چگونه کامنت های بد و توهین آمیز را در اینستاگرام مسدود کنیم؟

شبکه های اجتماعی هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی- و حتی شیطانی بسیاری دارند. افراد گاهاً کامنت های توهین آمیزی می دهند که باعث می شود روزتان را خراب کند و یا باعث شروع جنگ و دعوا در کامنت های آن پست شود. اینستاگرام هم از این قضیه مستثنی نیست و در آن هم، چنین اتفاقاتی می افتد. مسائل آزار دهنده ی اینستاگرام کم تر از توییتر نیست اما می توان کامنت های توهین آمیز را در اینستاگرام مسدود کرد.

شما می توانید کامنت های توهین آمییز را در اینستاگرام با استفاده از تنظیمات آن مسدود کنید. اینستاگرام را باز کرده و قسمت پروفایل (profile) را انتخاب کنید.چرخ دنده را از بالا گرفته  و به سمت پایین بکشید تا قسمت تنظیمات آن را مشاهده کنید . وارد آن شوید ، پایین بیایید و وارد آپشن کامنت (comment) شوید.

instagram settings چگونه کامنت های بد و توهین آمیز را در اینستاگرام مسدود کنیم؟

فعال سازی کنترل کامنت ها

اینستاگرام قابلیت فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز را دارد که می توانید آن را از قسمت تنظیمات کامنت ها فعال کنید. این فیلتر برای توهین ها و کلمات رایج زبان انگلیسی کاربرد دارد. اگر چنین عملکردی به کار شما نمی آید، در این قسمت 2 ابزار دیگر هم وجود دارد  که می توانید با استفاه از آن ها کامنت های توهین آمیز را در اینستاگرام مسدود کنید. اولی یک فیلتر دستی است. اگر می خواهید که کامنت های توهین آمیز را در زبانی غیر از زبان انگلیسی مسدود کنید، می توانید با این فیلتر یک لیست سیاه دستی بر اساس کلمات کلیدی مشخصی که به آن می دهید درست کنید. در این مرحله شما مختارید که هر کلمه ای که می خواهید را به آن وارد کنید؛ فقط باید با یک (،) کلمات را از هم جدا کنید.

ابزار دوم دارای کلمات کلیدی پیش فرض است. این ابزار کامنت های توهین آمیزی بر اساس کامنت هایی که گزارش کرده اید معرفی می کند. برای عملی کردن این فیلتر، ابتدا باید کامنت های توهین آمیزی که دریافت کرده اید را به ابزار معرفی کنید. برای مشخص کردن کامنت توهین آمیز به قسمت چپ آن ضربه بزنید و علامت تعجب زیر آن را لمس کنید. از منویی که ظاهر می شود، آپشن “abusive comment” را انتخاب کنید. مراقب باشید که آپشن “spam” را لمس نکنید زیرا در آن صورت کامنت به ابزار فیلتر اضافه نمی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *