دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری Samsung Galaxy S24 به طور گسترده در اروپا منتشر شد

هفته گذشته سامسونگ آپدیت امنیتی Galaxy S24 را منتشر کرد، که فقط برای بازار های کره جنوبی محدود بود. اکنون شرکت سامسونگ این بروزرسانی امنیتی را در تاریخ مارس 2024 برای تمامی سری گلکسی اس 24 در کشور های اروپایی منتشر کرد.

Samsung Galaxy S24 بروزرسانی امنیتی مارس 2024 را در چه کشورهای اروپایی منتشر می کند؟

بروزرسانی نرم‌ افزاری جدید برای گوشی هایی مانند: Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra با نسخه S92xBXXS1AXBG منتشر شد. این نسخه در تمام کشورهای اروپایی موجود است و حجم فایل نسبتاََ کمتری دارد. این وصله امنیتی که در ماه مارس 2024 منتشر‌ شد، ده ها آسیب پذیری امنیتی موجود در نسخه نرم افزار قبلی را برطرف می کند. همچنین امنیت و قابلیت اطمینان گوشی ها را بهبود می بخشد.

آموزش بروزرسانی آپدیت امنیتی جدید گوشی Samsung Galaxy S24

اگر گوشی سری Galaxy S24 دارید و در اروپا زندگی می کنید، باید فوراً بروزرسانی نرم افزاری جدید را بررسی کنید. می توانید این کار را با باز کردن تنظیمات در تلفن خود، و رفتن به بروزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب را انجام دهید. همچنین می توانید از روش جایگزین دانلود فایل سیستم عامل جدید استفاده کنید و با استفاده از ابزار Odin و یک رایانه با سیستم عامل ویندوز، آن را به صورت دستی فلش کنید.

Galaxy S24 در اواخر ژانویه 2024 با نرم افزار One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 راه اندازی شد. نسخه اولیه سخت‌ افزار در هر سه گوشی موجود در خط تولید، چند مشکل مربوط به دوربین و نمایشگر داشت و با بروزرسانی امنیتی ماه فوریه 2024 برطرف شد. این دستگاه ها تا هفت سال بروزرسانی های اندرویدی و بروزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

شاید در ذهن شما سوالی پیش بیاد و میخواهید بدانید این آپدیت امنیتی برای کدام یک از کشورها بزودی منتشر می شود؟

به طور کلی، مناطقی مانند: آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا از اولویت‌ های اولیه برای دریافت بروزرسانی‌ ها برخوردار هستند. این مناطق که بازار بزرگی را تشکیل می‌ دهند، معمولاً اولین گروهی هستند که بروزرسانی‌ های جدید دسترسی پیدا می‌ کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *