بروزرسانی گلکسی A70 ممکن است دوربین و تشخیص اثر انگشت را بهبود بخشد

سامسونگ سه هفته پس از عرضهT نخستین نسخه نرم افزاری را برای گلکسی A70 در هند منتشر کرده است. این بروزرسانی پچ امنیتی ماه می 2019 را به همراه بهبود در کیفیت تصویر دوربین و تشخیص اثر انگشت به ارمغان می آورد. این پچ همچنین توانایی استفاده از یک فیلتر زیبایی را در هنگام ضبط ویدئو با دوربین عقب به شما می دهد.

همچنین اشاره شده است که این بروزرسانی حفاظت از لمس اتفاقی را برای شما مهیا می کند. البته در بررسی های گذشته ما مشخص شده است که این ویژگی از روز اول در گلکسی A70 وجود داشته است و مشخص نیست چرا سامسونگ می گوید اکنون اضافه شده است. برای کسانی که نمی دانند باید گفت ویژگی حفاظت از لمس تصادفی برای جلوگیری از لمس هایی است که وقتی گوشی در جیب یا کیف قرار دارد روی نمایشگر ثبت می شوند و می توان آن را در گوشی های بالارده و البته میان رده سامسونگ نیز یافت.

بروزرسانی گلکسی A70 حجم 376 مگابایتی دارد و اکنون در هند در جریان است. برای انجام بروزرسانی Galaxy A70 به بخش تنظیمات در تلفن بروید، سپس بروزرسانی نرم افزار را انتخاب کنید، آن را دانلود کرده و نصب کنید. مشخص نیست که آیا یک بروزرسانی مشابه برای گلکسی A70 در بازارهای فروش دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر و اگر شما در کشوری غیر از هند هستید و این بروزرسانی در اختیار شما قرار گرفته است به ما در بخش نظرات اطلاع دهید.

galaxy a70 update 243x540 بروزرسانی گلکسی A70 ممکن است دوربین و تشخیص اثر انگشت را بهبود بخشد

14 دیدگاه دربارهٔ «بروزرسانی گلکسی A70 ممکن است دوربین و تشخیص اثر انگشت را بهبود بخشد»

  1. سلام دوستان من گوشی A7 2018 گرفتم به اندروید ۹ هم آپدیتش کردم،اما خیلی کند شده از وقتی آپدیت شده،بعدش یه آپدیت ۱۳۰ مگ اومی و دوباره یه آپدیت ۴۳۰ مگابایتی اومد که آپدیت کردم،اما درست نشد ، حتی ریست فکتوری کردم بازم درست نشد،تو یه سری برنامه ها هم کند شده،کسی دیگه هم هست که به این مشکل برخورده باشه؟
    تو قسمت دوربین هم فقط قسمت سپر اسلو و خود اسلو مویشن ایراد داره بعضی وقها و پرش داره ، بعضی وقتها هم نداره،سامسونگ یار عزیز لطفا بررسی کنید و بفرمائید مشکل از کجاست.ممنون

    1. سلام
      باید ببینیم این مشکلات برای کاربران دیگر هم پیش آمده یا خیر
      بنظر میرسه مشکل از آپدیت باشه ،و احتمالا اپدیت های تکمیلی عرضه شود

  2. سلام من بروز رسانی A70رو زدم در هنگام نصب میگه پشتیبانی نمیکند نصب نمیشه نسخه بروز رسانی مشکل داره یانه

  3. سلام گوشی من a70 است
    آپدیت دانلود کردم اما نصب نمیشه
    پیام میده failed to update firmware.visit samsung center
    چیکاد کنم؟

  4. سلام خسته نباشید من چند دفعه خواستم اپدیت کنم بعد اینکه دانلود شد میگ نصب نا موفق از یک سرویس سامسونگ بازدید کنید باید چی کار کنم ؟!!!

  5. سلام من گوشیم a70 هسش و تازه گرفتم دسم خورد بروزش کردم دستی برا اندروید 9 مشکلی پیش نمیاد برا باتریش ؟

  6. سلام من گوشیم a70 هست امروز به روز رسانیش کردم با نت خود گوشیم.الان حس میکنم سرعتش کم شده…واسه چیه..ناراحتم😣😣

    1. سلام
      من گوشیم سامسونگ a70
      ولی گوشیم اندرویدش ۹عه و دیروز پیام آپدیتش اومده که بشه اندروید ۱۰
      من رفتم اینترنت سرچ کردم دیدم نوشته بود بار اولی که سامسونگ اپدیت اندروید ۱۰ رو وارد کرده به خاطر یسری بی دقتی ها، اونایی که آپدیت کردن گوشیشون مشکل سخت افزاری پیدا کرده ، برای بعضیا خاموش شده و روشن نشده و یسری ها هم میگفتن که کیفیت دوربین گوشیشون اومده پایین و باتری گوشیشون زود زود شارژ خالی میکنه و خیلی داغ میشه ، به همین خاطر گفتن که اپدیت نکنید تا سامسونگ اینو اصلاح کنه و ورژن جدید اندروید ۱۰ برای a70 بیرون بیاد
      الان که واسه من پیام اومده من نمیدونم که اون ورژن قبلیه ست یا جدیده
      دیروز به صورت خودکار داشت اپدیت میشد که من فعلا متوقفش کردم
      رام گوشیمم واسه عربستانه
      الان نمیدونم اپدیتش کنم یا هنوزم صبر کنم
      ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *