چگونگی استفاده از اجرای همزمان دو برنامه در گلسی نوت 8

صفحه نمایش دو قسمتی (Split Screen) یکی از بهترین ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 است اما در این مقاله قصد نداریم صرفا به این موضوع بپردازیم.در عوض میخواهیم چگونگی بهره وری از این ویژگی را به شما آموزش دهیم.

مطمئنا هربار که نیاز به استفاده از چندکار با گوشی دارید دلتان نمی خواهید بین انبوه برنامه ها جستجو کنید درواقع انتخاب دستی برنامه ها کار وقت گیر و دشواریست.مسلما بین برنامه هایتان چند تایی هستند که برایتان محبوب ترند.اینجا ویژگی جدید جفت سازی برنامه ها به دردتان میخورد!

جفت سازی برنامه ها چیست؟ معنایش ساده است، اما وقتی با کاربرد آن مواجه شوید خواهید دید که تا چه اندازه میتواند به درد بخور باشد.این ویژگی به شما کمک میکند تا دو برنامه را باهم جفت کرده تا درهنگام نیاز به سرعت آنها را در صفحه نمایش دو وجهی پیدا کنید.یک میانبر از آن درست میشود که براحتی برنامه ها را در دسترس شما قرارمیدهد.

چگونگی جفت سازی برنامه ها:

بگذارید ابتدا طریقه صحیح استفاده چندکاره را به شما نشان دهیم.ابتدا باید یک میانبر تنظیم کنید.کناره صفحه برنامه ها را بکشید و روی+ کلیک کنید تا میانبر تنظیم شود.اینکار یک منوی وسیع درست میکند که درسمت راست بالای آن میتوانید گزینه جفت سازی برنامه را انتخاب کنید.سپس برنامه های دلخواهتان را انتخاب کنید.پس از انتخاب برنامه ها و ترکیب آنها گزینه انجام شد را بزنید.به صفحه نمایش برگردید و صفحه برنامه ها را دوباره بازکنید.میانبر جدید را می بینید.روی آن ضربه بزنید تا هردو برنامه در صفحه نمایش دو وجهی ظاهر شوند.

Screenshot 20171005 210033 چگونگی استفاده از اجرای همزمان دو برنامه در گلسی نوت 8 Screenshot 20171005 210024 چگونگی استفاده از اجرای همزمان دو برنامه در گلسی نوت 8 Screenshot 20171005 210046 چگونگی استفاده از اجرای همزمان دو برنامه در گلسی نوت 8 Screenshot 20171005 210428 چگونگی استفاده از اجرای همزمان دو برنامه در گلسی نوت 8

چگونگی ترکیب سازی صحیح دو برنامه

البته که هر فرد کارهای متفاوتی با گوشی خود انجام میدهد پس ترکیب دوبرنامه مسئله ای کاملا سلیقه ای است.من به شخصه از پیام رسان و واتس اپ بیشتر استفاده میکنم و آنها را جفت سازی کرده ام.چند ترکیب پرکاربرد دیگر به شرح زیر هستند:

  • پخش کننده موسیقی و نقشه خوان گوگل
  • تلفن و برنامه ایمیل
  • دوربین و گالری
  • مرورگر کروم و فیس بوک
  • فیس بوک و توییتر

ترکیبات مورد نظر شما چه هستند؟!

آنها را با دیگر کاربران در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *