چگونه در Galaxy J7 Pro اسکرین شات بگیریم ؟

اگر شما گوشی هوشمند دارید و به اینترنت متصل هستید شاید دلتان بخواهد از صفحه نمایش گوشی خود عکس بگیرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر در یک بازی امتیازی بالایی به دست بیاورید یا یک موقعیت جالب در حالت آنلاین پیدا کنید، اسکرین شات یکی از بهترین راهها برای به اشتراک گذاشتن چنین چیزهایی با دیگران است.

اگر شما صاحب یک گوشی Samsung Galaxy J7 Pro هستید و نمیتوانید از صفحه موبایل خود اسکرین شات بگیرید، راهنمای ما را دنبال کنید. برای انجام این کار، قدم به قدم این دستورالعملها را دنبال کنید.

آموزش گرفتن اسکرین شات در گلکسی j7 pro :

1- در ابتدا، اپلیکیشن یا صفحه ای که میخواهید از آن عکس بگیرید را باز کنید.

2- سپس به طور همزمان دکمه خاموش/روشن (Power) و کم کردن صدا (Volume Down) را فشار دهید.زمانی که این کار را انجام دادید

3- اگر اولین بار است که این کار را انجام میدهید و درست انجام نمیشود، نگران نباشید! چند بار این مراحل را  امتحان کنید. مرحله دوم را تکرار کنید تا موفق شوید.

4- شما اکنون میتوانید با پایین کشیدن نوار اعلانات و کلیک بر روی نوتیفیکیشنی که شما را به گالری هدایت میکند و دیدن پوشه ی اسکرین شات، به اسکرین شاتی که گرفته اید دسترسی پیدا کنید.

17 دیدگاه دربارهٔ «چگونه در Galaxy J7 Pro اسکرین شات بگیریم ؟»

  1. سلام
    ممنون برای من درست شد.
    فقط خیلی کار سختیه واسه من که خیلی اسکرین میگیرم یکم مشکله.
    راه ساده تری نداره؟

  2. سلام هیچ کدوم نمیشه.هرکدوم که گفتید صدبار امتحان کردم اما اسکرین نمیگیره. گوشیم j7 pro اندروید 7.1.1 هست. لطفا راهنمایی کنید

  3. دوستان کلید home و power را دو ثانیه باهم نگه دارید تاکید میکنم دوثانیه حتما نگه دارید .من گوشی j7 2017 دارم و الان تونستم اسکرین شات بگیرم.باسپاس از مدیر سایت.

  4. بسیار ممنون از راهنمائی شما به مثمر به ثمر واقع شد و یاد گرفتم با گرفتن کلید خاموش و روشن وکلید کم کردن صدا میشه از صهحه نمایش عکس شات گرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *