سرچ وسطش که داره میچرخه، بعدش درست شد ، ایا من هک شدم؟!

  74. سلام چند وقت پیش یه هشدار ویروسی شدن برام اومد من روی لینک زدم خود ب خود ی کد برا ی شماره ارسال شد و ی چیزای مشکوکی داخل گوشیم میبینم.هک شدم؟

  75. سلام خسته نباشید برای من تو واتساپ پیامی اومد مبنی بر اینکه بزن رو لینک و اینترنت بگیر من اینکارو انجام دادم و بعدش گفت چقدر اینترنت میخوای و چند روزه میخوای باشه وقتی همشو زدم گفت این لینکو به مخاطبینت ارسال کن و ارسال کردم و بعدش منو برد تو صفحه ی اس ام اس و یه لیک اورد و یه نوشته که فکر کنم نوشته بود جایزه اپل واچ وقتی ارسال رو زدم ارسال نشد حتی دوبار اینکارو انجام دادم ولی ارسال نشد بعدش اس ام اس رو پاک کردم و حتی خود اون شماره رو بعد دیدم تو واتساپ پیامی با این موضوع اومده توجه🤔😩😱😱 توجه 😱😱

    دوستان جدیدا پیامی در فضای مجازی دست به دست میشه مبنی بر

    *اینترنت 20 گیگابایتی رایگان*

    *20 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 60 روز برای هر اپراتور تلفن همراه”*

    و وقتی به گروها و لیستهاتون ارسال میکنین و زبانه مربوطه پر میشه اتوماتیک به یک صفحه چت منتقل میشین یه سلامم بخواین بنویسن و ارسال رو که میزنین اتوماتیک شما رو ارجاع میده صفحه پیامک گوشی و اگه توی گیرنده ش نگاه کنین ۲۰ شماره که خط انگلیس هست بالا میاد و اگه ارسال رو بزنین هزینه ۲۰ پیامک بین المللی ازتون کسر میشه
    من وقتی این پیامو دیدم بعد از چند دقیقه گوشی رو زدم شروع مجدد و خودش خاموش روشن شد و بعد از اینکار وای فای گوشیمو خاموش کردم ایا امکان داره هک شده باشم یا در روز های اینده هکم کنن و به اطلاعاتم مثل عکسام و فیلم ها و محاطبینم درسترسی پیدا کنن

    1. سلام
      بله این موضوع رو در کانال گوشزد کرده بودیم
      ظاهرا جای نگرانی نیست و فقط نیست خالی کردن شارژ گوشی بوده

  76. سلام خسته نباشین ببخشید چن روز شده ک وارد تلگرام یا انیستا گرام میشم یک صفحه سفید میاد بالا بعد خودش میره ایا هک شدم یا ن

    1. سلام
      این صفحه ممکنه به یک نرم افزار خاصی مرتبط باشه
      پیدا کنید ببینید نرم افزاری که نا آشنا باشه برای شما نصب شده یا در تلفن همراه شما وجود داره یا خیر

  77. سلام خسته نباشید
    چند روز پیش شخصی پیام فرستاده بود و متن پیام سلام خسته نباشید بود که بصورت هایلایت بود اشتباها دستم خورد و یک سایت برام باز شد از اون روز به بعد هی همون سایت رو برام میاره احتمال هک شدن گوشی از این طریق وجود داره؟ برای رفعش باید چیکار کنم؟

    1. واقعا چیزی نیس خوب خداروشکر چون میترسیدم هک شده ام چون خودش اینترنتم روشن میشد تا صبح براهمین پرسیدم

      1. سلام ممنون میشم اگه جواب بدید من ار دیروز تا حالا ۵ یا ۶ تا برنامه جدید روی گوشیم نصب شده که انگار برنامه های سیستمی هست ولی من تا روز قبلش این برنامه هارو نمیدیدم بعد دیدم همه این برنامه ها باهم نصب شده بودن اسمشون helo و amazon و ازینچیزا بعد من همشون رو حذف کردم . بعد من توی گوگل بودم زبان گوگلم فارسی بود بعد از چند ساعت دوباره اومدم تو گوگل دیدم انگلیسی شده رفتم بیرون بعد از چند ساعت دوباره اومدم توش دیدم دوباره فارسی شده بعد خوابیدم روز بعد که بیدار شدم دیدم دوباره انگلیسی شده میخ.استم ببینم گوشیم هک شده یا نه . خیلی نگرانم لطفا زودتر پاسخ بدید ممنون

        1. ببخشید یعنی الان اگه کسی مارو هک کرده الان میبینه که ما داریم سرچ میکنیم برای هک و آنتی ویروس و از این چیزا اگه الان داره میبینه آیا خطر دیگه ای هم داره که سیستم های خودش رو قوی تر کنه یا دسترسی کامل به گوشی داشته باشه یعنی حتی ریست فکتوری هم کنیم بازم دسترسی داشته باشه به گوشی امکان پذیر هست اگه میتونه تا گوشی رو فلش رام کنم!!

    2. از گوشیم چند تا پیام به صورت خودکار به یه شماره ای ارسال شده . دو تاش واسه یه سال پیشه یکیش چند روز پیش .
      هک شده گوشیم؟

  78. سلام و خسته نباشید. من چند روز پیش به یکی شماره تماسم و 4 رقم آخر حساب بانکیمو دادم. آیا اون میتونه حساب بانکیم یا موبایلمو هک کنه. ممنون. چند روزه مخمو خورده از بس تو فکرشم خوابم نمی بره

  79. سلام خسته نباشین ببخشید اینترنت من موقعی خاموش میکنم دوباره خودش روشن میشه ایا هک شده ام خیلی میترسم

    1. سلام امکان این هست که کسی تلگرامت رو هک کنه ولی شخص متوجه نشه و هیچ تغیری تو برنامه ش حس نکنه؟

  80. سلام خسته نباشید ,ببخشید اگه کسی گوشی رو هک کنه میتونه عکسای که حذف شدن رو بازیابی کنه ؟مثلا اگه یک.ماه پیش گوشیو ریست فکتوری کرده باشم .ممنونم بابت پاسخگویی

  81. سلام و خسته نباشید
    من مطمئنم ک گوشیم هک شده..همه تماس هام..پیام هام..تل..وات
    یعنی کل گوشیم
    میخواستم بببینم مثلا من وقتی یه پیامی رو تو وات پاک میکنم
    برا هکر هم پاک میشه یا ن
    ممنونم

  82. سلام من چند روزه با یه اقایی حرف زدم توی اینستگرام
    بعد همینجوری حرف عادی بعد یهو یه عکس بازیگرایی ک دست ددشتم داد البته من عکی اون بازیگرا تو پیجم گذاشته بودم بعد یهو ذوق کردم گفتم بازیگر مورد علاقم گف میدونستم گفتم از کجا گفت تو فالورات دیدم اسمشو بعد نشست شروع به حدس زدن کردن بعد یهو گفت سه تا بچه ای گفتم اره گف دو تا پسر ی دختر گفتم اره بعد یهو ترسیدم بعد قشنگ درست حدس زد بش ک گفتم هک اینا گفت نه باباااا من اهل اینکارو نیستم زندگی سالمی دارم فلان‌..ولی من شک دارم هک کرده ینی ؟؟؟

  83. سلام . تو تلگرام ۲۴ نفر رو بلاک کرده بودم یه مدت بعد دیدم چن نفر دیلیت اکانت کردن ولی تو بلک لیست تلگرامم زده بود که کاربری حذف شده بعد از یه مدت دیدم که کلا نیستن تو بلک لیست تلگرامم میخواستم بدونم که امکانش هست که تلگرام خودش اینارو حذف کرده باشه یا هک شدم تو نشست های فعالمم جز دستگاه خودم گوشی دیگه ای نیست میخواستم بدونم امکانش هست که تلگرام هک بشه ولی تو نشست های فعال نزنه ؟
    یا اگه گوشی هک بشه به برنامه هایی مثل تلگرام یا واتس اپ دسترسی پیدا میکنن؟
    خواهش میکنم جوابم رو بدین

  84. سلام خسته نباشید لطفا بهم جواب بدین من به دوستم یه شماره مجازی دادم بعد یادش رفت رمز دومو فعال کنه ایا میشه از طریق شماره مجازی کوشی به کل هک بشه؟بعد بهم گفت که قبل از اینکه اک تلگرامش پاک شه گوشیش یهو خاموش شد البته فقط یه بار دیگه این اتفاق نیوفتاد شارژو نتشم کم نمیشه فقط میخواسم بدونم امکان هک از طریق شماره مجازی وجود داره یا نه ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام
      وقت بخیر
      از طریق شماره مجازی میشه اکانتی که بهش تلگرام وصل شده رو استفاده کرد اما کل گوشی رو به راحتی ممکن نیست

  85. سلام و خسته نباشید.
    من تو نوتیف بار گوشیم یه پیام دریافت کردم که زده بود یه خارجی از یه نوع واتساپی که من ندارم 3 بار بهم زنگ زده من نرفتم تو اون سایت به نظر شما می خواستن منو یک نوع هک فیشینگ بکنن

  86. سلام و عرض ادب و خسته نباشید من تو نوتیف بار گوشیم یه پیام دریافت کردم زده بود یه ادم خارجی 3 بار از یه نوع واتساپ کهمن ندارم زنگ زده من نرفتم تو اون سایت بنظرتون می خواستن منو هک کنن؟؟؟؟

  87. سلام ببخشید یکی از دوستان من برنامه نویسی بلد هست بعد از طریق تلگرام یک عکس برای من یک عکس ارسال کرد ایا میشه از طریق عکس هک کرد یا خیر؟؟؟

    بعدش گوشیم رو بازیابی به اطلاعات کارخانه کردم اندرویدش رو از ۹ به ۱۰ ارتقا دادم بعد دوباره بازیابی به اطلاعات کارخانه زدم ایا اگر هک شده باشم ممکنه گوشیم از دسترسی هکر خارج بشه ؟

  88. من بعضی وقتا که دارم فیلم می گیرم از خودم گوشیم داغ میشه احتمال هک وجود داره؟؟؟می خواستم بدونم گوگل پلی منبع قابل اطمینانی برای ریختن نرم افزار هست ممنون میشم جواب بدید؟؟؟؟

  89. سلام
    چند وقت پیش یه برنامه نصب کردم از پاپ اپ های گوگل پلی بود،بعد به خاطر این که اون اپ پر از تبلیغات بود حذفش کردم بعد وقتی حذفش کردم بعد یه تایمی هر بار که گوشیمو روشن میکنم خود به خود یه صفحه باز میشه و میره توی تبلیغات و وقتی گزینه تبس توی گوشیمئ میزنم اسم اون برنامه نمیاد از طرفی کمی قبل تر یکی اومد توی اینستاگرام و گفت چرا با این دوستان(اطلاعات کامل داشت) گروه زدی توی تلگرام. با آنتی ویروس چک کردم ولی گفت گ.شیم سیفه. نمیدونم اطلاعات رو از کجا داشته؟ هک شدم؟

  90. ممنون از راهنماییتون اگر که گوشی هک بشه با بازیابی به اطلاعات کارخانه میشه که گوشی از دسترس هکر خارج بشه ؟

    1. سلام
      دانلود شدن آهنگ ها ممکنه بخاطر تبلیغات پاپ آپ برخی سایت ها باشه
      برای باتری نرم افزار های نصب شده رو بررسی بفرمایید

  91. سلام ببخشید مزاحم میشم من در سایت کالی بویز یه دیدگاه گذاشتم بعدا اومدم دیدم دیدگاهم پاک شده من قبلا یه دیدگاه گذاشته بودم اون رو یوسف وفایی که برنامه نویس بود و نظرات را پاسخ می داد نظر منم پاسخ داد بعد نرگس مدحی یه سوالمو پاسخ داد و دیگه یوسف وفایی پاسخ نداد این چند وقت هروقت دیدگاه می گذارم روز بعد می بینم دیدگاهم نیست یا بعضی وقتا از سایت خارج می شم دوباره میام تو می بینم دیگاهم نیست به نظرتون من توسط نفری تو سایت هک شدم لطفا زودتر جواب بدید خیلی نگران ببخشید مزاحم شد.مرسی ممنون

    1. سلام
      خیر ،دیدگاه ها با کوکی شما نمایش داده میشند و هنوز تایید نشدند
      بعد از تایید نشان داده می شند

      1. سلام خسته نباشید،شخصی با رضایت خودم رو اکانت تلگرام من هست ولی به تازگی متجه شدم تماس های من هم برای ایشون میره و شماره هایی ک باهاشون تماس داشتم و یا باهام تماس گرفتن هم دارن این به هک تلگرام ک مربوط نیس ینی گوشیمم هک کرده؟؟البته الان اون اکانت تلگرامم رو گوشی نصب نیس رو لپ تاپ نصبه.من برای رفع این وضعیت چیکار کنم؟

    2. سلام ببخشید من هک نشدم ولی احساس میکنم یکی از اعضای خانوادم قصد داره منو هک کنه میخاستم ببینم چیکار کنم که اون اصلا نتونه اینکارو کنه. ووقتی ما عکسای داخل گالری و حذف میکنیم اگه کسی هکمون بکنه بازم میتونه عکسای حذف شده رو ببینه؟ یا کسی که هک میکنه میتونه به برنامه هایی مثل واتساپ و… هم دسترسی پیدا کنه؟
      توروخدا جواب بدین🙏

      1. سلام
        هک کردن به این سادگی نیست
        هر پیام مشکوکی داشتید سعی کنید پاسخ ندید یا روی لینک خاصی کلیک نکنید یا کد تایید اکانت هارو به کسی نگید

  92. و وقتی که microsoft edge یک ارور داد تا اینکه دوباره ریختمش به نظرتون این هم ربطی به هک شدن داشت چون اولین بار که مایکروسافت ادج جدید رو ریختم درست کار می کرد

      1. سلام خسته نباشید امروز صبح حدود ۳۰ تا پیام از اس ام‌اس هایی که حدود ۳ ماه پیش و ۲ هفته پیش و ۳ روز پیش به نامزدم دادم باز یکجا باهم به نامزدم دوباره ارسال شد قبلا هم ارسال شده بود اما زمانش واسه ۳ ماه و ۲ هفته و ۳ روز پیش پشت هم حدود ۳۰ تا به نامزدم دوباره ارسال شد آیا امکان داره هک شده باشم لطفا کمکم کنید

  93. و وقتی که microsoft edge جدید رو ریختم یک ارور داد تا اینکه دوباره ریختمش به نظرتون ربطی به هک شدن داره چون اولش که مایکروسافت ادج جدید رو ریختم درس کار می کرد در کامنت قبلی اشتباه تایپی بود ممنو اگر جواب بدید

  94. سلام خسته نباشید گوشبم هک شده خیلی خیلی هم ناراحتم به واتساپ و اینستا و گالریم دست رسی داره چیکار کنم ک از تو گوشیم بره بیرون ؟و برای امنیت گوشبم چیکار کنم ک کسی دوباره نتونه بیاد

  95. سلام، از طریق ایمیل متوجه شدم کسی وارد اکانت اینستام شده، رمز عوض کردم و ورود دو مرحله ای گذاشتم. یک بار که خواستم لاگین بشم یکی با شماره ایرانسل برام کد رو فرستاد که همون کد اینستا بود.

  96. سلام خسته نباشید من چند روز پیش مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم اونم سه بار میخوام بدونم با این کار بازگشت عکسهاو فیلمای شخصیم امکان داره و اینکه همون روز گوشیم رو پدرم ب مدت چهار روز ازم گرفت و من توی کیف پولش متوجه ی برگه شدم ک نوشته بود ب تنظیمات واتساپ بروید و سه نقطه بالا رو بزنید و شماره طرف مقابل رو وارد کنید آیا واتساپ من هک شده

  97. خواهش میکنم جوابمو بدین من هفته پیش روبیکامو نصب کردم یکی بهم پیام داده الان هک میشی رفتم تئ تنظیمات وشماره تلفن رو برای دیدن شماره تلفن هیچکس کردم ینی الان هکم کرده در ضمن همون موقع پیامو بهم داده بود هک شدم؟

  98. ببخشید باز مضاحم شدم چند هفته پیش یکی تو روبیکا بهم پیام داد بعد از بیست و چهار ساعت گوشی شما توسط هکران سایبری هک میشود برای اطلاع بیشتر عدد 4 رو بزنید میگفت که یه ربات روبیکاست من 4 رو وارد کردم یه لیست اورد گفت پرش کن شماره تلفن نام کاربری من شماره تلفن ایرانسلمو دادم در حالی که با همراه اولوارد روبیکا شدم بهم گفت یه کد میاد از طرف روبیکا اومد منم واردش کردم گفت سریع نام کاربریتئون رو عوض کنسدبعد گفت مشکل رفع شد با تشکر بعد بلاکم کرد و پروفایلشو عوض کرد منم گوشیم رو ریست فکتوری کردم و انتی ویروس معتبر ریختم هیچ نشانه ای پیدا نکرد استرس داشتم واسه همین واسه این که مطمعن بشم گوشیو پاک کردم ایا الان هک شدم

  99. سلام من چندوقت پیش وارد سایت سایپامیخواستم بشم وارد نمی شد و میگفت اتصال خصوصی نیست و علامت خطرمیومد و الان هم بعضی سایت ها ک میرم علامت خطر در جای سرچ میاد آیا هک شدم.

    1. سلام
      خیر این سیاست های جدید گوگل هست ، سایت های با پروتکل های امنیتی قدیمی رو مخرب تشخیص میده

  100. سلام‌ببخشی میشه لطفا کمکم کنید ???😢
    حدود ۱ ساعت پیش تو‌ گوگل بودم که یک دفعه یک‌ متن اینگلیسی اومد که موبایل شما هک‌شده و فورا اقدام‌ کنید
    واقعا یعنی هک‌شدم؟چه کار باید کنم؟ تا الان هم پیام یا چیز مشکوکی ندیدم از این مواردی که گفتید

  101. سلام دیشب نامزدم نت گوشیشو روشن میکنه گوشیش اتوماتیک فرمت میشه بعد خاموش میشه و بعد نیم ساعت اتوماتیک روشن میشه…..ممکنه ک هک شده باشه

  102. سلام وقت شما بخیر و ممنون از پاسخگوییتون
    من دیروز با ی هکر تو اینستا آشنا شدم و ازش خواستم واتساپ یکی رو برام هک کنه بهم اطمینان داد اینکارا رو ظرف مدت 4 ساعت انجام میده.ازم هزینه خواست و من بدلیل مشکل حادی که داشتم مجبور به اعتماد شدم بعد از گذشت 4 ساعت ازم خواست مالیات را پرداخت کنم و آدرس ایمیلم را براش بفرستم تا کد واتساپ طرف رو برام بفرسته اینکارا کردم ولی کدی برام ارسال نشد.در حین انجام کار بهش شک کردم و اون سه تا عکس از مراحل انجام کارش برام فرستاد و من اون عکسها را باز کردم.
    سوالم اینه آیا کسی به صرف داشتن آیدی اینستا و ایمیل و با ارسال عکسی که من اونا باز کردم میتونه گوشی من را هک کنه؟
    آنتی ویروس نصب کردم ولی چیزی پیدا نکرد.ولی رمز برنامه بام بانک ملی من تو گوشیم سیو هست ولی دیشب که خواستم مجدد برا مالیاتش پول بریزم ازم رمز ورود خواست.بعد که رمز را دادم گزینه ارسال پیامک به خطم را فعال کردم تا درقبل از ورود به سامانه بام برام کد ورود بیاد
    آیا اینکار کفایت میکنه؟تورو خدا راهنماییم کنید

    1. سلام
      هکرهای حرفه ای میتونند با ارسال فایل و نصب فایل مخرب گوشی رو کنترل کنند
      ظاهرا هکر شما فرد حرفه ای نبوده و قصد اخاذی داشته

  103. سلام خسته نباشید، شخصی با رضایت خودم رو اکانت تلگرام من هست حالا تازه متوجه شدم ک از تماس هایی ک بامن گرفته میشه خبر داره و شماره هایی ک تماس گرفتن باهتم تو گوشی اونم میاد این موضوع به هک تلگرام ربط نداره و ینی گوشیم رو هم هک کرده؟؟من چطور میتونم گوشیم رو خارج کنم از این وضعیت

  104. سلام من یه مشکلی پیش آمده برام اینکه حافظه تلگرامم خود ب خود پرمیشه اصلا فیلم ها و عکس های رو میاره ک من ندیدم مشکلش چیه

  105. سلام ببخشید من چند روز پیش گوشیم خاموش شد و جای شارزش قرار شد ببرن درستش کنن که یه هو دوربین باز شد و دوربینم نور زد ینی هک شدم لطفا جواب بدین خیلی نگرانم

  106. سلام لطفا تورو خدا به این سوال من جواب بدین من با شخصی در اینستاگرام چت میکردم و بعد همون شخص حرفی که من با نامزدم در واتساپ زدمو تکرار کرد و من خیلی تعجب کردم که چطوری تونسته ببینه و بشنوه بعد چند بار برنامه رو حذف کردم دوباره وارد شدم انظیمات کارخانه زدم و…. و کسی هم تماس فیزیکی با دستگاه من نداشته میخواستم احتمال هک و برسی کنم و علاوه بر اون همین اخیرا اون شخص (نامزدم) توسط من بلاک شده بود ظاهرا چون امکان دیدن پروفایل و بازدید من رو نداشت اما من داخل تنظیمات بلاکیهارو چک کردم و اسم ایشون داخل لیست نبود و همچنین من نمیتونستم بازدید و پروفایل ایشونو ببینم ولی اطمینان داشتیم از اینکه ایشون هم منو بلاک نکرده بود امکان هک هست من دادخواست پلیس فتا رو هم آماده کردم

    1. سلام خسته نباشید…ببخشید من یه چند روزی هست مدام یه صفحه میاد روی گوشیم که ظاهرا تبلیغاته ولی قبلها نبود….یا دارم چیزی تایپ میکنم صفحه کلید میره یهو….از هک شدن نیست هست؟

  107. سلام من چن روز پیش یکی یه برنامه فالور فرستاد نصبش کردم ولی بعد نصب از صفحه پاک شد و اون گفت که هکت کردم شمارمو پیدا کرد از اون طریق اسم و فامیلمو من برنامه رو پیدا کردم حذف کردم ولی هنوزم بهم اس میده چرند میگه چیکار کنم؟؟لطفا جواب بدید

  108. سلام خسته نباشید
    من چند روز پیش یک فایل دو مگابایتی از طرف یه شماره توی واتساپ به من ارسال شد و من اشتباهی دانلودش کردم ولی بازش نکردم اون طرف هم ک ارسال کرده بود خیلی سریع پاک کرد پیامشو منم رفتم تو پوشه واتساپ همه چیزو پاک کردم اسم فایل اطلاعات حساب کاربری من بود
    میخواستم ببینم هک شدم ؟

  109. ببخشید ولی این موضوع چند مدتی هست که ذهنم رو درگیر کرده.
    آیا با سین کردن پیام مومو گوشی هم میشه؟
    مومو توان هک کردن رو داره؟

  110. سلام
    چند روزه که هی پیامی از طرف تنظیمات میاد که حافظه گوشی شما پر است در صورتی من هیچ چیز داخل گوشیم ندارم یعنی دارم ولی خیلی کم و اینکه وقتی میرم حافظه گوشیم رو ببینم میبینم کی هی همینجوری بدونه اینکه من عکس یا فیلمی بگیرم یا برنامه ای نصب کنم حافظه گوشیم داره پر میشه
    ایا ممکنش هست که کسی گوشیم یا یکی از برنامه هامو هک کرده باشه ؟؟
    توروخدا جواب بدین خیلی استرس دارم

  111. سلام
    من مدتی است که از طریق اینستا گرام بایکی همسن خودم دوست شدم که اهل امریکا است
    من هیچ فیلمی رو برای اون ارسال نکردم وفقط در حد یک چت معمولی باهم ارتباط داریم ولی اون چند تافیلم کوتاه از کشورش برام فرستاد ومن اونارو دیدم.
    گوشیمم هیچ یک از عواملی که تو اینترنت به هک دوربین موبایل مربوط میشد رو نداره
    ولی بازم نگرانم که دوربین گوشی من هک شده باشه
    ایا امکانش هست؟
    مدل گوشی منa10sاست
    خواهش میکنم جواب بدین

  112. سلام.از دوستم گوشیشو خریدم.بعد چند روز برنامه ها و اپلیکیشن های گوشیم درست کار نمیکرد.. ممکنه که برنامه یا نرم افزاری از قبل در گوشی نصب شده باشه که وقتی من از برنامه ای مثلن همراه بانک استفاده میکنم اطلاعات حسابم اعم از موجودی یاواریزی یا برداشت برای کسی بره؟

  113. سلام و تشکر از سایت خوبتون
    من تقریبا دو هفته پیش به فاصله چند روز وقتی داشتم عکسهای گالری گوشیمو نگاه میکردم د پایین عکس قسمت سمت راست علامت ی گوشی دیدم یعنی چیزی شبیه شکل و شمایل ی گوشی ساده که پایین عکسم به صورت کوچیک بود و وقتی من متوجه این گوشی نما شدم و داشتم بهش نگاه میکردم غیب شد، الان سوالم اینه که آیا ممکن که کسی به گالری من دسترسی پیدا کرده باشه و گوشیمو هک کرده باشه
    غیر از این اتفاق دیگه هیچکدوم از علامتهای هک شدن رو ندیدم، لطفا جواب بدید خیلی نگرانم، مرسی

  114. سلام دیروز روبیکا از حساب کار بریم بیرونم کرد وقتی دوباره وارد حسابم شدم توی کلی گروه عضوم کرده بود و توی یک گروه بدون اینکه من خبری داشته باشم پیام داده بود {شاید بیشتر اما من فقط اون یک پیامو دیدم} کانالایی که عضو بودم هیچ کدوم نبود ولی چتای قبلنم بود امروز عکس پروفایلم تغیر کرد و تو لیست مخاطبام کلی مخاطب که مخاطبم نبودن اضافه شده بودن گوشیمم نسبت به قبلش کند کار می کنه و بعضی از آهنگام هم باز نمی شه که قبلا اینجوری نبود.
    آیا هک شدم؟ باید چی کار کنم؟ لطفا جوابمو بدید

  115. سلام خسته نباشین
    می خواستم بدونم اگر هک بشم امکانش هست اس ام اس یا عکس های پاک شده برای کسی که هکم کرده بره؟
    مثلا اس ام اس های چند سال پیش که پاک کردم
    لطفا جواب بدین

  116. سلام شب گذشته برایم یک مسج آمد یا بگویم notification آمد
    نوشته بود که مبایل شما است هک شده باشه مه اوره کلیک کدم حالا مبایل من هک شده یا خیر
    خواهش جواب بفرستین.
    اما این نشانه های که شارژ کم میکنه و یا خاموش و روشن شدن خود کار اینگونه علامت ها هیچ نیست

  117. سلام من گوشیم یه دفعه صفحه اش خاموش شد ولی خیلی زود دوباره روشن شد البته یه روز قبل یه پیام اخطار برام اومد که اگر vpnرا به روز رسانی نکنید اینترنت شما کند می شود آیا این یعنی گوشیم هک شده و اگر هک شده باید چی کار کنم

  118. سلام من گوشیم یه دفععهصفحه اش خاموش شد مثل خاموش شدن و خیلی زود روشن شد البته یه روز قبل یه پیام اخطار برام اومد که vpn خود را به روز رسانی کنید سریع صفحه رو بستم و من اون vpn که پیشنهاد دادن نصب نکردم وقتی توی گوگل پلی نظرات در مورد اون رو دیدم گفته بود ن که اخطار دادن اگر نصب نکنید گوشی شما قفل میشه آیا من هک شدم

  119. سلام ببخشید از طریق پیج اینستا میشه کل گوشی طرف رو هک کرد …اگه شما پیج اینستارو پاک کنین بازم میشه هک کرد کل گوشی رو؟ از کجا بدونم هک شده کل گوشی؟

  120. سلام چن وقت پیش ی برنامه نا معتبرر نصب کردم و اون منو ب ی درگاه پرداخت ساختگی تو گوشی برد و اطلاعات کارتمو دزدید شبشم هم کارتم خالی شد خدا رو شکر اون موقه چیزی تو کارت نبود و برنامه شونو سریعا پاک کردم آیا هنوز ممکنه ب پیامک های من دسترسی داشته باشند چون اصن برنامشون اجازه دسترسی ب پیامک نخاست میخام یه راهی بگین که بدون فلش کردن گوشی مطمعنا اگ هنوز دسترسی دارن از شرشون خلاص شم ینی ممکنه هنوز دسترسی داشته باشند؟

    1. سلام
      با این توضیحات که شمار فرمودید احتمال جاسوسی بسیار کم هست اما غیر ممکن نیست
      پیشنهاد میکنم حتما ریست فکتوری داشته باشید

  121. سلام چند روزی میشه که مزاحم تلفنی دارم درحالی که من شمارم را به کسی ندادم بعد از اون پیج اینستاگرام من بسته شد میشه از طریق تماس هم هک شد؟؟

      1. سلام من قبلا توی دیوار به یکی جیمیل میدادم بعد صبح گوشیم خودکار ریست شد و بعد چند روز پیش دو نفر بهم پیام دادن توی اینستا بعد گفتن استوریمو ریپلا کن بنظرتون چیشوده

  122. سلام ببخشید من یه دو نفر توی اینستا بهم پیام دادن توی اینستا گفتن استوریمو ریپلای کن بعد منم بلاکشون کردم
    و قبلا من داشتم توی دیوار با یکی جیمیل میدادم بعد صبحش گوشیم خودکار ریست شد ترو خدا جوابمو بدین😭😭

  123. سلام وقت بخیر
    ببخشید تقریبا چند ماه پیش به صورت ناگهانی ۵۰۰ الی ۶۰۰ تا تصویر بی معنی تو گالریم مشاهده کردم تصویر هایی که بیشتر علامت تعجب و علامت سوال و فلش و … بودن میخاستم بدونم امکانش هست گوشیم هک شده باشه و هکر اطلاعات منو ریکاوری کرده باشه؟ ممنون میشم جواب بدین 🙏

    1. سلام
      با چند تا عکس که ممکنه فایل های سیستمی گوشی شما باشه بعید می دونم گوشی شما هک شده باشه

  124. سلام
    ببخشید من یه سئوال داشتم
    مدل گوشیم دوکو ایکس تری پرو هست و حدودا دو سه ماه پیش توی قسمت فایل هام یه فایلی رو دیدم که فکر کنم txt بود و متن داخلشم کلا انگلیسی نوشته بود و زیادم بود ….بعد من الان نگران شدم که نکنه هک شده باشم

  125. سلام خواهش میکنم جواب منو بدید لطفااااا، من گوشیم داخل شارژ بود و وقتی شارژ کامل شد از شارژر جداش کردم و بعد به اینترنت وصل کردم اما زمانی که به نت وصل شدم گوشیم یه هویی خاموش شد هرکاری کردم روشن نشد و خیلی ترسیدم سیم کارت رو درآوردم و دوباره گذاشتم بازم هرکاری کردم روشن نشد . بعد از چند دقیقه مجدد تلاش کردم گوشی روشن شد و از 100 در 100 شارژ شد 80درصد شارژ یعنی یه هویی با این اتقاق 20درصد شارژ خالی شد و گوشیم هم به شدت داغ شد و تنها کاری که انجام دادم آنتی ویروس دانلود کردم و اسکن کردم و برنامه هایی ک گفت مشکل داره رو پاک کردم. اما فردا مجدد شارژ گوشیم ی دفعه کم شد و گوشیم هم داغ شد اما دیگه گوشیم خاموش نشد. الان من توسط کسی هک شدم؟؟؟ لطفااااااااا جواب بدید خواهشا ک هک شدم یا نه ممنونم

      1. سلام ببخشید
        من حدودایکماهی هس که بعضی وقتااس ام اس هام ارسال ودریافت نمیشن وبعدازری استارت کردن گوشی ارسال میشن ویابعدازچندساعت دریافت شون میکنم…مشکلی وجودداره؟
        ممکنه راهنماییم کنید،ممنون

  126. سلام وقتتون بخیر
    من حدودا سه هفته پیش داده گوشیمو به اشتراک گذاشتم برای یکی از آشنایانم که وصل بشن به نت من
    میخواستم ببینم ممکنه از این طریق بتونن گوشی منو هک کنن و بتونن چتای منو تو اپلیکیشنای مختلف بخونن یا وارد گوشیم و گالریم بشن؟؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدین

  127. سلام
    من به گوشیم هی کد ورود به برنامه های مختلف میاد
    میشه فهمید کی قصد داره با شماره من وارد برنامه شه؟
    کد های ورود سامانه کتابخانه سامان و دیوار و دیجی کالا
    چندبار تکرار شده

  128. نمی دونم چرا هر چی پیام می فرسته کسی برام هم برای خودم فرستاده میشه هم برای یه نفر دیگه . مثلا بالای گوشیم یه شماره افتاده که برای اونم فرستاده میشه .آیا گوشیم هک شده ؟ لطفا جواب بدین

  129. سلام خسته نباشید .به گوشیم پیامک مبنی بر اینکه این کد شماس به زبان انگلیسی با شماره ناشناس خارجی ارسال شده من جدی نگرفتم ولی بعد چند ساعت ایمیلی برام اومد که تایید کنید این شما هستید آیا من هم شدم لطفا کمکم کنید.

  130. سلام من چند وقته گوشی پکو x3پرو 128گیگ خریدم بعد یک مدت برنامه های خودکار باز میکنخ یا خودش تایپ میکنه چرا اینجوریه

  131. سلام ببخشید
    من حدودایکماهی هس که بعضی وقتااس ام اس هام ارسال ودریافت نمیشن وبعدازری استارت کردن گوشی ارسال میشن ویابعدازچندساعت پیام هارودریافت میکنم…مشکلی وجودداره؟؟
    ممکنه راهنماییم کنید

  132. سلام
    گوشی من به طور ناگهانی صدای بوق میده در صورتی که اصلا تماسی نگرفتم
    این یعنی هک شده ؟
    مشکل از کجاست ؟
    میشه راهنماییم کنید

  133. سلام ببخشید یک سوال یک اکانت فیک تو سروش به یکی از عزیزانم پیام داده بعد وقتی ایشون روش زدن نوشته سایت در دسترس نمی باشد ممکن هک شده باشن؟
    بعد چند ساعت اون اکانت فیک نوشته اکانت هک شده و اون لینکم به صورت اخطار قرمز باز شده

  134. سلام من با شخصی در اکانت تلگرام صحبت کردم
    که قبلش با ایشون در یکی از بابت های ناشناس چت در تلگرام آشنا شده بودم
    ایشون تا عکس من رو دید
    شروع کرد تهدید کردن و گفت هرچی گفته باید بگم چشم
    و الا گوشیمو هک میکنه
    من سریع پیام ها رو دو طرفه پاک کردم ب جز اکانت تلگرام هیچ چیزی از من نداشت و من به هیچ برنامه یا لینکی وارد نشدم
    ایشون رو بلاک کردم
    تلگرام و رو دیلیت اکانت کردم
    حتی کامل به تنظیمات کارخانه برگرداندم
    و نرم افزاری رو بروز رسانی کردم
    امکانش هست هک باشم و ندونم؟
    خیلی موضوع استرس آوریه
    اصن مقوله هک کردن چه مدت طول می‌کشه
    چون من فوقش ۵الی ۱۰ دقیقه کلا با این آقا صحبت کردم.

    1. سلام
      نگران نباشید و گول نخورید، آدم با چک کردن نمیتونه چیزی رو هک کنه
      اگر فایلی براتون ارسال بشه، لینک باز کنید و دسترسی بدید ممکنه
      با پیام ممکن نیست

  135. باسلام خسته نباشی
    آزادیم گفتن همیشه گناه کسی که میمره نه اینکه کشته میشه گناه من من خوابیدم گوشیم دست یع دروزی لاشی از بی پدر وبی مادر افتاد حالا هرروز من باید جمیل پاک کنم کامیل وصل کنم خوب پاک میشه ولی وقتی مخاهد کنار من بیاد نمدونم چجوری دوباره هک مکنه خسته شدم والله کلا دیگه نفرت پیدا کردم گفتم گناه منه چرا میخوابیدم اون کثافت مشخص نیست مادره از کجا بدام انداخته منو اینو عشب روی سیستم های قیشم دربیاره

  136. سلام تروخدا سریع جوابمو بدید خیلی ضروریه
    یه شخصی تحدیدم میکنه به هک کردن و میگه هکت میکنم دیروز یه فیلم با تایمر برای من ارسال کرد که وارد تلگرام شدن و شمارمو زدن کد واسشون اومد و انگار وارد شدن چون بعدش کلیپ قطع شد (من تلگرامم و کل برنامه های گوشیم تایید دو مرحله ای شدن )همش منو تحدید میکنه که گوشیتو کامل هک کردم میگه برنامه ی برنامه نویسی دارم روی گوشیت اومدم عکساتونو دیدم و کلی چیزی دیگه میگه که پیام هایی که مال قبل بودن و پاک کردیو برمیگردون تحدیدم میکنه با خانوادم
    الان چجوری بفهمم که راست میگه؟ از کجا بفهمم که واقعا هک شده کل گوشیم و الکی نمیگه ؟امکان داره که با برنامه نویسی با استفاده از شمارم بتونه به گوشیم دسترسی داشته باشه؟
    و اگه هک شدم چیکار کنم که از هک شدن در بیام ؟

    1. سلام
      بهترین راه برای اینکه بفهمید هک کرده بگید که عکس رو براتون برای اثبات بفرسته، قطعا اگر درست بگه باید عکسی از تون داشته باشه که شما جایی اشتراک نذاشتید.
      این تهدید ها برای اخاذی هستند و شما به راحتی می تونید با پلیس فتا پیگیری کنید و اصلا هم از بیان این موضوع نترسید، خیلی راحت این موضوع قابل پیگیری هست

  137. سلام‌اقای باقری یک نفر منو تهدید ب هک کردن و پخش عکس و شماره های گوشیم‌میکنه
    تو تلگرام‌ شماره خودمو بهش ندادم‌و هیچ کدی نیومده و ندادم هیچ جا کلیک نکردم فقط گف از طریق ایدی عددیت هکت کردم و این حرفا چیکار کنممم تلگراممو فورا دیلیت زدم ولی تو روبیکا هم چت کرده بودیم ک اونو نمیتونم‌دیلیت کنم لامصبو
    گفت میتونم از ایدی عددیت مکانتم پیدا کنم خیلی میترسم‌ عکساتو پخش کنم‌گوشیمو من‌بازنشانی کارخونه کردم

    1. سلام به خاطر لو رفتن اطلاعات دیتابی تلگرام های فارسی پیداکردن شماره و ادرس منزل هرکسی اصلا سخت نیست و به راحتی کسانی که اطلاعات دارند می تونند این کار رو انجام بدند و این به معنی هک شدن نیست. اگر هیچ عکسی از شما نداره و هیچ اطلاعات دیگه ای بجز آدرس و شماره نداره قطعا از طریق دیتاهای لو رفته در اینترنت پیداتون کردهو هکی در کار نیست.

  138. امیرحسین امانی

    سلام وقتی اهنگ گوش میدم خود به خود پخش میشه و یا خود به خود کم و زیاد میشه ۱ ماه قبلش هم گوشیم خودش واس خودش کار میکرد الان ریست کردم و یک لحضه کم شد صدا هک شدم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *