نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

خوشحالیم که به عنوان اولین سایت ایرانی تخضضی در زمینه سامسونگ، به راه های واقعی و عملی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ پرداخته ایم و در این مقاله بدون هیچگونه حاشیه ای به بررسی نکات مختلف در شارژر های اصلی سامسونگ پرداخته ایم. همانطور که مطلع هستید نسخه های مختلفی از شارژر های اصلی سامسونگ در بازار وجود دارد که هر فروشگاهی برای خود مدعی اورجینال بودن می باشد. و متاسفانه در بین سایت های بسیار بزرگ ایرانی هم دیده می شو که نسخه غیر اصل را با عنوان اصلی به مشتری ارائه می دهند.

و اما نکات مهم در رابطه با تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

زمان شارژ شدن گوشی

یکی از دقیق ترین روش ها برای تشخیص کیفیت شارژر، زمان شارژ شدن گوشی به وسیله شارژر می باشد. پیشنهاد ما برای اینکه زان دقیق شارژ شدن گوشی را بدست بیاورید استفاه از تست های سایت تخصصی GSMARENA می باشد. به طور مثال در شارژر 25 وات سامسونگ با گوشی A54 که در هیمن سایت تست شده است و کاملا هم معتبر می باشد با خروجی آنالیژ شده 24 وات، زمان شارژ دستگاه حدود 63 دقیق به صورت صفر تا صد می باشد.

البت چند دقیقه بیشتر یا کمتر دلیل بر فیک بودن شارژر نیست و ولتاژ ورودی برق شهر دقیقا به توان خروجی رابطه مستقیم دارد و اگر ولتاژ کمتر از 220 ولت باشد قطعا توان خروجی کمتر از 25 وات می باشد و باعث افزایش زمان شارژ گوشی شما خواهد شد.

چاپ و نوشته های شارژر

نوشته های روی شارژر گوشی یکی از ملاک های تشخیص اصالت می باشند که البته همانطور که قبلا هم عرض کرده ام، فقط به یک مورد بسنده نکنید و برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ سعی کنید موارد مختلف را بررسی نمایید.

نوشته های شارژر های فیک معمولا دارای خطاهای عمدی می باشد و به نوعی چاپ شده اند که کاربر متوجه غیر اصل بودن آن می شود و در نسخه های HighCopy این کار سخت تر می باشد. چرا که در این نسخه ها، تمامی جزییات با دقت رعایت شده است.

در ادامه چند نسخه از چاپ شارژر های فیک را مشاهده می نمایید :

نمونه ای از چاپ شارژر 45 وات غیر اصل
نمونه ای از چاپ شارژر 45 وات غیر اصل
تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ
تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ
شارژر 25 وات سه پین غیر اصل
شارژر 25 وات سه پین غیر اصل

یکسان بود سریال های روی جعبه و شارژر

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب شارژر اصلی سامسونگ، یکسان بودن سریال های روی جعبه و شارژر می باشد. بر پشت جعبه یک لیبل برچسب وجود دارد که سریال های روی آن باید با شارژری که درون جعبه وجود دارد کاملا یکسان باشد.

متاسفانه جدیدا نسخه های غیر اصل بسیار دقیقی وارد بازار شده اند که سریال های روی جعبه و شارژر نیز یکسان می باشد پس لطفا حتما همی موارد اعلام شده را کاملا بررسی نموده و بعد از آن اقدام به خرید شارژر اصلی سامسونگ نمایید.

img 652b8e1a023f5 نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

چاپ تمیز و پر رنگ

به خاطر داشته باشید که برخی موارد کاملا تجربی است. این مورد در طول مدتی که در رابطه با شارژر های سامسونگ تحقیق کرده ایم و در فروشگاه نسخه های اصلی را به فروش رسانده ایم به دست آمده است. شارژر های اصلی همگی دارای چاپ های برجسته تر و پر رنگ تر بوده اند به طوری که در نسخه های اصلی شارژر سامسونگ با دست کشیدن روی نوشته های شارژر شما نوشته ها را زیر پوست دست خود کاملا حس می کنید اما در نسخه های فیک این مورد کمتر دیده می شود و چاپ آن ها ضعیف تر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *