آموزش اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک (لینک‌های دکمه‌ای) به پست‌های اینستاگرام

اینستاگرام یک پدیده است و دارد به عنوان بهترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بعد از فیسبوک مرکز توجهات را به خود جلب می‌کند. اینستاگرام واقعاً خوش‌شانس است که پس از اینکه فیسبوک آن را خرید، فیسبوک را به عنوان کمپانی مادر خود در اختیار دارد. این ترکیب منحصر به فرد برای هر دو پلتفرم سودمند بوده است. فیسبوک و اینستاگرام با یکدیگر در حال طی کردن پله‌های ترقی هستند. پیش‌بینی شده که در چند سال آینده هر دو برنامه به قله‌های بلندتری صعود خواهند کرد.

در حال حاضر فیسبوک فخر دو و نیم میلیارد کاربرش را می‌فروشد و اینستاگرام هم به تازگی از علامت جادویی یک میلیارد کاربر گذر کرده است. بدون شک این دو برنامه زوج خوفناکی هستند و نفوذ بسیار بالایی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دست و پا کرده‌اند. اینستاگرام از زمان آغاز به کارش در سال 2010 بیش از 50 میلیارد عکس آپلودشده دارد و این عدد به سرعت در حال رشد است. الگوی رشد، تیز و چالاک بوده است و این دو برنامه می‌توانند دنیای رسانه‌های اجتماعی را از پس گردن گرفته و مطمئن شوند که شیوه فعال تعاملِ نسل بعد خواهند بود.

هرچند اینستاگرام به طرز برجسته‌ای به عنوان پلتفرم پر استفاده‌تر رسانه‌های اجتماعی قد علم کرده است، یک سری مشکلات اساسی نیز دارد که کاربران با آن‌ها برخورد کرده و می‌توانند بسیار اعصاب‌خردکن باشند. یکی از این مشکلات، دانلود تصاویر از پلتفرم اینستاگرام است که کاملاً می‌فهمیم به خاطر پیامدهای کپی‌رایتی می‌باشد. مشکل دیگر دشواری یا عدم وجود قابلیت افزودن لینک‌های قابل کلیک (لینک‌های دکمه‌ای) در پلتفرم اینستاگرام است.

افزودن لینک‌های قابل کلیک به آن‌هایی که به پست‌های اینستاگرامتان بر می‌خورند این فرصت را می‌دهد که مستقیماً به همانجایی که شما می‌خواهید، بروند. اینکه آن‌ها را رها کنید تا خودشان از عهده مشکل بر بیایند، از آنجایی که نمی‌دانید نهایتاً از کجا سر در خواهند آورد، می‌تواند زیان‌بار باشد. اگر مخاطبینتان به جای دیگری بروند ممکن است دیگران اعتبار سختی‌هایی که می‌کشید را برده یا حتی از تلاش‌ها و اقدامات شما سود ببرند. برای جلوگیری از این‌ها، بهترین گزینه‌ای که دارید فراهم کردن لینک‌های قابل کلیک و سپس هدایت دقیق کاربران به جایی است که باید بروند.

اگر بخواهید از حضور مشتری در صفحه اینستاگرام خود سودی ببرید اما به خاطر این دلایل مسخره قادر به انجام آن نیستید، شانس دومی نسیبتان نخواهد شد. همین که کاری کنید که کاربرانی که به صفحه اینستاگرامتان بر می‌خورند و پست‌هایتان را می‌خوانند و بعد به جای اشتباهی هدایت می‌شوند، در واقع به همان جایی که شما می‌خواهید بروند، یک فراخوان عمل (اصطلاح اقتصادی) تأثیرگذار خواهید داشت.

یک مشکلی که اینستاگرام دارد این است که شما قادر به انجام چنین کاری نخواهید بود. مانند قوانینی که در هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم وجود دارند، در پلتفرم اینستاگرام هم برای قوانین استثنائاتی وجود دارند. در نتیجه یافتن یک کج‌راهه‌ی مناسبِ جدا از عرف، بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از افزودن لینک‌های قابل کلیک به پست‌های اینستاگرامتان خواهد بود.

وقتی اقدام به جایگذاری لینک‌های قابل کلیک کنید، با محدودیت‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد و یکی از برجسته‌ترین آن‌ها، نبود هیچ گونه تجزیه و تحلیلی برای پست‌هاست. مشکل دیگر این است که URL نباید بیش‌تر از 150 کاراکتر باشد، بنابراین اگر URL مورد نظرتان طولانی و گسترده باشد، در این موضوع با مشکل مواجه خواهید شد!

با این وجود اگر به «link in bio» رفته و سپس لینک‌های مورد نظرتان را از طریق آن پست کنید، می‌توانید بر مشکل غلبه کنید. وقتی به این روش استاد شوید، قادر خواهید بود محیط مناسبی برای پست کردن لینک‌های قابل کلیک در اینستاگرام خود برای کسانی که به صفحه‌تان می‌آیند ساخته و آن‌ها را با صحت و سلامت هدایت کنید. وقتی لیک‌های قابل کلیک در جای خود قرار گرفتند، خیالتان راحت باشد که بهترین توان خود را به اجرا خواهند گذاشت. این کار مشتریان احتمالی شما را قادر خواهد ساخت که مستقیماً به جایی که باید رفته و نگاهی به آنجا بیاندازند.

این لینک‌های قابل کلیک بهترین فرم فراخوان عمل (یا فراخوان جذب مشتری) هستند. همچنین اطمینان حاصل خواهند کرد که این شما باشید که اعتبار هر آنچه که مشتریان احتمالی ممکن است انجام دهند را کسب کنید. در صورتی که محصول را بخرند یا ذهنشان مشغول آن شود، این تلاش‌های شما خواهد بود که این عمل مهم را باعث شده است. مشتریان احتمالی باید به خوبی به سوی منابع درست هدایت شوند و این لینک‌های قابل کلیک به بهترین نحو این کار را خواهند کرد.

فقط در چند قدم می‌توانید به این امر دست یابید و به محض این که چنین کنید، پست‌های اینستاگرامتان همان چیزی خواهند بود که اکثر مشتریان احتمالی‌تان خواستار آن بوده‌اند. اینستاگرام محدودیت‌های معینی وضع کرده است که دلایل مشخصی هم دارند. این محدودیت‌ها به خاطر تضمین کردن بازی جوانمردانه و برقراری یک زمین بازی برابر برای همگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *