چگونه در گوشی های هواوی P10 و P10 Plus اسکرین شات بگیریم؟

با اینکه اسکرین شات گرفتن کار سختی نیست ولی ممکن است برای کاربران تازه کار کمی مشکل باشد. البته به طور کلی اسکرین شات گرفتن یکی از آسان ترین کارهایی است که در یک دستگاه اندرویدی میتوان انجام داد. به همین منظور قصد داریم در رابطه با نحوه اسکرین شات گرفتن در گوشی های هواوی P10 و P10 Plus مطلبی را ارائه دهیم.

اسکرین شات یکی از ویژگی هایی است که به صورت پیش فرض در همه اندروید ها وجود دارد و ربطی به نسخه اندرویدی ندارد. بنابراین در دو مدل گوشی ذکر شده هم شما قادرید تا بدون هیچ زحمتی و در عرض چند ثانیه اسکرین شات بگیرید، ولی به شرط اینکه اول مراحل را یاد بگیرید. نگران نباشید، این کار آنقدر ساده است که حتی اکثر کاربران تازه کار هم به راحتی آن را انجام میدهند.

اسکرین شات گرفتن یکی از مهمترین کارهایی است که باید بلد باشید زیرا ممکن است در طول روز زیاد به کارتان بیاید. برای مثال، برای گوشی شما مشکلی پیش آمده و به درستی کار نمیکند، شما میتوانید از آن قسمت که مشکل دارد اسکرین شات بگیرید و در انجمن های مربوط به اشتراک بگذارید و راه حل مناسب را دریافت کنید.

همچنین میتوانید برای سرگرمی اسکرین شات بگیرید، از امتیاز خود در بازی مورد علاقتان یا قسمتی از چت با دوستانتان و یا هنگامی که اتفاق خاصی بر روی گوشیتان رخ میدهد.

سپس میتوانید این اسکرین شات ها را از طریق شبکه اجتماعی محبوب خود با دوستان، همکاران و یا هرکسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید. اسکرین شات ها در قالب تصاویر در گالری ذخیره میشوند که به راحتی قابل دسترسی اند.

از آنجا که این ویژگی به صورت پیش فرض در اندروید وجود دارد پس دیگر لازم نیست از برنامه های دیگر برای اسکرین شات گرفتن استفاده کنید و خود را در خطرات احتمالی استفاده از آنها قرار دهید. پس از این نظر شما هیچ نگرانی نخواهید داشت.

روش اول گرفتن اسکرین شات در هواوی P10 و P10 Plus

  • گوشی خود را روشن کنید.
  • سپس به قسمتی که میخواهید از آن اسکرین بگیرید، بروید.
  • دکمه صدای پایین و دکمه پاور را برای چند لحظه باهم فشار دهید.
  • صفحه برای یک لحظه چشمک خواهد زد و صدای شاتر شنیده خواهد شد.
  • تصاویر به صورت خودکار در گالری ذخیره میشوند و شما میتوانید به راحتی به آنان دسترسی پیدا کنید.

روش دوم گرفتن اسکرین شات در هواوی P10 و P10 Plus

روش دوم با استفاده از برنامه های دیگر امکان پذیر خواهد بود. یکی از آنها برنامه Quick Memo است که آن را میتوانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید و بر روی دستگاه خود نصب کنید. سپس، به قسمتی که میخواهید از آن اسکرین شات بگیرید بروید و نوار اعلانها را پایین بکشید و بر روی آیکون Quick Memo ضربه بزنید. اسکرین شات به صورت خودکار در گالری ذخیره خواهد شد.

این دو روش ساده ترین روشهایی هستند که میتوان با استفاده از آنها در گوشی های هواوی P10 و P10 Plus اسکرین شات گرفت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *