چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

اگر کسانی در اینستاگرام لحظات ناخوشایندی را برای شما به وجود می آورند، بهترین کاری که می شود انجام داد بلاک کردن آنهاست.زمانی که شخصی را بلاک می کنید،آن شخص دیگر نمی تواند پروفایل ،پست ها و استوری های شما را پیدا کند یا ببیند.

گاهی قصد دارید نظر خود را تغییر دهید، پس همیشه گزینه ی آنبلاک اشخاص وجود دارد.اگر بدانید چه قسمتی را جست و جو کنید انجام دادن این کار بسیار ساده است.این گزینه عملا در قسمت تنظیمات پنهان شده و به همین دلیل بسیاری از کاربران در پیداکردن آن مشکل دارند.

نگران نباشید، سامسونگ یار به خوبی به شما توضیح خواهد داد که دقیقا چه کاری باید انجام دهید.در این پست ما گام به گام در مورد چگونگی Unblock(غیر فعال کردن حالت بلاک ) شخص در اینستاگرام،  در دستگاه های اندروید را برای شما توضیح خواهیم داد . تمام اطلاعاتی که شما نیاز دارید در همین پست گفته شده است.

نحوه ی آنبلاک کردن در اینستاگرام

اساسا می توانید شخصی را در کمتر از یک دقیقه و فقط با چند لمس Unblock کنید.اولین قدم این است که برنامه اینستاگرام را روی دستگاه اندروید خود پیدا کرده و آن را باز کنید.آن را روی منوی کشویی برنامه ها یا صفحه ی اصلی یا حتی هردو پیدا می کنید.بعد از آن،روی آیکون،نمایه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید و سپس به منوی “گزینه ها” بروید.شما می توانید این کار را با فشار دادن آیکون سه نقطه عمودی که در گوشه ی سمت راست بالا مشاهده می کنید انجام دهید.

قدم بعدی این است که به بخش “اکانت”بروید و روی گزینه “blocked users” ضربه بزنید،که یک لیست از تمام کاربرانی که در اینستاگرام بلاک کرده اید به شما نشان می دهد.آخرین اقدامی که باید انجام دهید این است که بسادگی کاربری را که می خواهید آن بلاک کنید انتخاب کنید و برروی دکمه ی – Unblock – ضربه زده و سپس تصمیم خود را با انتخاب “Yes, I’m sure”،  تایید کنید.

همان طور که می بینید،آن بلاک کردن افراد در اینستاگرام کار بسیار ساده ای است.وقتی این کار انجام شد،شخصی را که آن بلاک کرده اید بار دیگر قادر به پیدا کردن و دیدن پروفایل،پست ها و استوری های شماست.

برای اینکه همه چیزرا برای شما آسانتر کنیم،دستورالعمل های گام به گام همراه با تصاویری را آماده کرده ایم که می توانید آن ها را در زیر بررسی کنید.

قدم اول : برنامه ی اینستاگرام را روی دستگاه خود باز کنید.

Instagram 1 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم دوم:روی نمایه ی گوشه پایین سمت راست صفحه خود ضربه بزنید.

Instagram 2 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم سوم : با ضربه زدن روی آیکون ” سه نقطه ” در بالاترین نقطه گوشه ی سمت راست به قسمت گزینه ها بروید.

Instagram 3 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم چهارم : پایین رفته و گزینه یوزر را انتخاب کنید.

Instagram 4 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم پنجم : شخصی را که می خواهید آن بلاک کنید پیدا و انتخاب کنید.

Insta new چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم ششم : دکمه ی (Unblock) را بزنید.

Instagram 6 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

قدم هفتم : گزینه ی “بله ،مطمئنم”که در پنجره ی پاپ آپ نمایش داده می شود را بزنید.

Instagram 7 چگونه شخصی را در اینستاگرام Unblock کنیم؟

این نحوه ی آن بلاک (Unblock)  کردن شخصی در اینستاگرام است.مطمئنا،اگر از تصمیم خود پشیمان شوید،هرزمان که دوست داشته باشید می توانید آن فرد را دوباره بلاک کنید.

آیا به طور منظم افراد را در اینستاگرام بلاک می کنید؟در قسمت نظرات ،دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *