آموزش فعال کردن unknown sources در اندروید و رفع خطای منابع نا مشخص

گوگل به تازگی نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به نام اندروید O در دسترس توسعه دهندگان قرار داد و به زودی این سیستم عامل بر روی تلفن های همراه قابل نصب خواهد بود . از انجایی که تلفن های پرچم دار سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد و اندروید O هم تغییراتی در ظاهر و عملکرد داشته با آموزش های عمومی و کاربری اندروید O در خدمت شما خواهیم بود که یکی از آن ها آموزش فعال کردن unknown sources در اندروید O می باشد که در ادامه فرا خواهید گرفت .

install from unknown sources - آموزش فعال کردن unknown sources در اندروید O

در سستم عامل اندروید نرم افزار با منبع نا مشخص قابلیت نصب دارند که این به دلیل امکان وجود مشکلات امنیتی در آنها می باشد . اما گوگل در سیستم عامل اندروید قابلیت نصب unknown sources را با رضایت کاربر می دهد و به نوعی مسئولیت را از گردن خود می گیرد !

آموزش فعال کردن unknown sources در ورژن های پایین تر

در ورژن های پایینتر از اندروید O ، مانند اندروید 7 ، 6 و … شما می توانستید با رفتن به آدرس Settings » Security » Unknown sources  دسترسی نصب نرم افزار با منبع نامشخص را به سیستم عامل بدهید اما در اندروید O اینگونه نیست .

 

آموزش فعال کردن unknown sources در اندروید O

  • وارد اپلیکیشن تنظیمات شوید .
  • بر روی Apps and Notifications کلیک نمایید .
  • سپس وارد قسمت Special Access شوید .
  • پس از آن وارد Install other apps  شده و بر روی هر نرم افزاری که فایل را از طریق آن دانلود و یا دریافت کرده اید کلیک کنید .

Install other apps Android O

  • در اینجا باید بر روی Trust app from this source  همانند تصویر لمس نمایید .
  • حالا وارد نرم افزار خود شده و از همان جا اقدام به نصب اپلیکیشن نمایید .

موفق باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *