قاب سیلیکونی یعنی چه ؟

قاب سیلیکونی یعنی چه ؟ همه ما در رابطه با قاب سیلیکونی در بازار زیاد شنیده ایم و معمولا همه موقع خرید از گوشی و قاب گوشی از قاب سیلیکونی زیاد صحبت می کنند اما در واقع قاب سیلیکونی یعنی چه ؟ چه مزایای دارد ؟ چرا قاب سیلیکونی اینقدر پر طرفدار است ؟ در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد

قاب سیلیکونی چیست ؟

قاب سیلیکونی گوشی یک کاور از جنس سیلیکونی می باشد که برای تمامی مدل های تلفن همراه در بازار وجود دارد. گارد سیلیکونی اصلی دارای ویژگی هایی خاص می باشد که فقط در نسخه اصلی آن وجود دارد و متاسفانه افرادی سود جو قاب پلاستیکی را با عنوان سیلیکونی به مشتریان به فروش می رسانند که برای دانستن حقایق حتما باید بدانید که قاب سیلیکونی چگونه ساخته می شود.

این قاب از 3 لایه تشکیل می شود، یک لایه سیلیکون، یک لایه پلی کربنات و یک لایه پارچه میکرو فایبر ضد خش.

سیلیکونی در قسمت بیرونی قاب می باشد و کاملا نرم و جنسی پاک کنی دارد و به دلیل خاصیت سیلیکونی بسیار رسانای قوی و البته مقاوم در برابر کثیفی و چرک شدگی می باشد و یکی از دلایل پر طرفدار بودن این قاب همین ویژگی کثیف نشدن آن می باشد. به دلیل اینکه سیلیکون تقریبا نیمه جامد می باشد به تنهایی نمی تواند آن را برای قاب گوشی استفاده کرد و حتما به یک بدنه یا شاسی نیاز دارد که از پلی کربنات برای شاسی قاب استفاده می شود سیلیکون روی ان چسابنده می شود.

از داخل نیز یک لایه پارچه چسابنده می شود تا جلوی خط و خش را بر روی تلفن همراه بگیرد.

اما ویژگی های قاب سیلیکونی اصل :

به هیچ عنوان کثیفی را به خود جذب نمی کند.

  • رنگ آن همیشه ثابت خواهد بود.
  • بدنه ی آن پاک کنی می باشد.
  • قسمت بیرونی قاب کاملا پاک کنید و قسمت داخلی آن سفت و محکم می باشد.
  • در مقابل شعله فندک به راحتی نمی سوزد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *