چگونگی نصب اسکنر اثرانگشت بر گلکسی نوت 8

در این مقاله چگونگی نصب اسکنر اثر انگشت برگلکسی نوت 8 و استفاده از آن توضیح داده شده است. گوشی های جدید سامسونگ مجهز به اسکنر عنبیه چشم، تشخیص صورت و دیگر امکانات می باشند اما اغلب افراد به حسگر اثر انگشت تمایل دارند. هنگامی که قصد دارید برای نت8 محافظ نصب کنید لازم است این موارد را بدانید.

این اولین فبلت گلکسی نت می باشد که دکمه فیزیکی هوم ندارد. این گوشی خمیدگی بسیار کمی داشته و دارای یک نمایشگر پر قدرت 6.3 اینچی است. شرکت سامسونگ محل قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت را تغییر داده و آن را در پشت گوشی قرار داده است. اگرچه پشت گوشی محل مناسبی برای نصب اسکنر اثر انگشت نمی باشد با این حال بسیار مفید است. حسگر سامسونگ سریع و دقیق بوده و مادامی که بتوانید به آن دست یابید استفاده از آن آسان می باشد. اگر در هنگام نصب، دستور العملی را فراموش کردید، در این جا می خوانید چگونه از اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 8 بهره ببرید.

 

چگونگی نصب اسکنر اثر انگشت بر گلکسی نوت 8

با استفاده از اثر انگشت به آسانی می توان قفل صفحه را باز کرد اما این تنها دلیل استفاده از اسکنر اثر انگشت نمی باشد. از اسکنر اثر انگشت برای دسترسی سریع به برنامه ها یا وب سایت، بدون وارد کردن رمز عبور یا پرداخت هزینه اجناس از طریق سرویس پرداخت سامسونگ استفاده کنید. برای شروع ابتدا باید با پیدا کردن تنظیمات برنامه یا ضربه به آیکون چرخ دنده در قسمت نوتیفیکیشن به محل تنظیمات گوشی بروید. سپس منوی قفل صفحه و امنیت را پیدا کنید. در این منو تمامی گزینه های امنیت نوت 8 موجود است و دستورالعمل ها و اسکرین شات هایی که در زیر مشاهده می کنید برای شروع به شما کمک می کنند.

 

دستورالعمل ها

مرحله 1: تنظیمات برنامه را باز کرده و برای پیدا کردن گزینه lock screen and security  از لیست به پایین اسکرول کنید.

مرحله 2: گزینه Fingerprints را که اندکی پایین صفحه قرار دارد انتخاب کنید(برای ادامه دادن یک پین کد وارد کرده یا یک الگو رسم کنید).

مرحله 3: یک اثر انگشت را اسکن کرده و این شیوه قفل گذاری صفحه را فعال کنید.فقط از دستورات روی صفحه پیروی کنید. افرادی که پیش از این یک اثر انگشت ثبت کرده اند باید برای افزودن یک اثر انگشت دیگر گزینه Add finger print را انتخاب کنند.

مرحله 4: اسکنر اثر انگشت را در عقب قرار داده و روی  آن ضربه بزنید. سپس با یک زاویه یا مسیر متفاوت ضربه بزنید. تا زمانی که به 100% برسید این مراحل متعدد را انجام دهید. در حین ضربه انگشت خود را اندکی تکان دهید. 8 تا 10 مرتبه به اسکنر نت 8 ضربه بزنید.

مرحله 5: برای مواقعی که اثر انگشت کثیف است یا پس از ریبوت کردن دستگاه یک رمز ورود پشتیبان با پین وارد کنید. قبل از استفاده از اثر انگشت، باید این رمز ورود یا پین را پس از هر ریبوت کردن وارد کرد.

مرحله 6: روی Done  ضربه زده و در صورت تمایل به عقب رفته و برای دست دیگرتان نیز یک اثر انگشت دیگر اضافه کنید.

 

علاوه بر این برخی کاربران عقیده دارند افزودن دو مرتبه یک اثر انگشت درستی و میزان موفقیت اسکنر اثر انگشت را بهبود می بخشد و از آن جایی که تاکنون مشکلی در رابطه با اسکنر اثر انگشت نشنیده ایم می توانید در صورتی که تاکنون از آن استفاده نکرده اید این شیوه را امتحان کنید.

 

اگر برای دسترسی به اسکنر اثر انگشت زمان کافی ندارید می توانید از قفل هوشمند گلکسی نوت 8 استفاده کنید. در مواقعی که گوشی شما در حالت مکان مورد اعتماد قرار دارد یا به سیستم پخش اتومبیل وصل است، قفل هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون استفاده از اسکنر اثر انگشت قفل صفحه را باز کنید. این یکی از ویژگی های امنیتی مورد علاقه کاربران اندروید می باشد.

 

سایر جزئیات

هنگامی که مراحل ذکر شده را انجام دادید و نت 8 در حالت ایمن قرار گرفت می توان به منوی تنظیمات قبلی برای دسترسی به گزینه های بیشتر مراجعه کرد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، دلایل دیگری نیز برای استفاده از اسکنر اثر انگشت وجود دارد. ورود به وب سایت ها با یک ضربه انگشت، تأیید و ورود به یک حساب کاربری سامسونگ و یا پرداخت هزینه ها با استفاده از سیستم پرداخت سامسونگ.

 

این موضوع که قابلیت استفاده از اثر انگشت برای دسترسی سریع تر به سه برنامه مهم وجود دارد بسیار ارزشمند است.

این برنامه ها شامل بنک آو امریکا، پی پال یا لست پس می شوند.

مراحلی را که در بالا ذکر شده دنبال کنید و از تجربه داشتن یک گوشی گلکسی نت 8 آسان تر، ایمن تر و مناسب تر لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *