قاب گوشی سامسونگ : بررسی انواع مختلف قاب برای گوشی های سامسونگ

شاید فکر کنید که خرید قاب گوشی سامسونگ و انتخاب قاب گوشی سامسونگ کار ساده ای باشد و نیاز به معرفی نداشته باشد. تا حدودی برداشت شما منطقی است. خرید قاب گوشی نیاز به دانش زیادی ندارد اما دانستن یک سری نکات در در رابطه با خرید قاب می تواند کمک زیادی به انتخاب درست نماید.

در این مقاله از سامسونگ یار به کمک فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال مجموعه ای از قاب های گوشی موبایل را بررسی کرده ایم که در گروه پر فروش ترنی قاب های موبایل قرار دارند. پس اگر به دنبال خرید قاب گوشی سامسونگ هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

قاب ضد ضربه A12 محافظ لنز دار کشویی طرح بتمن

معرفی انواع قاب گوشی سامسونگ

قاب های موبایل با مواد های مختلفی ساخته و تولید می شوند و هر کدام از این موارد ها خاصیت های خاص خود را دارند. بیشتری موادی که در تولید قاب های به کار می رود سیلیکون، پلی کربنات و پلاستیک می باشد. البته در این بین از فلز آلومینیوم هم استفاده می شود که در همه قاب ها کاربرد ندارند.

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی قطعا یکی از پرطرفدار ترین قاب های بازار می باشد که در حال حاضر با مدل رنگی ساده و رنگین کمانی در بازار یافت می شود. قاب سیلیکونی در واقع یکی از بهترین قاب های ساخته شده برای گوشی سامسونگ و دیگر گوشی های می باشد که قابلیت تمیز شوندگی، دوام بالا، غیر قابل ذوب بودن از ویژگی های خاص این قاب می باشد.

متاسفانه نسخه های غیر اصلی زیادی از این قاب تحت عنوان قاب سیلیکونی در بازار وجود داشته و برخی فروشگاه ها بدون در نظر گرفتن نوع مواد به کار رفته در ساخت این قاب ها آن ها را به عنوان قاب سیلیکونی به فروش می رسانند.

ویژگی های قاب سیلیکونی اورجینال

  • قابلیت تمیز شوندگی : سیلیکون به راحتی قابل تمیز شدگی می باشد و یکی از اصلی ترین تفاوت این قاب با دیگر قاب ها، قابلیت تمیز شدن آن می باشد .
  • ضد حرارت بودن : قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ کاملا در برابر شعله های آتش مقاوم بوده و هیچ تغییر شکلی در برابر حرارت های سطحی از خود نمی دهد .
  • وجود موکت ضد خش : در داخل قاب سیلیکونی از پارچه ای با پرز های نسبتا بلند استفاده شدهاست. باعث می شود که خط و خش هایی که ممکن است در اثر نفوذ گرد و غبار روی تلفن همراه شکل بگیرد را خنثی کند .

قاب گوشی سامسونگ : محافظ لنز دار کشوی

برای خرید قاب گوشی سامسونگ علاوه بر زیبایی باید به کارایی هم توجه نمود. قاب های محافظ لنز دار انواع مختلفی دارند که عموما از پلاستیک و پلی کربنات ساخته می شوند. شاید در برخی فروشگاه ها دیده باشید که گفته می شود قاب سیلیکونی محافظ لنز دار کشویی هم وجود دارد اما اینطور نیست ! قاب های محافظ لنز دار در حالت عادی سیلیمونی نیستند و عموما بخاطر خاصیت چسبندگی سیلیکون نمی توان از آنها در ریل های کشویی استفاده کرد. پس گول تبلیغات برخی فروشگاه های زرد را نخورید.

قاب های محافظ لنز دار برای محافظت از لنز گوشی ساخته می شود. به طوری که قاب شکل ساده ای داشته و یک محفظه کشویی پشت قاب قرار گرفته که روی دوربین را می پوشاند و می توانید در مواقع لزوم آن را کنار زده و از دوربین استفاده نمایید.

این مدل از قاب های گوشی سامسونگ مناسب کسانی می باشد که از گوشی های با لنز بزرگ استفاده می نمایند یا شرایط نگهداری پر خطری برای تلفن همراه دارند.

 

 

 

 

1 دیدگاه دربارهٔ «قاب گوشی سامسونگ : بررسی انواع مختلف قاب برای گوشی های سامسونگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *