شارژر اصلی سامسونگ ؛ راه‌هایی برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ

استفاده از شارژری غیر از شارژر اصلی سامسونگ می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.کم بودن سرعت شارژ و ضعیف بودن کیفیت سیم شارژر یکی از عیب های اصلی شارژر های فرعی می باشند . علاوه بر اینها ،نوع تقلبی شارژر سامسونگ نسبت به شارژر اصلی سامسونگ بیشتر داغ می کند . در این مطلب از سامسونگ یار می خواهیم بدانیم شارژر اصلی سامسونگ با شارژر فرعی آن چه تفاوت هایی دارد . همراه ما باشید .

 

راه های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

 

کیفیت شارژر خود را چک کنید

در واقع ،شارژر های اصلی شرکت سامسونگ بدون لبه های بد شکل و تیز پلاستیکی هستند ، و هیچگونه چاپ ناخوشایند و یا ورودی و خروجی یو اس بی کج ندارند .

همچنین معمولا شما می توانید شارژر های خود را با شارژ کردن گوشی خود تست نمایید . اگر مدت زمان شارژ تا 50 درصد بیشتر 30 دقیقه طول کشید ،این شارژر مورد تایید سامسونگ نیست .اغلب این شارژر ها به سرعت داغ می شوند و به کندی تلفن همراه را شارژ می کنند .

راه‌هایی برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ
راه‌هایی برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ

اطمینان حاصل کنید که نوشته ها در قسمت دوشاخ برق نباشند !

تشخیص شارژر اصلی از فرعی سامسونگ

بررسی کنید و ببینید آیا نوشته های در سمت داشخ برق نهک شده اند ؟ اگر نوشته ها در هر قسمت دیگری به جز قسمتی که پورت یو اس بی قرار دارد نوشته شوند . شارژر مورد تایید شرکت سامسونگ نمی باشد .

به تصویر زیر دقت کنید ، شارژر شما باید همانند تصویر سمت راست باشد .

مشخصات شارژر اصلی سامسونگ
مشخصات شارژر اصلی سامسونگ

 

لوگوی “UL” را در نوشته های پشت ،پیدا کنید

تشخیص شارژر اصلی از فرعی سامسونگ

در یک چهارم پایینی ،سمت چپ نوشته ها لوگویی مانند تصویر به نام “UL” قرار دارد که دور آن دایره ای کشیده شده است .UL مخفف Laboratories Underwriters است که یک سازمان ایمنی است که وظیفه دارد استانداردهای ایمنی را برای کلیه فناوری های بازار حفظ کند. اگر شارژر شما آرم UL ندارد ، نباید از آن استفاده کنید.

 

خروجی USB را بررسی کنید

راه‌هایی برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ

اگر خروجی وی اس بی ، همانند ورودی آن دچار حاشیه های تیز و شکل نا مناسب باشد .باید به آن شک کنید ! شارژر اصلی سامسونگ خروجی کوتاهتری نسبت به نسخه های تقلبی و فرعی در بازار دارد .

هرچند که بلند بودن خروجی یو اس بی در بعضی موارد می تواند مفید باشد اما یادتان باشد .این مورد را سامسونگ تایید نمی کند و مراقب باشید به تلفن همراه شما آسیبی نرسد .

 

پیشرفت را در نظر بگیرید !

بله ! پیشرفت . همانطور که صنعت گوشی های هوشند رو به پیشرفت است . ساخت اجناس فرعی و تقلبی هم رو به پیشرفت است . تشخیص شارژر اصلی از فرعی کمی مشکل تر از گذشته شده است و اجناس با جزییات بیشتری تولید و کپی می شوند .

برای اینکه در دام شارژر های تقلبی نیافتید . بهترین راه چک کردن زمان شارژ است . اگر شارژ گوشی تا 50 درصد از حدود 30 دقیقه بیشتر شد -طبق اعلام سامسونگ- این شارژر مورد تایید سامسونگ نیست و شارژر اصلی سامسونگ نمی باشد .

استفاده از شارژر با کیفیت نقش مهمی در عملکرد صحیح باتری دارد . هر شارژری را می توان برای هر گوشی استفاده کرد اما بهتر است آن شارژر با استاندارد های تلفن همراه شما همخوانی داشته باشد.

برای خرید شارژر اورجینال بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید آنلاین شارژر اورجینال سامسونگ از فروشگاه اروس دیجیتال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *