آموزش آپدیت گوشی گلکسیA5(2017) به اندروید 7

نظر براینکه سری گوشی های سامسونگ گلکسی A درسال 2017 ارتقا یافته اند، در این مطلب آموزشی از چگونگی بروزرسانی گوشی گلکسی A5 (2017) A520F به میان افزار XXU2BQl2 Android 7.0 Nougat اطلاع حاصل کنید.

این آپدیت اخیر با بازبینی اندروید و رابط کاربری جدید و برنامه ها و بهبود عملکرد های تازه ای همراه است.ما به منظور دسترسی به این امکانات، متن راهنمای ذیل را برای شما تدارک دیده ایم.میتوانید به سادگی گوشی گلکسیA5 خود را به میان افزار رسمی XXU2BQl2  انروید 7  ارتقا داده و آن را روت کنید.ویژگی تغییر هوشمندانه در گوشی های جدید سامسونگ از پاک شدن اطلاعات شما در طول روند بروزرسانی جلوگیری میکند.با این حال پیشنهاد ما همواره گرفتن نسخه پشتیبان  از تمام فایل ها، برنامه ها و اطلاعات مورد نیازتان است چراکه هرگونه مشکل غیرقابل پیش بینی میتواند در این روش دستی جابجایی میان افزار بوجود آید.با مطالعه ادامه مطلب، ما روش نصب میان افزار XXU2BQl2 Android7.0 Nougat روی گوشی سامسونگ گلکسی A5(2017) A520F را از طریق استفاده از ODIN به شما آموزش می دهیم.

بیایید به سراغ مطلب آموزشی برویم.

درایورهای USB گوشی سامسونگ گلکسی A5(2017)

برای تکمیل این روند باید گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید.پس لطفا از وجود درایورهای USB سامسونگ روی گوشی خود مطمئن شوید.چنانچه این درایورها را نداشتید میتوانید از طریق این لینک آخرین نسخه آن ها را دانلود کنید.

همواره از فایل ها و اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید.چراکه ممکن است به نصب یک کاستوم رام جدید یا نسخه بروزرسانی نرم افزار نیاز داشته باشید.

نکات دیگری که باید بخاطر داشته باشید:

1.چنانچه در اتصال گوشی به کامپیوتر با مشکل مواجه شدید، باید ابتدا گزینه اشکال زداییUSB را فعال کنید.

2.توان باطری باید حداقل بین 80 الی85 درصد باشد درغیراینصورت ممکن است گوشی شما در حین روند نصب کاستوم رام، جابجایی نسخه بروزشده میان افزار رسمی و نصبMod ها خاموش شده و گوشی خراب و با مشکل مواجه شود.

روش نصب میان افزار XXU2BQI2 Android 7.0 روی گوشی گلکسی A5 (2017) A520F

در این مطلب ما جزئی ترین مراحل گام به گام چگونگی بروزرسانی گوشی سامسونگ گلکسیA5 به Android7.0 XXU2BQI2 را برای کاربران قراردادیم.چنانچه سابقا از طریق ODIN بروزرسانی های گوشی های گلکسی را انجام داده اید حتما به این روند آشنا هستید.

پیش از شروع روند بروزرسانی این خط به خط مطلب را با دقت مطالعه کرده و به منظور صرفه جویی در وقت فایل های مورد نیاز را از همین لینک دانلود کنید.

آموزش آپدیت گوشی گلکسیA5(2017) به اندروید 7
آموزش آپدیت گوشی گلکسیA5(2017) به اندروید 7

به خاطرداشته باشید:

این روش تنها برای گوشی گلکسی A5(2017) A520F پاسخگو است و آن را برای دیگر مدل ها بکارنبرید.این اپدیت نسخه رسمی منتشرشده از طرف شرکت سامسونگ است.از تمامی فایل ها و اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید.

هشدار روت کردن:

این نسخه رسمی Android7.0 ساخته شده روی بروزرسانی XXU2BQI2  برای گوشی گلکسی A5 است و شما به محض نصب این نسخه، روت قبلی را ازدست میدهید بنابراین به منظور دسترسی دوباره به امکانات سیستم باید مجددا گوشی گلکسی A5 خود را روت کنید.در این قسمت میتوانید چگونگی روت کردن گوشی گلکسیA5 (2017) A520F را روی نسخه رسمی میان افزار XXU2BQI2 Android7.0 Nougat مشاهده کنید.

آموزش آپدیت گوشی گلکسیA5(2017) به اندروید 7

1.قدم اول_فایل فشرده Android7.0 A520FXXU2BQI2 گوشی گلکسیA5(2017)A520F را برای کامپیوتر دانلود کرده و محتوای آن را استخراج کنید.

2.قدم دوم_Odin را به منظور تسهیل روند نصب دانلود کنید.

3.قدم سوم_گوشی خود را خاموش کنید.اکنون دکمه ی پایین آوردن صدا و دکمه ی منوHome را همزمان فشارداده و نگه دارید تا زمانیکه پیام هشدار را روی صفحه مشاهده کنید.دکمه ی بالابردن صدا را برای تایید روند جابجایی به حالت دانلود فشاردهید.

4.قدم چهارم_از نصب درایورهای USB مخصوص به گوشی گلکسیA5(2017) روی کامپیوتر تان اطمینان حاصل کنید.

5.قدم پنجم_Odin را در کامپیوتر باز کنید.گوشی را در حالت دانلود به کامپیوتر متصل کنید.

6.قدم ششم_چنانچه اتصال به درستی انجام شده باشد کادر زرد رنگ ID:COM را با شماره بخشCOM مشاهده میکنید.این مرحله کمی زمان گیر است.

7.قدم هفتم_اکنون فایلی که میخواهید روی گوشی خود جابجا یا نصب کنید انتخاب کنید.این فایل ها در محتوای استخراج شده که در قدم اول به آن اشاره کردیم موجود هستند.

روی گزینهAP کلیک کرده و فایلی با نام شامل AP را برگزینید.رویCP کلیک کرده و فایلی با نام شامل MODEN را برگزینید.چنانچه این اسامی را پیدا نکردید این مرحله را جا بیندازید.روی گزینهCSC کلیک کرده و فایلی با نام شاملCSC برگزینید.چنانچه اسم را پیدا نکردید این مرحله را جا بیندازید.روی گزینه PIT کلیک کرده و فایلی با نام شامل Pit file برگزینید.چنانچه فایلی به این نام پیدا نکردید این مرحله را جا بیندازید.روی گزینهBL کلیک کرده و فایلی با نام شاملBL برگزینید.چنانچه فایلی با این نام پیدا نکردید این مرحله را جا بیندازید.

چنانچه از نسخه قدیمیODIN استفاده میکنید یا میان افزاری بدون داشتن فایل های ذکرشده را جابجا میکنید، در قسمت زیر میتوانید نام های اختصاری فرمت قدیمی را مشاهده کنید.نگران تفاوت اسامی نباشید، عملکرد آن ها یکسان است.

AP=PDABL=Boot LoaderCP=Modem

8.قدم هشتم_درفضای ODIN، گزینه های زمانی ریبوت خودکار و Fریست را بررسی کنید.چنانچه فایل PIT در قدم هفتم را بررسی کرده اید اینکار را برای دسترسی به گزینه های جداسازی مجدد انجام دهید.

9.قدم نهم_اکنون در محیط ODIN دکمه ی شروع (START) را فشاردهید.روند نصب آغازشده و تکمیل آن کمی زمان بر خواهدبود.

10.قدم دهم_پس از تکمیل روند نصب، گوشی شما مجددا راه اندازی میشود.پس از مشاهده صفحه نمایش گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

حالا گوشی سامسونگ گلکسیA5(2017) شما به نسخه ی XXU2BQI2 Android7.0 ارتقا یافته است.برای اطمینان خاطر به قسمت تنظیمات (Setting) /درباره گوشی (About phone) بروید.

درصورت مواجه با هرگونه مشکل، آن را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.ما پاسخ و راه حل مورد نظر را برای شما قرارخواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *