مشخصات نهایی Galaxy Note 8

تا آنجایی که مباحث اصلی مربوط می شود، همانطور که انتظار می رفت، هیچ خبری از غافلگیری نبود.

گلکسی نوت ۸ با ابعاد 162.5mm×74.6mmبا ضخامت 8.5mm برخوردار است و چندان چندان بزرگ تر از گلکسی S8 نیست.

این دستگاه نمایشگری 6.3 سوپرآمولد با رزولوشن 1440*2960 پیکسل برخوردار است. گوشه های مربعی دستگاه مدل واقعی نوت را تداعی می کنند.گلکسی نوت ۸ دارای گواهینامه ی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

گلکسی نوت ۸ مانند گلکسی S8  از پردازنده Exynos 8895  سامسونگ برخوردار خواهد بود.گوشی هایی که در آمریکا عرضه می شوند پردازنده اسنپ دراگون 835خواهند داشت.اولین تغییر عمده این  فبلت جدید این است که از 6GB رم در مقایسه با .4GB رم در گلکسی اس 8 استفاده می کند. این فبلت 64گیگابایت حافظه داخلی به عنوان گزینه ذخیره سازی استاندارد خود را حفظ کرده است.

گلکسی نوت ۸ اولین گوشی گلکسی سامسونگ است که دارای دوربین دوگانه می باشد.هردو دوربین عقب دارای سنسور 12مگاپیکسلی هستند.سنسور زاویه دید اولیه دارای دیافراگم f/1.7 و فوکوس اتوماتیک Dual Pixel  است.لنز دوم گوشی دارای دیافراگم f/2.4با زوم اپتیکال 2 برابر است.هردو لنز دارای تثبیت کننده ی نوری تصویر(OIS) می باشند. دوربین جلو 8مگاپیکسلی دارای یک لنز f/1.7 فوکوس خودکار است.ظرفیت این باتری نسبت به گلکسی اس 8 پلاس (3.500 میلی آمپر) کمی کمتر شده و به 3.300 میلی آمپر رسیده است و از فناوری  fast charging  و شارژ بیسیم هم پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که در 23آگوست گلکسی نوت 8 ابتدا رنگ های  Midnight Black و  Maple Gold  و بعدا در رنگ های  Orchid Gray و Deep Sea Blueعرضه خواهد شد.به نظر می رسد سامسونگ یاد نگرفته  که بهتر است تمام گزینه های رنگ ها را روز انتشار مورد در دسترس قرار دهد.

انتظار می رود که گلکسی نوت 8 در ماه آینده در اروپا به قیمت حدود 1000 یورو بفروش برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *