چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

اینستاگرام یکی از معروفترین شبکه های اجتماعی دنیا است. محلی است که شما می توانید عکس هایی را که گرفته اید به اشتراک بگذارید، تصاویری از شیوه زندیگتان  (دوست دارید دیگران در مورد شما بدانند.) و فراتر از آن. در حالیکه افراد از بخ اشتراک گذاری خاطرات قدیمی خود درFacebook  و دیگر شبکه های اجتماعی خوشحال اند اما گاهی اوقات نبست به پست هایی که در اینستاگرام می گذارند بی توجه اند. با در نظر داشتن این ها ، بیایید ببینیم چگونه می شود عکس هایی فوق العاده برای اینستاگرام گرفت.

 

 از تمام ابزارهایی که در دسترس دارید استفاده کنید.

اینستاگرام به عنوان برنامه ای برای فیلتر تصاویر شروع به کار کرد و سپس تبدیل به  شبکه ای اجتماعی شد. وقتی که تلفن های هوشمند عکس ها را با وضوح پایین ثبت می کردند قرار دادن قیلتری دراماتیک ،  همه چیز را بسیار …. جالب تر می کرد. تصاویر الزاما خوب به نظر نمی آمدند اما حداقل بهم ریخته و تار نبودند مثل این که  که با دوربین دیجیتالی بدی گرفته شده باشند.

3will چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

7becca چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

اکنون ، خب ، همه چیز تغییر کرده است. اینستاگرام هم اکنون ، اولین و بهترین ، شبکه اجتماعی است. اینستاگرام هنوز دوربین ساختاری، 40  فیلتر تصویر ، و ابزار های ویرایش پایه ای دارد، اما از دیگر برنامه ها در زمینه ی عکاسی پیش افتاده است. به هبترین شکل ممکن می توانید در اینستاگرام عکس بگیرید، با استفاده از ابزار های آن ویرایش کنید، و در همان لحظه عکستان را به اشتراک بگذارید. اما همیشه بهترین نتیجه را نخواهید گرفت.

8tools 1 چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم 2filters چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

اگر شما عکس های فوق العاده ای با دوربین DSLR می گیرید و خیلی عالی با  فوتوشاپ  ویرایششان می کنید ، پس همان ها را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید به گوشی خودتان بچسبید ، می توانید از برنامه های پیشرفته ی ویرایش عکس مثل  Snapseed  وVSCO Cam  استفاده کنید تا حداکثر استفاده را از تصاویرتان ببرید. . حتی می توانید از برنامه های دوربین مثل تنظیمات دستی (Manual) که به شما امکان  کنترل سرعت گیرنده ی عکس ،ISO و نوردهی را می دهد، استفاده کنید. به خصوص اگر بخواهید #nofilter  پیش بروید، این برنامه ها  تا حد امکان خوب بودن تصاویر شمارا تضمین خواهند کرد.

اگر شما حساب اینستاگرامی با ظاهری فوق العاده می خواهید،  باید عکس های عالی بگیرید. این ابزار انها را به طور شایسته به گالری فوق العاده نزدیک میکنند. فقط یک عکس سلفی سریع نگیرید و تصور کنید جذاب خواهد بود، یکم روی آن فکر کنید.

5sports چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم 11skiing چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

همین امر برای هر عکاسی دیگری نیز صادق است. اگر شما قصد اشتراک گذاری عکس های گردشتان یا تعطیلاتتان را دارید، بدانید چگونه عکس های خوبی از مناظر طبیعی و مسافرت بگیرید. به محض شروع به تصمیم گیری اگاهانه که از چه چیزی میخواهید عکس بگیرید ، تصاویر شما بسیار بهتر خواهند شد.

9working چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم 10travelling چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

به طورکلی، اگر از کلیشه ای بودن دوری کنید تصاویرتان جذاب تر خواهند بود .حقیقتا گرفتن عکسس خوب و اصیل از مکان خاصی مثل میدان تایمز دشوار است. با این حال ،اگر شما ایده ی منحصر به فردی از ایده های کلیشه ای بردارید، انجامش بدید. تصاویر غروب بطور باور نکردنی در اینستاگرام جذاب و عمومی هستند، اما اگر شما برای برجسته کردن حساب خود تلاش کنید،حسابتان را از دیگران جدا خواهد کرد.

بدانید عکس هایتان در اینستاگرام چگونه نمایش داده خواهند شد.

اینستاگرام محدودیت های زیادی در چگونگی نمایش تصاویر دارد. تصاویر را جمع و فشرده می کند.

در بزرگترین حالت اندازه ی تصاویر در اینستاگرام، چهارگوش با ابعاد1080px*1080pxهستند. که پیکسل زیادی برای مانور دادن نیست. برای مقایسه ، اندازه ی تصویر گرفته شده به وسیله آیفون 6اس 4032 در 3024 پیکسل است.

پست های اینستاگرام همینطور برای نمایش روی صفحه ی تلفن همراه هستند (هر چند بعضی از افراد انها را روی صفحه نمایش کامپیوتر شخصی از طریق Facebook، twitter  یا دیگر شبکه های اجتماعی می بینند.).  حداکثر، تصاویری که با موبایل گرفته شده اند حدود دو و نیم تا سه اینچ عریض اند.  این به این معناست که عکس ها بسیار کوچک هستند ، جزییات ممکن است خوب قابل رویت نباشند، یا  حداقل، عالی به نظر نرسند. اگر کسی از پروفایل شما دیدن کند ، تصاویر شما را در سایز های حتی کوچکتر در عرض سه تصویر شبکه ای خواهد دید.

1profilepage 1 چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم 12profile2 چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

اگر چه پیش فرض برش تصاویر هنوز چهارگوش است، اکنون اینستاگرام تصاویر عمودی و افقی را پشتیبانی می کند. برای عکسبرداری در جهت عمودی ، بزرگترین ابعاد تصویر شما می تواند 4:5 باشد. برای عکسبرداری در جهت افقی ، شما کمی فضای ازاد تر دارید، بزرگترین نسبت تصویر کمی کمتر از 2:1 است.

6aspect چگونه عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیریم

بیشتر دوربین ها، به علاوه ی تلفن های هوشمند،تصاویری در اندازه ی نسبی 3:2(یا 4:3) می گیرند. برای تصاویر افقی ، این عملکرد مناسب است، اما این به این معناست که هر عکس عمودی که شما بخواهید ارسال کنید حداقل باید اندکی برش داده شوند. در بالا، شما می توانید یک تصویر عمودی در ابعاد 2:3  ببینید با توانایی برش 4:5 اطراف کادر صورتی رنگ. این را هنگام عکس برداری در خاطر داشته باشید.

حساب خودتان را شخصی کنید.

در آخر، شما باید تصاویر اینستاگرام خود را شخصی کنید. فرقی نمی کند که  تصویر یا نقل قول  یا فیلم  را ارسال میکنید، اما بهترین گزینه ان هایی هستند که خود واقعی شما را نشان می دهد. با تمام این حرفا در مورد عکس خوب ، اگر دوست دارید  مدل لباس که امروز پوشیده اید و یا سلفی ای که از خود گرفته اید را به اشتراک بگذارید، انجامش دهید.  این حساب شماست و فقط شما می توانید تصمیم بگیرید چه خوب است و چه بد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *