اسکرین شات تلگرام؛ آموزش حل مشکل گرفتن اسکرین شات در تلگرام

در گذشته در رابطه با آموزش گرفتن اسکرین شات مطلبی را ارائه کرد بودیم. اما برخی کاربران گزارش کرده اند که در هنگام گرفتن اسکرین شات در نرم افزار تلگرام با خطای unable to capture screenshot. prevented by security policy روبرو می شوند . اگر شما هم در موقع گرفتن اسکرین شات در تلگرام با خطا مواجه شده اید این آموزش برای شما مناسب می باشد .

تلگرام برای رعایت حریم خصوصی و امنیت کاربران قابلیت گرفتن اسکرین شات را در نرم افزار خود به صورت پیشفرض غیرفعال کرده است و شما برای فعال کردن اسکرین شات در تلگرام نیاز دارید تا آن را به صورت دستی فعال کنید .

برای گرفتن اسکرین شات در تلگرام طلایی ،موبگرام و هاتگرام هم می توانید از یک روش واحد که در ادامه بیان شده است استفاده نمایید . زیرا تمامی نرم افزار ها از هسته تلگرام استفاده می کنند و این تنظیمات را در خود دارند .

اسکرین شات تلگرام در واقع روش غیر عادی برای گرفتن اسکرین در گوشی نیست، شما در تلگرام اجازه گرفتن اسکرین شات ندارید وفقط برای گرفتن اسکرین شات در تلگرام باید دسترسی های مربوط به اسکرین شات تلگرام تغییر داده شود تا بدون مشکل بتوان این کار را انجام داد .

 

گرفتن اسکرین شات در تلگرام-گرفتن اسکرین شات در تلگرام طلایی-گرفتن اسکرین شات در هاترگام-گرفتن اسکرین شات در موبوگرام
اسکرین شات تلگرام

تلگرام به صورت پیش فرض اسکرین شات را در اندروید غیرفعال می کند و مطمئن هستم که بسیاری از شما قابلیت های معمول اسکرین شات را از دست داده اید. با این حال، تصور نکنید که آنها کاملاً از بین رفته اند. آنها به سادگی در یک تنظیمات دیگر پنهان هستند، بنابراین اینجا به شما نشان می دهم که چقدر آسان است که از چت های تلگرام در اندروید عکس بگیرید.

آموزش گزارش اسکرین شات تلگرام

  • نرم افزار تلگرام را باز کنید و وارد تنظیمات (Settings) آن شوید .
  • در گزینه ها Privacy and Security را انتخاب کنید
  • در ادامه گزینه Passcode Lock  را انتخاب کرده و وارد آن شوید
  • در این صفحه Allow Screen Capture را تایید کنید .

با انجام این کار قادر خواهید بود تا در نرم افزار تلگرام اسکرین شات بگیرید .

برای گرفتن اسکرین شات می توانید از روش های مرسوم که برای هر مدل گوشی قرار گرفته شده است استفاده نمایید . اگر روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی خود را نمی دانید می توانید از قسمت جستجوی سایت آموزش های مربوط به گوشی خود را مطالعه نمایید.

اگر از نرم افزار موبوگرام و یا نسخه فارسی تلگرام استفاده می نمایید می توانید از آموزش بالا استفاده نمایید. برای فعال کرده این گزینه در موبوگرام وارد تنظیمات موبو>قفل با گذرواژه یا الگو>اجازه گرفتن اسکرین شات از صفحه را فعال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *